skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Co jste dnes udělali...
22:30:14
03.02.2014
03.02.2014

Tommyk
-> Milan 136: kolik to má nalítáno? zas podle oleje to vypadá že se o ten motor pečovalo.. to u mě na dvoulitru to vypadá hůř. ale vačky teda +- ok. Jen je teda pravda že jsem to nezkoumal a neprotáčel motorem. Možná kdybych to věděl dřív tak bych se na to zaměřil a třeba něco našel..
22:16:31
03.02.2014
03.02.2014

Tampajs
-> saskyn2: Nene v autorizáku nedělám.. Neřeknu ti kódy ale přinejmenšim jsem dělal 2x 2,5TDI T5 1x 66kw PD v G5 2x 96kw Superb a Passat 1x Oct 2 po face to bylo BXE pak jedno BLS tam jsem měnil celej motor.. Dál si už asi nevzpomenu ale mám takovej pocit že i moje ASZ nebude mít vačku uplně v nejlepší kondici protože jezdilo po 30tkm až já tam začal dávat 5W-40 505.01
22:09:54
03.02.2014
03.02.2014

saskyn2
-> Tampajs: Fakt? Tak asi náhoda že se ke mě dostal vždycky s dpf, 16V vůbec ty jak maji dvě vačky tak na to asi netrpěj, nějaký starý PD ano, ale na bxe zatím ne, ale jestli děláš v autorizáku tak se k tobě toho dostane víc tak máš asi větší přehled.
22:03:02
03.02.2014
03.02.2014

Tampajs
-> saskyn2: Nevim já to dělal na všech možnejch PD určitě ne jen na BLS a BMM
21:59:31
03.02.2014
03.02.2014

saskyn2
-> Milan 136: Tohle dělaji BLS a BMM podle mě to má nějakou souvislost s tím že je vačka upravená pro DPF, protože BXE to nedělaj, hlavně že je plnej net keců o praskajících palicích na 16V ale prasklou hlavu jsem neviděl ani nepamatuju a tohle jsem dělal za poslední půlrok asi 3x ale většina expertů to dojede až do úplný smrti motoru, tenhle tvůj byl nějaký zodpovědný že slyšel divný zvuk a jel do servisu

20:40:46
03.02.2014
03.02.2014

Milan 136
-> Tommyk: BLS
20:31:04
03.02.2014
03.02.2014

Tommyk
-> Milan 136: co to je za motor?
20:26:00
03.02.2014
03.02.2014

Milan 136
a tady
20:24:26
03.02.2014
03.02.2014

Vojtisek
Proč mi zapojený vozík pálí pojistku na zadní mlhovku?

20:22:13
03.02.2014
03.02.2014

Milan 136
šel měnit zdvihátka. Ta vačka asi nemá takhle vypadat coo?

12:18:29
03.02.2014
03.02.2014

Jozka
-> dragon_cb_cz: Tak další konfliky ohledně chybějícího matematickýho aparátu v předmětech jako Kinematika apod. jsem velkoryse pominul.. jsem to dobově v časech převládajících telefonů s chrastícími číselníky připisoval nutnosti přestupovat v MHD cestou z Dejvic na Karlovo náměstí, ale jak tak koukám, nic moc se od tý doby nezměnilo a když, tak nejspíš ne k lepšímu..
Ta stránka je zábavná.. a z dobového panoptika mi připomněla Mechanickýho Skůtra z Karláku..

Ta stránka je zábavná.. a z dobového panoptika mi připomněla Mechanickýho Skůtra z Karláku..

