Management už přešel komplet na Volva, stejně jako hodně mých kamarádů, k tomu nemám co, asi to nepoberu.
Nicméně po dnešní debatě se společníkem bude "morální" obnova. Kvůli image. Nechce někdo asi tak 10 ks kvalitních ojetin?
Mě se hrozně líbí, že i u nás zavedla Toyota program Lovci kilometrů.
Já ale ještě nemám ani na bronzovou ligu.

O důvod víc kouknout po zasloužilém Hiluxu nebo Cruiseru.
Škoda, že to nedělá i Honda.
Mám-li zmínit Škodu, na Superbu III Laurin+K mám už 202 tkm. Vše v pohodě. Letos klasika - slabina - nový adaptivní podvozek. Doporučuji objednat SACHS než origo. Když objednáte origo a sloupnete slepici, je tam stejný SACHS. Věděl jsem, úspora je 10 z 50. Jinak při pečlivém servisu - mám 95 starn faktur-zánovní auto.
RS 01- před renovací měla 136, nyní 139 - stav nového.
Rapid 136 - od renovace najeto asi 15 tkm - ale velmi rozverným způsobem užívání - zatím bych hodnotil stav 90 % pro mě, 87,5 pro jiného dobrého řidiče :-) , asi tady někdo dostane na příští léto úkol na údržbu.
Yeti je teď v jiných službách - stav bude tak 230 - najel před lety i něco na benzín, což TDI vzal sportovně a maká furt naplno.
Felicia 136 MPi combi - rodinný artefakt - něco přes 100 tis. Od roku 1997 stále v garáži, občas na tom dutiny, náplně, STK, kdykoliv na požádání v provozu, nelíbí se mi dementní kombinace doplňků z původní nabídky autosalonu, límcová kola to nedohoní. Asi budoucí projekt.
Na V6 Audi benzin atmo cabriu mám už asi 227 - pár let jsem ho používal jako letní služebák v nájemní smlouvě. Auto mělo při koupi novou střechu, podvozek a salámové kola. Já jsem dodělal motor - 85 tisíc za preventivní servis, větší servis elektroniky taky v rámci prevence. Složité auto s extra drahými díly, které jsou v plném regále. Ale není potřeba nic pro provoz (i celoroční) měnit.
Auto, kam se mi občas vejdou všechny děti - R.Traffic II, poslední r.v. 2,0 - koupeno od dotovaného dětského domova v Německu při malém nájezdu - chtělo by to preventivně udělat antikoro podvozku, jinak používám při cestách na dovolené, golf,.. už má skoro 122 :-), když ho nenechám shnít, ještě to dá 3x
Kdybych měl posoudit stav svého vozového parku podle odometru, mám tabulkově vrakoviště.
Nyní řeším drobné karosářské opravy kvůli STK na několika čtyřkolkách:-
CR-V I - nájezd 320 tis. posledních 6 let najeto 20 tis v rámci staveniště D35 Opatovice- Časy, Časy - Ostrov, Obchvat Pardubic, D35 - Sadová - Hořice. Veškeré agregáty původní a funkční, bez úniků kapalin. Chystáme na úsek D11 Jaroměř- Trutnov. Veškerá výbava funkční + doplňky z tehdejší nabídky.
CR-V- III - nájez 230 tis., poslední 4 roky liniové stavby a dlouhé přesuny na 19" pneu, včera na heveru. Veškeré agregáty původní a funkční, bez úniků kapalin. Veškerá výbava funkční + doplňky + doplňky z tehdejší nabídky.
Toyota RAV4 - MK2 - 190 tis a druhá 187 tis. - jedna záloha na stavby, druhá mamacar townoffroad Veškeré agregáty původní a funkční, bez úniků kapalin. Veškerá výbava funkční + doplňky + doplňky z tehdejší nabídky.
Pokud jde o jednostopu - Yamahu 125 X-Max s najezdem 35 jsem vloni trochu přidřel na variátoru. Po opravě u kamaráda v motokrosové dílně to jezdí vlastně od nuly. A trochu rychleji. To v objednávce nebylo. Ale je to na okruhu v krajském městě docela fajn.
Letos se pořídilo i něco nového na zkoušku:
- VW Caddy TSi
- Suzuki S-Cross 2WD
- Dacia Jogger
- Dacia Bigster 2WD 1,8
V tom všem jsem ještě neseděl. Ani nejsem v TP jako majitel. Je mi to buřt. Ale třeba budu překvapen.
Asi počkám, na setkání s 4WD Toyotou, která bude v programu Lovců km alespoň na stříbrnou ligu.





























