
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Vozidla Vb, Po, Spoje atd.
prohledat
6309 příspěvků (zobrazeno 6101 až 6150) od 26.12.2009 do 03.12.2023, založil/a dna69 - "zde je místo pro Vaši reklamu" :)
11:53:53
30.12.2009
30.12.2009

David29
-> Syny: Jinak když chceš furt řešit zakrytí toho majáku.... měl bys řešit i barvu vozu 

11:52:54
30.12.2009
30.12.2009

Tazi
Tohle se mi podařilo vyfotit na Břeclavsku. Měl jsem nějaký to vínečko takže kvalita Nic Moc..
11:22:10
30.12.2009
30.12.2009

David29
-> Syny: Pana Procházku znám.. sám má červenýho Transportera a magnetickym majákem
-> Syny: Za vypnutej maják ti můžou dát flastr - není v TP, vozidlo nezpůsobilé k provozu na pozemní komunikaci
Jinak, proč přikrejvat vykuchanej maják? Když je to takovejle veterán, nikdo to řešit nebude... známej má starýho žigula v barvách VB, jezdí s tim do práce a nikdy nic...

-> Syny: Za vypnutej maják ti můžou dát flastr - není v TP, vozidlo nezpůsobilé k provozu na pozemní komunikaci

Jinak, proč přikrejvat vykuchanej maják? Když je to takovejle veterán, nikdo to řešit nebude... známej má starýho žigula v barvách VB, jezdí s tim do práce a nikdy nic...
08:36:21
30.12.2009
30.12.2009

jerrom
když jsem jel z prvomájového průvodu (taková retro akce u nás), tak předemnou odjížděli chlapi s originál VB žigulem a nandavali na maják takovou koženou dečku kolem dokola a zapnuli to na řemínky. Asi si prostě nechali ušít koženej obal...podle mě by to mělo být stejné jako s přídavnejma světlama, milion jich tam mít nemůžeš, ale když na nich máš návleky, tak to projde.
00:36:15
30.12.2009
30.12.2009

dna69 - "zde je místo pro Vaši reklamu" :)
Syny 30.12.09 00:03:55 napsal:
→ RON: Vsak jo… Prikrejt necim a jet :) Na srazu to sundat a hotovo :)asi tak
→ RON: Vsak jo… Prikrejt necim a jet :) Na srazu to sundat a hotovo :)asi tak

00:03:55
30.12.2009
30.12.2009

Syny
-> RON: Vsak jo.... Prikrejt necim a jet :) Na srazu to sundat a hotovo :)
00:03:00
30.12.2009
30.12.2009

RON
-> Syny: jestli s tím autem nebudeš jezdit na nákup, tak bych to asi moc neřešil, překryl bych to nějakým potahem a nazdar... kamarád má 613 sanitu a taky to neřeší, když s tím nekam jede. Je to o lidech, na který narazíš.
00:00:23
30.12.2009
30.12.2009

Syny
-> RON: ono to je primo na strese, to neni ani na zahradce, ale je to si na kazdym... Ja bych to posadil primo na strechu a na cesty zakrejval...
23:57:18
29.12.2009
29.12.2009

RON
-> Syny: tak ej to jako náklad na zahrádce ne? do toho je kulový každýmu, jestli vezu maják v tašce, nebo sáňky
23:30:14
29.12.2009
29.12.2009

Syny
jen mi tak napada, kdyu bude majak na strese a prikreju ho na cestu cernym nepruhlednym igelitem - je to postizitelny nebo ne? :)
21:57:11
29.12.2009
29.12.2009

myschaak AZNP K.Hora
-> Syny: no vidíš!
-> petr s: jj,zapřáhnout za to tu stříkačku co byla ve vozejku
-> petr s: jj,zapřáhnout za to tu stříkačku co byla ve vozejku

