skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
TURBO DO SKODOVIEK 105-136
13:08:30
04.06.2005
04.06.2005

Crack
-> chooki: tak se s toho neposer
12:38:15
04.06.2005
04.06.2005

Tom
-> chooki: Ty znáš majitele tý modrý škodovky s turbem? Ten karbec je z R5?
11:17:30
04.06.2005
04.06.2005

chooki
.
11:16:49
04.06.2005
04.06.2005

chooki
.
11:16:11
04.06.2005
04.06.2005

chooki
.
11:15:07
04.06.2005
04.06.2005

chooki
Tak este raz vy kokotkovia...to je v pici, sa nehanbite vobec nieco napisat ked o tom viete hovno ???!!!!
akoze vyfukove turbo ? do pici tak to som nezral, chudaci, kamo kazde turbo (spravne cesky turbodmychadlo) je na vyfuk, inak to nie je turbo, ale mechanicke dmychadlo (je pohanane mechanicky z kluky) a je ich kopec druhov (Roots,G-dmychadlo atd atd).
Proste tu pisu kecy ludia co by mali byt ticho a studovat trochu motory a potom nieco pisat...
a si ma sklamal aj ty duri, kokot jeden, si fajn chalan, ale proste napises picovinu aj ked o tom vies holy kokot...
boha tolko primitivizmu som este nevidel.
jeziiismaria to sa mi snad zda, tu mate fotky jebovia, vy pssss, to keby videl majitel co tu pisete tak neviem.
Chlapi ked chcete niekoho urazit tak si aspon o tom nieco zistite...lebo skoncite niekde s rozbitou hubou v buducnosti, nebudte taki namysleny...
akoze vyfukove turbo ? do pici tak to som nezral, chudaci, kamo kazde turbo (spravne cesky turbodmychadlo) je na vyfuk, inak to nie je turbo, ale mechanicke dmychadlo (je pohanane mechanicky z kluky) a je ich kopec druhov (Roots,G-dmychadlo atd atd).
Proste tu pisu kecy ludia co by mali byt ticho a studovat trochu motory a potom nieco pisat...
a si ma sklamal aj ty duri, kokot jeden, si fajn chalan, ale proste napises picovinu aj ked o tom vies holy kokot...
boha tolko primitivizmu som este nevidel.
jeziiismaria to sa mi snad zda, tu mate fotky jebovia, vy pssss, to keby videl majitel co tu pisete tak neviem.
Chlapi ked chcete niekoho urazit tak si aspon o tom nieco zistite...lebo skoncite niekde s rozbitou hubou v buducnosti, nebudte taki namysleny...
10:30:29
04.06.2005
04.06.2005

JAKUB
tak tomu skoda mercedesu rikam mazec! ma to turbo a lpg! vrazedna kombinace!
18:32:33
03.06.2005
03.06.2005

kuko
-> Aladin: ovela viac ako ten motor ma uchvatilo to otvaranie a nove svetla z mercedesu, nemas nahodou foto kde je to lepsie videt?
17:02:55
03.06.2005
03.06.2005

Aladin
4)
16:57:53
03.06.2005
03.06.2005

Aladin
3)
16:54:33
03.06.2005
03.06.2005

Aladin
2)
16:47:51
03.06.2005
03.06.2005

Aladin
1)
16:43:46
03.06.2005
03.06.2005

Gemini
presne takyto motor som videl (piestany)
12:27:38
03.06.2005
03.06.2005

Honzik
úplně vlevo na tý fotce to vypadá na mezichladič. jen na psss efekt to nebude
09:32:51
03.06.2005
03.06.2005

DuriQ
tak toto vizera iba na psss efekt 

07:09:12
03.06.2005
03.06.2005

Milošek
-> chooki: no tak svarenec ala svody je peknej ale nejak mi tam unika kudy vede tak hadice se stlacenym vzduchem ke karbu...teda jestly to tam neni pro psssssst efekt

20:58:57
02.06.2005
02.06.2005

chooki
len tak dalsia pre inspiration :))
12:01:10
02.06.2005
02.06.2005

Mishoooo
Ja nechapem co furt troskarite... ved stare MIGi sa daju zohnat za par supek

08:33:13
02.06.2005
02.06.2005

DuriQ
Milošek: ked je to sumak tak si niekedy skus napr. turbo z liazky alebo z vw-touareg v10 




