Typ vozu : Škoda 135 Bendix
Popis : Jedná se o 400 kusovou malosérii sedanů vyrobenou na základě objednávky v zámoří, tak aby byla schopna splňovat americké exhalační předpisy EPA 75 (US 83). Motor je opatřen řízeným třícestným katalyzátorem S2 s lamda sondou, v hlavě válců byla nalisována tvrzená sedla ventilů umožňující spalování předepsaného, výhradně bezolovnatého benzínu BB 91 (nebo vyšší).
Vyroba : 1988-1989
Motor : 746.135 (Bendix), benzín
Řadový 4-válec, 1 289 ccm
8-ventil, komprese 8.8 : 1
Vrtání x zdvih: 75.5 mm x 72 mm
Výkon motoru: 41 kW (56 PS) při 5000 ot./min.
Točivý moment: 92 Nm při 3500 ot./min.
Svíčky : Bosch F7DC, KLG FC52LS, Champion C281YC
Filtr paliva: Alco SP-2109, BOSCH BO 0450905985
Tlak paliva: Walbro NO.5611 / MAGNETI MARELLI 313011300058
Lambda sonda: NTK 23502 + úprava ECU
Řídící jednotka: S100817101A Bendix/Renix
Zapalovací cívka: 7700749146
Snímač teploty nasávané směsi: Renault 7700737572
Snímač otáček motoru: S100540015, Lucas SEB1038
Snímač teploty motoru: Renault 7700737571
Krokový motor klapky volnoběhu: Jeep 83502375
Zásuvky diagnostiky: Molex 03-09-1064 / 03-09-1062 a Molex 03-09-2151
Vůle sacích ventilů: 0,25 mm
Vůle výfukových ventilů: 0,20 mm
Tlak paliva: 0,75 barů (tlak regulátoru na vstrikovači seřídit na 0,75 baru při 2000 otáčkách (zahřátý motor), v případě alternativního čerpadla i přemostit předřadný odpor)
Předstih: 14 +/- 5
Hodnoty pro emise :
otáčky motoru......Volnoběžné (900~950)...Zvýšené (2700~2900)
obsah CO (%)......0.5.............
..................0.3
lambda (1).......... -........................
..........0.97~1,03
obsah HC (ppm)...100..............
.................-
Barva vozu : Apollo red (8302)
Koupena tady na Virtu :
skoda-virt.cz/cz/.../7796
9-dotaz-na-origo-13o-strik
acka
Pro zájemce, pokusy s výfukem :
skoda-virt.cz/cz/.../1236
02-for-robi135gli-hu
Víc fotek zde:
www.facebook.com/media/se
t?set=a.5159...
Letáky k Bendix Škodovkám:
www.facebook.com/media/se
t?set=a.5640...
Z tisku:
www.autoforum.cz/fascinac
e/cech-renovuje-vzacnou-sk
odu-135-gli-je-fantasticky
-peclivy
T613-3:
www.facebook.com/media/se
t?set=a.1400...
Dne
21.2.2011 nás opustil člověk, kterého jsem tu (ač jsem jej neznal osobně) měl fakt rád. Dovolte tedy, abych toto auto věnoval pamáce pana
Petra S.
Škoda 135 GLi připojená na XR25 Bluetooth s ASUS Zenbook
Richard / 135GLi - komentáře:
-> minno: Ne, modul reklamace :-)
Co jsem jezdlil s tím, co GLi už má, tak mi to přišlo naladěný pěkně, dokonce až zbytečně pěkně..... já o tom autu tvrdím, že s ním nejde jet stejně rychle (tak je ten plyn citlivej). Buď začne zrychlovat nebo zpomaluje. Nějak se mi nepovedlo naladit stejnou rychlost (až teprve na pětku jakž takž....)
upraveno 1x, naposled 02.09.2015 11:32:00
-> Davo: Jo po večerech teď hlavně programuju :-)
to daš v noci se da taky dělat
-> Davo: Leda bych to chtěl zase rozebrat, to by tak nějak na ten týden vyšlo :-D
koukam jak ti to de za tyden hotovo
-> rsvancara: To zrcátko mám taky:-)))
-> ondie: No bodejť, vždyť i tohle má lucasy ze 120cítky :-D
-> Tomaso435: Tak jasný chápu,ty to bereš jako díl,kus hmoty :) Já tak říkám oblasti nad horní hranou čelního okna,kde bydlí zrcátko (pokud neni přicuclý zrovna na skle) a kam se dávaj všemožný čudlíčky a hejblátka na nejrůznější píčovinky

A že jich v 742 je !

-> Luky: Zajímavý. Já ho mám lepený přímo na skle a na známém místě je jen přetažená koženka. Ale je to jeden z prvních,co má koženku rámu ještě s varhánkami (proběhne diskuze,co jsou to varhánky ?

) jako Garde. Tak asi probíhaly během let změny.
Jinak ano,pojem nebíčka nabírá svýho smyslu až od Fáčka vejš,ale pochopili sme se :-)
-> ondie 09.08.15 20:56:28: já ho mám v kábru taky. A v nebíčku... Teda nevím co je to nebíčko, ale vzhledem k tomu, že zrcátko nemám lepený na okno, ale klasicky cvaknutý jako v kupé, tak předpokládám, že nebíčko mám

-> Peklo: Půjdou opískovat a pak metalizovat hliníkem (ještě před svařením, aby to bylo i zevnitř), takže povrchovka teď tak nějak nevadí :-)
trošku lišák na tom výfuku ne? A to chudák ještě není ani v kupě.
-> ondie: Bylo v jediným rapidovi na náhradní díly, kterýho jsem kdy rozebíral :-)