Karolíny vozík to má na středovém panelu u rádia. Vpravo nahoře, šipky up & down. Na displeji mezi budíky se pak zobrazuje poloha. Je to docela fajn. Stejnými šipkami se ovládá procházení v menu nastavení rádia a dalších drobností. Mlhovky a další pičičandy jsou taky okolo středového panelu, páč světla jako taková se ovládají a páčce.
Jo, uvědomil jsem si že jsem to tak viděl i ve starým Swiftu.
15:57:39 14.06.2021
U-Geen
-> palinator: takle podobne debilne umisteny maj Suzuki spinani prednich mhlovek, resp dalsi pridatny funkce... vlevo od volantu, pri my vysce si to prekryvam volantem naprosto vsecko. Podsvetleny to nastesti je. A stelovani vysky svetel teda u aktualni skladby vozidel vedu jen u Sorenta, nastesti :-)
jinak teda update pro japonkou/japoncem nepolibeny, tema dvema otocnejma/mackacima tyckama se ovlada zobrazeni / nulovani / nastaveni palubniho "pocitace" ... u S-Crosse aspon neni takle vypicene u spodniho okraje ale u horniho, takze relativne dostupnejsi.
15:31:47 14.06.2021
palinator
-> Syny:
Jsem kokot, vypadlo mi tam jedno slovíčko když jsem přepisoval první větu.
Právě že to není v panelu vypínače světel, ale samostatně pod volantem v palubce.
E: toto už štelování podsvitu přístrojovky nemá, takže o starost míň
-> palinator: Tak ja stelovani svetel a podsvetleni palubky taky mam velde vpyinace svetel, ne uplne na ocich, ale vzhledem k tomu, ze na podsvetleni palubky jsem sahl kdyz jsem auto koupil a od te doby ne a stelovani vysky svetel pouzivam jen kdyz jedu v noci a fakt nalozenej (coz bylo prozatim asi tak 3x), tak me to tedy uplne netrapi :)
15:10:17 14.06.2021
palinator
-> Syny:
Lepší než u Citiga a spol, kde je štelovák halogenů umístěnej nikoliv v panelu vypínače světel, ale úplně na vyližkundu vlevo vedle sloupku volantu, kde ho naprosto dokonale překrývá věnec volantu a z pozice při řízení není absolutně šance ho najít. Navíc je nepodsvícenej - přitom štelování světel probíhá zpravidla kdy? No ano, za tmy!
-> kraska98 02.05.21 17:44:03: Tak spíš, než že by kastle trpěla nájezdem, se na ní podepisuje způsob užívání vozu - skoro furt plný kufr a časté tahání těžkých přívěsů v kombinaci s mým jízdním stylem (ignorace výmolů, retardérů apod. ). Doposud jsem opravoval jeden natržený držák stabilizátoru a uvolněný pravý podélný nosník motoru od podběhu (špatně sbodovaný z výroby), opravoval se i A-sloupek u řidiče (natržené držáky pantů), dále je prasklý jeden z držáků přední nápravy (již si 4 roky neřešeno). Při tahání vleku se z prostoru zadních podběhů a C-sloupků ozývá křupání (někde uvolněné bodové svary), ale zatím to neřeším, to nechám na někom, kdo třeba to auto bude renovovat v budoucnosti
-> Jarda - zrušená registrace 02.04.21 09:21:37: Já ti nevím Karle. Vidím jak to policajti "berou" u nás v krajským městě, vím co mi povídal soused, že musí stát u sjezdu z dálnice a jak ho to neskutečně sere ....
-> SO545 02.04.21 08:33:38: ona ma 4kolu, tak to nici po loukach, tady stoji policajti na 3.tride a berou polovinu lidi kteri jedou po silnici, druha polovina to bere po louce a na to nemaji kapcity
Jo VW ukazatel stavu nádrže je vtipný... Už to neukazuje stav nádrže, ale přepočítaný dojezd, co jsem si všiml, tak moje služební OIII funguje tak, že dojezd 800 km je plná nádrž, dojezd 400 km je půlka nádrže, atd. Takže když po dlouhé cestě po okraskách natankuju plnou, tak se rafička nehne klidně 200 km. Už jsem dokonce zažil, že mi nafta v nádrži rostla... Poslední sckůzka dne v Tirolech na pořádném kopci, moc jsem nestíhal, takže jsem jel co to šlo, nahoře dojezd asi 300 km a adekvátně tomu ukazatel nádrže. Pak už jen cesta na hotel pod kopcem (asi 30 km), takže klídek a skoro žádná spotřeba, takže dole dojezd 400 km a půl nádrže...