skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Co jste dnes udělali...
22:07:00
12.08.2014
12.08.2014

Bohyn
Před nedávnem rozborka 250tky kvůli zlomené řadící vidličce
19:49:53
12.08.2014
12.08.2014

castrol
-> Tomaso435: namiesto lestenia kúpiš nové facko
13:51:26
12.08.2014
12.08.2014

Tomaso435
-> michael: za tu cenu si to nechám rači každej rok přestříkat
.. nebo koupím 5 jiných vozidel :-D

13:46:52
12.08.2014
12.08.2014

Jirik_Tuňák1983
01:52:25
12.08.2014
12.08.2014

Jarda/felda
snad to patří sem a ne vedle nalepil sem na golfa otěrový lišty - originál na příchytkách (30kč jedna a na dveřích je jich 5 na zadních a 7 na předních ) lišty už byli vylámaný v místě příchytek 

23:10:15
11.08.2014
11.08.2014

Jozka
-> Pavel P@nkáč: Tak až pět tisíc lze ušetřit, když si auto necháš jenom naleštit..

23:07:34
11.08.2014
11.08.2014

Pavel P@nkáč
-> michael 11.08.14 21:02:39: 25tacu za lestenku masakr

22:32:39
11.08.2014
11.08.2014

Vojťas
Konecne jsem vymenil pruziny na predku, Saky, ale mohl jsem si je aspon zmerit ze :/ Uvidim jestli si to sedne, jinak bych musel riznout zavit, ale zatim je to vysoko, pockam po dovolene. Ale rozdil je dost poznat 

21:02:39
11.08.2014
11.08.2014

michael
-> Tuner#2: Každá sranda něco stojí,ale jsou i výrazně draší produkty
swissvax.cz/swissvax/.../ 1120

swissvax.cz/swissvax/.../ 1120
21:00:22
11.08.2014
11.08.2014

michael
-> Pavel P@nkáč: Ano a velká 

20:59:57
11.08.2014
11.08.2014

Tuner#2 - zrušená registrace
-> Pavel P@nkáč 11.08.14 20:54:51: Jo, jen je to dražší než kosmetika pro babu
www.detailingshop.cz/tuhe
-vosky/238-dodo-juice-rubb
ish-boys-juiced-edition-so
ft-wax-200ml-mekky-vosk-50
60209260136.html

20:54:51
11.08.2014
11.08.2014

Pavel P@nkáč
-> michael: nejaka lestenka?
20:46:43
11.08.2014
11.08.2014

michael
Já dnes aplikoval Dodo Juice jako vždy krásná práce a krásný výsledek.
20:10:23
11.08.2014
11.08.2014

LuMi
Začal dělat na nový feldě,ještě jí čeká nový lak:)
20:01:05
11.08.2014
11.08.2014

Matthes, záškodník z TechWebu
Evidencku na hyjence. K tomu jsem omotal voditko pravyho brzdice zaruvzdornou paskou, aby to nerabancovalo



12:44:35
11.08.2014
11.08.2014

castrol
-> MOLSO: na to mu ešte pár veci chyba

10:39:48
11.08.2014
11.08.2014

isti
-> Peťa Klíč: Znie to lákavo.
10:03:31
11.08.2014
11.08.2014

EDoZoNe
-> Pavel P..: Že by anglickej export? 

09:46:02
11.08.2014
11.08.2014

Pavel P..
-> MOLSO: kdepak... dyk je to stejná trubička jako u seriovýho, akorát je na druhý straně

08:31:35
11.08.2014
11.08.2014

MOLSO
-> disco_punk: tuzer 

08:24:41
11.08.2014
11.08.2014

disco_punk
nahodil výfuk 

07:39:54
11.08.2014
11.08.2014

FORM - zlomená ojnice
-> Jarda/felda: Také jsem nad tím přemýšlel, ale jiná možnost kde jej umístit není. Kolem je vzduchu relativně dost, jen se bude špatně vyměňovat za studený. Část tepla se ale zase odvede kovovou konstrukcí do karosérie. Zesilovač je v AB třídě stejně jako koncák u použitého autorádia, tudíž vydané teplo při stejném dodaném výkonu bude oproti autorádiu větší jen o vlastní spotřebu zesilovače. Účinnost jeho chlazení je mnohem lepší než u autorádia zavřeném v plastovém kastlíku.
01:27:30
11.08.2014
11.08.2014

Jarda/felda
-> FORM - zlomená ojnice 10.08.14 23:04:11: nezapomínej na dostatečný chlazení zesilovače
00:03:50
11.08.2014
11.08.2014

