Já bych se toho nebál. Už jsem to ve 120 párkrát viděl a co se týče elektriky z F1 tak toho se vůbec nebojím.El. plynový pedál si vyrobím a něž v autě zjišťovat kam co vede, je lepší stáhnout si schéma už to umím číst, ustříhat všechny konektory a pak to jde už dobře.
Nejhorší pro mě bude ten mezikus na motor a něho kdy by mi upravil setrvačník.
Částečně jsem už vybavený z MPI (benzínový okruh)
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
skoda.virt.cz
... Škoda MB, 105, 120, 130, 135, 136, Rapid, Garde i starší a speciály
Nejbližší srazy a akce
datum | nazev | misto | Další akce a srazy... |
---|
Nejnovější články
Aktuální galerie
Poslední příspěvky v diskuzích a komentářích
20:24:29
10.10.2025
10.10.2025

Robert 106
20:20:06
10.10.2025
10.10.2025

Syny
-> Matthes, záškodník z TechWebu: Ja mam ted 2686 bez dane (obchodni cast). Uzaviral jsem to vloni na dva roky, tak nekdy 12/2026 mi ceka zas ten voser se zkoumanim co je vyhodny a obvolavani 

20:17:04
10.10.2025
10.10.2025

StepaNoFUN
[p#4133784] Asi bych se tomu mel povenovat. Sice mam fix, ale muzu ho vypovedet bez jakykoli sankce...
19:56:38
10.10.2025
10.10.2025

Bukaj
[p#4133698] Protože v půlce osmdesátek byl "chrom" přežitek a frčely černé matné plasty. Tak se v AZNP rozhodli, že půjdou s dobou a v roce 1986 (pro model 1987) ty skladové nerezové střešní a prahové lišty začali stříkat matnou černou, poté, co došly zásoby nerezových skladovek (někdy počátkem roku 1987) přešli na levnější a lehčí hliníkové (taktéž černě lakované) s plastovými konci.
Jen u vozů výbavy GL (a tedy i coupé) zůstaly leštěné nerezové prvky až do ukončení výroby zadomotorů...
Jen u vozů výbavy GL (a tedy i coupé) zůstaly leštěné nerezové prvky až do ukončení výroby zadomotorů...
