Grafy motorů

prohledat
2177 příspěvků (zobrazeno 51 až 100) od 28.10.2011 do 31.05.2024, založil/a Šediváček
řadit dle data
17:48:20
25.11.2023
dragon_cb_cz
-> djmaso 25.11.23 17:29:33: Jo, je to tady výživné... ale tak zase když ze sebe chce někdo dělat veřejně kokota, tak proč mu v tom bránit. Každej si to přebere sám - a tady to jde i celkem rychle 5
17:45:44
25.11.2023
Petrson
-> djmaso 25.11.23 17:34:33: jako s mazáním příspěvků, teda nevím. Můžeš to číst a nemusíš. Chodit sem můžeš a nemusíš aby jsi nebyl nasrany4

Jednou je to fórum a ne soukroméj cenzurovanej web.
17:38:56
25.11.2023
djmaso
Nemá zde ten ´´člověk´´ auto nemá zde co kecat





bude mít , alespon se bude vědět na akcích o koho se jedná





bude mít blbé kecy - na akci jednoduché řešení :D



a věřte, že pro ránu daleko nejdu
17:34:33
25.11.2023
djmaso
Dostává mi, že se někdo, zde z nováčků , povodníků, vomrdáváču atd



naváží do lidí co to dělají na motorech každej den .



Jejich komentáře by měl admin automaticky mazat. Jinak to zde do pár měsíců zanikne a zůstane jen podělaný FB



Ukáži se zde po 2 letech a jsem o5 nasraný jako kdysi ......





proč toto někdo neřeší ??



dejte mi admina a uvidíte jak to zde vyčistím a bude zde tvrdá ruka
upraveno 1x, naposled 25.11.2023 17:36:52
17:29:33
25.11.2023
djmaso
-> dragon_cb_cz: no stačilo si příst poslední stránku a stačilo mi :D



promiň, ale jak to je moc.....
17:28:36
25.11.2023
djmaso
-> OTA-MTX: no , jsem po celém světě s motorsportem a toto je zde jen v CZ
upraveno 2x, naposled 25.11.2023 17:31:07
10:31:09
25.11.2023
dragon_cb_cz
-> Milan 136: Ale musí se nechat, že -> djmaso 24.11.23 10:50:43: to v prvních dvou řádkách shrnul docela dobře 3
09:50:51
25.11.2023
Milan 136
-> OTA-MTX 25.11.23 09:42:14: Ani bych neřekl. Tohle už je na odbornou pomoc.
09:42:14
25.11.2023
OTA-MTX
-> djmaso: vždyť to je prdel6
10:50:43
24.11.2023
djmaso
NOOO ty pí.o po dlouhé době se zde zastavím co nového a je to tu stále ...



Tuner zde již nneí a máme zde nového adepta s registrací 2019...



Hele ´´mladej ´´než zde budeš všem kolem sebe dávat rady a narážky , podívej se na to jak je nastavená brzda.



v češtině je to korekční činitel



a zde je : 1,208



takže tvůj výsledek je o 0,208 úuuplně jinde než si myslíš.



Hau
upraveno 1x, naposled 24.11.2023 12:21:00
14:28:24
19.11.2023
růža
Vašku, Vašku, i ty (doplňte si rým). Že ty neumíš namontovat turbo do škodovky? Jinak nechápu, proč je v každé tvojí druhé větě toto slovo užito 3

Nech už tady všechny bejt, kluci mají pěkný auta, pěkný výsledky a tvoje životní ublíženectví Nikoho! nezajímá. Běž si radši psát na novinky.
09:07:01
19.11.2023
pavucina
-> Václav Vašák: A ze ty jsi toho taky moc nenapovidal ? A co bych si s tebou mel povidat ? Tak priste si popovidame o pocasi. Covece a mel jsi tam dost kamaradu, pro ktere jsi neco delal, ale nejak se taky nekamosili. Nevdecnici.



