S Karlem jsi nemluvil? Jestli už má ta troska auto vyvařený a hotový?
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
ŠKODA 120L
Toto vozidlo zažilo nejvíce s TURBO motory, které jezdí v jiných autech a třeba časem zase zažije. Motorů zažilo nemálo...
Karoserie: M1
V roce 2009 mi bylo nabídnuto ujmutí se 120ky, která měla jít na likvidaci.
Vzhledově nic moc, ale při ohledání naprosto zdravá karoserie.
Následovalo - obroušení míst,kde začínala rez a přetření základem + tlumex + dutiny.
Barva červená šípková 8125
Podvozek:
obě nápravy vyztuženy dle L/A
přední pružiny od Tunera2 80kN 200mm
zadní pružiny kyvka + domky vlečka
stabilizátor 20mm od pana Svozila + gumy stabilizátoru od Pemita
nové ložiska a náboje
stavitelné tlumiče GAZ - vrchní uložení předního tlumiče posunuto o 50mm výše, nastavení předek/zadek 10/13
Brzdy:
sériový okruh pro Š130
přední sériové čtyřpísty, chlazené kotouče Brembo, destičky DS2500
zadní brzdiče Octavia 1,8T + kotouče 239mm
Motor: Škoda 120L
Světe div se, ale tento vůz pohání skoro 1200cm3 :)
vyčištěný blok a veškeré součástí funkčního systému
vložky po výbrusu + nové písty 72mm
vahadla C sestavené z Fa+Fe
vačka Chovanec 278/270 zdvih 6,9/6,7
odlehčené písty a ojnice
hlava 120L kompletně upravená - vodítka s guferama, nové ventily, sedla na bezolovo, KP 10,6:1
nový karburátor SEDR 2932 na 120L, trysky dle 120LS
zapalování pouze přes řídící jednotku IMFsoft
mazání Castrol 10W40, Filtr oleje pro Fabii
setrvačník Felicia MPI + přítlačák Felicia 1,6 + lamela serie
alternátor 55A
širokopásmová lambda A/F
čidlo klepání
Převodovka: 5Q SP 4,22
Kola: Minator
KN Minator 5.5J R15 - YOKOHAMA Parada 195/50
Informace
Vmax: 170km/h
0-100: XX s ?
kW/Nm: XX ?
Videa
více o různých pokusech na Youtube jinak zde sériovka .....
- Zrychlení 0-100km/h Skoda120L v úpravě
-video auta v pohybu
Predchozi vuz SKODA 136GL
TENTO VŮZ SE BEHEM DUBNA 2009 PODROBIL TOTÁLNÍ LIKVIDACI
vzpominka
zkouška sprintu 742.136 KP10,6:1 vačka270/270( pavlíček )
VÍCE O TYPU ŠKODA 136GL
skoda.stable.cz/cz/index. php?action=sho...
skoda.stable.cz/cz/index. php?action=sho...
Toto vozidlo zažilo nejvíce s TURBO motory, které jezdí v jiných autech a třeba časem zase zažije. Motorů zažilo nemálo...
Karoserie: M1
V roce 2009 mi bylo nabídnuto ujmutí se 120ky, která měla jít na likvidaci.
Vzhledově nic moc, ale při ohledání naprosto zdravá karoserie.
Následovalo - obroušení míst,kde začínala rez a přetření základem + tlumex + dutiny.
Barva červená šípková 8125
Podvozek:
obě nápravy vyztuženy dle L/A
přední pružiny od Tunera2 80kN 200mm
zadní pružiny kyvka + domky vlečka
stabilizátor 20mm od pana Svozila + gumy stabilizátoru od Pemita
nové ložiska a náboje
stavitelné tlumiče GAZ - vrchní uložení předního tlumiče posunuto o 50mm výše, nastavení předek/zadek 10/13
Brzdy:
sériový okruh pro Š130
přední sériové čtyřpísty, chlazené kotouče Brembo, destičky DS2500
zadní brzdiče Octavia 1,8T + kotouče 239mm
Motor: Škoda 120L
Světe div se, ale tento vůz pohání skoro 1200cm3 :)
vyčištěný blok a veškeré součástí funkčního systému
vložky po výbrusu + nové písty 72mm
vahadla C sestavené z Fa+Fe
vačka Chovanec 278/270 zdvih 6,9/6,7
odlehčené písty a ojnice
hlava 120L kompletně upravená - vodítka s guferama, nové ventily, sedla na bezolovo, KP 10,6:1
nový karburátor SEDR 2932 na 120L, trysky dle 120LS
zapalování pouze přes řídící jednotku IMFsoft
mazání Castrol 10W40, Filtr oleje pro Fabii
setrvačník Felicia MPI + přítlačák Felicia 1,6 + lamela serie
alternátor 55A
širokopásmová lambda A/F
čidlo klepání
Převodovka: 5Q SP 4,22
Kola: Minator
KN Minator 5.5J R15 - YOKOHAMA Parada 195/50
Informace
Vmax: 170km/h
0-100: XX s ?
kW/Nm: XX ?
Videa
více o různých pokusech na Youtube jinak zde sériovka .....
- Zrychlení 0-100km/h Skoda120L v úpravě
-video auta v pohybu
Predchozi vuz SKODA 136GL
TENTO VŮZ SE BEHEM DUBNA 2009 PODROBIL TOTÁLNÍ LIKVIDACI
vzpominka
zkouška sprintu 742.136 KP10,6:1 vačka270/270( pavlíček )
VÍCE O TYPU ŠKODA 136GL
skoda.stable.cz/cz/index. php?action=sho...
skoda.stable.cz/cz/index. php?action=sho...
Dušan / Škoda 120L NR.1 - komentáře:
22:34:26
16.06.2008
16.06.2008