11:36:14
03.02.2014
03.02.2014

dragon_cb_cz
-> haso: Jj, věřím... můj soukromý odhad je, že kdyby se nejdřív dělal matematický aparát a pak až fyzika, tak by musely fyzikální katedry zredukovat úvazky, jelikož by jim do druháku prošlo málo studentů...
11:34:00
03.02.2014
03.02.2014

haso
-> dragon_cb_cz: ale to je tak na kazdej skole...vzdy o semester neskor zistujem, ako vlastne sa pocitali tie veci semester predtym 

11:30:48
03.02.2014
03.02.2014

dragon_cb_cz
-> Jozka: Jo, tak to je na FJFI ČVUT stejné dodnes - v prvním semestru potřebuješ v Mechanice obyčejné diferenciální rovnice (dělají se ve třetím semestru v analýze) a diferenciální počet funkcí více proměných (4. semestr analýzy), ve druhém semestru v Elektřině a magnetismu zase křivkový a plošný integrály, včetně Greenovo, Gaussovo a Stokesovy věty (opět 4. semestr analýzy). No a když to nějak přežiješ, tak ve třetím semestru na tebe vybafne v Teoretické fyzice prof. Jex s variačníma metodama (který mám teď v páťáku
A síto je to samozřejmě značně husté, začínalo nás přes 600 a na začátku druháku bylo na analýzu zapsaných 140 lidí - z toho 60 jich opakovalo z předchozího ročníku, tzn "80" nových... dalších možná 20-30 mělo "Ačkovou" analýzu, takže klasickej rozpad půlením po semestrech 600 -> 250 -> 120 se konal i unás...
Mimochodem, nedávno mě hodně pobavila tahle stránka na necyklopedii: necyklopedie.wikia.com/wi ki/Jaderná_fakulta

A síto je to samozřejmě značně husté, začínalo nás přes 600 a na začátku druháku bylo na analýzu zapsaných 140 lidí - z toho 60 jich opakovalo z předchozího ročníku, tzn "80" nových... dalších možná 20-30 mělo "Ačkovou" analýzu, takže klasickej rozpad půlením po semestrech 600 -> 250 -> 120 se konal i unás...
Mimochodem, nedávno mě hodně pobavila tahle stránka na necyklopedii: necyklopedie.wikia.com/wi ki/Jaderná_fakulta
08:08:47
03.02.2014
03.02.2014

Jozka
-> dragon_cb_cz 03.02.14 02:02:40: Tvl Greenova věta.. nevím jak teď, ale za mě teda byly matetematistický vědy na FSI ČVUT sice nesmyslný, zato však velmi hustý síto a největší škodič se představoval na 1. přednášce tzv. Digitálovou větou "Jsem docent Fišer a je o mě známo, že dělám z paralerky kruh a z kruhu zkušební dvojici.." A největší finta spočívala v tom, že fyziky I a II, kde by se daly případné získané znalosti z jedině uplatnit, probíhaly už v prvním ročníku, kdežto matematickej k nim se vysvětloval až ve druhým..
02:16:39
03.02.2014
03.02.2014

dragon_cb_cz
-> haso: Hehe
Já mám relativně schopný software, ale text diplomky taky nic moc
Teda vlastně nic, ale nějakých 20 stránek můžu převzít z výzkumáku...


02:14:15
03.02.2014
03.02.2014

haso
-> dragon_cb_cz: a jo tak, no jo...ja som mal statnice na bc. presne 13.6, tak ako aj daavno davnu ex som spoznal 13.6...tej som vzdy vravel, osud chcel aby som si ten den pamatal ako skoda rapid 136
no doprdele, ale 4 mesiace, to je kratko a ja stale skoro nic nemam ztej megasuper diplomprace hotove

no doprdele, ale 4 mesiace, to je kratko a ja stale skoro nic nemam ztej megasuper diplomprace hotove

02:11:03
03.02.2014
03.02.2014

dragon_cb_cz
-> haso: Já myslel, že už máš hotovo... jinak já taky, ale termíny státnic jsou hned začátkem června, tuším právě od druhého, takže to vychází přesně 4 měsíce
Teda... bez jednoho dne, už nám odzvonila půlnoc 


02:09:27
03.02.2014
03.02.2014

haso
-> dragon_cb_cz: ja dufam v jun, jak na bc.
pre prazakov cerven :D
pre prazakov cerven :D
02:06:43
03.02.2014
03.02.2014

dragon_cb_cz
-> haso: 4 

02:05:59
03.02.2014
03.02.2014

haso
-> dragon_cb_cz: este 5 mesiacov a ende 

02:02:40
03.02.2014
03.02.2014

dragon_cb_cz
-> haso: Jsem si říkal, na strojárně by mě to docela překvapilo, ani u nás to nejni zrovna "prakticky využitelnej" předmět (ten aparát jsem použitej potkal akorát v teoretickej fyzice - je fajn se po sedmi letech naučit co po mě tenkrát jen tak mimochodem chtěli používat). A já taky nejsem žádnej velkej matematik, jen jsem vlez na blbou fakultu 

