Grafy motorů

prohledat
2177 příspěvků (zobrazeno 1 až 50) od 28.10.2011 do 31.05.2024, založil/a Šediváček
řadit dle data
08:05:50
31.05.2024
Dušan
-> OTA-MTX: -> pavucina:
HALE A PACE - V Hospodě
13:04:39
30.05.2024
pavucina
-> OTA-MTX: Jop, pred pár lety (asi 10) jsem to mel taky, napájená patice a do toho flashová přepisovatelná pamět, slušná historie, to už snad ani nejde koupit, ale sama o sobe ta jednotka má hrozné omezení. Ale tak co od ní chtít, vzhledem k tomu na co a kdy vznikla..
12:24:18
30.05.2024
OTA-MTX
-> pavucina: ty di taky doprdele3 3

ano je tam SIMOS MPI, jen ten hlavní intergráč jsme tenkrát vyměnili za přepisovatelný nebo tak něco, už tomu bude pár let
09:43:38
30.05.2024
Eidy
-> pavucina: 3
09:31:26
30.05.2024
pavucina
-> OTA-MTX: Pěkný, ale jdi do prdele (to jen, aby byla splněna podstata tohoto vlákna) 3



A to jezdís na seriové jednotce v chipu ?
17:49:44
28.05.2024
OTA-MTX
-> Petr Urban: 1.5 ...
14:38:56
28.05.2024
Petr Urban
-> OTA-MTX: Průběh velice pěkný, ale 140Nm v 2500ot. na 1.4 v tuningové konfiguraci a maximum 150, asi nebude úplně reálně dobře změřeno, prosím bez urážky, jen říkám dlouholetou zkušenost.
21:38:58
27.05.2024
Eidy
-> OTA-MTX 27.05.24 18:03:52: To by šlo. 4 To ti stačej tři kvalty.
19:27:05
27.05.2024
Václav Vašák
-> OTA-MTX 27.05.24 18:03:52: být to naopak,tak řeknu,že tady musel někdo škubat s volantem,...to je celkem brutální pila ty křivky,dějou se tam nějaké nekalosti s AI jménem ŘJ 3
18:03:52
27.05.2024
OTA-MTX
A teď. Bez posilovače. Další rozdíl je svod 4-1 (předtím sériová litina), delší sání a škrtící klapka z 1.8.

Ještě teda má navic výměník voda-olej, blok není lakovaný do červena, ale to už moc koní nepřidá 6
zvětšit Grafy motorů - obrázek od OTA-MTX vložen 27.05.2024 18:03:52
17:51:39
27.05.2024
OTA-MTX
2010, motor ještě ve felde s posilovačem řízení
zvětšit Grafy motorů - obrázek od OTA-MTX vložen 27.05.2024 17:51:39
23:04:27
26.05.2024
Jirik_Tuňák1983
20:55:22
26.05.2024
pavucina
Delej a nemel. 4
17:39:55
26.05.2024
OTA-MTX
Byl jsem s tím po 14-ti letech na brzde. Jen teď nevím zda sem nahrát graf nebo se mám doprdele poslat sám?3
zvětšit Grafy motorů - obrázek od OTA-MTX vložen 26.05.2024 17:39:55
22:15:49
19.04.2024
m8rinek
-> Jirik_Tuňák1983: nějaký JZD?....lobotom JZD? :D
upraveno 1x, naposled 19.04.2024 22:16:51
21:05:34
19.04.2024
Jirik_Tuňák1983
Kdo to je? 3

Závodní motor s karburátory Weber - proč nejede?
10:00:25
06.04.2024
Karel.
-> Dušan: já to říkám furt,že jses zakomplexovanej a tady to mas3
08:59:18
06.04.2024
Václav Vašák
-> Dušan 06.04.24 08:42:19: a i tak z toho dokáže někdo mít Minderwertigkeitskomplex viď?
08:42:19
06.04.2024
Dušan
-> Václav Vašák: my ti všichni děkujeme, že z tvého příspěvku zase nic nepoznáme. Čtyři odstavce ničeho bez podstatných informací.
20:58:54
04.04.2024
Václav Vašák
Důkaz toho,že každý kdo má výfukové svody na klasickém sání a jednom karbecu vyhazuje pouze peníze,ale co by člověk pro ten zvuk neudělal a je to hlavně jenom 6-matek a jedno těsnění :-D



Ale zatím jsem asi neviděl motor,který by měl defakto stejný kroutící moment od začátku do konce měření,v tomto případě od 2 do 6000ot s odchylkou 5Nm od maxima s maximem výkonu v 6500ot.



