ta skodovka bola tiez bohovska ... wahler termostat teplota vzdy plynule k 80°C a tam ostala aj keby co ... a tiez som machroval ake fajne to je a potom sa posral termostat a už to nie je take ake to bolo 

ta skodovka bola tiez bohovska ... wahler termostat teplota vzdy plynule k 80°C a tam ostala aj keby co ... a tiez som machroval ake fajne to je a potom sa posral termostat a už to nie je take ake to bolo 

to maj furt všichni náký problémy stěma autama vzimě to je hrozný já přídu k rapidoj zatáhnu sytič jednou dvakrát šlápnu na plyn votočim klíčkem naskočí popojedu tak 500 metrů za tu dobu se mě to zahřeje na optimum dám dolu sytič a at je jakákoliv teplota tak já teploměr mám vždycky na stejnym místě topí to luxusně a dečku nepotřebuju před chladičem.větrák mám na čudlik ale ještě sem ho nikdy nemusel zapínat at mu dávám naprdel jak chci....tak mě vysvětlete proč všichni řešej problémy se škodovkama vzimě dečkou před chladičem dyt to je zbytečný a hnusný
sory ale já musel. připadá mě to trapný když vidim škůdky s dečkama
a ted do mě




a nebublalo ani raz
a uz tam mam treti termostat a furt nic 





ja to nedostanem ani s dečkou a 2 roznymi NOVYMI termostatmi na 80°C





















at hori a nas hreji 


























Kreslim...


Takhle... je potreba aby okolo termostatu proudila voda, abych nevyvaril
A pak timhle obtokem musi proudit + samozrejme topeni. Skloubit obtok s topenim me taky napadlo
Jdu si to nakreslit 

