skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
ŠKODA 120L
Toto vozidlo zažilo nejvíce s TURBO motory, které jezdí v jiných autech a třeba časem zase zažije. Motorů zažilo nemálo...
Karoserie: M1
V roce 2009 mi bylo nabídnuto ujmutí se 120ky, která měla jít na likvidaci.
Vzhledově nic moc, ale při ohledání naprosto zdravá karoserie.
Následovalo - obroušení míst,kde začínala rez a přetření základem + tlumex + dutiny.
Barva červená šípková 8125
Podvozek:
obě nápravy vyztuženy dle L/A
přední pružiny od Tunera2 80kN 200mm
zadní pružiny kyvka + domky vlečka
stabilizátor 20mm od pana Svozila + gumy stabilizátoru od Pemita
nové ložiska a náboje
stavitelné tlumiče GAZ - vrchní uložení předního tlumiče posunuto o 50mm výše, nastavení předek/zadek 10/13
Brzdy:
sériový okruh pro Š130
přední sériové čtyřpísty, chlazené kotouče Brembo, destičky DS2500
zadní brzdiče Octavia 1,8T + kotouče 239mm
Motor: Škoda 120L
Světe div se, ale tento vůz pohání skoro 1200cm3 :)
vyčištěný blok a veškeré součástí funkčního systému
vložky po výbrusu + nové písty 72mm
vahadla C sestavené z Fa+Fe
vačka Chovanec 278/270 zdvih 6,9/6,7
odlehčené písty a ojnice
hlava 120L kompletně upravená - vodítka s guferama, nové ventily, sedla na bezolovo, KP 10,6:1
nový karburátor SEDR 2932 na 120L, trysky dle 120LS
zapalování pouze přes řídící jednotku IMFsoft
mazání Castrol 10W40, Filtr oleje pro Fabii
setrvačník Felicia MPI + přítlačák Felicia 1,6 + lamela serie
alternátor 55A
širokopásmová lambda A/F
čidlo klepání
Převodovka: 5Q SP 4,22
Kola: Minator
KN Minator 5.5J R15 - YOKOHAMA Parada 195/50
Informace
Vmax: 170km/h
0-100: XX s ?
kW/Nm: XX ?
Videa
více o různých pokusech na Youtube jinak zde sériovka .....
- Zrychlení 0-100km/h Skoda120L v úpravě
-video auta v pohybu
Predchozi vuz SKODA 136GL
TENTO VŮZ SE BEHEM DUBNA 2009 PODROBIL TOTÁLNÍ LIKVIDACI
vzpominka
zkouška sprintu 742.136 KP10,6:1 vačka270/270( pavlíček )
VÍCE O TYPU ŠKODA 136GL
skoda.stable.cz/cz/index. php?action=sho...
skoda.stable.cz/cz/index. php?action=sho...
Toto vozidlo zažilo nejvíce s TURBO motory, které jezdí v jiných autech a třeba časem zase zažije. Motorů zažilo nemálo...
Karoserie: M1
V roce 2009 mi bylo nabídnuto ujmutí se 120ky, která měla jít na likvidaci.
Vzhledově nic moc, ale při ohledání naprosto zdravá karoserie.
Následovalo - obroušení míst,kde začínala rez a přetření základem + tlumex + dutiny.
Barva červená šípková 8125
Podvozek:
obě nápravy vyztuženy dle L/A
přední pružiny od Tunera2 80kN 200mm
zadní pružiny kyvka + domky vlečka
stabilizátor 20mm od pana Svozila + gumy stabilizátoru od Pemita
nové ložiska a náboje
stavitelné tlumiče GAZ - vrchní uložení předního tlumiče posunuto o 50mm výše, nastavení předek/zadek 10/13
Brzdy:
sériový okruh pro Š130
přední sériové čtyřpísty, chlazené kotouče Brembo, destičky DS2500
zadní brzdiče Octavia 1,8T + kotouče 239mm
Motor: Škoda 120L
Světe div se, ale tento vůz pohání skoro 1200cm3 :)
vyčištěný blok a veškeré součástí funkčního systému
vložky po výbrusu + nové písty 72mm
vahadla C sestavené z Fa+Fe
vačka Chovanec 278/270 zdvih 6,9/6,7
odlehčené písty a ojnice
hlava 120L kompletně upravená - vodítka s guferama, nové ventily, sedla na bezolovo, KP 10,6:1
nový karburátor SEDR 2932 na 120L, trysky dle 120LS
zapalování pouze přes řídící jednotku IMFsoft
mazání Castrol 10W40, Filtr oleje pro Fabii
setrvačník Felicia MPI + přítlačák Felicia 1,6 + lamela serie
alternátor 55A
širokopásmová lambda A/F
čidlo klepání
Převodovka: 5Q SP 4,22
Kola: Minator
KN Minator 5.5J R15 - YOKOHAMA Parada 195/50
Informace
Vmax: 170km/h
0-100: XX s ?
kW/Nm: XX ?
Videa
více o různých pokusech na Youtube jinak zde sériovka .....
- Zrychlení 0-100km/h Skoda120L v úpravě
-video auta v pohybu
Predchozi vuz SKODA 136GL
TENTO VŮZ SE BEHEM DUBNA 2009 PODROBIL TOTÁLNÍ LIKVIDACI
vzpominka
zkouška sprintu 742.136 KP10,6:1 vačka270/270( pavlíček )
VÍCE O TYPU ŠKODA 136GL
skoda.stable.cz/cz/index. php?action=sho...
skoda.stable.cz/cz/index. php?action=sho...
Dušan / Škoda 120L NR.1 - komentáře:
06:20:47
24.06.2008
24.06.2008

havlik
-> Karel.: zajímavý je že nejvíc kvičí ty co od něj nic nemaj a nemaj ani nic objednanýho
00:45:10
24.06.2008
24.06.2008