Za mě na motor bez úprav "železa" krom vačky pěkný výsledek co těžce konkuruje většině mnohem "upravenějších" motorů,kteří se na té samé brzdě o něco pokoušely...holt kdo umí,ten umí :-D



PS: graf druhého měření,kde se pokoušel najít maximální předstih a otáčky (našlo se obojí,v případě předstihu to bylo už moc),první graf bude pouze na videu na youtube,protože se neuložil a vymazal.
zvětšit Grafy motorů - obrázek od Václav Vašák vložen 04.04.2024 20:58:54
upraveno 1x, naposled 04.04.2024 21:03:22
01:30:35
05.01.2024
JuroSport
-> Čokin: čo napisal je jedna vec ale z grafu, aj ked fakt dost neostrého som “vyluštil” cca 94kW a 140Nm
upraveno 1x, naposled 05.01.2024 01:31:27
08:41:58
04.01.2024
Čokin
-> MVM: To bude 1,6ka Žigul... Vždycky sem něco hodí, čitelný to není.... A co to je, taky nenapíše......
15:58:09
25.12.2023
MVM
-> Václav Vašák 25.12.23 14:45:48: 174 Nm.. z jakyho motoru? 1,6?
15:43:38
25.12.2023
Milan 136
15:21:19
25.12.2023
StepaNoFUN
-> Václav Vašák: zeny rozhodne...
14:45:48
25.12.2023
Václav Vašák
S tou správnou korekcí 115kw a 174Nm...bože jak blbě to zní,ale lidi by to třeba sežraly :-D
zvětšit Grafy motorů - obrázek od Václav Vašák vložen 25.12.2023 14:45:48
23:41:05
17.12.2023
czechino
-> Jirik_Tuňák1983: U moderních haldex systémů a 4x4 jde zadek/předek odpojit. Jinak v tom budou započítané ztráty pohonu, ale to bych už přesně kecal. Brzdu plánuje kamarád co se v tom vyzná hodně.
20:46:27
16.12.2023
Jirik_Tuňák1983
Jak to vůbec funguje na brzdě u aut, které mají 4x4 nebo haldex? Tam to musí stejně lézt dost zkresleně, protože to na kolech a válcích nasbírá další ztráty, nebo?
10:46:11
16.12.2023
czechino
-> MVM: Jedou, ale pak přijde třeba vracák, nebo utáhlé esíčko. V Brně nevím, v Mostě už se to hodit bude a na smyčce již rozhodně.

Hold časování (vanos), proměnný zdvih (valvetronic) a proměnná délka sání (disa klapka), příklady u BMW. Udělají s průběhem své. Ne že bude med to řešit na motorech po 300tkm. Ale jinak k čemu dnes diesel, přímovstřik v B58 dnes pojede za 8/100 od 1500ot. a mám turbobenál se 400ps. Jediné tak to karbonuje podobně jak diesel 78

Naše OHV hold pojedou v těch krátkých rozmezích pokud žádáme výkon a nic s tím neuděláme, zase je to zábava a mě to určitě baví, stejně jako jezdit na dvoutaktní motorce nad přívěrou a udržovat si otáčky plynulostí a řazením.



