skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Ach to turbo (aneb už zase nějaký otázky)...
prohledat
534 příspěvků (zobrazeno 51 až 100) od 24.06.2008 do 14.04.2022, založil/a Bagrr- máma mele Emu
16:16:04
04.12.2009
04.12.2009

Tunerláďa #2 - zrušená registrace
-> Vita ze Sudet: tu K03 budeš podávat? je OK ?
09:14:26
04.12.2009
04.12.2009

Vita ze Sudet
Zánovní mazlíček

09:12:37
04.12.2009
04.12.2009

Vita ze Sudet
K03 out.. T3 (tb0356) in 

09:11:06
04.12.2009
04.12.2009

Vita ze Sudet
Samej hyperturbař tady
Tak i já možná jednou dostavím motor...

Tak i já možná jednou dostavím motor...

17:54:28
01.12.2009
01.12.2009

Gemini
-> Kapřík: este budes muset pockat, dneska som dal take hodiny v krizovatke a to som isiel velmi opatrne......nemozne jazdit ked je mokro.......
10:26:03
29.11.2009
29.11.2009

Kapřík
-> Gemini: taky sem koukám každý den, hledám to video a pořád nic
tak šup šup

03:26:57
29.11.2009
29.11.2009

Gemini
-> Alenka: jazdi to kazdy den okolo 20-30 km, a je to stale zle s pocasim.....mozno dnes poobede skusime pre nedockavcov :D
23:56:08
28.11.2009
28.11.2009

pistaa
-> Alenka: nema z toho co upadnut ked sa to dobre spravi, je to motor ako kazdy iny
23:01:32
28.11.2009
28.11.2009

Alenka
-> Gemini: tak co, porad mate na slovensku mlhy, nebo kde to vazne s tim videem? :)
A jak to jezdi, porad dobry, nebo uz neco upadlo?
A jak to jezdi, porad dobry, nebo uz neco upadlo?
23:36:35
26.11.2009
26.11.2009

jerzy
-> darklord: se tomu motoru vůbec nedivim, být šestiválec s turbem tak se mi taky nechce hnát nějaký traktor 

22:39:53
26.11.2009
26.11.2009

darklord
16:35:55
26.11.2009
26.11.2009

gabo000000 - zrušená registrace
-> Alenka: ja mam pritlacak z1.6 s klasickou 190mm lamelou a som s tym zatial najspokojnejsi
10:17:06
26.11.2009
26.11.2009

Eidy
Jen tak mimochodem. Životnost převodovky a vůbec převodů klesá tuším s pátou nebo šestou mocninou zatížení.
22:23:40
25.11.2009
25.11.2009

Borin - Král tuzerů
-> Jarda/felda: 

22:10:25
25.11.2009
25.11.2009

Jarda/felda
-> Borin - Král tuzerů: jedno krásný zimní blbnutí na zasněženej louce



22:09:02
25.11.2009
25.11.2009

Alenka
Vidim to teda na zesilenou 14SK z Felicie 1,6, necham pretocit setrvacnik, lamelu s pritlacakem dam seriovku taky z 1,6 a az se to zacne postupne rozpadat, tak uvidim, co s tim dal :)
21:56:13
25.11.2009
25.11.2009

Borin - Král tuzerů
-> Jarda/felda: Nevím co s tím děláš...tohle se mi nikdy nestalo a že sem rapidem feldama a fáčkem nalítal dost...

21:51:24
25.11.2009
25.11.2009

Jarda/felda
Borin - Král tuzerů 25.11.09 20:24:16 napsal:
→ Jarda/felda: NJN já to nepotřebuju a věděl jsem jen
o speedpru
já taky ne radši roztrhávám seriový
img26.imageshack.us/i/pri
tlacakor9.jpg
→ Jarda/felda: NJN já to nepotřebuju a věděl jsem jen
o speedpru


20:24:16
25.11.2009
25.11.2009

Borin - Král tuzerů
-> Jarda/felda: NJN já to nepotřebuju a věděl jsem jen o speedpru 

