skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Co jste dnes udělali...
22:25:11
19.04.2014
19.04.2014

m8rinek
-> dragon_cb_cz: Časy jsou řazeny dle nejrychlejšího kola. Radek ze souboru opravdu vyčnívá, tak byl zařazen na konec, ale myslím, že se zlobit nebude...
22:20:34
19.04.2014
19.04.2014

dragon_cb_cz
-> m8rinek: Moc pěkně... A dle logiky některých místních členů by Schwejkovo časy měly bejt ze statistickýho souboru jasně vyřazený, protože to je přece outlier 

22:13:52
19.04.2014
19.04.2014

m8rinek
-> stepan: Kompenzační :))). Kompenzujou SP 3,9, ale s mokrem jsem uplně nepočítal :D. 165/55r13
22:08:05
19.04.2014
19.04.2014

stepan
-> m8rinek: Co to máš vzadu za gumy?
22:04:43
19.04.2014
19.04.2014

m8rinek
-> stepan: Nebylo tam jediný místo, který bych jel rovně :D.
21:59:33
19.04.2014
19.04.2014

stepan
-> m8rinek: Ááá, pán je drifter. 

21:58:55
19.04.2014
19.04.2014

m8rinek
Dnes ,,nic,, ale včera jsem si uspořádal takovej soukromej sraz. skoda110r.eu/?page=ssosn.
.. NWKTmu ještě jednou díky za fotky.
E: jinak dnes samosebou taky něco... skoda110r.eu/?page=praxe. ..
E: jinak dnes samosebou taky něco... skoda110r.eu/?page=praxe. ..
21:32:12
19.04.2014
19.04.2014

MOLSO
-> J3STER: to napis tomu laku a nie darklordovi
20:27:10
19.04.2014
19.04.2014

J3STER
-> darklord: Ať ti nerozpraská lak v dolních rozích pod zadním oknem. 

20:09:02
19.04.2014
19.04.2014

StepaNoFUN
Konečně jsem spáchal galerku z posledního závodu Mogul Driving Cupu ze Sosnový... skoda-virt.cz/cz/.../630-
mogul-driving-cup
17:57:52
19.04.2014
19.04.2014

darklord
Tak, a teraz dufat ze sa to otvori a nic sa u toho neskurvi. Prozatim to je napnute z 118,3 na 120,0 zajtra tomu este centak pridam a pozajtra skusim povolit, kolko sa to vrati...
17:55:44
19.04.2014
19.04.2014

Strašlivý Píďa (aka PeťaKlíč)
jelikož věci, na kterých jezdím, se neustále rozpadají, musel jsem rozšířit obor svého působění
17:00:44
19.04.2014
19.04.2014

Kuladmin
-> OTA-MTX: Jestli myslíš souřadnice a pokud by to z nich šlo vyčíst alespoň základní rozměry tak beru i ty. Díky.
15:50:56
19.04.2014
19.04.2014

OTA-MTX
-> Kuladmin 18.04.14 17:01:58: vykres nemam, pouze data pro laser
14:56:54
19.04.2014
19.04.2014

krup
..a v pàtek otryskáno, dneska po zinku převezeno na lakovnu a zitra moožná obouváme :)
14:55:41
19.04.2014
19.04.2014

krup
..středa..
08:59:20
19.04.2014
19.04.2014

Jarda - zrušená registrace
-> Cempyk: jj, jim se až k Aralu nepodarilo dojet kvuli tem hlubokejm kolejim, na to by byla idealni lada niva, ale to by zas nebylo skodovkou, jestli bych si pomohl, kdyz bych prizvednul rapida a kyvka mozna projede vic nez vlecka
00:10:43
19.04.2014
19.04.2014

Cempyk
-> Jarda:
Pokud bude dodělané auto nebránil bych se :)
Pokud bude dodělané auto nebránil bych se :)
23:37:32
18.04.2014
18.04.2014

FORM - zlomená ojnice
Tak jo, pin k IMMO už mám a netrvalo to ani 10 minut :-)
22:17:39
18.04.2014
18.04.2014

radekp
-> matoo: do stovky?
22:11:54
18.04.2014
18.04.2014

FORM - zlomená ojnice
-> Stepan FUN: Je to jedno z posledních VP44, které má údajně v sobě IMMO 3.generace
wiki.ross-tech.com/wiki/. ../Immobilizer_III_Injecti on_Pump_Swapping
wiki.ross-tech.com/wiki/. ../Immobilizer_III_Injecti on_Pump_Swapping
22:11:19
18.04.2014
18.04.2014

Pavel P@nkáč
-> FORM - zlomená ojnice: saní se podle me sundavat nemusí ale uz jsem to tak dva roky nedelal...delal jsem to normalne na ulici a naradi sem mel po kapsach