škoda caddy
-> stepan: asi jo no dík, možná že nakonec vyvařim ty starý když vidim ty ceny...
23:51:48
10.08.2014
10.08.2014

Matthes, záškodník z TechWebu
-> FORM - zlomená ojnice 10.08.14 23:49:00: Tyjo clovek s tim zachazi jak s vlastnim (se vsema) a pak se dozvi tohle



23:49:00
10.08.2014
10.08.2014

FORM - zlomená ojnice
-> Matthes, záškodník z TechWebu: Tak to já se rád po pár pivech rozpovídám o obojím. V poslední době ale začínám víc rozumnět vozům než kozám. Jinak připadá mi, že čím slabším vozem jezdím, tím více s ním prasím. Třeba ta krátká 40ka mě v tomto bavila. Učil jsem se na ní meziplyny, přibržďovat levou nohou, zvyšovat svornost hnané nápavy, řadit bez spojky a tak :-)
23:44:37
10.08.2014
10.08.2014

Matthes, záškodník z TechWebu
-> castrol: No nevim... jako kdyz se rekne litat, tak si predstavim svoji skodovku s tachacem u 190 na D1, to byl let...
23:43:16
10.08.2014
10.08.2014

Matthes, záškodník z TechWebu
-> FORM - zlomená ojnice: Ja mam pocit, ze jeden mluvi o voze a druhej o koze




23:38:15
10.08.2014
10.08.2014

castrol
-> Matthes, záškodník z TechWebu: ak to nieje vylietana 40kw tak aj ta dokaze pekne lietat 

23:36:36
10.08.2014
10.08.2014

FORM - zlomená ojnice
-> Matthes, záškodník z TechWebu: Počkej, počkej... myslíš to jak jsem jel hrozně pomaličku a pouštěl jsem každou veverku, která chtěla přejít silnici? Mysím že na černokostelecké mě předbíhala želva...
23:31:05
10.08.2014
10.08.2014

Matthes, záškodník z TechWebu
-> FORM - zlomená ojnice: Hehe, jasne 1,6 je pro feldu lepsi, ale 1,3 50kW mi prijde ideal :-) Ono prasit se da s cimkoli, kdyztak zkusim najit video z odvozu bile feldy od strejdy do garaze



23:28:23
10.08.2014
10.08.2014

FORM - zlomená ojnice
-> Matthes, záškodník z TechWebu: Ono v 40 a 50 kw MPi při nižších rychostech prakticky není rozdíl, stran krouťáku jsou na tom obdobně. I s modrou 40kou jsem docela pěkně prasil po městě, je třeba to více točit. Ve funce je 1.6ka se servem, s tím už se jezdit dá 

23:23:21
10.08.2014
10.08.2014

Matthes, záškodník z TechWebu
-> FORM - zlomená ojnice: Vidis, me to modrou bavi :-) Ale je fakt, ze to neni srackovych 40kW...
23:20:42
10.08.2014
10.08.2014

FORM - zlomená ojnice
Jasně že jezdím, už jsem letos ujel asi 80 km, z čehož většinu dnes na výlet do pivovaru v Kostelci a zase zpět :-) Zesík jsem tu měl už dlouho připraven a ač není žlutý a od Balupunktu, přesto jsem jej do FUNky vecpal.
Modrou jezdím jen z donucení :-D
Modrou jezdím jen z donucení :-D
23:09:15
10.08.2014
10.08.2014

Matthes, záškodník z TechWebu
-> FORM - zlomená ojnice: Fun nebo modra? :-D
23:06:21
10.08.2014
10.08.2014

dragon_cb_cz
-> FORM - zlomená ojnice: Co to že jezdíš Feldou, sup už tě omrzel? 

23:04:11
10.08.2014
10.08.2014

FORM - zlomená ojnice
Jeden by neřekl, kolik dá práce nacpat poctivý zesilovač k té hromadě kabeláže a jednotek pod držák airbagu spolujezdce u felicie. Doufám, že v dohledné době neumře třeba jednotka handsfree, protože její výměna by byla na celé odpoledne, je až ve spod :-D
Ale s dobovým Pioneerem to hraje nádherně, konečně využívám potenciálu reproduktorů.
Ale s dobovým Pioneerem to hraje nádherně, konečně využívám potenciálu reproduktorů.
22:28:40
10.08.2014
10.08.2014

Göring - zrušená registrace
Zítra nahodit brzdy prehazky a jede se 

21:17:25
10.08.2014
10.08.2014

dragon_cb_cz
Poprvé od března jsem se dostal k práci na autech - takže i z výměny oleje, AC pumpy a přetěsnění bočního víčka mám nakonec docela radost
A když jsme tu nedávno řešili (ne)kvalitu současných filtrů, tak jsem tam dal pořádnej 