Kapřík
já chci taky hlavůůůůůůů


00:22:24
24.06.2008
24.06.2008

Tuner#2 - zrušená registrace
-> Karel.: Máš nějaký problém?
-> Dušan: Tak hlava se správným KP udělá hodně a dá se tím motor výrazně zlepšit, ale taky zhoršit. Já jsem s vačkou nadmíru spokojený, výkonu není nikdy dost, ale na 1,3 to chodí moc pěkně.
-> Dušan: Tak hlava se správným KP udělá hodně a dá se tím motor výrazně zlepšit, ale taky zhoršit. Já jsem s vačkou nadmíru spokojený, výkonu není nikdy dost, ale na 1,3 to chodí moc pěkně.
22:49:37
23.06.2008
23.06.2008

Dušan
-> Karel.: ja o nem nerekl ani slovo
. ted uz me to ani nesere. Jsem mezitim odesral motor takze budu zase prozmenu cekat na nej
. ted uz me to ani nesere. Jsem mezitim odesral motor takze budu zase prozmenu cekat na nej22:25:23
23.06.2008
23.06.2008

Karel.
-> Dušan: teď sis taky nasral na hlavu, protože podle každýho saky za nic nemůže

22:20:11
23.06.2008
23.06.2008

Dušan
-> Tuner#2:
proste s tim ta 1,3 netaha jak bych chtel, ale to je omezeny hlavne nekym kdo mi od 15.1 dela hlavu 
proste s tim ta 1,3 netaha jak bych chtel, ale to je omezeny hlavne nekym kdo mi od 15.1 dela hlavu 
20:55:32
23.06.2008
23.06.2008

minno
-> Tuner#2: pre Dušana všetky
20:11:12
23.06.2008
23.06.2008

Karel.
-> Dušan: Jsem čekal kdy se Tuner2 chytne


15:27:30
23.06.2008
23.06.2008

Tuner#2 - zrušená registrace
-> Dušan: Která vačka je slabota?
21:47:45
20.06.2008
20.06.2008

Dušan
-> Karel.: jinak vačka je pěkná slabota 

21:17:33
20.06.2008
20.06.2008

Dušan
-> Karel.: bohužel je to jen combi
, zase tak jak píšeš tvrdý není 
, zase tak jak píšeš tvrdý není 
21:15:30
20.06.2008
20.06.2008

Dušan
-> Labros:
já to tak napsal schválně a čekal jsem kdo se chytne 
já to tak napsal schválně a čekal jsem kdo se chytne 
14:02:54
20.06.2008
20.06.2008

Labros
-> Karel.: Kdybych to četl 5x tak budu 5x číst
popis auta:
ŠKODA 136GL R.V. 8/1989

Ty hvězdičky mi nevyhovujou.
Tak on koupil 1.8T v oktávce? Já myslel, že to chce dát do škodovky. Ale tak třeba ještě udělá engine swap
Tipoval bych ho teda spíš na nějaký bawo, ale myslim že Oktávka není špatnej kauf. Hlavně velkej kufr, u auta se mi líbí design, a měla by být relativně dobrá servisovatelnost.
popis auta:
ŠKODA 136GL R.V. 8/1989

Ty hvězdičky mi nevyhovujou.
Tak on koupil 1.8T v oktávce? Já myslel, že to chce dát do škodovky. Ale tak třeba ještě udělá engine swap

Tipoval bych ho teda spíš na nějaký bawo, ale myslim že Oktávka není špatnej kauf. Hlavně velkej kufr, u auta se mi líbí design, a měla by být relativně dobrá servisovatelnost.
12:50:03
20.06.2008
20.06.2008

Karel.
-> Labros: přečti si popis je to tam napsaný
Koupil "ubohou" octavii comby 1.8 20V Turbo

Koupil "ubohou" octavii comby 1.8 20V Turbo

12:33:24
20.06.2008
20.06.2008

Labros
šáde na srazy? Na ježdění už Dušan koupil něco jinýho?
11:13:56
20.06.2008
20.06.2008

Karel.
-> Dušan: hele proč prodáváš vačku? Přece jen už máš šáde na srazy, tak můžeš pořádně poladit motor ne?

15:06:44
17.06.2008
17.06.2008

Karel.
-> Dušan: no asi to tak dopadne ale chvilkovej pocit, že koupím jiný auto není špatnej
Bych ti byl nesmírně vděčnej, hold jsem se přecenil
Bych ti byl nesmírně vděčnej, hold jsem se přecenil
10:31:10
17.06.2008
17.06.2008

Kapřík
-> Dušan: nojo tak pořádnej motor se ti zachtělo
-> Karel.: neser vole!! Koukej to dodělat...furt chodit pěšky nebo se nechat vozit..že se nestydíš!!!

-> Karel.: neser vole!! Koukej to dodělat...furt chodit pěšky nebo se nechat vozit..že se nestydíš!!!
10:05:59
17.06.2008
17.06.2008

Dušan
-> Kapřík faster: jj mam velkej zalusk na 1.8T 
-> Karel.: to prejde, protoze zjistis ze ti nic jinyho nez to dodelat nezbyva
. ti s tema prahama pomuzu 

-> Karel.: to prejde, protoze zjistis ze ti nic jinyho nez to dodelat nezbyva
. ti s tema prahama pomuzu 
00:30:59
17.06.2008
17.06.2008

Karel.
-> Kapřík faster: já nemám nic a ani nevím jestli to vůbec někdy dodělám, dochází mi energie a elán

Dušan / Škoda 120L NR.1