21:54:21
29.12.2009
29.12.2009

petr s
-> Syny: A zapřáhnout červený vlek
21:52:12
29.12.2009
29.12.2009

Syny
-> myschaak AZNP K.Hora: Majak sel ted na aukru za 800 (bez sireny ten co je na tej fotce uzarny PO). Auto by samozrejme slo do laku, takze dvere a kapoty co mam a B sloupek by sli do bile a zbytek do cervene :) K tomu bily apolla, naky ty siroky napravy, prepregy a dopredu jeste modry svytylka jako ma ten zigul na fotkach a jedeeeem 

21:49:34
29.12.2009
29.12.2009

myschaak AZNP K.Hora
-> Syny: tak vidíš,o důvod míň proč dávat oužu pryč...sežeň sadu dveří a kapot v bílý barvě,modrej maják a ať jseš s tím nastoupenej na jarních doksech!!!
21:44:53
29.12.2009
29.12.2009

Syny
Cha cha :)
Jeden bod a maximální pokuta 2,5 tisíce korun. Takový je postih pro řidiče, který si na silnicích vynucuje houkáním přednost v jízdě s neoprávněně namontovaným modrým majákem. Má-li nelegální zařízení vypnuté, sankce jsou minimální. Dnes o tom informovalo Právo.
"Body se zaznamenají tehdy, pokud by byl neoprávněný maják aktivně užit," sdělila Právu mluvčí Ministerstva dopravy ČR Marcela Žižková.
(S tím je spojen další problém, v případném správním řízení je slovo policisty silnější než slovo řidiče, takže i kdyby řidič měl maják vyplý, může dostat trest za zapnutý (okolnosti si jistě každý domyslí). Ovšem to nic nemění na tom, že nelegální používání je přinejmenším neohleduplné.)
Maják musí být zapsán v technickém průkazu, což zajišťují určené odbory městských a obecních úřadů. Jeho používání u policistů, záchranky a hasičů je prý přísně sledováno, mimo jiné navigačním zařízením GPS. U jiných "speciálních" účastníků silničního provozu, mj. zdravotních služeb, tato povinnost není, píše Právo.
Jiným typem majáku jsou tzv. magnetické majáky, které si řidič na střechu umístí, kdy se mu to hodí. "Ty nemusejí být zapsány v techničáku a nikdo vlastně moc neví, jak to postihovat," řekl deníku policista Michal Procházka.
------------------------- -----------------------
Takze za nefunkcni majak na strese (nefunkcni mysleno odpojenej) me muzou tak maximalne polibit prdel :) A i kdyby me nepravem obvinili ze sem ho pouzil, tak 2500 Kc a 1 bod
Takze asi tak :)
Jeden bod a maximální pokuta 2,5 tisíce korun. Takový je postih pro řidiče, který si na silnicích vynucuje houkáním přednost v jízdě s neoprávněně namontovaným modrým majákem. Má-li nelegální zařízení vypnuté, sankce jsou minimální. Dnes o tom informovalo Právo.
"Body se zaznamenají tehdy, pokud by byl neoprávněný maják aktivně užit," sdělila Právu mluvčí Ministerstva dopravy ČR Marcela Žižková.
(S tím je spojen další problém, v případném správním řízení je slovo policisty silnější než slovo řidiče, takže i kdyby řidič měl maják vyplý, může dostat trest za zapnutý (okolnosti si jistě každý domyslí). Ovšem to nic nemění na tom, že nelegální používání je přinejmenším neohleduplné.)
Maják musí být zapsán v technickém průkazu, což zajišťují určené odbory městských a obecních úřadů. Jeho používání u policistů, záchranky a hasičů je prý přísně sledováno, mimo jiné navigačním zařízením GPS. U jiných "speciálních" účastníků silničního provozu, mj. zdravotních služeb, tato povinnost není, píše Právo.
Jiným typem majáku jsou tzv. magnetické majáky, které si řidič na střechu umístí, kdy se mu to hodí. "Ty nemusejí být zapsány v techničáku a nikdo vlastně moc neví, jak to postihovat," řekl deníku policista Michal Procházka.
------------------------- -----------------------
Takze za nefunkcni majak na strese (nefunkcni mysleno odpojenej) me muzou tak maximalne polibit prdel :) A i kdyby me nepravem obvinili ze sem ho pouzil, tak 2500 Kc a 1 bod