22:08:56
18.04.2014
18.04.2014

suri
-> FORM - zlomená ojnice 18.04.14 22:05:18: myslím že nič také tam nebolo potrebné ale robilo sa to cez oficiál VASku takže či to vie aj kábel netuším , ale žiadne piny sa nedávali , len preštartoval , nastavil , skontroloval , kým to nesadlo
22:07:26
18.04.2014
18.04.2014

StepaNoFUN
-> FORM - zlomená ojnice: U SUPa si nejsem jistej, ale u všech "normálních" aut stačí jenom přizpůsobení bez PINu. ;-)
Pin bys potřeboval jenom pro autorizaci novýho klíče v jednotce IMO...
EDIT2: Tak sorry. Dle VISu je opravdu u SUPa PIN potřeba. :-/
Pin bys potřeboval jenom pro autorizaci novýho klíče v jednotce IMO...
EDIT2: Tak sorry. Dle VISu je opravdu u SUPa PIN potřeba. :-/
22:05:18
18.04.2014
18.04.2014

FORM - zlomená ojnice
-> suri: Potřebuji se přihlásit do motorové jednotky a přizpůsobit čerpadlo. K tomu budu předpokládám potřebovat čtyřmístný pin, který byl na přívěsku u servisního klíče, ne?
22:03:09
18.04.2014
18.04.2014

suri
-> FORM - zlomená ojnice 18.04.14 22:00:00: ktorý kod myslíš?
22:00:00
18.04.2014
18.04.2014

FORM - zlomená ojnice
-> suri: Tak tak, je to hlavně o správné údržbě. Motor má minimálně 190 tis na hrbu, tak dala repase čerpadla očekávat. Ještě musím splašit někoho se supervagem, nemám totiž přívesek s kodem. Dá se u škodovky ještě sehnat kod podle VINu nebo už jde vše jen přes online diagnostiku?
21:56:47
18.04.2014
18.04.2014

suri
-> FORM - zlomená ojnice 18.04.14 21:49:50: ja poznám aj starú ale chlap od nova dával 505.01 a menil po 15tkm , 300tkm a vačkám nič
21:56:03
18.04.2014
18.04.2014

FORM - zlomená ojnice
-> Pavel P@nkáč: Sundat tlumič kmitů, kryt turba, povolit chladič od EGRu, sundat sací potrubí a trubky ke vstřikum, pokud nemáš nějaký spešl klíč. Navíc jsem musel odvrtávat ten nejblběji dostupný šroub na sacím potrubí, což ale nelze počítat. Tak narozdíl ode mne máš víc zkušeností, já to dělal poprvé. Po druhé by to bylo za půl hodiny, po třetí rychleji :-)
21:49:50
18.04.2014
18.04.2014

FORM - zlomená ojnice
-> suri: Motor je BDG s rolnami, při vstřikách jsem je zběžně prohlédnul a vypadaly v pořádku.
21:48:15
18.04.2014
18.04.2014

Pavel P@nkáč
-> FORM - zlomená ojnice: schodit plast rozvodu, zatočit motorem dat vrtak do diry, povolit kladku sundat řemen, 6x trubka, 2x prutokač nafty, konektor na čerpadle a 4x 5ka imbus zapoměl jsem na něco?

21:46:39
18.04.2014
18.04.2014

suri
-> FORM - zlomená ojnice 18.04.14 21:37:51: a vačky sú ok?
21:45:35
18.04.2014
18.04.2014

Pavel P@nkáč
-> FORM - zlomená ojnice: jde to i rychlejc věř, cerpadlo je na tomhle genialnim motoru snad jedina vec ktera jde snadno ven:D a makat ti to dlouho podle predstav nebude, ja znam jen dva druhy 2,5tdiickařů jedni kteří porad opravuji a druzí co na to nesahají a jezdí

21:39:55
18.04.2014
18.04.2014

FORM - zlomená ojnice
-> Pavel P@nkáč: 15 minut bych úplně neřekl, ale šlo by to dobře i jen shora.
21:37:51
18.04.2014
18.04.2014

FORM - zlomená ojnice
-> suri: Čerpadlo začínalo trochu zlobit a skřípala kladka, tak jsem to vzal z gruntu. Kompletní rozvody včetně pumpy a napínku, krycí plast, termostat, čerpadlo na servis, palvový filtr, kladku na sekundárním rozvodu, kterou jsem nedal při minulé akci, jeden silentblok, oprava světlometu, očista, kontrola. Vstřiky, žhavičky a sekundární řemeny jsem dělal nedávno. Tak snad už to bude makat dle mých představ.
21:37:29
18.04.2014
18.04.2014