No narovinu, z MPI jednotky bych urcite vic nedostal. Ja rozumim, ze v ceske kotline jsou nejdulezitejsi ty cisla. Ale stejne tak SW musi mit dobry HW, jak sam zminujes, s tim souhlasim, (turbo je k hovno, ze ja blbec jsem to v 2011 udelal) tak uzivatele vstrikovani ocenuji napr. Nizsi spotrebu pri presunech, prechodove stavy, nebo treba start.



“Odpadni plyny z Tesly” To mam z toho jak jsem to nechal zaply v garazi a sedel jsem v tom.. Nechces zahodit mobil? Ta baterie v tom ti zrejme skodi vic, nez me ta v tesle.
02:21:14
19.11.2023
Václav Vašák
-> Petr Urban 18.11.23 14:04:14:
Malloy právním zástupcem pro Steve Williams




-> pavucina 17.11.23 13:46:24: že ti to tak hezky nemluvilo na Mostě 8 A jo,ty bys na té pravé brzdě určitě naladil Mpi na víc...nelezou ti ty odpadní plyny z Tesly trochu na mozek?Ono to totiž není jenom o softu,ale také hardware,pokud to nemá turbo 1



-> milanrejpid 18.11.23 22:39:18: jo nemám s tím problém a beru tě za slovo,co se týká aut,tak nemám jedno a "120-ku" mám nějakou dobu a je udělaná hezky (zrovna tvoje 36 fotka je TOP,to cos postavil je fakt "nářez",hlavně, že teď tady děláš frajera v době,kdy já mám auto bezmála 10 let už více méně u ledu a do tvého dnešního super vzhledu bych na něm nemusel měnit vůbec nic,snad jen umýt prach,nalakovat nárazníky a dát R15,..ty poslední dvě věci bych tomu autu nikdy neudělal),ale nemám kartu na Virtu,tak jako bych nebyl a teda ještě to turbo a rám,málem bych zapoměl,to je dneska ten největší hit pro vytříbený vkus...1
01:18:54
19.11.2023
pavucina
-> Petr Urban: nebud tak zlej, kamarad s oblibou rika: “Sice je malej, ale smrdi jak velkej.” Vsak staci, kdyz je spokojeny sam se sebou.

-> milanrejpid: Tvl Milane, prece nebudes mit prostoduchy jedinece.



Ja jsem premyslel, ze jelikoz se na Moste chci dostat na 2:00, tak ze tam dam karburator s rozdelovacem a motor slozim co dum dal, mam tam tu prasklou kliku a nejaky to praskly vahadlo, ma to tady vysledky, tak pujdu tim trendem.
22:39:18
18.11.2023
milanrejpid
-> Václav Vašák: to jsem moc rád že ti moje auto nic neříká někdy se na srazu za mnou zastav mi to říct do očí. 4

Až něco takového postavis od A do Z budu tvůj názor brát vážně. Jinak ses pro mě jen Beďar na tváři lidsva. Co má větší ego než Bernie Ecclestone. 161
14:04:14
18.11.2023
Petr Urban
-> pavucina: 3 3 3 171 Já za 15 let nepamatuji že bych se setkal s někým samolibějším a arogantnějším než je místní ehm s traumatem mikro pínise.
upraveno 2x, naposled 18.11.2023 14:06:48
13:46:24
17.11.2023
pavucina
-> Václav Vašák: jsem rad, ze ti to dela dobre na curaka 2

Ne, vazne obdivuju praci, kdy z felicie vyhodis elektroniku a das tam klasiku, stejne jako, ze tu s nama ztracis cas. To je takova charita od tebe, ne ?
upraveno 1x, naposled 17.11.2023 13:54:27
13:24:08
17.11.2023
Václav Vašák
No a včera další potěšující výsledek ze 40kW Mpi motoru,...dostal vačku,KP jako 50kW,karbec z fáčka,rozdělovač a OFF katík + špičkovou péči a naladění od mé maličkosti,která ví,co má s motorem udělat.



66kw a 109Nm je více než uspokojivé zlepšení výkonu,byť mě trochu kazí radost ta druhá komora v průběhu křivek,takže až bude čas,tak se vyhladí do roviny,na druhou stranu někdo to ladí 3hod na brzdě a má to mnohem horší,mě to stačilo 3x projet kolem komína a bylo to odladěné,stačí na to mít cit a vědět,jaká změna je potřeba udělat,než na brzdě zkoušet pokus omyl.