11:05:15
29.12.2009
29.12.2009

Risan
-> dna69 - "zde je místo pro Vaši reklamu" :) : Runway tester právě je fabrická úprava. Viz třeba prospekt, který sem dal Jožynek 26.12.09 19:05:15. Mám pocit, že první runway tester byl snad ještě překopávka jednoho z prvních prototypů 613, později to nabízeli jako odvozené od 613-3. Určitě mělo minimálně jeden letiště v Praze, v Brně, v Bratislavě, nějaký měli silničáři, přesně nevím, kolik jich vzniklo. Nevylučuju, že i víc než "pravých" 623.
T700 vzniklo přes 60 kusů + vím o nějakých postavených mimo fabriku (něco ze zbylých skeletů a dílů, něco přestavbou z ojetých 613 - ostatně i fabrika nové T700 vyráběla úpravou nových skeletů 613, kterých měla dost na sklad). Přesné číslo si tedy netroufnu uvádět, i když mám fabrický seznam podle výrobních čísel.
Sezam Praha byl porevoluční dealer osobáků Tatra. Něco se mi plete, že to byla firma zásobující a servisující auta někdejších složek MV (Sezam snad něco jako Servis Záchranného systému? - ale to teď odhaduju). V éře T700 dodávali hlavně klasické sedany T700 na ministerstva a podobně (pokud si to příslušný zákazník neobjednal přímo v Tatře). Snad výjimkou byla ta zásahová, kterou si nechali vyrobit v "očesané verzi" (například palubní deska z 613-4 namísto kožené/dýhované 700, zrcátka 613-4/Favorit ručně seřizovaná místo elektrických Britax jako měly 700, sedačky v šedivé látce 613-4 mod. 95/Felicia místo kožených jako většina 700 atd.), auto šlo z fabriky lakované čistě bíle (v.č. 12046 - mimochodem pořadové číslování s dírami pochází od počátku výroby skeletů 613). Sezam měl snad ambice vnutit toto auto svým zákazníkům, složkám záchranného systému (domnívám se), auto asi nejdřív předváděl ve "svých" barvách (které měly naznačovat aplikace jako zásahový/velitelský vůz), pak v barvách policie (i když myslím nikdy v činné službě použito nebylo) a nakonec v barvách hasičů (u kterých pak opravdu sloužilo jako velitelský vůz - pamatuju si, že tak před 7-8mi lety s tím hasiči jezdili i na srazy a šlo pořád o 4místný velitelský vůz).
T700 vzniklo přes 60 kusů + vím o nějakých postavených mimo fabriku (něco ze zbylých skeletů a dílů, něco přestavbou z ojetých 613 - ostatně i fabrika nové T700 vyráběla úpravou nových skeletů 613, kterých měla dost na sklad). Přesné číslo si tedy netroufnu uvádět, i když mám fabrický seznam podle výrobních čísel.
Sezam Praha byl porevoluční dealer osobáků Tatra. Něco se mi plete, že to byla firma zásobující a servisující auta někdejších složek MV (Sezam snad něco jako Servis Záchranného systému? - ale to teď odhaduju). V éře T700 dodávali hlavně klasické sedany T700 na ministerstva a podobně (pokud si to příslušný zákazník neobjednal přímo v Tatře). Snad výjimkou byla ta zásahová, kterou si nechali vyrobit v "očesané verzi" (například palubní deska z 613-4 namísto kožené/dýhované 700, zrcátka 613-4/Favorit ručně seřizovaná místo elektrických Britax jako měly 700, sedačky v šedivé látce 613-4 mod. 95/Felicia místo kožených jako většina 700 atd.), auto šlo z fabriky lakované čistě bíle (v.č. 12046 - mimochodem pořadové číslování s dírami pochází od počátku výroby skeletů 613). Sezam měl snad ambice vnutit toto auto svým zákazníkům, složkám záchranného systému (domnívám se), auto asi nejdřív předváděl ve "svých" barvách (které měly naznačovat aplikace jako zásahový/velitelský vůz), pak v barvách policie (i když myslím nikdy v činné službě použito nebylo) a nakonec v barvách hasičů (u kterých pak opravdu sloužilo jako velitelský vůz - pamatuju si, že tak před 7-8mi lety s tím hasiči jezdili i na srazy a šlo pořád o 4místný velitelský vůz).
01:52:34
29.12.2009
29.12.2009