21:16:51
10.08.2014
10.08.2014

suri
-> Jarda/felda 10.08.14 20:57:18: ja sa nebojím , ale rozklepaná tehlica a výsledok nula je bežný , to už pomáha napruženie rúrou a tresnutie
20:57:18
10.08.2014
10.08.2014

Jarda/felda
20:56:14
10.08.2014
10.08.2014

Jarda/felda
-> Eidy 10.08.14 09:19:43: nejni, 80% práce je stejně příprava :D
20:54:53
10.08.2014
10.08.2014

MOLSO
Hoši takto sa tu opýtam .... čo je príčinou toho karbónu pod druhým a tretím stieracím krúžkom ? netesné krúžky ? vybehaný valec ? alebo vysoké tepelné zaťaženie / nekvalitný olej ?
19:33:59
10.08.2014
10.08.2014

Strašlivý Píďa (aka PeťaKlíč)
-> isti: + nerez bude tak 3× těžší
18:58:18
10.08.2014
10.08.2014

Strašlivý Píďa (aka PeťaKlíč)
-> isti: když vemu vodovod k chladiči tak je to 7 metrů Cu 28 (+/- 200 za metr) na celý auto a nějaký fitingy - předek 6 ks 45° ( -- ten horní ohyb směrem dolů je lepší udělat dvěma pootečnýma 45° s mezikusem než jednou 90° -- aby se tam pak vešlo řízení ) oba konce na vnitřní pájení, 2ks 90° rovněž vnitřní pájení , (+/- 50,- za ks) vzadu ještě fitingy netuším, ale bude jich tam víc počítám zběžně že tam budou nějaký 45° s jedním koncem na vnitřní pájení a druhym na nější, aby se daly udělat ty odkoky ,, a jedno téčko s redukcí k expanzce
Cu 7×200 = 1400
fiting předek 8×50 = 400
fiting zadek (odhad ) 16×50 = 800
to jsme na 2600 za chladič
co se týká topení tak je to metr 15ky (kratší neseženeš než metr ale cenu nevim to jsem měl nakoupené už dááávno) a pár malejch fitingů aby se udělal ten pokroucenec okolo motoru a ty kolínka vzadu a nějaký kolínka i vepředu, pokud nemáš 135/6 tak i redukce na kterých je obtok topení -- každopádně v 15ce je všecko o dost levnější
takže si troufám říct že se vejdeme do 3500kč komplet v mědi
kolik stojí dat si to naohejbat z nerezu nevim
+ potřebuješ letovací lampu (určitě ji máte někde doma ve skříni s bordelem), cínoolověnou pájku, nějaký tavidlo (eumetol) benzin, líh, trpělivost, hodně vstávání, lehání a pasování, zkoušení, kroucení, rovnání, kurev, pičí, hasičák po ruce
-- tyto výdaje nepočítám, krom lihu a benzinu (100kč) je to všechno materiál který prostě mám
Cu 7×200 = 1400
fiting předek 8×50 = 400
fiting zadek (odhad ) 16×50 = 800
to jsme na 2600 za chladič
co se týká topení tak je to metr 15ky (kratší neseženeš než metr ale cenu nevim to jsem měl nakoupené už dááávno) a pár malejch fitingů aby se udělal ten pokroucenec okolo motoru a ty kolínka vzadu a nějaký kolínka i vepředu, pokud nemáš 135/6 tak i redukce na kterých je obtok topení -- každopádně v 15ce je všecko o dost levnější
takže si troufám říct že se vejdeme do 3500kč komplet v mědi
kolik stojí dat si to naohejbat z nerezu nevim
+ potřebuješ letovací lampu (určitě ji máte někde doma ve skříni s bordelem), cínoolověnou pájku, nějaký tavidlo (eumetol) benzin, líh, trpělivost, hodně vstávání, lehání a pasování, zkoušení, kroucení, rovnání, kurev, pičí, hasičák po ruce

18:27:34
10.08.2014
10.08.2014

isti
-> Peťa Klíč: Tie medené trubky vyjdú lacnejšie ako dať si ohýbať z nerezu?
18:17:25
10.08.2014
10.08.2014

škoda caddy
-> stepan: ano
17:53:01
10.08.2014
10.08.2014

stepan
-> škoda caddy: Co je stará octavia? 1959-1971?
17:50:03
10.08.2014
10.08.2014

škoda caddy
neví někdo kde koupit obědnat přední blatníky na starou octávii za přijatelnou cenu ?