-> Jozka: Tak to je naprd. Ale čo si pamätám, tak 120ka ročník 88 bola od výroby nalakovaná dobre, aj na týchto miestach. A držalo to dlhé roky. Dnes sa fabricky tiež lakuje nastrojená karoséria, mám taký dojem, ale už na to majú asi iné technológie.
-> minno: No, nevím jak později, ale v dobách MB blbě, nebo nijak - mezi karosérií a blatníkama guma sevřená mezi dvěma holýma plechama, v zádveří buď nalito nebo jen poprašek, na spodcích dveří vykukovala jakási černá "foréza", do který kastle částečně máčeli... v podstatě jsi před těma 5ti lety spáchal originál..
-> Bukaj: -> Jozka: a ako sa továrensky lakovali zákutia, napríklad schované časti predných blatníkov a dverí, ku ktorým nie je u zloženej karosérie dobrý prístup?
Inak dnes lakovať auto, tak jedine odstrojené, keď mi lakoval škodovku pred 5 rokmi jeden týpek, tak to nalakoval nastrojené s dvermi, aj napriek tomu, že som ho na to upozorňoval, a už nikdy viac..... Spodky dverí a zle prístupné miesta len jemne poprášené, prvá zima a korodovalo to....
-> Bukaj: Aha - no já je dostal zvlášť, ale musel jsem troje namontovat přednostně, aby nedošly úhony - protože dost překážely. A chtěl jsem je zvlášť.. po špatnejch zkušenostech z minulosti.
-> Jozka: Ony dveře byly na autě po přivezení z lakovny, ale zase jsme je sundavali a majitel vezl na reklamaci. Zatím přivezl dvoje, pro zbytek pojede snad zítra...
-> Max: to je jen pro ridicku couvaci kamera (to auto na obraze je skutecny i kdyz vypada jako imitace :-) displej je asi 4.3". Pro potomka vyuzivame nejaky zobrazovac na operku predni sedacky... uz jsem vyzkousel vselicos, ale nejlip asi dopada tablet s nainstalovanym XBMC + XBMC remote na telefonu spolujezdce kvuli ovladani (prcek to ma daleko a i kdyz by s tim umel, tak na to nedosahne :)
-> Zeke-ten šestý: To mě brzdil velice dobře, ale praskla trubka.(na předním okruhu, u levého kola, v ohybu u ramena. Koroze po 6 letech, ježdění v zimě v létě) Hlavně když jsem to nejmíň čekal a potřeboval, ale ustál jsem to, nic se nestalo. Mám už všechny trubky a kostky nové, i s hadicemi, při jednom jsem vyměnil i trubku na spojku, taky s hadicí. Zadní válečky měněné loni v srpnu, spolu s repasí předních kotoučovek. Tak by měl být klid na delší dobu.
-> Thomas: Nemám. Ale ani jedno ve firmě nevlastníme. Pouze pásový, kolový bagry, traktorbagry a čelní nakladače. Pak teda ještě lanovej bagr, ale s tím fakt dělat nechci. :-D
Když telefonuju, tak musím chodit. Tak jsem telefonoval, chodil a jak zde stojí kamiony čekající na vykládky (hlavně z Ruska), tak jsem zašel takhle k trávě za halou a tam bylo hned u obrubníku hovno jako kráva ve skupenství 2kg kopce a v tom zapíchnuté dvě lahve Radegastu.
Asi nějakej ruskej pán nedoběhl a nebo byl línej navštívit WC pro řidiče v hlavní budově.
ma napadlo ako som zbadal tu foto...ako jeden nas pan profesor, velky motorar z cias Liaz na Dakare robil clanok a mal v texte "vackovy hriadel" a po korekcii cez jazykovedny ustav to bolo zmenene na "vreckovy hriadel", lebo vackovy je nespisovne
-> Doyle: podlaha byla na prach, takže bude z 2-ky rovného plechu, to samý podběhy
-> koště: jj, u mě taky lemy, prahy, vršky předních podběhů, pravé uložený předního tlumiče a kousek podlahy pod spolujezdcem. Peněz je v tom dost, no . .