Kaprof-Pisařík
-> dna69 - "zde je místo pro Vaši reklamu" :) : presne tak:o))
01:52:01
29.12.2009
29.12.2009

dna69 - "zde je místo pro Vaši reklamu" :)
-> Kaprof: tak ať si pán trhne když mu to nevoní
tomu říkáš Dacia jenom kvůli těm oválnejm světlům?

tomu říkáš Dacia jenom kvůli těm oválnejm světlům?
01:46:06
29.12.2009
29.12.2009

Kaprof-Pisařík
-> dna69 - "zde je místo pro Vaši reklamu" :) : 27.12.09 16:06:07 To už je Dacie to je humus
jinak nechapu proč tam maj polovina 70.. let to je spiš začatek 80tejch...

01:40:17
29.12.2009
29.12.2009

dna69 - "zde je místo pro Vaši reklamu" :)
-> Risan 28.12.09 22:28:13: tak ten Runway tester je určitě jen nějaká individuální úprava, ne fabrická, takže tam bych to chápal. Jinak to označování je opravdu trochu chaotické.
To o těch T700 jsou zajímavé infomace. Kolik jich tedy vlastně bylo celkem vyrobeno?
Co se barev týče, tak se mi nejvíc líbí v těch barvách Sezamu se třemi pruhy... mimochodem, můžeš ještě konkrétněji ujasnit co to je Sezam Praha a k čemu nebo proč je? Díky

To o těch T700 jsou zajímavé infomace. Kolik jich tedy vlastně bylo celkem vyrobeno?
Co se barev týče, tak se mi nejvíc líbí v těch barvách Sezamu se třemi pruhy... mimochodem, můžeš ještě konkrétněji ujasnit co to je Sezam Praha a k čemu nebo proč je? Díky

01:34:18
29.12.2009
29.12.2009

dna69 - "zde je místo pro Vaši reklamu" :)
-> David29 28.12.09 19:32:26: ale tak nevyjela z fabriky (pravděpodobně překopaná z osobáku), kdežto 623-RTP ano 

00:32:19
29.12.2009
29.12.2009

Syny
-> gim: Požární Ochrana
00:30:29
29.12.2009
29.12.2009

gim
-> Quest: tak to ti nesezeru ;-)
00:29:44
29.12.2009
29.12.2009

Quest
-> gim: Porodní Ochrana 

00:22:59
29.12.2009
29.12.2009

gim
jen tak mimochodem mozna sem za blba ale oznaceni jakejch jednotej je to PO?
22:28:13
28.12.2009
28.12.2009