01:58:45
03.02.2014
03.02.2014

haso
-> dragon_cb_cz: fu, no, mozno len tak z lahka, akosik mi to nic nevravi...ale ja nejsom ziaden velky matematik
01:45:51
03.02.2014
03.02.2014

dragon_cb_cz
-> haso: Na strojárně vás taky trápili variačníma metodama? Jinak to ve vedlejším tématu je více méně jen tupý derivování, akorát jsem si to zapsal jako prase. Ale než jsem pochopil tuhle symetrii, tak jsem se docela natrápil - sice jsem měl poznamenáno, že ta jedna úprava je z Greenovo formule, ale jaksi jsem si zapomněl poznačit ze který (ono je jich docela dost) a než jsem jí našel, tak to chvíli trvalo... Přitom to nejni nic složitýho 

01:42:11
03.02.2014
03.02.2014

haso
-> dragon_cb_cz: ja uz si to nepamatam, to uz je davno, ale ta parcialna derivacia vo vedlajsom temate, to je krasa 

00:46:46
03.02.2014
03.02.2014

dragon_cb_cz
-> haso: Strašný... ale vydržel jsem až sem, tak na poslední překážce nepadnu - ale zrovna variační metody to teda bejt nemusely 

00:41:16
03.02.2014
03.02.2014

haso
-> dragon_cb_cz: matika, to je veda 

00:23:25
03.02.2014
03.02.2014

dragon_cb_cz
Konečně jsem vstřebal, proč je skalární součin (-∇u,v) symetrickej a můžu jít spát... nějak se z tý úterní zkoušky nevidím 

21:21:48
02.02.2014
02.02.2014

Tampajs
Oprava výfuku.. Hnije to

20:06:47
02.02.2014
02.02.2014

J.T.
Né dneska, ale v pátek.. stavba lešení, ať se dostanu na barák
19:09:49
02.02.2014
02.02.2014

vhml
-> m8rinek 02.02.14 19:05:34: je to barva auta, jen ten telefon si to nemyslí 

19:05:34
02.02.2014
02.02.2014

m8rinek
-> vhml: Natřels tu hlavu aspoň fosforem ať ve tmě svítí? :D
18:58:12
02.02.2014
02.02.2014

vhml
Dream of Power už se pomalu chýlí ke konci. Všechny věci nachystaný, chybí to už jen celý ozdobit 

18:55:40
02.02.2014
02.02.2014

MOLSO
-> Discovera: pekne pane 

18:43:47
02.02.2014
02.02.2014

Discovera
2
18:41:58
02.02.2014
02.02.2014

Discovera
Bylo mi líto vyhodit za falcovací a děrovácí kleště takřka 2500, tak jsem ze starých plombovacích kleští udělal falcovačky a děrovačky. Není to moc vzhledné, ale svůj účel to splní a dokonce to funguje na 1*
15:37:42
02.02.2014
02.02.2014

Jozka
Už toho nechte, myslím že dopravky po celý ČR už mají podnětů na přetěžovatele vozíků a TZ až až..

15:24:04
02.02.2014
02.02.2014

myschaak AZNP K.Hora
-> Matthes, záškodník z TechWebu: tak nápravu na stejně i INPRO,šéf má od nich vozejk a už tam má třetí nápravu.....
11:52:04
02.02.2014
02.02.2014

Matthes, záškodník z TechWebu
Ja na pujcenym agadosu s trubkou tahat tunu hliny, pisek, uhli a nebyl problem. Ikdyz mel tu napravu dementne v gumach ulozenou.
08:36:56
02.02.2014
02.02.2014

Bukaj
Když jsem vybíral vlek místo ukradeného domorobo, tak se mi Agadosy moc nelíbily, nakonec jsem pořídil MARO a jsem spokojen - na to, jak se k němu chovám, tak docela drží

00:43:04
02.02.2014
02.02.2014

Eidy
Nakoupil slušně na burze, pokecal s kamarádama, napapal se, vymyslel pár věcí, dohodnul případnej kšeftík, vypil 4 pivka a napsal pár příspěvků na FB. Teda vlastně na virt. 

