skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Co jste dnes udělali...
prohledat
124286 příspěvků (zobrazeno 112451 až 112500) od 06.12.2007 do 09.06.2025, založil/a iDawe
-> Klubko_: ked dorobím závitové tyčetak na kyvku na vytlačenie polosy z ložiska
-> suri: na co to je ten stahovak?
-> MOLSO: dyt si to odres!



-> Klubko_: jo jo primo o rameno
-> Nwkt: tak teraz mam pod autom vykopat jamu a do nej vliezt nie ?
sak sa pretrie alkyton s apekne opravuje 
-> Nwkt: tak teraz mam pod autom vykopat jamu a do nej vliezt nie ?


-> gabo00000: čo?
-> MOLSO: hnus velebnosti to bol...
-> Nwkt: toho narobíte ..
-> Gryzly: ono to bolo cele nejak zdeformovane ..ja som take nikdy nevidel..tie sruby boli az priliz vysrubovane..doraz sa ich ani nedotikal! a klapka na jednu stranu difuzoru priliehala a na druhej bola medzera ze som tam skoro nechet srcil..nevidel som take est enikdy a ani som to vlemi nesiel riesit...
-> suri: Tak hezky nalakovaný, si ho přece odře 

10.11.08 20:17:17a prečo nie?
-> MOLSO: snad nemas ten zvedak oprenej primo o rameno?
molso.rajce.idnes.cz/2008
-11-10_-_odstavka

-> Matthes, záškodník z TechWebu: nemal som nic v dobrom stave po ruke akurat môj novy 120kovy karb ktory nepredam....
sem dneska koneččně vyluxoval v rapidu, dofoukal kolešká, zejtra ještě seřídim světla a umeju přední okno zevnitř, auto mejt nemá cenu, hlásej zas déšt a u nás sou jezedáci zákeřný prasata
Gryzly 09.11.08 20:45:45 napsal:
-> Matthes, záškodník z TechWebu: Samozřejmě mi při řezání flexou ujela ruka a nařízl jsem trubičku od brzd. A myslím že při rozebírání se mi kostka rozpadne, takže z malé opravy je hned velká. ;-)
heh to mi hnedka připomělo jeden song od horkyže muchy ;)
-> Matthes, záškodník z TechWebu: Samozřejmě mi při řezání flexou ujela ruka a nařízl jsem trubičku od brzd. A myslím že při rozebírání se mi kostka rozpadne, takže z malé opravy je hned velká. ;-)
heh to mi hnedka připomělo jeden song od horkyže muchy ;)
Gryzly 09.11.08 20:45:45 napsal: -> Matthes, záškodník z TechWebu: Samozřejmě mi při řezání flexou ujela ruka a nařízl jsem trubičku od brzd. A myslím že při rozebírání se mi kostka rozpadne, takže z malé opravy je hned velká. ;-)
No, len aby si s kockou neurval potom aj kus podlahy, tob ude oprava ešte väčšia


No, len aby si s kockou neurval potom aj kus podlahy, tob ude oprava ešte väčšia

-> alchstuip - (Až kým nás STK nerozdelí): díky len neviem či ťa mám na icq
-> suri: Pisni mi vecer okolo 10 na ICQ, poslem ti foto schemy aj s popisom, co je ktory spotrebic.... Ale musis mi napisat a pripomenut to, lebo zabudnem
Dnes som rozobral zadok auta - motor prec prevodovku a zadnu polnapravu von. Fotky na molso.rajce.idnes.cz/2008
-11-10_-_odstavka
-> petr s: 130 nemela blikjúce smerovky? ani vystražáky? a 100 schém mám 8 a ani v jedenj sa nerozumiem je to strašne poprepájané kadejako a neiktoré kable nedobre viddno
-> gabo00000: Když nemáš měřák na klapky, tak mě pomohlo že jsem si na klapku položil prst a točil jsem šroubkem. jak se začla klapka otvírat, tak jsem to nechal a zakápl barvou. Proto to asi mělo takový volnoběh. protože byla moc otevřená klapka.
-> gabo00000: ty tomu nerozumies - to je tunynk pýčo
ale ako fakt to bol odbornik čo sa v tom rýpal
taky stuzereny karb som nemal ani ja co tam bol povodne ten SEDR 105 