Já plánuji 130 na okresky tak se mi bude rozsáhlý průběh hodit. Případně srko umí i příjemný výkon s průběhem také bez dvouprofilu. Graf teda 2.2 stroker, ale to zacházíme do šíleností, spíš pro příklad.
zvětšit Grafy motorů - obrázek od czechino vložen 16.12.2023 10:46:11
19:19:16
11.12.2023
MVM
-> czechino: Ano .Tohle chápu a je "pěkný" a uživatelsky příjemný s takovým motorem jezdit. (Proto si lidi velice oblíbili turbomotory, nebo atmosféru s pružným průběhem). Doposud tomu není co vytknout. A zároveň pochopitelně takto, na velký rozsah seřízený motor i ledacos o něčem vypovídá.

Ale třeba některý závodní auta ,podle discipiliny, jedou v režimu kdy (kromě rozjezdu/startu) jedou trvale v rozsahu cca 1500 - 2000 otáček.

Tudíž je zbytečný "ladit" pásmo pod. Respektive zbytečný to je v uvozovkách. Ale takový auto/motor je nekomfortní na jizdu. A vyžaduje větší úsilí/umění a cit...
23:06:49
09.12.2023
czechino
-> MVM: Mě teď dost zajímá motor s průběhem od 1500, 2500ot. do 8500+ Plynulost je pak výhodou.

A to umí víceméně jen motor s dvouprofilovou vačkou.
zvětšit Grafy motorů - obrázek od czechino vložen 09.12.2023 23:06:49
upraveno 1x, naposled 09.12.2023 23:14:49
17:59:20
27.11.2023
MVM
-> czechino 27.11.23 17:22:37: Graf je "jen" obrázek na čtvrečkovaným pozadí. Pokud v něm někdo neumí číst, je to úplně zbytečný.

Pro mnohý stačí stručně 130Nm v 5470 ot/min a 128 PS při 7242 ot/min... tečka.

A mě třeba vubec nezajímá, že ve 3tis to třeba má díru jak prase, protože to bez grafu nevidim.

Ale dokážu si odvodit, že s s dobrou převodovku to je pěkná 1.3 a pokud ji budu furt držet pod krkem pojede hezky....

Ja jsem třeba graf na závodech používal k tomu, abych mohl poskládat převody, abych mohl nastavit shift kontrolku nebo omezovač..
17:22:37
27.11.2023
czechino
Zase po sezóně tady.

Upřímně éra karbců a rozdělovačů je jaksi za zenitem, chápu to v historikách atd.. odlívání bych opravdu nezvládal. Plný souhlas s pavucinkou.

Tudíž s příchodem paliva E10 přemýšlím rovnou nad úpravou než lít 100 oktan zbytečně.

Furt jsem chtěl turbo, u feluš práce tak do týdne (budget) a v kopcích budu král, uvidím. Ovšem jak to tady stále čtu, vypadá to že se cení převážně atmo. Což je mnohem složitější, hold každá hranka dělá neplechu jak píše pan Vašák.

Ale zase mám to na daily kolem komína tak bych rád jezdil s oem vzhledem motoráku, navíc tady stále visí výzva v Mostě pod 2:10 5 blbé že Van má pohotovostku 1100kg, ale zase je rozvážen téměř 50:50, neutrální chování je také výhoda.

Omlouvám se za ideu bez grafu.
00:58:27
27.11.2023
ajok
19:42:24
26.11.2023
djmaso
-> MVM:

Ahoj Kamaráde,



Plně souhlasím,



Jen mi zde dostávají lidé, co zde svojí inteligenci ukazují to, že udávají nesmysly... Byl jsem jednou na cz srazu a tam dokonce dokázal tento dotyčný říct na špatně dotažené šrouby setrváku, že asi moc velký výkon...



Stavím motory, starám se o auta za desítky milionů , viděl jsem dost , ale tato atmosféra je jen zde ...( V takové míře).



Každá věc má svoje... atmosféra či turbo nafta benzín , rotor atd atd .



Každej může mít svůj názor , ale když zde člověk ukáže věc, a ostatní mu dají podložené důkazy a fakta, že to tak není... Tak on-i se budou ještě dále navážet? místo toho, aby stáhl ocas...
11:14:59
26.11.2023
MVM
-> djmaso: Ja jsem se za tu spoustu let na závodech v republice i v zahraničí setkal s kde čím. Ale ta nevraživost byla všude.