18:51:38
01.06.2005
01.06.2005

Milošek
-> mates: ja uz sem nad tim taky spekuloval ja zas na nejakym subaru turbu ale vcelku je to uplne sumak z ceho to bude jde o to udelat na to karbec a lauf a kolik to prida semiku
15:23:25
01.06.2005
01.06.2005

Majkl
-> DuriQ: nebo bi-sexual


10:48:27
01.06.2005
01.06.2005

DuriQ
mno a co tak bi-turbo 





08:55:30
01.06.2005
01.06.2005

mates
-> Milošek: o tom soft turbu jsem uvazoval,ale nejsem až natolik dobrý motorář a nikdo mě nebyl schopen poradit. Uvažoval jsem o softu ze Saabu
22:00:25
31.05.2005
31.05.2005

Milošek
-> Peto85: jo fabka by to uz mozna skousla ale cpat turbo na motor s 3x ulozenou klikou je blbost-prinejmensim kratkodoba uprava......podle me by stacilo soft turbo kdyz uz upravovat 120ku plnici tlak je pod 1atm a shade lze plnit bez upravovani kompresniho tlaku az do 0,7atm takze by to nebyl tak radikalni narust vykonu vycui zivitnosti motoru,ale zase jde o to aby ziskany vykon eliminoval naklady...
20:46:50
31.05.2005
31.05.2005

Peto85
a co ta kovana kluka z feldy kitovej alebo komplet fabka ta to vydrzy??
19:09:56
31.05.2005
31.05.2005

Milošek
-> mates: jo ale pak neklapne 3x ulozena klika a pevnost ojnic:))))

13:14:27
31.05.2005
31.05.2005

mates
-> Gemini: kdyby se použily měděné kroužky místo těsnění pod hlavu,tak by to možná i klaplo...
18:22:17
30.05.2005
30.05.2005

Gemini
co potrebujes :
-zgeneralkovany motor,s max kompresnym pomerom 8,5:1
-turbo (R5GTT, Fiat Uno)
-turbokarbec
-priruba(medzikus) T-karbec - sacie potrubie
-intercooler + ostrekovanie
-novy chladic vody
-chladic oleja
-vysoko tlakove hadice
-medzikus vyfuk. potrubia
-iny tlmic vyfuku alebo rezonator
(a milion inych blbosti)
pri montazi sa vyskytne mnozstvo zadrhelov....treba zapojit vodny okruh turba, olejovy okruh + chladic oleja, vsetky tie trubky hadice a podobne, najst vhodne miesto pre IC, priviest tam kopec vzduchu, aj do motora, spravit lepsie chladenie a co je najepsie, asi kazdych 500-1000km treba menit tesnenie pod hlavou, nema vyznam davat turbo na seriovy motor, bezne upravy hlavy sania , vacky a vyfuku nieco pomozu....potom neni problem mat na fackovom motore 130 konikov .....spotreba 10l a viac ......zivotnost, podla tlaku turba a zaobchadzania s motorom
-zgeneralkovany motor,s max kompresnym pomerom 8,5:1
-turbo (R5GTT, Fiat Uno)
-turbokarbec
-priruba(medzikus) T-karbec - sacie potrubie
-intercooler + ostrekovanie
-novy chladic vody
-chladic oleja
-vysoko tlakove hadice
-medzikus vyfuk. potrubia
-iny tlmic vyfuku alebo rezonator
(a milion inych blbosti)
pri montazi sa vyskytne mnozstvo zadrhelov....treba zapojit vodny okruh turba, olejovy okruh + chladic oleja, vsetky tie trubky hadice a podobne, najst vhodne miesto pre IC, priviest tam kopec vzduchu, aj do motora, spravit lepsie chladenie a co je najepsie, asi kazdych 500-1000km treba menit tesnenie pod hlavou, nema vyznam davat turbo na seriovy motor, bezne upravy hlavy sania , vacky a vyfuku nieco pomozu....potom neni problem mat na fackovom motore 130 konikov .....spotreba 10l a viac ......zivotnost, podla tlaku turba a zaobchadzania s motorom
13:53:23
30.05.2005
30.05.2005

Tom
-> Warrior14: Nedá

12:42:27
30.05.2005
30.05.2005

Martin14
Nevite nekdo jestli to jde napojit turbo na normalni karbec ktery neni pouzivay primo pro nej.
17:35:58
18.01.2005
18.01.2005