20:21:41
25.11.2009
25.11.2009

pistaa
-> Gemini: s prevodovkov je to vec pohladu, ak plynue tak preto lebo to spojka neudrzi ;)
19:55:06
25.11.2009
25.11.2009

Jarda/felda
Borin - Král tuzerů 25.11.09 18:08:26 napsal:
→ Alenka: spojku najdeš na www.speedpro.cz/
tady je levnější www.racing-tuning.cz/inde x.php?modul=kata...
→ Alenka: spojku najdeš na www.speedpro.cz/

tady je levnější www.racing-tuning.cz/inde x.php?modul=kata...
18:40:11
25.11.2009
25.11.2009

Gemini
-> Alenka: na atmosfere mas krutak 140Nm okamzite, na turbomotore je tam narast krutaku plynuly(aj pri preradeni......)......vda
ka tomu niesu v prevodovke take razy, ktore ju nicia....
18:23:34
25.11.2009
25.11.2009

Alenka
-> Borin - Král tuzerů: dik. Jsou s temi spojkami nejake zkusenosti, jestli se casem nerozpadavaji, nebo tak?
-> Gemini: mohl by jsi to nejak rozvest?
Myslel jsem, ze prevodovce nejvic skodi ruzne "spicky" tociveho momentu jako skakani kol pri rozjizdeni atd. a vubec prenos prilis vysokeho tociveho momentu, takze kdyz ma atmosfera 140Nm a turbomotor 190Nm, tak mi to prilis nejde do hlavy.
Jinak, jestli bez problemu jezdis spojku z 1,6 na 0,5 bar boostu, tak me by mozna mohla taky stacit, vzhledem k tomu, ze neplanuju tlacit vic nez 0,8 baru.
-> Gemini: mohl by jsi to nejak rozvest?
Myslel jsem, ze prevodovce nejvic skodi ruzne "spicky" tociveho momentu jako skakani kol pri rozjizdeni atd. a vubec prenos prilis vysokeho tociveho momentu, takze kdyz ma atmosfera 140Nm a turbomotor 190Nm, tak mi to prilis nejde do hlavy.
Jinak, jestli bez problemu jezdis spojku z 1,6 na 0,5 bar boostu, tak me by mozna mohla taky stacit, vzhledem k tomu, ze neplanuju tlacit vic nez 0,8 baru.
18:08:26
25.11.2009
25.11.2009

Borin - Král tuzerů
-> Alenka: spojku najdeš na www.speedpro.cz 

18:05:49
25.11.2009
25.11.2009

Gemini
mam 1.6kovy pritlacak a seriovu lamelu, zatial ziadny problem........turbo motor je dokonca setrnejsi k prevodovke ako ostra atmosfera......
18:01:58
25.11.2009
25.11.2009

Alenka
-> pistaa: jaky teda pouzivas pritlacak, kdyz 1,6 je malo?
Keramickou lamelu jsi si nekde nechal vyrobit na zakazku?
Jinak, co tak nejdriv odchazi na hnacim ustroji?
Premyslim, jestli si nechat udelat jednu poradnou prevodovku, nebo to nema smysl a spis nakoupit par seriovek a ty postupne prehazovat, jak se budou rozpadat.
Keramickou lamelu jsi si nekde nechal vyrobit na zakazku?
Jinak, co tak nejdriv odchazi na hnacim ustroji?
Premyslim, jestli si nechat udelat jednu poradnou prevodovku, nebo to nema smysl a spis nakoupit par seriovek a ty postupne prehazovat, jak se budou rozpadat.
17:45:02
25.11.2009
25.11.2009