Samozřejmě venku se to točí v jinych penězích, nicméně starý Škodovky se dostaly úplně někam jinam. (A teď řečnická otázka kam a zda je to dobře).Logicky jsou dneska některý materiály i technologie dostupnější, ta stará konstrukce prošla vývojem, je vidět že je v podstatě řešitelný turbomotor,vstřikování a podobně. Na druhou stranu jsou některý díly nesehnatelný. To k tomu patří a je to motoricky historik.Nicméně jakmile se vývoj dostane na vrchol, a ten vrchol je postavenej na financich, dosáhne to obvykle kritické špičky následuje úpadek.

Ja jsem pár motorů ať už sám nebo s Petrem Urbanem ,kterej mě v tom hrozně moc pomohl, postavil. Tak mám reálnou představu co je atmosféra schopná utočit.

A měření vykonu.. To jsem se setkal a byl jsem snad u všech dostupných typu zkušeben. Ať uz mobilních nebo valcovych,nebo u dynamometrů.

To je kapitola sama o sobě..

Ja bych hlavně přál ať ty auta a motorky se spalivacim motorem ještě par let dělají radost, ať je benzin dostupnej i obyčejným lidem. A aby to mel člověk možnost ve zdraví užít..
23:12:00
25.11.2023
Petrson
-> Skili 25.11.23 20:47:42: napsal jsi to přesně52
20:51:06
25.11.2023
djmaso
-> Skili: aaa TO je Václav
20:47:42
25.11.2023
Skili
-> djmaso 24.11.23 10:50:43: Jestli se nepletu tak původně měl nick Vena136, ale pak zrušil registraci, takže proto ta registrace 2019.

-> djmaso 25.11.23 17:34:33: Na pár fórech kde byla "tvrdá ruka" jsem se v dávné minulosti vyskytoval a můžu ti s naprostou jistotou říct že to je nejrychlejší cesta jak zabít forum.
19:47:10
25.11.2023
Robert 106
Zánik Virtu to snad Nééééé.

Je to myslím jediný web s fórem co přežil FB.

Sice to tady je od těch dob trošku pomalejší, ale hlavně je tu slušná základna slušných členů co jsem pravidelně nahlíží alespoň 1x denně a je zde opravdu hodně užitečných informací, i když třeba mě se někdy obtížně vyhledávají.



A možná bych i řekl, že tyhle prudiči jsou známkou toho že Virt dobře funguje a zajímá "širokou" veřejnost a není to jen web kam chodí stárnoucí členové jen ze zvyku.
18:18:04
25.11.2023
djmaso
-> Petrson: tak bys uznal, to co tu je , tak je to totálně k ničemu a zbyteční viz koeficinet ,

a nebo to nemyslím špatně a rád vysvětlím nevíš co to je
upraveno 1x, naposled 25.11.2023 18:19:04
18:16:26
25.11.2023
Petrson
-> djmaso: si myslim, že když se vrátím ke jmenovanému tak asi jo tak beru s nadhledem. Kde jsi přišel ze mam rád hádky?
18:06:02
25.11.2023
djmaso
-> Petrson: tak když máš rad hádky , tak jdi na fb a nebo redtube
18:02:08
25.11.2023
djmaso
-> Petrson: víš ono urážky atd lidem , co to dělají mají za sebou mraky výzkumu a znalostí vs lidi co si zde myslej, že vědí a přidom se zde podíváš na základ protokolu a jeho nastavení a zde dávají falešné infa a polšné .... sorry to bych mazal .....
18:01:25
25.11.2023
Petrson
-> djmaso 25.11.23 17:55:37: 3 3 3 dobrej vtipálek. Jen nechci aby tady bylo něco co jsem popsal předešlém příspěvku4
17:56:20
25.11.2023
djmaso
-> djmaso: pomalu zanikl
17:56:02
25.11.2023
djmaso
-> dragon_cb_cz: ale proto ten web zanik ..
17:55:37
25.11.2023
djmaso
-> Petrson: ty budeš nějakej kamarád toho čardy :D
Extreme Tyres