Dále mě v dílně čeká další práce a můj čas je mnohem cennější,než abych s ním zde mrhal 4



PS: rozsah měření 2-7000 otáček
zvětšit Grafy motorů - obrázek od Václav Vašák vložen 17.11.2023 13:24:08
upraveno 1x, naposled 17.11.2023 13:26:11
13:13:32
17.11.2023
Václav Vašák
-> pavucina 13.11.23 21:38:39: mě v autoškole učily,že když mám 5-ku v omezovači,že se potom řadí už jenom "R" jako raketa 4



-> T 13.11.23 21:37:28: mě třeba podvody a věci mimo realitu celkem vadí,...tys mě přišel jako člověk,který má dost podobný názor,ale když ti je to u prdele,tak je to samo jenom tvoje věc,to ale nic nemění na tom,že já na to mohu mít pohled takový,jaký mám 1



-> milanrejpid 13.11.23 14:12:37: tvoje auto mě nic neřiká,tak proč bych s tebou měl nějak diskutovat a pokud budeš pozorně na srazu poslouchat,tak to,že se mě nelíbí,jak to máš udělaný uslyšíš,...proč bych to měl víc řešit?A svody sem tahám proto,protože ani na to turbo nejsou ideální,ale máš tam hezké sváry no,...



Jo a rychlost měřím podle převodového stupně,omezovači v EFI a obvodu gum no (neberu však v potaz jejich deformaci v závislosti se zatížením auta a rozpínavostí díky obvodové rychlosti),...ale chápu,že GPS bude určitě přesnější 3



Ale je opravdu potěšující,jak zde nemůžete zkousnout,jak "málo" koní stačí na výsledky,které to auto letos mělo a plány na nový rok jsou celkem velké,protože mě nebaví sbírat poháry za stání na místě 5
21:38:39
13.11.2023
pavucina
-> Václav Vašák: Zkusil jsi na ty rovince někdy zařadit 4. ?
21:37:28
13.11.2023
-> Václav Vašák: já vůbec nechápu, jak se tady můžeme všichni před tebou takhle ztrapňovat, když stavíš asi jediný v republice motory, co stojí za nějakou řeč… teda alespoň to tak vypadá podle všech komentářů 3

Ale jak jsem psal prvně, mě je to u prdele 5

4
19:12:35
13.11.2023
Milan 136
19:08:45
13.11.2023
MVM
-> milanrejpid: No proto on nepochopí proč jsem nepotřeboval měřit výkon za celou dobu 1
19:03:00
13.11.2023
milanrejpid
-> Václav Vašák: ještě teda ztratím 3min mého života.

Na tohle ti mohu Odpovědět jen tak ze uz mi bohužel není 18nact aby si dokazoval že mi to jede o 5 min nebo víc.

A určitě to ještě měřiš podle tachometru v autě. 3
14:12:37
13.11.2023
milanrejpid
-> Václav Vašák:

Já si letos ujasnil dost věcí. A hlavní věc byla že vlastně tohle auto nebudu kurvit. Tam kde vlastně o nic nejde. Pomerovat si perko s tebou úplně nepotřebuji nejses můj typ 3 ja raději holky. Aha takže tvůj youtube kanál je vlastně celej sranda. Tak to už chápu.

Když se na srazu potkáme tak ani nepípneš ale za PC to ses king 3 3

Nechápu proč sem tahas svody když jsou udělané přímo pro použití s turbem a ne na atmo...

upraveno 1x, naposled 13.11.2023 14:18:39
11:09:16
13.11.2023
Václav Vašák
-> T 12.11.23 13:42:50:
Felicie 1,3 MPi na okruhu Most




Takto se jezdí cílovka s téměř 1/4 tuny lidského masa uvnitř v 7400ot a 165km/hod se 117hp a 130Nm 1300ccm na 4-klapce,auto na vážení 950kg prázdné,je to na kokot a proto pořizuji kvalt navíc na novou sezonu 1
11:02:54
13.11.2023
Václav Vašák
-> pavucina 12.11.23 12:39:46: protože jsem to řekl a lidi co mají v hlavě mozek mě dají za pravdu :-) Mě osobně by tenhle výsledek sral a jel bych to změřit jinam,protože jsem realista.