pistaa
-> Alenka: prevodovky v pohode, menim ale priebezne, nejazdim s tym kym sa to rozsype ;)
co sa spojky tyka pritlacak z 1.6 je malo a co sa spojky tyka tak jedine a jednine keramika, ine ma trvanlivost skoro nic ked s tym jazdis sviznejsie :) co sa tyka zotrvaku tak uz som tam vymenil asi 2-3ks bezne odlahcene inak ziaden problem
poloosy probloem niesu mam sice lobra ale koli inym problemom ako s prenosom krutaku :)
problem staly a pretrvavajuci su vzdy brzdy, neviem to brzdit tak ako by som potreboval co je velky problem
co sa spojky tyka pritlacak z 1.6 je malo a co sa spojky tyka tak jedine a jednine keramika, ine ma trvanlivost skoro nic ked s tym jazdis sviznejsie :) co sa tyka zotrvaku tak uz som tam vymenil asi 2-3ks bezne odlahcene inak ziaden problem
poloosy probloem niesu mam sice lobra ale koli inym problemom ako s prenosom krutaku :)
problem staly a pretrvavajuci su vzdy brzdy, neviem to brzdit tak ako by som potreboval co je velky problem
15:33:35
25.11.2009
25.11.2009

Alenka
-> panove kteri uz jezdite, asi hlavne Pistaa: mate nejake problemy s prevodovkou, spojkou a poloosami?
Co vim, tak Pistaa psal, ze jezdi seriovou 3,9 prevodovku a nezminoval se o zadne havarii.
A jake pouzivate spojky?
Zachovaly setrvacnik a lamela s pritlacakem Felicia 1,6, nebo davate nejake specialni lamely?
Co vim, tak Pistaa psal, ze jezdi seriovou 3,9 prevodovku a nezminoval se o zadne havarii.
A jake pouzivate spojky?
Zachovaly setrvacnik a lamela s pritlacakem Felicia 1,6, nebo davate nejake specialni lamely?
09:04:04
24.11.2009
24.11.2009

Peopas
-> Alenka: no ono vsechny zpusoby maji smysl jen kdyz jedes
22:40:39
23.11.2009
23.11.2009

Alenka
-> Peopas: tohle reseni jsem taky zvazoval, ale pak jsem od nej ustoupil.
Za prve proto, ze by to pri pohledu pod kapotu trklo i toho nejvetsiho vola, ze tam neni neco v poradku a za druhe proto, ze tohle reseni poradne funguje jen kdyz jedes, pokud tam nekam nedas ventilator jako to ma Gemini.
Vzhledem k tomu, ze s tim autem budu jezdit opravdu hodne, potrebuju neco, co funguje co mozna nejuniverzalneji a neni to videt, takze FMIC je jasnou volbou.
Za prve proto, ze by to pri pohledu pod kapotu trklo i toho nejvetsiho vola, ze tam neni neco v poradku a za druhe proto, ze tohle reseni poradne funguje jen kdyz jedes, pokud tam nekam nedas ventilator jako to ma Gemini.
Vzhledem k tomu, ze s tim autem budu jezdit opravdu hodne, potrebuju neco, co funguje co mozna nejuniverzalneji a neni to videt, takze FMIC je jasnou volbou.
21:15:07
23.11.2009
23.11.2009

Peopas
-> Alenka: ja mel driv ic pred chladicovkou dole,predelal jsem ho a mam ho ted nad motorem tesne pod kapotou,kde bude suprove chlazen,ta drivejsi draha vzduchu byla zbytecne dlouha.Legalitu neresim, ale videl bych to nekam k privodu vzduchu k topeni :o)
19:50:01
23.11.2009
23.11.2009

Alenka
-> Peopas: mam male turbo, takze se mezi vyfukove parohy, blok a rizeni vejde tak akorat, aby ani pri rozjezdu nikde nic nebouchalo.
Vratku do vany jsem jeste nedelal, ale nevypada to, ze by tam bylo kvuli poloose nejak extra malo mista.
Spis mam problem vymyslet vedeni vzduchu do IC tak, aby tam nebylo prilis ohybu a zaroven to vsechno nebylo prilis videt.
Vratku do vany jsem jeste nedelal, ale nevypada to, ze by tam bylo kvuli poloose nejak extra malo mista.
Spis mam problem vymyslet vedeni vzduchu do IC tak, aby tam nebylo prilis ohybu a zaroven to vsechno nebylo prilis videt.
16:47:43
23.11.2009
23.11.2009

