-> gabo00000: aspon bola sranda akurat ma bolela celu noc hlava jak som si ju jebol, a dneska zase som si roztal hlavu o srubku, ja sa na to vsetko vyjebem...
-> Gryzly: ono to bolo cele nejak zdeformovane ..ja som take nikdy nevidel..tie sruby boli az priliz vysrubovane..doraz sa ich ani nedotikal! a klapka na jednu stranu difuzoru priliehala a na druhej bola medzera ze som tam skoro nechet srcil..nevidel som take est enikdy a ani som to vlemi nesiel riesit...
sem dneska koneččně vyluxoval v rapidu, dofoukal kolešká, zejtra ještě seřídim světla a umeju přední okno zevnitř, auto mejt nemá cenu, hlásej zas déšt a u nás sou jezedáci zákeřný prasata
-> Matthes, záškodník z TechWebu: Samozřejmě mi při řezání flexou ujela ruka a nařízl jsem trubičku od brzd. A myslím že při rozebírání se mi kostka rozpadne, takže z malé opravy je hned velká. ;-)
heh to mi hnedka připomělo jeden song od horkyže muchy ;)
Gryzly 09.11.08 20:45:45 napsal: -> Matthes, záškodník z TechWebu: Samozřejmě mi při řezání flexou ujela ruka a nařízl jsem trubičku od brzd. A myslím že při rozebírání se mi kostka rozpadne, takže z malé opravy je hned velká. ;-)
No, len aby si s kockou neurval potom aj kus podlahy, tob ude oprava ešte väčšia
-> suri: Pisni mi vecer okolo 10 na ICQ, poslem ti foto schemy aj s popisom, co je ktory spotrebic.... Ale musis mi napisat a pripomenut to, lebo zabudnem
-> petr s: 130 nemela blikjúce smerovky? ani vystražáky? a 100 schém mám 8 a ani v jedenj sa nerozumiem je to strašne poprepájané kadejako a neiktoré kable nedobre viddno
-> gabo00000: Když nemáš měřák na klapky, tak mě pomohlo že jsem si na klapku položil prst a točil jsem šroubkem. jak se začla klapka otvírat, tak jsem to nechal a zakápl barvou. Proto to asi mělo takový volnoběh. protože byla moc otevřená klapka.
-> gabo00000: ty tomu nerozumies - to je tunynk pýčo ale ako fakt to bol odbornik čo sa v tom rýpal taky stuzereny karb som nemal ani ja co tam bol povodne ten SEDR 105
aj som dnes generalkoval jednemu chalanovy karb a videl som take veci ktore boli doslova nemozne...zacnem menovat...karburator 32SEDR podla cisla 130kovy ale difuzory 20/24..teda 120ka s vikom 130..asi...chalan sa stazoval an vysoky volnobeha vysoku spotrebu...pozeram.nezapo
jene cidlo volnobehu ...zaujmave..zapojili sme..nci sa nezmenilo..ale OK..idem ze poladim sruby.a co nevidim..obe sruby vzduch aj benal zatiahnute tak surovo ze ledva som ich povlil..no hovorim dame karb dole..tao sa tak neda a ani akceleracna pumpicak nestriekala...inac ten karb generalkoval predomnou jeden tuner....tazkyyyyyyy...no takze som ho rozobra...otvorim andrta..a hned prbve co bolo som uvidle vzdusniky na prvej komore 14éa druah 190 a trisky na prvej 130 a druha tiez 130..cipana hovorim natriskovanie nebezpecne...vybral som ichabolia j zasrate v emulznej trubke dierky..ta som to cele rozsruboval a dal do riedidla..otocim karb ze pozriem ako ej an to prirua a som takmer plakat zacal..na volnobeznom cilde bola kombinackami odstiknuta koncovka..nechapal som normalne..v pici som bol totalne..mno takze sme zrovnali prirubu..dali sme nove cidlo..trisky 108/130a a vzdusniky 190/140 tentoraz uz spravne ..a jasne ze obe sklenene gulky z karbu chybali tak aj tie som tam dolozil..akceleracna pumpicka konecne krasne striekala....este prezeram karb a c nevidim..klapky nejak nedosadaju..pozeram jak tela na nvoe vrata..na jednej strane klapka sedi o stenua na duhej normalne medzera ze som tam skoro nechet vopchal..a pozeram dorazy klapiek skoro vysrubovane celkom...ta hovorim tot ja uz nereisim lebo toto je stuningovane cele..nejak bude..ta som to poskladal ...islo to suepr ale volnobezne otacky tak 1100 az 1200..stale..ale stale lepsie jak 2000 ked prisiel zamnou..a aj spotreba sla o dost dole..ta som mu slubil ze este jeden karb mu zgeneralkujem..ze zozenie nieco normalne...ale fakt mi rozum az zastaval ked som videl tie veci v tom karburatory...ja na 1 krat by so lepsie poskladal..cipana jak m.ze niekto taky skladat karburator ktory ho asi v zivote nemal rozobraty..nechapem vôbec....ludia su svine
-> gabo00000: zabudol klin a taketo rady si nechaj da druhu polos toto bude ohubu preco by malo byt..fakt to jazdi dalej a emam s tym problem;) vsak kurnik kolko na rally jazdim..z mandarinky poloosi mam v LRe..na letisku ore dole som sa na tom tolko nasalil..prvu prevodovku som s tym posral...a dodnes to je fajn..
-> Matthes, záškodník z TechWebu: Nene, to je jiné auto.
Tamto byla původně Š120L z 86' a na ní jsem namontoval koupenou vlečku z Rapida 87'. Po vyztužení bylo všechno dobrý.
tady na tomhle autě jsem vyztužil ramena, vyměnil levý za pravý podélný, vyměnil ložiska a ted ještě ty kapsy. Samozřejmě mi při řezání flexou ujela ruka a nařízl jsem trubičku od brzd. A myslím že při rozebírání se mi kostka rozpadne, takže z malé opravy je hned velká. ;-)
vyndal jsem zadní nápravu s převodovkou a nápravu začal rozebírat, pak jsem si všimnul, že jsem zapoměl sundat bubny, takže to pujde teďka asi trochu hůř než na autě