00:13:14
02.02.2014
02.02.2014

alpin
-> Stepan FUN: čo som mal požičaný agados , tak síce bol len do 400kg ale len rozvidlený rám a na tom hneď tá preglejka a na prejglejke bočnice.. nechcel by som veru taký príves
22:45:54
01.02.2014
01.02.2014

xerox422
Taktiež mame agados (handy13) nebrzdeny s plochov 2x1,1 m asi taký obyčajný, a nedavno som nan viezol mokrý piesok o vahe malo cez 1,4 tony a zvládol to aj ked to bolo len 10km. Ale radšej nikdy viac preistotu.
22:42:59
01.02.2014
01.02.2014

dragon_cb_cz
Já dneska přidal další položky na seznam ozkoušených věcí, které jalový výkon motoru v GLSe nezpůsobujou. Cívka jiná, kabely jiný, ufo u karburátoru zkontrolovaný.... a pořád to jede na hovno
Alespoň jsem ale opravil dobíjení - i malé pokroky se počítají 


22:39:21
01.02.2014
01.02.2014

saskyn2
Já mám agadose ale neni to ta nejlevnější mr.ka z obi a sice nebržděnej na 750kg ,ale je s nápravou na 1300kg, véčková oj, a už jsem na tom vezl 2,2t a dal to. Největší výhoda těch agadosů je že jsou do 130. Ze starýho vozejku jsem vyléčenej, to bylo furt něco v pr. nejdřív jsem dělal elektriku, pak čubu, podlahu, pak zase upadlo uložení, zlatej novej vozejk, jezdím a nesáhnu na to a žádná švestka mě nemůže buzerovat že s tim mam jezdit 80.
22:34:59
01.02.2014
01.02.2014

afro100
-> Stepan FUN: agados som mal niekolkokrat pozicany a no .. ako by som to .. nepresvedcilo ma to o tom, ze by som si to chcel kupit .. uz len ten ram s preklizkou, nalozila sa dlazba (asi polovica vahy z celkovej nosnosti udavanej vyrobcom) po celej ploche v 3 vrstvach a ta preklizka sa tak nejak samozrejme prehla k stredu smerom dole a cely ten prives bol taknejak .. divne poohybany pod tou vahou atd... a tak celkovo .. nas domorobo vozik s mensimi profilmi materialu a drevenymi bocnicami je na tom asi 3x tak lepsie nez klasicky agados
22:09:14
01.02.2014
01.02.2014

Vojtisek
-> Matthes, záškodník z TechWebu: na to domácí vožení je to pro mě dostanečný, hlavně se to v garáží postaví na stojáka a hotovo

22:05:19
01.02.2014
01.02.2014

castrol
-> Stepan FUN: asi som mal stastie a trafil kvalitu
e.:ale tonu by nedal

e.:ale tonu by nedal
21:59:07
01.02.2014
01.02.2014

StepaNoFUN
-> castrol: Asi záleží na tom kterej. Ale co jsem se zatím setkal, tak tak na to Inpro vážně neměly. Větinou končí oj (ať už Včková, nebo rovná) na nápravě a pokud naložíš něco dozadu, tak to nesou jenom sajtny a ohejbaný spodní účka... Ta oj středem "dokonce" to strašně spevní...
Na tom inpru jsem tahal i 2m dřeva (povětšinou dubu) z lesa a no problem. V práci se na tyhle "sériový" (byť třeba i bržděný) vleky bojím naložit tunovou lžíci z bagru.
Na tom inpru jsem tahal i 2m dřeva (povětšinou dubu) z lesa a no problem. V práci se na tyhle "sériový" (byť třeba i bržděný) vleky bojím naložit tunovou lžíci z bagru.
21:56:38
01.02.2014
01.02.2014

castrol
-> Stepan FUN: tak ze by agados nevladal som pocit pri stavbe garaze nemal 