Pavel P@nkáč
-> suri: ja bych rekl ze tam jsou nove rozvody ale cerpadlo chyby proc to nevím...
21:36:30
18.04.2014
18.04.2014

Pavel P@nkáč
-> suri: težko čerpadlo se da vyndat za 15minut i s cigarem:D
21:27:56
18.04.2014
18.04.2014

suri
-> FORM - zlomená ojnice 18.04.14 21:19:55: takto si to rozobral kvôli čerpadlu
21:27:34
18.04.2014
18.04.2014

matoo
ktory hrnek bude lepsi?
21:20:46
18.04.2014
18.04.2014

dragon_cb_cz
-> FORM - zlomená ojnice: Ale ale, copak?
21:19:55
18.04.2014
18.04.2014

FORM - zlomená ojnice
Je to dobré, už jsem se přehoupl do fáze skládání. Aneb více válců, více zábavy 

21:19:22
18.04.2014
18.04.2014

Jarda - zrušená registrace
-> Cempyk: ja mam v planu letos to Turecko, na Kazachstan bych musel přizvednout rapida, že to dali za měsíc, to bych si asi dokazal udělat čas, navic je tam levno, ale jestli tam je LPG mi nebyli schopni říct... ale alespoň v Rusku je LPG a za dobrou cenu
Co Kazachstan příští rok? je potřeba si pospíšit, než Aral úplně vyschne...
Co Kazachstan příští rok? je potřeba si pospíšit, než Aral úplně vyschne...
20:25:01
18.04.2014
18.04.2014

dragon_cb_cz
-> minno: To je radosti na Starém Bělidle 

19:59:20
18.04.2014
18.04.2014

Jindas
No já udělal takovou debordelizaci a našel sem po tátovi,z dob ještě,když jsme měli éro takovejch pokladů!
že mi udělali radost!
Nový pastorky do šneku, nový gumy do ramen, nový gumy do stabíku, nový futra do ojnic, nový siláče do svisláku + takový ty plastový kroužky co se tam dávají pod gumu, několik ložisek do přední i zadní nápravy, svisláky,gufera do klik, nějaký další plastový tentononc a gumový támhleto :) No a nakonec ještě sem tam našel kroužky na písty do tíci made in western germany

Nový pastorky do šneku, nový gumy do ramen, nový gumy do stabíku, nový futra do ojnic, nový siláče do svisláku + takový ty plastový kroužky co se tam dávají pod gumu, několik ložisek do přední i zadní nápravy, svisláky,gufera do klik, nějaký další plastový tentononc a gumový támhleto :) No a nakonec ještě sem tam našel kroužky na písty do tíci made in western germany