-> milanrejpid 12.11.23 12:48:36: garážista,...hmm...už jenom to,že jsi děláš profil podle toho,co někdo dá z prdele na youtube dostatečně vypovídá o tvém chápání :-) A můžeš mě vysvětlit,co je na přeplňování tak extra,když nemusíš řešit defakto nic,jenom to tam napereš nuceně?Tvoje svody výfukové dej na atmosféru a poznáš,o čem mluvím,...radši s autem předveď víc,než postavení na trávu a otevření kapoty,když už tam máš 200koní,rád bych to viděl třeba se hýbat víc jak 10km rychlostí někde ;-)



-> T 12.11.23 13:42:50: no v první řadě mám na autě vstřikování trochu déle,než ty a nepřidalo to ani hovno...to už sem ale psal několikrát,ale lidi to stejně neví,...ale chápu,není to na facebooku a tak tě tahle informace asi minula,i když jsi určitě feldu červenou s kterou jsem teď pár let jezdil na srazy viděl s otevřenou kapotou,...zhruba tuhle maximálku jsem měl naposledy v omezovači někde kolem šachovnice se 117hp a tunovým autem na Mostě s dvěma lidma,...a nevím,v čem mám lepší garáž než Milan,protože já mám dílnu s určitým strojním vybavením,ne garáž :-)



A seš salát,bojíš se nás ztrapnit na sprintu,...to já zase ne,těch beden mám letos celkem hodně :-D Ale aspoň ti to začalo trochu jet a můžeš si auto užívat a ne být smutný z toho,cos tam nastrkal peněz a hovno z toho a ten graf si dej zarámovat na noční stolek :-D



-> Eidy 12.11.23 17:53:39: tohle ale není podobný,tohle je sci-fi a na 280° vačku byť s větším zdvihem tuplované a to i když přičtu štěstí začátečníka,...tohle povolání je hlavně o tom,dělat úpravy,které spolu fungují.Už jenom když kouknu na ten výfuk co tam je,nemyslím svody,ale tlumič,tak mohu říct,že tam je dost razantní možnost zlepšení a svody budou taky nějaké univerzální,...tyhle parametry jsou v uvážení na TOP motor kde je všechno uplně přesné,ale jo,žijte dál v tom,že 1,4 s vačkou má prostě 150hp,jenom škoda,že to tak ale nefunguje.
09:38:21
13.11.2023
Vrba
1400 Sport , nekorigované měření
zvětšit Grafy motorů - obrázek od Vrba vložen 13.11.2023 09:38:21
09:30:49
13.11.2023
Vrba
Hezkej vysledek. Když se veme ten v grafu uvedenej korekční činitel 1,208 a vypocitaji se nekorigovaná data, tak to dává očekávatelný výsledek jako z sf901ky a 1400 v lehke úpravě.
upraveno 4x, naposled 13.11.2023 09:34:23
18:39:27
12.11.2023
Jirik_Tuňák1983
-> Eidy 12.11.23 17:53:39: Já z těch jeho grafů stejně nic nepoznám, podle mého to fotí přes punčocháče nebo má místo fotočočky kolečko tlačenky 1.
17:53:39
12.11.2023
Eidy
-> Václav Vašák: Ty se tu prsíš, jak taháš motory z kopřiv, hlavy ze šrotu a má to 100 kW jako prd. Tak proč by někdo šikovný nedokázal vyndal z dobře postavený čtrnáctistovky podobný koně?

