-> Tampajs: nojo to se ti nedivim dej tam karbec co tam má bejt a seřid předstih mě to necuká ani na 1000 votáček...s autem co cuká ještě na 2 tisících bych nechtěl jezdit
-> Nwkt: Ja s tim strilel pres celou zahradu (a ze neni mala) a trefil sem primo prostredek terciku :) Coz me zajiste potesilo a zase sem to uklidil do kolny s hrejivym pocitem u srdce, ze sem se trefil
→ tomo-DK: Vzduchovku a pockat si v okne… Pak uz jen
dobre mirit a trefit mu ji primo do prdele… zduchovka je nic v mojom pripade treba daco silnejsie bo pochybujem ,ze z 11 poschodia to tam doleti na miesto urcenia,a este ked auto je cca 60 metrov od domu. ale napad dobry
-> Syny: Možná to bude tim že já téměř rovinku nepotkám.. Ale stejně když jedu držim se zelenýho pole.. Nikdy mě nenapadlo že to nejni idealní...3500 je hranice zelenýho pole kde řadim.. na 2000 otáček mi to jen cuká díky chudší směsi
-> Tampajs: Ale v praxi kdyz jedes na 4 na 2500ot tak te tam jde mnohem min benzinu... Po rovinkach jezdim tak 2000 - 2500ot, pri vetsi akceleraci podradim.
-> Syny: Tak to já to taky netočim když je to studený až když dosáhnu tý teploty co sem psal.. 3500-4000 si myslim že je docela normální vzhledem k tomu progress metru nebo jak se tomu říká na podtlaku je pro mě daleko výhodnější jet na trojku roztočenou do 3000 než na 4ku kterou lehtám na 2500
-> Tampajs: Tak to neni deckou ale chyba je nekde jindy - teplou udrzuje termostat... Takze kdyz je nizka, chyba bude nejspis v nem :) A v zime kratky trasy a tvych 4000ot/min je docela mazec :) Ja to treba tocim do 3000 vic jen kdyz predjizdim a zasadne po zahrati motoru... Kdz je studenej tak ani ty 3 neotcim...
Ještě mě napadlo to že tam je ten posranej karbec z 1500stovky.. Když bych tam dal 120kovej 105kovej nebo max 130 tak to musí bejt lepší né? A znovu kontrola předstihu
Cau draci ! Tak jsem dneska rozhodil ten brzdovej valec :) asi v -10 :)) novej jsme koupil za 700 tak jsme ho tam sel rovnou namontovat :) ted sjem to s kamosem odvzdusnil tak to snad bude fungovat :)
-> Syny: Ráno sednu a jedu 20-25km Pak to vypnu... po dalších třech hodinkách jdu nastartuju ujedu 5km pak zaparkuju zhasnu a za další tři hodiny zase 20-30km. Nijak tomu nepřikládám.. cca 3500-4000 otáček někdy přišlápnu 4500-5000 a to max když někoho předjíždim..
-> zidlik: Tak relativně to nejni nejhorší jen zatáčení a brždění jinak do kopce nejni problem.. Když se to auto ohřeje tak to je taky znát líp se to hejbe ale v tomhle mrazu je to hnus..
-> Tampajs: Tak to asi zalezi jak casto jezdis, jak daleko, jakym stylem a podobne... Ta decka fakt nema moc velkej vyznam... A taky pred tejdnem nebylo -10°C rano
-> FORM: Nehledě na to že mě ubijí cesta MHD.. Hodinu sedim jak kretén ve vymrzlim autobuse pak musim vylézt a mrznout pul hodiny na zastávce pak zas do vymrzlího autobusu.. Vydržel sem to 3roky ted u to snášet nechci
-> Nwkt: Plzen -> Jirkov u Chomutova -> Litvinov -> Plzen za 6,5/100 :) Ale tu spotrebu pri kravnuti na snehu radsi nepocitam :) Jinak i ted v zime jezdim cca za 10/100 po meste...
-> FORM: Na autě mám Barum Polaris.. Karburátor a zapalování seřízený žere to až teď když přišly mrazy.. A MHD ne děkuju za ty prachy co to stojí mě to vyjde levnějc si vzít třeba octávku a jet sní...
Já už se poseru.. S tou škodovkou to klouže jak kráva.. Hovno to jede.. A strašně to žere.. A to vše jen díky mrazům... Jak mám jezdit do školy autem když mi to denně sežere 10L benzínu??
Já jsem dneska na 130ce zprovozňoval táhlo sytiče, a dělal stropní hodiny s lampičkou. A na jednom ztuzingovanym eRku jsem montoval sedačku spolujezdce...
-> zidlik: žlutou na sníh už asi nevytáhnu a rapida zatím zase nemám,jedině že bych se klouzal bez kol a bez motoru.Takže teď jedině BMW.A erko už tuplem ne,to bych byl blázen,navíc má zadřenej motor
Pač jsem od včerejška na levou ruku K.O tak jsem musel zajed do servisu a nechet přezout spotřebáká ze s jetých OR34 na nové letnáky pro které jsem stejně neměl využití a rozdí jel více než markantní.OR34 se hodí opravdu jen na stání v garáži