-> Petrson: Tady je na podlahu z Cedrycha, na zbytek kastle jsem to nikdy neviděl
E: Ve skutečnosti jsem kdysi viděl podrobnější kde byly i otvory na montáž nárazníku a další, myslim že to bylo v některý z publikací na sportovní úpravy, a to konkrétně na výrobu klecí pro závoďáky.
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
skoda.virt.cz
... Škoda MB, 105, 120, 130, 135, 136, Rapid, Garde i starší a speciály
Nejbližší srazy a akce
| datum | nazev | misto |
|---|---|---|
| 24.01. - 28.02.2026 | Sprint + slalom PohoFest | Letiště Vrbátky |
| 25.04.2026 | Sprint + slalom PohoFest | Letiště Nabočany |
| 26.06. - 28.06.2026 | Pohofest - sraz vozidel Škoda | Přestavlky / Nabočany | Další akce a srazy... |
Nejnovější články
Aktuální galerie
Poslední příspěvky v diskuzích a komentářích
... Rozměry kontrolni17:00:49
09.12.2025
09.12.2025

Tom Troll
-> Bukaj: Cedrych tvrdí, že písty jsou ALCAN (Aluminium Kanada), a že kroužky pro 135/6 byly NIPPON PISTON RING (Japonsko) , ale Nural už jsem někde taky slyšel.
16:42:25
09.12.2025
09.12.2025

Tom Troll
V Rapidu mám 5q v kombinaci s ježkem v kleci - ne až tak časté řešení vzhledem k blízkosti náběhu 5q a přechodu na kost, s komplet novým ježkěm z autotypu a novou kuličkou ve zkrácené páce, a musím řít je to nejlepší sklatba řazení co jsem ve škodovce zatim kdy měl možnost zkusit. 

16:38:47
09.12.2025
09.12.2025

StepaNoFUN
[p#4137549] Na zavodakach skoro vsichni.
16:17:41
09.12.2025
09.12.2025

Boco
[p#4137520] Fiha tak toto ma teda este nenapadlo... fakt to niekto jazdi?