-> Václav Vašák 25.04.23 20:47:01:
13:42:50
12.11.2023
-> Václav Vašák: takhle to brzda nabrzdila a hotovo…nebudu se hádat, jestli to je nebo není možný, ale nic to nemění na věci, že by jsi se mohl zamyslet nad možnostmi vstřikování ( ikdyž znám Tvůj názor 40 ) a ohledně podmínek přemýšlím o co má Milan horší garáž na stavbu motoru než Ty ? 4 3

Poslední video z Mostu je před odladění na brzdě. Pro zajímavost na cílovce jsem měl 167,3 km/h.

Sprintu jsem se účastnil jednou a byla to bedna, dál se zúčastňovat nebudu, abych tam někoho nezesměšnil 3 3 3
13:35:47
12.11.2023
-> MVM 12.11.23 13:29:57: jasný, proto auto bylo na brzdě skoro 3 hodiny a tohle bylo poslední finální měření a tak to je a to je celé a prostor pro debatu je možný 40
13:29:57
12.11.2023
MVM
-> T: Vykašlat na to. Respektive na absolutni hodnoty. Na válcovku jedu když potřebuju v bezpečí naladit motor pod zatížením. MĚŘENÍ před a po..Nemusim hledat dlouhé mírné stoupání nebo kus silnice mimo obec. Je klid na sledovani hodnot. Kvůli hluku neprudil obyvatele a ti nemuseli volat PČR. Pokud chci přesný čísla, motor ven a zaplatit dynamometr.(A přesto jsou podminky provozu potom v motorovym prostoru pod kapotou zase jiný.. 3 )
12:48:36
12.11.2023
milanrejpid
-> Václav Vašák: někdy je tvoje ego opravdu větší než tvoje činy.

Ty takovej garazista tady budeš pořád do někoho rejt. Ty tvoje videa na YouTube mluví za vše. Ty hvězdo....1 3 4

Až Ty takovej peknej turbo motor udelas beru si na to první řadu.
upraveno 2x, naposled 12.11.2023 12:50:35
12:39:46
12.11.2023
pavucina


A proc by to neslo se vstrikovanim, doma postaveny s dobrymy komponenty

-> Václav Vašák 25.04.23 20:47:01:

Ty tady pises takovy reci typu plonkovy motor, naka vacka, pekna hlava, podlazeno, aby si blbec nespletl pistole…

Kolik pak mel ten tvuj ostrej motor ?
upraveno 2x, naposled 12.11.2023 12:40:38
12:06:29
12.11.2023
Václav Vašák
-> T 11.11.23 21:42:12: mě to je taky fuk,protože vím,že s tvojí konfigurací motoru jsou tyhle hodnoty nesmysl,hlavně ten kroutící moment je tak trochu někde z oblasti sci-fi,výkon čert vem,i když to je taky blbost,s pěknou hlavou a pořádnou vačkou proč ne,ale reálně můžeš být někde o 10koní a 20Nm níž a to ti hodně fandím...pro mě to nic neznamená,ale je holt vidět,že ani v dnešní době nepřestanou lidi věřit,že jde z 1,4 v domácích podmínkách udělat 140koní a 165Nm a závodní motor by měl aspoň tak 170koní a 200Nm :-) Z toho už snad tento web trochu vyrostl ne,to tady byla móda před 10 lety zhruba :-) Atmosféra = max. 110% hodnot vs. obsah,takže 1,4L se 140Nm = pěkné plnění válců,155Nm je už vlhký sen každého úpravce :-D



A z praktického hlediska,...na videu co jsi dával z Mostu to už bylo odladěno stejně jako na brzdě?



A už se těším,až budeš stát na bedně přede mnou,protože já takový motor udělat neumím a ani takovou váhu auta nikdy mít nebudu 4 A turbaři se od teď budou třást strachem 5



