
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Co jste dnes udělali...
prohledat
124201 příspěvků (zobrazeno 123951 až 124000) od 06.12.2007 do 13.05.2025, založil/a iDawe
To sem neměl psát...ten mě zase ukamenujou 

Tuner #2 : ja predpokladam dva scenare, bud pujde napsat vsechno co posveti STK (coz by bylo super) nebo budou chctit jeste vyjadreni statni zkusebny (coz by bylo mooc spatne). Predpokladam ale prvni scenar, proste stary auto = musi brzdit a svitit a projit emisema.
-> Tuner#2: Hele sorry že si ted rejpnu, ale ty tady na mě nadáváš, a tady se zeptáš na věc, která je tady x-krát ve fórech.... takže si laskavě zameť před vlastnim prahem a pak útoč na ostatní....
-> Gryzly: To to fakt příští rok nepůjde?
-> Gryzly: skoda-virt.cz/cz/.../7209
6-problem-s-montazi-136-1-
4 no nestíham
-> Syny 19.12.07 23:25:48: podle mě je komprese stlačení a né tlak.tlak je pres.
Sakyho motor jsem v rukách nikdy neměl, alejelikož má soustruh nebo soustružníka a klika se musí stejně zmenšit na pruměru aby se vlezla do bloku 136, tak podle mě i ten setrvák z fábie je na průměru upravenej na použití věnce z Š120. Protože znánět někde ještě setrvák z jiného motoru by bylo dost komplikované a drahé. a samozřejmě když se osoustruží klika, tak se udělá i otvor na ložisko na mrkev a pak se to vyváží. tuším že říkal že to ted nechává vyvažovat každou část zvlášť. Kliku, setrvák, řemenice.
Nwkt jerstli to nestihneš zapsat ten motor tak mě nasereš !!
Sakyho motor jsem v rukách nikdy neměl, alejelikož má soustruh nebo soustružníka a klika se musí stejně zmenšit na pruměru aby se vlezla do bloku 136, tak podle mě i ten setrvák z fábie je na průměru upravenej na použití věnce z Š120. Protože znánět někde ještě setrvák z jiného motoru by bylo dost komplikované a drahé. a samozřejmě když se osoustruží klika, tak se udělá i otvor na ložisko na mrkev a pak se to vyváží. tuším že říkal že to ted nechává vyvažovat každou část zvlášť. Kliku, setrvák, řemenice.
Nwkt jerstli to nestihneš zapsat ten motor tak mě nasereš !!
-> TUNER: ano,ta kostra je hodně důležitá.musel jsem předělávat kostru přímo na motor aby mi to startovalo
Taky bych hledal problém baterka,starter,kostra... 

-> Syny: o setrvák vůbec nejde.jde jen o věnec jakej má typ zubů.prostě pokud je to práce sakyho ten motor tak bych neviděl problém.narazil tam klasickej 120 věnec a hotovo.setrvák bude taky z něčeho jinýho pokud se nepletu,možná že z 1,6 feldy,ale za to ruku do ohně nedám,už si to nepamatuju.takže musí bejt jedině problém ve startéru a nebo v tý baterce.elektriku má teda snad v pořádku
jeden motor, starter a blba baterka a zamestna tocelou Plzen a okoli 

-> Nwkt: Ty jo to ještě neni vyřešený?
Sem myslel že už budeš jezdit...
Kdyby jsi s tim do víkendu nepohnul,tak mam o víkendu trochu čas,tak bych se kdyžtak stavěl. ;

Sem myslel že už budeš jezdit...
Kdyby jsi s tim do víkendu nepohnul,tak mam o víkendu trochu čas,tak bych se kdyžtak stavěl. ;

Tak já jsem dneska koupil fáčko, takovýho otloukánka pro mladou...je na sportovnim podvozku a motor má udajne 280ku vačku. Vyvařenej ale bohužel je jak vánoční stromeček...hraje barvama. Hned dneska jsem dal novy svícky, filtr, koupil olej jak do prevodovky tak do mootru, udelal razeni(vyměnil vsechny pouzdra na tahlu), dozapojil elektriku na taznym a sundal kouli.
-> Pilot 105: protoze mel povolenej starter... Nevim proc ho povoloval ale povolil ho Tomas... A pak na to zapomel a spocital zoubky...
Syny 20.12.07 00:38:54 napsal: -> ondie - zrusena registrace: Spis si spocital zoubky o venec
A to by mě taky zajímalo, proč se to stalo......
A to by mě taky zajímalo, proč se to stalo......
-> Syny: No, řekl bych, že převrtat setrvák je to nejjednodušší.
-> ondie - zrusena registrace: Spis si spocital zoubky o venec 

-> Syny: startér si spočítal zoubky na věnci 

-> Pilot 105:
Tak ja nevim no - ale myslis ze by se s tim Saky takhle babral?

-> Syny: Ale dal, k čemu myslíš, že slouží vrták.:)
-> Pilot 105: jelikoz ma fabiackou kliku tak ma dle me z fabie - na fabiackou kliku by asi nedal ten 4 sroubovej ze shade...
-> Syny: Nevím co tam má za setrvák, jestli rozvrtaný 742, nebo Fab.
-> Pilot 105: Tak ted si na me moc odbornej
V cem ze by mohl bejt problem? Ja sem se ho ptal jestli ten setrvak je stejnej - jako jestli sou ty zuby stejny a tak a rikal ze jo - jen ze ten z fabie je na 5 sroubu...