-> gabo00000: To bys mel rychlejsi hodit jiny karb kdyzby byl po ruce 

aj som dnes generalkoval jednemu chalanovy karb a videl som take veci ktore boli doslova nemozne...zacnem menovat...karburator 32SEDR podla cisla 130kovy ale difuzory 20/24..teda 120ka s vikom 130..asi...chalan sa stazoval an vysoky volnobeha vysoku spotrebu...pozeram.nezapo
jene cidlo volnobehu ...zaujmave..zapojili sme..nci sa nezmenilo..ale OK..idem ze poladim sruby.a co nevidim..obe sruby vzduch aj benal zatiahnute tak surovo ze ledva som ich povlil..no hovorim dame karb dole..tao sa tak neda a ani akceleracna pumpicak nestriekala...inac ten karb generalkoval predomnou jeden tuner....tazkyyyyyyy...no takze som ho rozobra...otvorim andrta..a hned prbve co bolo som uvidle vzdusniky na prvej komore 14éa druah 190 a trisky na prvej 130 a druha tiez 130..cipana hovorim natriskovanie nebezpecne...vybral som ichabolia j zasrate v emulznej trubke dierky..ta som to cele rozsruboval a dal do riedidla..otocim karb ze pozriem ako ej an to prirua a som takmer plakat zacal..na volnobeznom cilde bola kombinackami odstiknuta koncovka..nechapal som normalne..v pici som bol totalne..mno takze sme zrovnali prirubu..dali sme nove cidlo..trisky 108/130a a vzdusniky 190/140 tentoraz uz spravne ..a jasne ze obe sklenene gulky z karbu chybali tak aj tie som tam dolozil..akceleracna pumpicka konecne krasne striekala....este prezeram karb a c nevidim..klapky nejak nedosadaju..pozeram jak tela na nvoe vrata..na jednej strane klapka sedi o stenua na duhej normalne medzera ze som tam skoro nechet vopchal..a pozeram dorazy klapiek skoro vysrubovane celkom...ta hovorim tot ja uz nereisim lebo toto je stuningovane cele..nejak bude..ta som to poskladal ...islo to suepr ale volnobezne otacky tak 1100 az 1200..stale..ale stale lepsie jak 2000 ked prisiel zamnou..a aj spotreba sla o dost dole..ta som mu slubil ze este jeden karb mu zgeneralkujem..ze zozenie nieco normalne...ale fakt mi rozum az zastaval ked som videl tie veci v tom karburatory...ja na 1 krat by so lepsie poskladal..cipana jak m.ze niekto taky skladat karburator ktory ho asi v zivote nemal rozobraty..nechapem vôbec....ludia su svine
suri 09.11.08 16:44:35 napsal:
-> gabo00000: zabudol klin a taketo rady si nechaj da druhu polos toto bude ohubu preco by malo byt..fakt to jazdi dalej a emam s tym problem;) vsak kurnik kolko na rally jazdim..z mandarinky poloosi mam v LRe..na letisku ore dole som sa na tom tolko nasalil..prvu prevodovku som s tym posral...a dodnes to je fajn..
-> gabo00000: zabudol klin a taketo rady si nechaj da druhu polos toto bude ohubu preco by malo byt..fakt to jazdi dalej a emam s tym problem;) vsak kurnik kolko na rally jazdim..z mandarinky poloosi mam v LRe..na letisku ore dole som sa na tom tolko nasalil..prvu prevodovku som s tym posral...a dodnes to je fajn..
-> spartra: je to přerušovač, pač vývod b na schématu jde do páčy ta ho dělí l - p
-> suri: Tak si najdi 100 elektriku a Rs varovné blinkry neměla
-> spartra: blbče, tak když to je zapojený do páčky blinkrů asik přerušovač hocijaký

-> spartra: to je 100 ta nema na packach stierace a sotrekovac
-> suri: ach tak, tak přemejšlej, máš to zapojený přes levej přepínač a 2 pojistku, přerušovač mě nesedí
-> spartra: 166
-> Apple STS Chvojkovice-Brod: prerušovač smeroviek?
co ostřikovač?
-> suri: já sem te koukal na zapojení do knížky(š100-110r-Vincenc Baťa) a měl by to být přerušovč svetel,
-> Apple STS Chvojkovice-Brod: ale zapojenie maxiálne divné oproti schemam inym a spinac vystraznych nevidim
alebo pootm rs nemala spínač vystraznych svetiel a prerušovač?
-> suri: jj, dle schéma je to přerušovač blinkru
-> Gryzly: Alespon to vydrzi 

prosím vás neviete niekdo čo je 128? díky moc nemôže to byť prerušovač?
-> Matthes, záškodník z TechWebu: Nene, to je jiné auto.
Tamto byla původně Š120L z 86' a na ní jsem namontoval koupenou vlečku z Rapida 87'. Po vyztužení bylo všechno dobrý.
tady na tomhle autě jsem vyztužil ramena, vyměnil levý za pravý podélný, vyměnil ložiska a ted ještě ty kapsy. Samozřejmě mi při řezání flexou ujela ruka a nařízl jsem trubičku od brzd. A myslím že při rozebírání se mi kostka rozpadne, takže z malé opravy je hned velká. ;-)
Tamto byla původně Š120L z 86' a na ní jsem namontoval koupenou vlečku z Rapida 87'. Po vyztužení bylo všechno dobrý.
tady na tomhle autě jsem vyztužil ramena, vyměnil levý za pravý podélný, vyměnil ložiska a ted ještě ty kapsy. Samozřejmě mi při řezání flexou ujela ruka a nařízl jsem trubičku od brzd. A myslím že při rozebírání se mi kostka rozpadne, takže z malé opravy je hned velká. ;-)
vyndal jsem zadní nápravu s převodovkou a nápravu začal rozebírat, pak jsem si všimnul, že jsem zapoměl sundat bubny, takže to pujde teďka asi trochu hůř než na autě

-> Gryzly: Aha, tak ze by tohle byla pricina legendarnich "Gryzlyho Acek"?



ja som prerábal schéma a ešte budem a potom kresliť 120S schéma
A pak jsem vypreparoval toto. Najděte deset rozdílů.
Jen vám poradím že ten zadní je závodní speciálně odlehčenej, váží polovinu toho co ten přední. Zadni Š130L 86', přední Š120 79'.
Jen vám poradím že ten zadní je závodní speciálně odlehčenej, váží polovinu toho co ten přední. Zadni Š130L 86', přední Š120 79'.
tak sem dneska s rapídkem najezdil 80km, seřídil jedno erko, jeldovi na rapida dal mlhovky, a ted pročítám hromadu starejch světů motoru, malá ochutnávka

me se dnes podarilo dostat do kufru a pod kapotu motoru na moji novy skodulce.. byl to mazec.. a taky jsem ji trochu vic prozkoumaval.. nekde me to potesilo nekde me to neprekvapilo.. koroze je previt a tak uz zacinam vymejslet postupy..

pěkně jsem se prokalil víkendem...transmission se docela povedla,jen ten zvuk...v uších mui sice zní,ale přišlo mi,že šetřili..
-> m8rinek: vis jak dlouho trva nez takovouhle masli ustrikujes?