-> pavucina 11.11.23 22:24:49: proč zažívat to zklamání co :-D Takových sériovek jsem tam brzdil pro "cejchování" a ono to mělo uplně stejné hodnoty jako to má mít v TP a nebo stejné jako na určitých ostatních brzdách + jsou tak nebo onak převážně více optimistické,než v M+H,ale ta je podle mě nejreálnější co se týká provedených úprav a změn na motoru a že jsem tam byl a brzdil hodně a hodně moc věcí :-) Nemám důvod jsi zajet někam,kde budu mít o 10Hp víc jenom kůli tomu papíru a na brzdě nezáleží,tam moc změn na konstrukci udělat nejde (válec co se točí),ale soft a obsluha se celkem mění...jak řikám,teď je ta brzda přísná,ale těžce reálná.Když tam byl jeden válec,díky menší váze nebyly hodnoty tak přesné,...možná to má taky jedny z nejtěžších válců,aspoň ty na kterých jsem byl já a čím menší válec brzda měla,tím lepší hodnoty měřila 5 Co takový soft na jinou váhu válců...
22:24:49
11.11.2023
pavucina
Zajímavé, že na tehle brzde mám stejnou krivku i čísla jako na roční MAHA brzdě...

Vzdycky si řikám, že bych do toho m+h zajel, ale pak si řikám: proč ?
21:42:12
11.11.2023
-> Václav Vašák 11.11.23 21:04:29: mě nerozhodíš 3 nepotřebuji nikomu nic dokazovat, fakta jsou jaké jsou a ať si každý myslí, co chce 40

Jestli vstřikování přidalo 40 koní nebo to někdo blbě změřil 40 sám nevím a je mi to fuk… 3
21:04:29
11.11.2023
Václav Vašák
-> T 11.11.23 19:22:37: ale jako v tom průběhu křivek si se mohl aspoň inspirovat grafem níže :-D A tak aspoň se nebudeš bát postavit na sprint konečně a nechat se stejně pojet :-D
19:22:37
11.11.2023
19:16:01
11.11.2023
Václav Vašák
-> T 11.11.23 19:02:37: aneb jak udělat z chromý kobyly namontováním vstřikování motor,co nás všechny nadrtí,...stačí zajet na jinou brzdu,než do M+H 3 2 3
19:02:37
11.11.2023
Dlouho tady nebyla žádná vášnivá debata 3
zvětšit Grafy motorů - obrázek od T vložen 11.11.2023 19:02:37
11:35:10
17.09.2023
Václav Vašák
Škoda,že se majitel bál větších otáček (byť se na origo zakarbonovaném motoru zase tak nedivím),ale mě osobně není jasné,proč to s tak malou vačkou jede tak nesmyslně nahoru,u 8-kanálu by byl výkon už někde před 1000ot na maximu a ideálně stagnoval.Hodnoty sice žádný zázrak,ale průběh se mě hodně líbí (Nm v rozsahu 10Nm od začátku do konce měření) a těch 45% navíc na výkonu taky není k zahození...možná příjdu těm 5-kanálům ještě na chuť :-D Klasické sací a výfukové potrubí,výfuk "made in Home" z trubek na vodu o průměru 30mm a jak to umí překvapit.
zvětšit Grafy motorů - obrázek od Václav Vašák vložen 17.09.2023 11:35:10
15:39:35
07.07.2023
MVM
-> Václav Vašák: Psal jsem to x krát. Já nezávodim abych si potřeboval něco dokazovat. Vždycky mě bavilo vic ta práce na autech než ježdění. A já se přiznám, vic jsem km najezdil na dalnicich po Evropě z okruhu na okruh v náklaďáku, obytných autech,dodavce než v zavodnim autě. Naše 120S je primárně replika soutežáku. Na okruhu jede "pomalu" .. a trápit to u max otáček jen abych se nekym honil na velkym autodromu.. Na to jsem už starej. Ale chapu to, nicméně se mnou se poměřovat asi nepujde.

PS: Ale můžu Ti říct že mým šéfem byl jeden z nejlepších českých závodníků a určitě bys to v Brně neměl lehký
upraveno 1x, naposled 07.07.2023 22:11:04
14:54:18
07.07.2023
Václav Vašák
-> MVM 07.07.23 14:30:57: mě to sere?...proč by mělo,nebo snad já se bojím s autem někam zajet a změřit "síly",...tys mě naposledy tvrdil,že nemáš žádný závoďák,když jsem se tě ptal,kde budeš,abych tě mohl podrtit a třeba Brno mě dost láká,akorát to vždycky proseru 4 Máš motor defakto z NF,takže min. 100kw,ale jak příjde na lámání chleba,tak na to vlastně nemáš čas,...to já taky ne,ale byl by jednou pro vždy klid ne? 5
14:30:57
07.07.2023
MVM
-> Václav Vašák: Hele já jsem se s lidma v motorsportu radoval i vzekal,stresoval hromadu let. Kam se řadíš,nebo kam tě řadí společnost..to v podstatě neřeším. Mam svých starostí až příliš.