Risan
Ono není co hledat na netu, ani v Kopřivnici dneska pořádně nevědí, proč je něco 613 a něco 623. To byste ale museli trochu vědět, jak to tam chodilo a chodí, abyste uvěřili, že v tom systém moc není.
-> dna69 - "zde je místo pro Vaši reklamu" :) : Nemyslím si, že dvoumístná "užitková" 613 by nutně musela být 623. Třeba Runway testery byly taky vzadu vybrakované 613 s měřicím zařízením adheze povrchu místo zadních sedaček (mimo jiné kolečko, které se dírou v podlaze spouštělo na povrch a nádrž na vodu, kterou to lilo pod to kolečko, aby se změřily adhezní vlastnosti povrchu i za mokra) a nejmenovalo se to 623, nýbrž 613. Nebo "sanitky", které se vyráběly i v provedení rychlá technická pomoc (bez lehátka vzadu) byly také dvoumístné užitkové verze - a jmenovalo se to taky 613.
Pokud jde o služební barvy hasičských 613, těžko se hledá nějaké jednotné barevné schéma. Je tam trochu červené, trochu bílé, nějaké nápisy, ale to je tak všechno, co ta zbarvení sjednocuje. Nejspíš proto, že jsou přestříkávané z černých sedanů až u útvarů. Jako zásahovky byly z fabriky kupované minimálně.
Mimochodem, víš, že ta zásahová T700 "Sezam Praha" je totéž auto jako T700 "Policie" (fotka na předchozí stránce v tomto vlákně). A že to Sezam i přesto Policii nikdy nevnutil, takže skončilo nakonec v barvách hasičů (myslím drážních?). A že druhá T700 v barvách drážních hasičů byla přestříkaná z vyřazené ředitelské a tak i tyhle snad jediné dvě hasičské T700 nemají stejné barevné schéma? Jo mimochodem, typ "Tatra 700" je obchodní označení, v techničáku má každá oficiální typ T613 model 700. To jen pro dokreslení označování typů v Tatře.
-> dna69 - "zde je místo pro Vaši reklamu" :) : Nemyslím si, že dvoumístná "užitková" 613 by nutně musela být 623. Třeba Runway testery byly taky vzadu vybrakované 613 s měřicím zařízením adheze povrchu místo zadních sedaček (mimo jiné kolečko, které se dírou v podlaze spouštělo na povrch a nádrž na vodu, kterou to lilo pod to kolečko, aby se změřily adhezní vlastnosti povrchu i za mokra) a nejmenovalo se to 623, nýbrž 613. Nebo "sanitky", které se vyráběly i v provedení rychlá technická pomoc (bez lehátka vzadu) byly také dvoumístné užitkové verze - a jmenovalo se to taky 613.
Pokud jde o služební barvy hasičských 613, těžko se hledá nějaké jednotné barevné schéma. Je tam trochu červené, trochu bílé, nějaké nápisy, ale to je tak všechno, co ta zbarvení sjednocuje. Nejspíš proto, že jsou přestříkávané z černých sedanů až u útvarů. Jako zásahovky byly z fabriky kupované minimálně.
Mimochodem, víš, že ta zásahová T700 "Sezam Praha" je totéž auto jako T700 "Policie" (fotka na předchozí stránce v tomto vlákně). A že to Sezam i přesto Policii nikdy nevnutil, takže skončilo nakonec v barvách hasičů (myslím drážních?). A že druhá T700 v barvách drážních hasičů byla přestříkaná z vyřazené ředitelské a tak i tyhle snad jediné dvě hasičské T700 nemají stejné barevné schéma? Jo mimochodem, typ "Tatra 700" je obchodní označení, v techničáku má každá oficiální typ T613 model 700. To jen pro dokreslení označování typů v Tatře.
19:32:26
28.12.2009
28.12.2009

David29
-> dna69 - "zde je místo pro Vaši reklamu" :) : Mám dojem, že SDH Praha Řeporyje má označení T613, přičemž je vybavena hydraulickejma nůžkama, tj. pro 2osoby.. chtělo by to pohledat na netu...
13:35:16
28.12.2009
28.12.2009

dna69 - "zde je místo pro Vaši reklamu" :)
-> Risan: tak to označení je odlišné asi proto, že 623 není určená pro přepravu osob - není to jako osobní (a nejspíš to bude i otypované jako užitkové) auto na rozdíl od 613 a jejích úprav (pokud teda není i nějaká ne-osobní 613).
A co se dobových fotek týče, tak dobové jsou samozřejmě lepší, ale tady jde hlavně o to, v jakých služebních barvách ta vozidla jezdila
A co se dobových fotek týče, tak dobové jsou samozřejmě lepší, ale tady jde hlavně o to, v jakých služebních barvách ta vozidla jezdila

