-> Bukaj: ano, to sedi, motor je tam cca 5 rokov, za tu dobu toto bola druha nemrzka.
-> Robert 106: na to naozaj nemam nervy aby som este aj hadice lepil alebo co...
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
skoda.virt.cz
... Škoda MB, 105, 120, 130, 135, 136, Rapid, Garde i starší a speciály
Nejbližší srazy a akce
datum | nazev | misto |
---|---|---|
16.08.2025 | Sraz škodovek | Svět Škodovek, Mrač 73 |
22.08. - 24.08.2025 | Škoda meeting Zlín 2025, memoriál Lukáše Nevoly | Lužkovice u Zlína |
05.09. - 07.09.2025 | 9. SKODOMANIA | Dobczyce, Polsko |
04.10.2025 | Sraz Garde&Rapid | Poděbrady | Další akce a srazy... |
Nejnovější články
Aktuální galerie
Poslední příspěvky v diskuzích a komentářích
21:21:18
28.07.2025
28.07.2025

darklord
21:12:03
28.07.2025
28.07.2025

isti
-> Jirik_Tuňák1983: Ekšn je tu už rok ale ešte som tam nebol.Musím to navštíviť

20:52:59
28.07.2025
28.07.2025

Matthes, záškodník z TechWebu
Taky si kolikrat rikam, ze bych mel s panderem neco delat. Vetsinou na zal sezeru par tatranek a zapiju je kofolou
Ale kdyz treba klukovi pecu babovku, tak tam dam jen pulku cukru, co je v receptu a je to taky dobry.

20:48:17
28.07.2025
28.07.2025

Bukaj
-> darklord: Rezavý bordel v chladicí soustavě u škodovky je od oxidace ocelových (vnitřek trubek) a litinových (vložky válců, hlava) dílů motoru a chladicí soustavy. Oxidace tam vznikne, když je chladicí soustava nějakou dobu bez kapaliny (stačí pár dní a už to rezne), použitím nevhodné kapaliny (málo nebo žádné inhibitory koroze), přehříváním motoru (lokální var na vložkách) či bublinami plynu v chladicím okruhu (pronikání spalin do kapaliny či lokální var).
Prevence je po vyčištění systému (nebo poskládání z nových dílů) dát dostatečné množství inhibitorů (kvalitní nemrzka, ne moc zředěná) a pravidelně měnit (nejpozději po 3 letech) a nenechávat nikdy systém bez kapaliny...
Prevence je po vyčištění systému (nebo poskládání z nových dílů) dát dostatečné množství inhibitorů (kvalitní nemrzka, ne moc zředěná) a pravidelně měnit (nejpozději po 3 letech) a nenechávat nikdy systém bez kapaliny...