19:33:10
18.04.2014
18.04.2014

minno
Hurá hurá hurá. Konečne som prišiel na to, čo mi búcha na prednej náprave od pravého kolesa.
Nápravu som pred rokom generálkoval (nové gumy od pemita do všetkých ramien atď.). Chvíľu bolo ticho, potom začalo občas ťukať od pravého kolesa, potom to zas prestalo, potom to začalo zas a posledné cca 3 týždne to už klepkalo stále (dosť otravné). Skoro rok som sa snažil prísť na to, čo to robí, myslel som, že to robí tlmič - dotiahol, potom že ložisko - skontroloval. Už sa mi zdalo, že to vŕzgajú gumy v pravom hornom ramene - nastriekal som olejom - chvíľu prestalo, po čase ten zvuk zas.... Už som bol bezradný. Dnes som sa toho chytil - a to som myslel, že zas s tým nič nevymyslím. Ľahol som pod auto a kýval s autom hore dole. Chytil som rukou PP horné rameno a kýval autom - bolo cítiť v ramene lupkanie, niekde tam musela byť vôľa. Lenže kde? Bočné matice ramena na pohľad normálne dotiahnuté, tak som už myslel, že sa uvoľnili kozlíky od nápravnice - lenže mi to nešlo do hlavy, pretože viem, že som ich pri skladaní dotiahol na fest.
Potom som len tak zo srandy skúsil dotiahnuť na ramene jednu bočnú maticu - a ejha, celkom slušne s ňou šlo ešte pootočiť. Dotiahol na fest, vyskúšal prepérovať s autom a zrazu ticho
Tak som podoťahoval následne matice na všetkých ramenách (aj kontra) a náprava je konečne zas tichá, ako už dávno nie. Som happy.
Skúsiť podoťahovať bočné matice ramien ma predtým nikdy nenapadlo. Pri skladaní nápravy som ich dotiahol a zakontroval na fest, dokonca som ich prilepil lepidlom na závity, pretože už tu ktosi spomínal, že sa občas zvyknú povoliť. Takže jediné vysvetlenie vidím také, že si sadli tie gumy v ramenách a preto sa všetky tie ramená v uložení trochu uvoľnili a búchalo to.
Poučenie na budúce.
Som fakt rád, že som to konečne napravil.
Mimochodom, ako som tak ležal pod autom, zbadal som kvapku chladiacej zmesi na krycom plechu trubiek vody pod autom, v mieste ako sú tie hadicové spojky. Už som vedel ktorá bije :) Plech dal dole, a všetko vyzeralo byť v poriadku, spony OK, hadice OK, len to slzilo okolo prepojok, tak som dotiahol spony a malo by to byť OK, zrejme už trochu stvrdli hadice, tak to asi preto. Vydržalo to 6 rokov ako som tie prepojovacie hadice menil a dával krycí plech.
Nápravu som pred rokom generálkoval (nové gumy od pemita do všetkých ramien atď.). Chvíľu bolo ticho, potom začalo občas ťukať od pravého kolesa, potom to zas prestalo, potom to začalo zas a posledné cca 3 týždne to už klepkalo stále (dosť otravné). Skoro rok som sa snažil prísť na to, čo to robí, myslel som, že to robí tlmič - dotiahol, potom že ložisko - skontroloval. Už sa mi zdalo, že to vŕzgajú gumy v pravom hornom ramene - nastriekal som olejom - chvíľu prestalo, po čase ten zvuk zas.... Už som bol bezradný. Dnes som sa toho chytil - a to som myslel, že zas s tým nič nevymyslím. Ľahol som pod auto a kýval s autom hore dole. Chytil som rukou PP horné rameno a kýval autom - bolo cítiť v ramene lupkanie, niekde tam musela byť vôľa. Lenže kde? Bočné matice ramena na pohľad normálne dotiahnuté, tak som už myslel, že sa uvoľnili kozlíky od nápravnice - lenže mi to nešlo do hlavy, pretože viem, že som ich pri skladaní dotiahol na fest.
Potom som len tak zo srandy skúsil dotiahnuť na ramene jednu bočnú maticu - a ejha, celkom slušne s ňou šlo ešte pootočiť. Dotiahol na fest, vyskúšal prepérovať s autom a zrazu ticho


Skúsiť podoťahovať bočné matice ramien ma predtým nikdy nenapadlo. Pri skladaní nápravy som ich dotiahol a zakontroval na fest, dokonca som ich prilepil lepidlom na závity, pretože už tu ktosi spomínal, že sa občas zvyknú povoliť. Takže jediné vysvetlenie vidím také, že si sadli tie gumy v ramenách a preto sa všetky tie ramená v uložení trochu uvoľnili a búchalo to.
Poučenie na budúce.
Som fakt rád, že som to konečne napravil.
Mimochodom, ako som tak ležal pod autom, zbadal som kvapku chladiacej zmesi na krycom plechu trubiek vody pod autom, v mieste ako sú tie hadicové spojky. Už som vedel ktorá bije :) Plech dal dole, a všetko vyzeralo byť v poriadku, spony OK, hadice OK, len to slzilo okolo prepojok, tak som dotiahol spony a malo by to byť OK, zrejme už trochu stvrdli hadice, tak to asi preto. Vydržalo to 6 rokov ako som tie prepojovacie hadice menil a dával krycí plech.
17:45:59
18.04.2014
18.04.2014

Kuladmin
Ty hrany my jsou jasny hlavne zepredu, Kuboj to ma jinak pokud se nepletu a todle se mi libi vice. Vic jistene. Pokud nekdo mate vykres prosim zaslete na email v profilu - DIKY.
17:07:24
18.04.2014
18.04.2014

Luky
-> Kubis09: to se prodávalo odjakživa, my to měli na rodinné Felicii Combi tak od roku 1998, možná ještě před tím, než na ni šel podvozek HP
-> Kuladmin: zahnutí hran nahoru je základ, jinak si koleduješ o nepěkné zaškobrtnutí...

-> Kuladmin: zahnutí hran nahoru je základ, jinak si koleduješ o nepěkné zaškobrtnutí...
17:05:35
18.04.2014
18.04.2014

Mr._Nosferatu
-> Kubis09: Co vim tak Kuboj
-> Kuladmin: mam treba z masivniho nerezu a mam ji rozsirenou i dostran, kdybych na neco najel v zataceni ...
-> Kuladmin: mam treba z masivniho nerezu a mam ji rozsirenou i dostran, kdybych na neco najel v zataceni ...
17:01:58
18.04.2014
18.04.2014

Kuladmin
-> OTA-MTX: Nemas vykres?
Koukam ze to mas pojisteni i na couvani 


16:58:41
18.04.2014
18.04.2014

Kubis09
mini lyže nějak frčí :D kdo s tím vůbec přišel?