20:09:36
27.12.2009
27.12.2009

Risan
dna69 - "zde je místo pro Vaši reklamu" :) 27.12.09 10:42:54 napsal: → Katka & Petislav 27.12.09 09:55:47: no podle toho letáku bych neřek, že by se ty 623-RTP upravovali z nějakých vysloužilých kusů… spíš to vypadá že se tak upravoval přímo ve fabrice při výrobě.
Spíš se z těch co používalo MV později dělaly ty pro hasiče které dodnes slouží třeba někde u dobrovolných sborů. Třeba ta co dával David i s tím výstřižkem z novin – ta má totiž i zadní sedačky.
Ty T623-RTP byly podle mě v té úpravě už původně vyrobeny.
Ano, fabrika nabízela úpravu "623" (trochu na hlavu označovat 613 bez zadních sedaček novým číslem a radikálnější úpravy jen číslem verze za pomlčkou, ale to je holt Tatra). Nikdo zatím ale neví, kolik fabrických 623 vzniklo. Zato hasiči provozovali a provozují mraky šestsettřináctek přestavěných mimo Tatru na zásahové vozy, kterým taky říkají 623 (aby byli zajímavější), případně nechali i do TP zapsat "přestavbu na typ 623". Řada fotek takových bastlů se vyskytuje i v tomto vlákně, kde měly podle původního zadání být jen dobové fotky.
Spíš se z těch co používalo MV později dělaly ty pro hasiče které dodnes slouží třeba někde u dobrovolných sborů. Třeba ta co dával David i s tím výstřižkem z novin – ta má totiž i zadní sedačky.
Ty T623-RTP byly podle mě v té úpravě už původně vyrobeny.
Ano, fabrika nabízela úpravu "623" (trochu na hlavu označovat 613 bez zadních sedaček novým číslem a radikálnější úpravy jen číslem verze za pomlčkou, ale to je holt Tatra). Nikdo zatím ale neví, kolik fabrických 623 vzniklo. Zato hasiči provozovali a provozují mraky šestsettřináctek přestavěných mimo Tatru na zásahové vozy, kterým taky říkají 623 (aby byli zajímavější), případně nechali i do TP zapsat "přestavbu na typ 623". Řada fotek takových bastlů se vyskytuje i v tomto vlákně, kde měly podle původního zadání být jen dobové fotky.
19:00:00
27.12.2009
27.12.2009

dna69 - "zde je místo pro Vaši reklamu" :)
- Ještě mě zaujala jedna věc, jak to, že když vidím Favorita s tím velkým Tesla majákem, tak ho má vždycky přidělanej na příčníkách, ne jako starší škodovky, žiguly, volgy a tak přímo na střeše... proč? 

16:15:18
27.12.2009
27.12.2009

Syny
-> dna69 - "zde je místo pro Vaši reklamu" :) : dik :)
16:13:38
27.12.2009
27.12.2009

dna69 - "zde je místo pro Vaši reklamu" :)
-> Syny: pro tebe jsem našel jednu větší fotku té PO užovky, tak ti jí posílám na mail 

16:11:36
27.12.2009
27.12.2009

dna69 - "zde je místo pro Vaši reklamu" :)
Takové forky kdyby tak někdo měl ve velkém rozlišení...
zaujal mě hlavně ten Favorit vpravo - jestli správně čtu tak "Pohraniční policie"... to vidím porvé
to je taky nějaké testovací zbarvení?
zaujal mě hlavně ten Favorit vpravo - jestli správně čtu tak "Pohraniční policie"... to vidím porvé

16:06:07
27.12.2009
27.12.2009

dna69 - "zde je místo pro Vaši reklamu" :)
-> Kaprof: ještě jedna pro tebe 

14:58:41
27.12.2009
27.12.2009

palasske
-> dna69 - "zde je místo pro Vaši reklamu" :) 27.12.09 13:03:36: mam v druhem pc, pak dodam

13:03:36
27.12.2009
27.12.2009

dna69 - "zde je místo pro Vaši reklamu" :)
-> palasske 27.12.09 11:35:04: jé, copak to máme... nemáš víc fotek? 