Kapřík
-> Dušan: a takže co? motor budeš opravovat nebo zase změna a konečně tam dáš něco "pořádnýho"
S Karlem jsi nemluvil? Jestli už má ta troska auto vyvařený a hotový?
S Karlem jsi nemluvil? Jestli už má ta troska auto vyvařený a hotový?21:31:54
16.06.2008
16.06.2008

Kapřík
-> Dušan: asi jo

21:25:19
16.06.2008
16.06.2008

Dušan
-> Kapřík faster:
holt jsou to motory co nic nevydrzi 
holt jsou to motory co nic nevydrzi 
20:39:53
16.06.2008
16.06.2008

Kapřík
-> Dušan: tak motor odchází do věčných lovišť jo?
Hele nechceš si dát na přední okno nápis "enginekiller" ?
Hele nechceš si dát na přední okno nápis "enginekiller" ?
21:18:58
11.06.2008
11.06.2008

Dušan
-> Tuner#2: neokoukal. bilou barvu mam rad, takze pro me byla bila barva jasna volba
modra me moc nebrala, navic jsem delal obe napravy zaraz tak proc ne
modra me moc nebrala, navic jsem delal obe napravy zaraz tak proc ne17:32:32
11.06.2008
11.06.2008

Tuner#2 - zrušená registrace
-> minno: OK, zrovna min. týden jsem je myl a mám foto před a po a jak to tak vidím, tak o víkendu má pršet - že jsem se na to nevys*al 

16:51:37
11.06.2008
11.06.2008

minno
-> Tuner#2: no ak s tým Dušan bude ešte normálne jazdiť tak tomu never že to dlho zostane čisté.... Ja jazdím na novej náprave 2 mesiace a to som ju už tak zbežne nahrubo asi 3x umýval mokrou handrou, čo už bola taká zasratá, najmä horné ramená zvrchu sa dosť špinia a nechcem to nechať len furt špiňiť, špiniť že už ani farbu nebude nakoniec vidieť :)
No veď hoď sem niekedy fotku tvojich náprav v "bežnom" špinavom stave, že ako vyzerajú....
No veď hoď sem niekedy fotku tvojich náprav v "bežnom" špinavom stave, že ako vyzerajú....
16:26:11
11.06.2008
11.06.2008

Tuner#2 - zrušená registrace
-> Dušan: No to jo. To jsi okoukal od strucyho?
S tou špínou to nebude zas tak hrozný, já to meju jednou za rok a je to pořád jako nové.
S tou špínou to nebude zas tak hrozný, já to meju jednou za rok a je to pořád jako nové.
16:22:57
11.06.2008
11.06.2008

Dušan
-> minno: to je proto aych videl rez hned
-> Petr81: mozna tak sajtkaru
-> Tuner#2: to cumis co ?
-> Petr81: mozna tak sajtkaru

-> Tuner#2: to cumis co ?

15:31:57
11.06.2008
11.06.2008

Tuner#2 - zrušená registrace
-> Dušan: 

15:19:43
11.06.2008
11.06.2008

Petr81 - zrušená registrace
-> minno: to je teď in, bude z toho dělat šou end šajn kár 

15:02:46
11.06.2008
11.06.2008

minno
-> Dušan: co ty hulvate, na co robis biele napravy ked po prvej jazde budu aj tak cierne :)
16:42:14
14.05.2008
14.05.2008

Labros
-> Dušan:


16:32:11
14.05.2008
14.05.2008

Dušan
-> Kalibán123: ja bych rekl, ze se spis posere 

00:13:21
14.05.2008
14.05.2008

Kalibán123 - zrušená registrace
-> Dušan: neboj to příjde ona se počůrá

16:40:22
13.05.2008
13.05.2008

Dušan
-> Labros: ja ji jen umyl
. Lestil ji minuly majitel. Ja jen dokoncil dilo. Nicmene po 1000km je stale sucha
. Lestil ji minuly majitel. Ja jen dokoncil dilo. Nicmene po 1000km je stale sucha11:30:21
13.05.2008
13.05.2008

Labros
-> Dušan: Tohleto leštění převodovky je zbytečný
Já už čistil dvě převodovky, na poslední sem dával i nový těsnění víka, o-kroužek, gufera, a stejně je po pár tisících km ochcaná jak sloup na nádraží 
Já už čistil dvě převodovky, na poslední sem dával i nový těsnění víka, o-kroužek, gufera, a stejně je po pár tisících km ochcaná jak sloup na nádraží 
07:54:05
13.05.2008
13.05.2008

Petr81 - zrušená registrace
Sis ji leštil jak pes koule?
22:38:48
12.05.2008
12.05.2008

kuko
tady se neco kuti
to je ta 5q 4,22?
to je ta 5q 4,22?
22:15:00
12.05.2008
12.05.2008

Kalibán123 - zrušená registrace
-> Dušan: ty jo ta převodovka je nějaká čistá
Dušan / Škoda 120L NR.1