-> Syny: Bohužel na dálku se problém blbě detekuje, může mít špatný věnec apod. Tomáš ještě rozvíjel teorii, že nemusí sepnout spínač ve startéru, protože je prý posunutý setrvák, ale věnec je větší (celý profil zubů je nad setrvákem), takže pastorek se nemá o co zarazit.......
-> Pilot 105: akorad sem nekoukal pro startovani jestli mu pohasnou kontrolky... Je to divny ze by to predtim slo a najednou ne, ale je pravda ze me kdyz odesla ve 125L Varta, tak se auto muselo roztahnout nal ane pac to neslo ani roztlacit... Baterka se nabila a za chvili byla vybita (tou chvili myslim hodiny). A ve finale to skoncilo tak, ze kdyz sem mel auto roztahli a nekde sem vypnul motor, tak slo asi 30vterin potom znova nastartovat a pak uz ne, takze by baterie mohla bejt v prdeli, ale je to divny ze by to odeslo ze dne na den...
-> Pilot 105: Tak on se ten starter toci - jen proste kdyz je zatizenej tak se nehne... Pac kdyz udelal uplne 1. start tak pastorek nezapadnul do zubu a udelalo to takovej ten krasnej zvuk jak roztocenej starter se pokousi zapadnout do toho vence a spocita si zoubky...
-> Syny: Ale Tomáš říkal, že měl problémy i s tou 120cou. Chtělo by to změřit multimetrem, pokud mu takhle padá napětí při startu není něco v pořádku.
Už jsem pár startérů 0,66 kW repasoval a nikdo neměl problém ani s fav motorem v zimě, bez svíček to musí prostě motorem točit jak o život.
Už jsem pár startérů 0,66 kW repasoval a nikdo neměl problém ani s fav motorem v zimě, bez svíček to musí prostě motorem točit jak o život.
-> Pilot 105: A neni mozny, ze jak to mel rozebrany, tak to nekde zkratoval tu baterii a proste ji znicil? Pac predtim startoval hned...
-> U-Geen: Jihu jo?
Covece ale je tu zima jak v riti 


-> Nwkt: Viděl bych to na špatnou baterku, je mi divný, že by s tím motorem bez svíček startér nezatočil.
-> U-Geen: Kdepak, on je ze ZPlzně, kdežto já jsem kluk z vesnice

-> Tuner#2: ale Syny je od vas z divokeho jihu ne? :-)
-> Syny: -> U-Geen: No dobře, tak holt každý kraj jiný mrav :o) příště si to upřesníme hned na začátku a bude, jinak je to já o koze a won o voze

-> U-Geen: no ja nevim co je za problem v rozdeleni komprese a kompresni pomer...
-> Syny: no u nas se teda rika ze motor ztraci kompresi a mysli se tim tlak... takze bych s tebou vcelku souhlasil...
-> Tuner#2: Tak ja s tim zatim nikde problem nemel - i v servisu to pochopili
A co ja vim tak komprese = tlak ne?

-> Syny: Tak to prosím nikde takhle nepiš, bo je to blbě - komprese je hovorově kompresní poměr.
To je jak když Rapidu dědové říkají Garde


-> Tuner#2: Tak ja vim co jsem myslel a do niceho sem se nezamotal
Do toho ste mi zamotali vy... Ja odlisuju kompresi a kompresni pomer...
Takze proste aby to vsici pobrali tak mam na mysli TLAKY, ale az nekde budu psat komprese, tak tim myslim prave tohle 



-> Syny: Zamotal jsi se do toho pěkně. Co zmám všechny motoráře, tak "komprese" je u nich kompresní poměr, kdežto to co jsi uváděl Ty jsou "tlaky". Takhle se tomu říká hovorově a tak to je.

-> Apple: To řešil Saky
-> Nwkt: jak jsi pořešil ložislo v klikovce, to na mrkev, fabky už nemaj ten vyndavací kroužek jako favo, pokud si dobře pamatuju..... jinak sem si dneska celej den hrál na ježíška, to je baliků na rozvoz ted před vánocema
-> Pavel P@nkáč: Jj a ted ma pracyh v prdeli a kabro stale na sracku a motor kterej nejde nastartovat
A to se vyplati 


-> Nwkt: ty jo nejses ty posledni dobou nejakej ve vate? kabrio, kazdej den nove dil, 1,4-ku motor urco s motorexelvackou

Dyt sem nikde o kompresnim pomeru nerek ani slovo... Vsude pisu kompresy... Jako kompresni tlak... Kdybych myslel kompresni pomer, tak reknu kompresni pomer...
Ted ste mi do toho zamotali kua...

-> Gryzly: čelo už mam uchycený, takže zejtra přijde na řadu tahle varianta
-> Gryzly: Mno presne todle myslim "kompresní tlak je tlak ve spalovacím prostoru vyvynutý při točením motoru. Udává se v jednotkách tlaku. (kPa, bar atd.)" Ja si nic nepletu vim presne co myslim 

Proste myslim to co se da zmerit tlakomerem a kdyz sou v prdeli krouzky tak je to nizky cislo 

-> Tuner#2: komprese 12 a u sakyho?
.to máš pravdu že ani náhodou,možná tak 10.6 ale ne 12.
-> Nwkt: poslyš ty stavíš nějakou lokomotivu nebo co?
.že ty nás chceš na hrocháči nadrtit

-> Nwkt: poslyš ty stavíš nějakou lokomotivu nebo co?

-> Nwkt: tak se stím neser a normálně to žduchni. zadní čelo chytni na dva šroubky a jen vedle garáže to žduchni. a jak to nebude chtít chytit pak ani teplý tak je to prostě kombinace Baterka - kabely - startér.
-> Montér: Proto jsem se ptal, jak přišel na to, že tam měl 12:1 a teď má dokonce víc, když vím, že Saky dělá běžně jen lehce přes 10:1

-> Gryzly: Předstih je kolem 5°, stejně mam vyndaný svíčky, zkoušel jsem i pootočit s klikou a stejnak nic