skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Co jste dnes udělali...
prohledat
124285 příspěvků (zobrazeno 112651 až 112700) od 06.12.2007 do 06.06.2025, založil/a iDawe
-> kuko: ja som velky kamarat s vela slecnami a teraz je to jedna stuzkova za druhou

-> haso:
ved stuzkovu si mal posledny vikend nie?
ved stuzkovu si mal posledny vikend nie?
ja som sa dneska dozvedel ze piatok na stuzkovu vezem 90flasi bieleho vina, 10flasi sampanskeho a 10flasi cinzana...v skodovke...netusim ako to tam dam

nie dnes ale v cera som bol omrknut miesto,kde stalo nase kilo vyse 13 rokov ! a ktore uz neuvidim vobec !!! videoalbumy.azet.sk/moja-
stovocka/oC1WCrLTNqb6myrD?
i9=69cb727...
-> Gryzly: VC jsem hrál taky přes net, hrál jsem i nějakou ligu, ale už si nevzpomenu jak se jmenovala. Už je to taky pár let 

Já dřív hrával Vietcong, pak CoD a ted přes gamepark pařím CoD II. Call of Duty 4 mi nejede.
-> Klubko_: tak ještě episode one a two ;)
Jinak jestli je tu nějakej pařan GTA: San Andreas tak vřele doporučuju toto: www.gta.cz/sanandreas/ind
ex.php?clanek=75
Mně tam po celym GTA jezděj jenom škodovky od 1000MB až po vytuněnýho Superba
Mně tam po celym GTA jezděj jenom škodovky od 1000MB až po vytuněnýho Superba

-> Klubko_: Jo tak to jsem taky dohrál až dokonce, už je to sice dlouho ale je to taky skoro jediná hra co jsme dotáh do konce
Teď jsem si ji nainstaloval na notes a tady se mi ku*va seká 


-> Honza "Bobr": to vypada celkem fajne - urcite v praxi lepsi nez kabely ktery sice vypadaj tluste ale maji 90% tloustky izolaci a uvnitr par fousu
-> MOLSO: No co sem viděl kabely z obchoďáků kde si rozřízl izolaci a pod ním kabel průřezu 2,5mm mě taky asi před 2ma rokama přivedlo na to udělat si svoje z autohifi kabelu 25mm2 

-> MOLSO:




já zpravil ten zalomenej šroub v silentbloku takže možna už o vikendu bude naprava na autě 

-> MOLSO:



-> Honza "Bobr": keby si kupil tie z lidlu za 199 tak by si si ušetril kopu starostí




Po zkušenostech se startovacíma kablema od pumpy sem vyrobil vlatní. Sice to váží pomalu 2 kg, ale co

-> MOLSO: krásná polosa, takovou radost sem měl že jsem ji vymlátil z ložiska, pak mě málem jeblo
nevím kde byla chyba, kroužek nalisován předpisově cca 76mm, žádný vůle, buben utaženej.
se mě nezdá, že by se to jeblo při vyndávání asi 10 ran 1,5kg kladivem přes dubový špalík min5cm tlustej.
-> Nwkt: se nseměj by se ti neprasklo rameno, ty ty kluku

nevím kde byla chyba, kroužek nalisován předpisově cca 76mm, žádný vůle, buben utaženej.
se mě nezdá, že by se to jeblo při vyndávání asi 10 ran 1,5kg kladivem přes dubový špalík min5cm tlustej.
-> Nwkt: se nseměj by se ti neprasklo rameno, ty ty kluku

-> MOLSO: To je kyvka 

-> spartra 04.11.08 19:28:53: FUUUJ CO TO JE ?



-> Bohyn: Ja viem, kaktusy som mal - preto ma to prekvapilo... ale v dnesnom svete je vsetko mozne, aj vodny kaktus 

->alchstuip - (Až kým nás STK nerozdelí): to by se mu asi moc nelíbilo, stačí mu pár kapek vody do měsíce

-> Bohyn: Najprv som si myslel, ze si zasadil kaktus do akvarka 

->Syny: Avia A31

-> Bohyn: To je z nakyho dieslu co? :) Nakej Zetor bo co? :)
Zasadil jsem kaktus do netradičního květináče s ještě netradičnější dekorací Škodou 1200 pohřební vůz

-> Syny: Jasný i s čelem 

-> Syny: -> Nwkt:







-> Nwkt: Nerikej
Si ji slohnul? 