Tunerláďa #2 - zrušená registrace
asi jste mě blbě pochopili. já nechci davat IC do zadního čela. IC bude podobně jak má gemini, jenom chci udělat otevírání kapoty tak jako jsem dal ten obrázek od Tommiho S.
16:46:16
23.11.2009
23.11.2009

Peopas
-> Alenka: musis ale resit dalsi veci..... umisteni turba...mezi motorem a hrebenem zrovna moc mista nezustane,zpatecku do vany-pro idelani odvod prekazi poloosa apod.Nejlepsi by bylo ho umistit nekam nahoru misto topeni.... nebo kam si ho dal ty?
16:10:03
23.11.2009
23.11.2009

Alenka
Diky bohu, ze na predohrabu tohle resit nemusim 

10:33:57
23.11.2009
23.11.2009

pistaa
-> Marcius: nefunkcne riesene podla mojho nazoru a doterajsich skusenosti :) ale skusajte a laborujte samy...
10:10:44
23.11.2009
23.11.2009

Saky
-> Marcius: tohle reseni se ti libi?
08:24:27
23.11.2009
23.11.2009

Tunerláďa #2 - zrušená registrace
-> Gemini: však ano. takhle jsem to myslel img.skoda-virt.cz/vase_au
ta_upload/4422_2009-08-29_
21-05-43_26.jpg
08:20:33
23.11.2009
23.11.2009

Gemini
-> Marcius: potrebujes tam napor vzduchu, ved je to chladic......... ako by chladil chladic v eRke bez vrtule ?
07:34:52
23.11.2009
23.11.2009

Tunerláďa #2 - zrušená registrace
-> Gemini: tak to budu taky dávat, akorát nebudu mít ten nasávač. zkusím zvedání kapoty.
00:50:30
23.11.2009
23.11.2009

Gemini
-> Marcius: IC ako na obrazku od Jarda + upravena kapota s velkym nasavacom + ventilator pod IC
20:34:18
22.11.2009
22.11.2009

Jarda/felda
-> Marcius: www.tuningklub.sk/data/..
./DSC03596.JPG sem 

20:20:37
22.11.2009
22.11.2009

Tunerláďa #2 - zrušená registrace
-> Gemini: kam budeš dávat IC ? já přemýšlím, že ho dám pod kapotu a vykoumám zvedání kapoty jako to má TommiS (Garde Turbo). do blatníků vrtat nebudu.
18:26:38
22.11.2009
22.11.2009

Gemini
-> Alenka: 0,5 bar , zakladny 0, celkovy 30, benzin 100 oct
11:08:46
22.11.2009
22.11.2009

Alenka
Gemini 22.11.09 01:55:09 napsal: kamosov golf R32 (240–250 HP) bol v tiahlom stupani tlaceny rapidou......skoro som zomrel

Kolik boostu, kolik predstihu, jaky benzin? :)


Kolik boostu, kolik predstihu, jaky benzin? :)
11:06:51
22.11.2009
22.11.2009

Gemini
-> jarda.u1: cakame na lepsie pocasie, stale tu mame silne hmly.....
08:16:09
22.11.2009
22.11.2009

jarda.u1
-> Gemini: udelej nejake video z jizdy,zajima me jak ti ta pila jede

07:13:55
22.11.2009
22.11.2009

Tunerláďa #2 - zrušená registrace
-> Gemini: ono celkově, když to tak srovnám, tak moderní auta když mají výkon 180k, tak to je hadra a když má škodovka 180k, tak je to jak porshe 

01:55:09
22.11.2009
22.11.2009

Gemini
vcera sa bracho vozil, kamosov golf R32 (240-250 HP) bol v tiahlom stupani tlaceny rapidou......skoro som zomrel



18:54:52
20.11.2009
20.11.2009

Tunerláďa #2 - zrušená registrace
-> Gemini: no az tak jednoduchy to teda neni, ale ptal jsem se COLa a vysvětlil mi zcela vyčerpávajícím způsobem princip snímání a vyodnocení. pokud to zvládnu, budu fakt velkej king pánové
nic jednoduchýho, ale zajímá mě to, tak se o to aspoň pokusím. lecjaký zkušenosti už mám, a aspoň se něco novýho přiučím.
