skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Typ auta: Škoda 105l
Rok výroby: 1984
O autě vím skoro všechno,je to totiž dědictví po Dědovi,prostě Srdcovka!
Karoserie:
současný stav:
Komplet vyvařeno,zavařený sloupky,prolisy nárazníků
Alu nádrž v kufru
Okna Makrolon
Zavíráky kapot
Interiér:
současný stav:
Odstraněny odhlučňovací hmoty
Sportovní volant
Skořepinová sedačka Omp big + 4bod. pás Omp
Ochr. rám Amd Dlouhý
Budíky na tlak a teplotu oleje,točkoměr z eRka
Podvozek:
Předek:Komplet po G.O.,vyztuženo,tlumiče Protlum ,dorazy zadní Peu205.dural.podložky 20mm,stabilizátor pr.20mm
Zadek: tlumiče Protlum,dural.podložky se změnou rozteče,40mm,Svařenec
Kola:
Atiwe 7jx13,pneu slick 190/535r13
Kříže 6jx13,et 19,pneu 175/50
Kříže 6jx13,et 32,pneu slick 16/53r13
Ementály 6jx13 na mokro
Brzdy:
současný stav:
Předek:chlazený kotouče,brzdiče Peu 205 Gti,panceřovky,desky Gold Fren
Zadek:kotouče,brzdiče Peu 306,panceřovky
Motor:
Polomotor Citroen Saxo+ax sport(205 rally)
Hlava Peu 205 1,3 Rally,sací ventil pr.39,5,výfuk32,5
Karbce Solex Addhe 40,filtrbox Alfa-Romeo
nebo Dellorto 40 dhla,trumpety
Svody Raceland,trubka nebo absorbční tlumič
Mělo by to mít cca 70-75kw(žádnej divoch,ale co chcete za ty prachy)
Olej Valvoline Vr1 Racing 10W60
Převodovka:
1.-suchý 5q se stálým převodem 3,9
2.-suchý 5q se stálým převodem 4,22
3.-suchý 5q se stálým převodem 4,44
Lamela z dvanácettrosky
VIDEO
Brno 8.5.2016
Šímasprint Břevenec
Fejsbůůk
www.facebook.com/pages/.. ./211695278868394?sk=wall
Rok výroby: 1984
O autě vím skoro všechno,je to totiž dědictví po Dědovi,prostě Srdcovka!
Karoserie:
současný stav:
Komplet vyvařeno,zavařený sloupky,prolisy nárazníků
Alu nádrž v kufru
Okna Makrolon
Zavíráky kapot
Interiér:
současný stav:
Odstraněny odhlučňovací hmoty
Sportovní volant
Skořepinová sedačka Omp big + 4bod. pás Omp
Ochr. rám Amd Dlouhý
Budíky na tlak a teplotu oleje,točkoměr z eRka
Podvozek:
Předek:Komplet po G.O.,vyztuženo,tlumiče Protlum ,dorazy zadní Peu205.dural.podložky 20mm,stabilizátor pr.20mm
Zadek: tlumiče Protlum,dural.podložky se změnou rozteče,40mm,Svařenec
Kola:
Atiwe 7jx13,pneu slick 190/535r13
Kříže 6jx13,et 19,pneu 175/50
Kříže 6jx13,et 32,pneu slick 16/53r13
Ementály 6jx13 na mokro
Brzdy:
současný stav:
Předek:chlazený kotouče,brzdiče Peu 205 Gti,panceřovky,desky Gold Fren
Zadek:kotouče,brzdiče Peu 306,panceřovky
Motor:
Polomotor Citroen Saxo+ax sport(205 rally)
Hlava Peu 205 1,3 Rally,sací ventil pr.39,5,výfuk32,5
Karbce Solex Addhe 40,filtrbox Alfa-Romeo
nebo Dellorto 40 dhla,trumpety
Svody Raceland,trubka nebo absorbční tlumič
Mělo by to mít cca 70-75kw(žádnej divoch,ale co chcete za ty prachy)
Olej Valvoline Vr1 Racing 10W60
Převodovka:
1.-suchý 5q se stálým převodem 3,9
2.-suchý 5q se stálým převodem 4,22
3.-suchý 5q se stálým převodem 4,44
Lamela z dvanácettrosky
VIDEO
Brno 8.5.2016
Šímasprint Břevenec
Fejsbůůk
www.facebook.com/pages/.. ./211695278868394?sk=wall
Petr DNX./Škoda 105l - komentáře:
-> Tuner#2: JJ,je to on.Co má za motor nevím,ale myslim,že s tím jezdí republiku,ale jistej si nejsem.Je to fakt nářez,trochu jiná liga než ty naše chudinky.
-> deathcat: Vy nás ale zásobujete,pane Karfík!!!Dík.
-> deathcat: Teda ten pick up to je nátěr, ono je to vidět i na výsledkách pokud je to ten z 5. místa před EVO IX. Tam je origo free-style 1,5 motor?
-> havlik: Po první jízdě,nakonec 17
-> PetrDNX: 

-> havlik: Při mojí momentální fin. situaci tak maximalně v kalhotech!
-> PetrDNX: místo 16té?
-> PetrDNX: a nebo tak můžeš začít stavět
-> havlik: Spíš by to chtělo špajz
-> PetrDNX: tak musíš eště poladit motor no:D
-> havlik: Ne ne,to je spíš

-> PetrDNX 13.10.08 22:29:06: Jo to znám, když jezdí kamarád po vsi. To je pořád a jóóóóóóó´a nééé a joóóóóóó a nééé a jóóóóóó
A teď k věci, parádní video. Jsou někdy výsledky ať to nemusím hledat?

A teď k věci, parádní video. Jsou někdy výsledky ať to nemusím hledat?
-> PetrDNX: 

-> havlik: Za tou první pravou bylo za 4,ale jinak dvojka,trojka.Jak na fichtlu do kopce.
-> havlik: já tam viděl i 4ku 

-> PetrDNX: no tim líp:) aspon to bude pak eště větší podívaná:) a zdá se mi to nebo si jel maximálně na 3ku?
-> havlik: Díky,ale ještě sou velikánský rezervy,jak v autě tak v jezdci

-> deathcat: -> PetrDNX: pěkné pěkné