-> Syny: PJD 77-44
-> Nwkt: Vole co to je za SPZ?
-> Mr.Lumpy: Mam dvě



-> Nwkt: ty jo... co já bych dal za pěknou garáž 

-> Zdeněk.: mě zase nějakej blb při couvání dal ťukanec dodveří takovej že nejdou zamknout 

Dnes som si urobil nové parkovisko pre draxter s výhladom na oceán
Tátoš má kde prezimovat



Tátoš má kde prezimovat


a ešte prišlo vyjadrenie na moju otázku
Pre stavbu vozidla S 120S do skupiny historických vozidiel platia dva
dokumenty:
- homologačný list podľa ktorého bolo vozidlo homologované FIA pre
automobilový šport - jedná sa o homologačné listy 1636 zo dňa
01.04.1972,
homologačný list 1674 zo dňa 01.06.1972 obidve vozidlá s objemom
motora 1172 ccm a homologačný list 1675 zo dňa 01.06.1972 pre vozidlo
s objemom motora 1289 ccm.
Príslušné vozidlo musí byť svojím prevedením v úplnom súlade s
homologačným listom.
- Súčasne pre športové povolené úpravy platí príloha "K", podľa ktorej
je možná úprava v príslušnej perióde (platí perióda "H") do je podľa
dátumu homologácie zaradené. Vo Vašom prípade je to perióda "H2 -
CT17".
Ďalšia podmienka je splnenie bezpečnostných predpisov daných
príslušnou periódou (príloha "K") s nasledovných vydaním Slovenského
športového preukazu, ktoré je podmienené otestovaním vozidla. V ďalším
krokom je vydanie medzinárodného technického preukazu historického
vozidla (postup je uvedený v ročenke SAMŠ v kapitole V. (A. Všeobecné
technické predpisy) bod 7.
Lenner Robert
predseda technického výboru SAMŠ
Pre stavbu vozidla S 120S do skupiny historických vozidiel platia dva
dokumenty:
- homologačný list podľa ktorého bolo vozidlo homologované FIA pre
automobilový šport - jedná sa o homologačné listy 1636 zo dňa
01.04.1972,
homologačný list 1674 zo dňa 01.06.1972 obidve vozidlá s objemom
motora 1172 ccm a homologačný list 1675 zo dňa 01.06.1972 pre vozidlo
s objemom motora 1289 ccm.
Príslušné vozidlo musí byť svojím prevedením v úplnom súlade s
homologačným listom.
- Súčasne pre športové povolené úpravy platí príloha "K", podľa ktorej
je možná úprava v príslušnej perióde (platí perióda "H") do je podľa
dátumu homologácie zaradené. Vo Vašom prípade je to perióda "H2 -
CT17".
Ďalšia podmienka je splnenie bezpečnostných predpisov daných
príslušnou periódou (príloha "K") s nasledovných vydaním Slovenského
športového preukazu, ktoré je podmienené otestovaním vozidla. V ďalším
krokom je vydanie medzinárodného technického preukazu historického
vozidla (postup je uvedený v ročenke SAMŠ v kapitole V. (A. Všeobecné
technické predpisy) bod 7.
Lenner Robert
predseda technického výboru SAMŠ
tak já udělal konečně úspěšně přepis auta a ani sem u toho nepotřeboval evidenčku jen na ně stačilo trošku křiknout..nejdřiv že barvu přepsat a výmaz čísla motoru musí udělat původní majitel ale jak na ně člověk zařve že ho serou tak to hned šlo s dědkem sem se asi pul hodiny na vratnici hadal kuli technicaku ze ho mam prepisovanej propiskou ale to tak udělali v aznp a to mě nevěřil tak sem na něj začal řvát dědula na 5 minut vodběh pak přiběhnul s přepsanym tehcničákem a už sem šel akorát v k vokýnku tam mě udělala novej malej techničák a značky, udělaj mě i novej velkej techničák,udělaj mě výmaz čísla i typu motoru a napíšou mě tam 781.136 asi....a když sem se vracel přes toho vrátnýho tak sem ho ještě zjebal že že je kretén ...jakto že to minule nešlo a ted že to de...žádný sraní stěma úřadama jinak bych neměl nic...bylo tam dalších asi 20 lidí a všichni se tlemili jak sem tomu dědkoj nadával

dneska se mi přetočil tachometr ve feldě přes 155 000km, bohužel nevím už pokolikáté
, pak jsem byl natankovat Natural 95, tak tankuju tankuju a pak si všimnu, že tam leju ten nejdražší benzín na pumpě
OMV CARERRA 100, aspoň jí dopřeju jednou něco lepšího a nakonec jsem zjistil, že mi někdo dal pěstí do víčka hrdla nádrže, takže je prohnutý a nejde otvírát...mám rád lidi, co mají takový zájem o mé auto



-> lukáš Prodl: vypada to perfektne, jsi sikovnej
tak sem se po práci vrhnul opět na rapidose zjistit proč chvíli maže a pak zas ne, od včerejška s novym motorem najel max 60km, a místo 4l oleje sem vypustil 5.5l oleje s benzínem, tak sem sundal vanu vše vyčistil a seřídil lpg, až bude čas dám jinou ac pumpu, a jináč už to na prdíky chodí jak vítr

-> maca: aha tk to potom jo, a budeš to umejvat nebo to tam necháš?