Ja to vim že tě sere že spolupracuju s někým jiným. Ale to je moje věc.1
14:12:50
07.07.2023
Václav Vašák
-> Milan 136 28.06.23 22:15:46: jenom 300x za 10 let 2
14:12:12
07.07.2023
Václav Vašák
-> MVM 28.06.23 21:02:26: a kam myslíš,že spadám já?...tohle přesně chybí a sere mě ta spousta retardů,co kopíruje jeden graf a nebo to fejkuje a v reálu to předjedeš na šlapacím autíčku a jak jsem se včera přesvědčil na Kramolínu,tak motor co je poskládaný z toho,co jsem našel v dílně a bylo defakto na vyhození,protože normálně bych to zákazníkovi nedal,ale "zadarmo" dobrý,dokázal i s opravou auta dojet na bedně a to se ještě na RZ zajížděl,takže otáčky dalece pod hranicí maximálního výkonu...být to zajeté,i se spuchřelýma gumama by to s trochou píle od řidiče vyhrálo třídu a teď to jelo možná na 90-95hp...Když vemu čas na RZ,tak Kolář s LR byl řekněme o 40s rychlejší,což je hrozně moc,ale taky finanční stránka věci je hrozně moc jinde a věřím,že by se to dalo stáhnout třeba na 20s na RZ,kdyby se ta popelnice dala pořádně vytočit a získat z ní třeba těch 110hp co v ní maximálně je,k tomu přičtu fungl nový gumy,TOP podvozek,natestováno 1000x tolik hodin a vychází mě,že se dá v klidu konkurovat i s motorem bez extra výkonu...na druhou stranu osobně raději jezdím "závody" jako sprint,kde se prostě čistě ukáže jenom ten výkon,protože průměrná váha našich aut je 1tuna a nějak na žádné akci letos to nenašlo konkurenci (Běšiny na mávnutí se stopkama budiž),takže jsem ani neměl nějak chuť vyhrát něco dalšího a Pohofest absolvoval se sériovkou a vyhrál si jenom "slalom"...zde jsem čekal jaký hrdina se ukáže se svým názorem na mě a ono všechny reakce byly kladné a prostě dost lidí ví,kdo jsem a jak vypadám,ale nesedí za klávesnicí jak je zde prezentováno a já nemám problém osobně vyslechnout něčí názor,ale musí počítat s tím,že pokud mě nasere moc,může taky nějakou schytat.



A já vím,že toho víš dost,ale právě o to víc mě mrzí,že byť o mě nemáš absolutně šajna a nikdy ses s mojí prací nesetkal na vlastní kůži (že někdo někde něco pokurví a pak to svádí na mě),tak tě "zkazil" místní motorářský guru,kterého já znám z dob,kdy neuměl seřídit ventily na škodovce...pak se bije do prsou,kdo všechno mu vyhrává s jeho motorama,když motor je tak 5% úspěchu na rally,mě jsou závody celkem ukradené a právě pro to,že to je zkažené už na té nejmenší úrovni,což jsou ty naše škodovky,co potom v té extra třídě,nebo F1,kde tě tým řekne,abys prohrál,protože kolega,byť neumí řídit,vypadá líp na fotce na facebooku a fanynky po něm hází víc použitých kalhotek...



PS: zajímal by mě tvůj názor na jednu věc týkající se "podvozku",vlož ím a koment potěší,byť se ho řídit určitě nebudu,protože nemám čas to předělávat a mě to tak vyhovuje 5
22:59:16
06.07.2023
czechino
-> MVM: Parádní koment 4
Extreme Tyres