11:48:45
27.12.2009
27.12.2009

Kaprof-Pisařík
-> dna69 - "zde je místo pro Vaši reklamu" :) : dna69 - "zde je místo pro Vaši reklamu" :) 27.12.09 11:12:35 napsal:
A na Tatrportálu jsem našel zajímavý odkaz:
www.boskovice.org/sluzb a/sluzba.htm
Jedna ouža pro Kaprofa

A na Tatrportálu jsem našel zajímavý odkaz:
www.boskovice.org/sluzb a/sluzba.htm
Jedna ouža pro Kaprofa



11:35:04
27.12.2009
27.12.2009

palasske
.
11:18:08
27.12.2009
27.12.2009

castrol
-> dna69 - "zde je místo pro Vaši reklamu" :) : perfecto odkaz

11:15:51
27.12.2009
27.12.2009

dna69 - "zde je místo pro Vaši reklamu" :)
A ještě jedna moooc pěkná T623 

11:13:31
27.12.2009
27.12.2009

RON
-> Katka & Petislav: děkuji za uvedení na pravou míru, taky mám dojem, že je jich víc
11:13:13
27.12.2009
27.12.2009

dna69 - "zde je místo pro Vaši reklamu" :)
A ještě jednou zezadu 

11:12:35
27.12.2009
27.12.2009

dna69 - "zde je místo pro Vaši reklamu" :)
A na Tatrportálu jsem našel zajímavý odkaz:
- www.boskovice.org/sluzba/ sluzba.htm
Jedna ouža pro Kaprofa
- www.boskovice.org/sluzba/ sluzba.htm
Jedna ouža pro Kaprofa

11:10:41
27.12.2009
27.12.2009

palasske
11:10:16
27.12.2009
27.12.2009

palasske
je na prodej
11:09:41
27.12.2009
27.12.2009

dna69 - "zde je místo pro Vaši reklamu" :)
11:07:59
27.12.2009
27.12.2009

dna69 - "zde je místo pro Vaši reklamu" :)
Tady vzadu je vidět Forman dopravní policie 

10:42:54
27.12.2009
27.12.2009

dna69 - "zde je místo pro Vaši reklamu" :)
-> Katka & Petislav 27.12.09 09:55:47: no podle toho letáku bych neřek, že by se ty 623-RTP upravovali z nějakých vysloužilých kusů... spíš to vypadá že se tak upravoval přímo ve fabrice při výrobě.
Spíš se z těch co používalo MV později dělaly ty pro hasiče které dodnes slouží třeba někde u dobrovolných sborů. Třeba ta co dával David i s tím výstřižkem z novin - ta má totiž i zadní sedačky.
Ty T623-RTP byly podle mě v té úpravě už původně vyrobeny.
Spíš se z těch co používalo MV později dělaly ty pro hasiče které dodnes slouží třeba někde u dobrovolných sborů. Třeba ta co dával David i s tím výstřižkem z novin - ta má totiž i zadní sedačky.
Ty T623-RTP byly podle mě v té úpravě už původně vyrobeny.
10:33:00
27.12.2009
27.12.2009

dna69 - "zde je místo pro Vaši reklamu" :)
-> su.tech: děkuji 

10:03:56
27.12.2009
27.12.2009

Katka & Petislav - zrušená registrace
Jestli někoho zajímá technika policejních a jiných složek, tak si může přečíst tuto debatu na TP www.tatraportal.sk/forum/
viewtopic.php?f=8&t=..
. Je tam i vysvětleno k čemu sloužili ty snbácké éra.
K
K

Zamítnuté přispívání mají:
- 1000MB-VB - zrušená registrace (udělil dna69 - "zde je místo pro Vaši reklamu" :) ), důvod: Cizí fotky vydává za svoje.