Luukkyy
-> Bery: Neřek bych,čoveče

13:45:42
18.01.2005
18.01.2005

Milošek
-> Vašo: a cocekal
1ST na Le mans

1ST na Le mans


13:44:53
18.01.2005
18.01.2005

fine_ray
-> Luukkyy: jj souhlas, než cpát turbo, tak rovnou jinej motor..
13:15:23
18.01.2005
18.01.2005

Bery
-> Luukkyy: Tos trochu přesral,nee.....:-)
23:02:56
17.01.2005
17.01.2005

Vašo
caute kamarat dal do Š-130L vysokotlakove turbo z peugeota (neviem aky typ) a pri podradeni zo 4 do 3 mu to zacalo hrabat
ale len raz
motor asi po 200km KO



16:37:22
17.01.2005
17.01.2005

Luukkyy
-> Fjoo: von to nikdo nemá v autě proto,že to je za a)prasárna,b)je při tom vysoká spotřeba motorů, a hlavně c) to auto se musí přebudovat seriozně a od základu,brzdy,nápravy tj regulerní stavba od skeletu,jinak je to akorát na cestu do krematoria.A když někdo něco takového dělá,tak tam nebude dávat mršinu s turbem,ale něco dost jiného (Zazza,Tuner....)
15:53:35
17.01.2005
17.01.2005

Milošek
-> Labros: brzda je nepritel rychlosti........
no slo by tam dat el. posilovac jako maj new kary....nebo vyvevu jako diesel...
no slo by tam dat el. posilovac jako maj new kary....nebo vyvevu jako diesel...

15:22:37
17.01.2005
17.01.2005

Labros
Jak se potom řeší ty věci, co jsou závislý na podtlaku v sání popř. v difuzoru?
Jako posilovač brzd, podtlaková regulace, sytič.
Jako posilovač brzd, podtlaková regulace, sytič.
15:11:35
17.01.2005
17.01.2005

Bery
ten motor z ty zeleny skodovky jeste jezdi!A dost slusne!!!Momentalne myslim ze je jeste stale v jednom bilem v rapidu.
08:42:29
17.01.2005
17.01.2005

CHIP
Fotka motoru kterou jste tady ukazali je podobna tomuto rapidovi z prvniho srazu virtu ... zrejme stejne reseni ...
album.olympus.cz/PhotoGal lery/.../showimage.dll?6F7 0A1F2E9...
album.olympus.cz/PhotoGal lery/.../showimage.dll?6F7 0A1F2E9...
22:32:50
16.01.2005
16.01.2005

Fjoo
ale stále nikto, kto by to sám mal v aute......
nieco na tom bude, vseci vrázajú tazké prachy do aut a pritom takáto uprava by vsetkych predbehla no nie????
nieco na tom bude, vseci vrázajú tazké prachy do aut a pritom takáto uprava by vsetkych predbehla no nie????
21:08:03
16.01.2005
16.01.2005

Milošek
no neverim ze jesteten motor jezdi....a tech 12tkm co stim ma najeto....nevim nevim ale kazdopadne je to hukot
19:20:32
16.01.2005
16.01.2005

aDAm
-> Hurdis: no řek bych že hlava bude klasika škoda;-) s rendla by měl asi problém ji tam dat;-) a z toho rendla bude jen karbec;;-)))
17:40:14
16.01.2005
16.01.2005

Hurdis
Jo dík, už jsem zapomněl že to bylo na techwebu. Krátkodobá paměť..

17:30:12
16.01.2005
16.01.2005

Tommy
Tahle prestavba je tady skoda.panda.cz/clanek.php
3?id=273
17:27:18
16.01.2005
16.01.2005

Hurdis
..
17:21:48
16.01.2005
16.01.2005

Hurdis
A ještě ze strany...
17:21:14
16.01.2005
16.01.2005

Hurdis
Nic není nemožné, zvlášť u škodovek. Tohle by měl být 136 motor s hlavou renault a turbem z una. Teda jestli si to dobře pamatuju. Tuhle zběsilost jsem našel tak cca před rokem a půl kdesi na netu. Možná o tom víte někdo víc.
12:55:13
16.01.2005
16.01.2005

Milošek
-> Faann: ja vim ale ja pisu ze to je tlak max. kterym to muzes plnit aniz by jsi musel delat neco s kompresnim pomerem....:)dle jednoho programu na netu...
11:09:04
16.01.2005
16.01.2005

kirri - zrušená registrace
-> chooki: no zadarmo to nebude, to je mu doufám jasné...