-> rené:
Tak už i R1, jo?
Na tomto rádiu jsem měl rád právě to, že si pečlivě vybírá reklamy - ale asi přišly horší časy a Lidl dobře platí (ač poslední dobou moc rádio neposlouchám, tak uznávám - ano, Lidl má opravdu odporné a dementní reklamy - přesně ten typ reklamy, které slyším první slovo (nebo tón) a přelaďuji.
A R1 mne provázelo od gymplu (polovina 90. let) dodnes - ač ne vše, co tam hrají je můj šálek čaje (spíš menšina), tak jsem si jej velice vážil jako jediného nemainstreamového rádia, které dlouhodobě vysílá na celkem vysoké úrovni (forma i obsah) a silné frekvenci (v 90. letech mělo v Praze lepší a čistší příjem, než většina mainstreamových rádií...
A zajímavé je, že docela velké procento stanic se (jak bylo zmíněno) v době od cca 19 do cca 6 hodin stává poslouchatelnými, leckdy až pohodovými, jak výběrem skladeb, tak mluveným slovem. Ale běda, jakmile si člověk pustí takovou stanici přes den - reklamy jsou střídány hloupými až trapnými výlevy moderátorů a odrhovačkami...
Beránek v rouše vlčím...
-> m8rinek 17.12.14 13:22:47: 