
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Jak parkuje blbec...
prohledat
6606 příspěvků (zobrazeno 1 až 50) od 17.12.2009 do 19.09.2025, založil/a 1560 - zrušená registrace
19:45:16
19.09.2025
19.09.2025

k.jarek
-> Bukaj: 

19:39:26
19.09.2025
19.09.2025

Sita

16:22:50
19.09.2025
19.09.2025

Jozka
-> vhml 19.09.25 11:15:08: Ono nakonec je ze současnejch vozidel vidět velký kulový.. jen o něco málo lepší výhled, než z BVP..
-> palinator 19.09.25 12:04:37: Inu, ani nevím, kolik jsem potkal exotů, co vozej v těch Q a X jen aktovku s kreditkou - obludy prostě nikdo reálně nepotřebuje a kdyby nebyly, nikoho by nenapadlo je chtít..
-> Bukaj 19.09.25 14:58:13: Širší mi nevadilo, ale prostě jsem měl dojem, že jsem blízko pangejtu, svodidel apod. Stejně to fungovalo, když jsem se kdysi projížděl po Praze s RHD embéčkem - ale to jsem rychle překonal na rozdíl od těch Nissanů Trade.

-> palinator 19.09.25 12:04:37: Inu, ani nevím, kolik jsem potkal exotů, co vozej v těch Q a X jen aktovku s kreditkou - obludy prostě nikdo reálně nepotřebuje a kdyby nebyly, nikoho by nenapadlo je chtít..

16:17:47
19.09.2025
19.09.2025

saskyn2
-> Bukaj: to bude stejnej případ jako proč všichni dneska mají teplou vodu a ještě k tomu zavedenou až do koupelny. Přitom po staletí stačila studna venku na náměstí zejo 

16:15:14
19.09.2025
19.09.2025

minno
Aj garáž sa mi akosi zmenšila

16:03:33
19.09.2025
19.09.2025

minno
Jedna veselá fotka z minulosti

15:41:01
19.09.2025
19.09.2025

minno
Problém so šírkou vozidla som začal vnímať dosť výrazne už aj ja, ako som začal jazdiť s Golfom, ktorý je snáď o 20 cm širší než Š120. Sranda je, že nikdy predtým by ma nenapadlo, že by to mohlo byť tak obmedzujúce.
Tá šírka auta je na jedno super, je to bohovsky pohodlné a priestranné, ale jazdiť s tým po (často bežných) úzkych uličkách a cestách (napr. v obci), je dosť stresujúce
To som u škodovky nikdy nevnímal, nie len kvôli rozmerom, ale aj kvôli výhľadu.
A tak na priúzkych cestách som často aj ja ten, čo zastavuje a bezpečne sa vyhýba protiidúcim autám
Blbé je, že často po takto úzkych cestách ide v protismere stredom cesty ešte širšie SUV + ignorant za volantom, a nie je sa kde pomestiť :-(
Tá šírka auta je na jedno super, je to bohovsky pohodlné a priestranné, ale jazdiť s tým po (často bežných) úzkych uličkách a cestách (napr. v obci), je dosť stresujúce

A tak na priúzkych cestách som často aj ja ten, čo zastavuje a bezpečne sa vyhýba protiidúcim autám

Blbé je, že často po takto úzkych cestách ide v protismere stredom cesty ešte širšie SUV + ignorant za volantom, a nie je sa kde pomestiť :-(
15:40:51
19.09.2025
19.09.2025

vhml
-> Bukaj 19.09.25 15:20:21: jo Yeti si dost drží cenu na to jak je to obvykle schnilý
15:33:18
19.09.2025
19.09.2025

palinator
-> Bukaj:
Nesouhlasím v podstatě v celém rozsahu
Na jednu stranu tady tvrdíš, jak je Volvo moderní vůz se všemi nedostatky moderních vozů, ale obávám se, že sedadlo s pamětí, stejně jako jakákoliv personalizace, u něj není možná, stejně jako u drtivé většiny dnes prodávaných nových i ojetých vozidel. Dokonce i ten Enyaq za milion elektrickou sedačku ve standardu nemá...
Navíc moje poznámka k zrcátkům se týkala především toho, že víc než polovina lidí ani netuší, jak mají správně nastavená zrcátka vypadat. Totéž platí i o sedačce a volantu. A můžu ti říct, že jelikož se v autě s ženou pravidelně střídáme, tak na krátké vzdálenosti seru v podstatě na jakékoliv nastavování... takže sedim s hlavou nalepenou u stropu. Na vnější zrcátka nesahám vůbec. Sedačku taky moc nepotřebuju řešit, protože precizní nastavení kvůli citu na spojce není potřeba.
Šířku dveří jsem myslel ve smyslu, jak jsou ty dveře masivní, ne jak doširoka se otevřou. Tzn že od hrany čalounění k oknu nemáš 1 cm plechu a z venkovní strany 4, ale v součtu třeba dvojnásobek.
Pokud myslíš, že se dřív vozilo víc - vozily se autosedačky? Pokud vezmeme devadesátky, kdy už nějaké autosedačky byly - jak rozměrné tyto autosedačky byly a jaké jsou dnes? Nemůžeš to brát z pohledu, že dřív se jezdilo málo a když už, tak se něco vezlo...
A o tom vnitřním prostoru - nevim jestli si ze mě už neděláš vyloženou legraci nebo trollíš. Do stodvacítky se nevejdu pohodlně ani dopředu, natož dozadu, a to ve všech směrech. Ale chápu, že tě omezuje středovej tunel, protože zcela logicky řidič zpravidla vystupuje dveřma spolujezdce.
Nevim kolikrát ročně jezděj lidi na dovolenou, já v podstatě nikdy. Ale Citigo by nám v žádným představitelným případě nestačilo i bez dovolenejch. Stejně jako nestačí Octavie (do který jde dát sedačka s dítětem jen za předpokladu, že bude žena sedět na místě spolujezdce a vypadat při tom jak po těžkým čelním nárazu
Já bych se s dítětem za sebou nedokázal ani rozjet, protože bych nedokázal pustit spojku) a stejně jako v určitých případech nestačí Golf - a kdyby se náhodou narodilo druhé, tak je to game over snad i na návštěvu k babičce
.
Tím samozřejmě nezpochybňuji, že spousta aut má problém s využitím obestavěného prostoru.
Nesouhlasím v podstatě v celém rozsahu

Na jednu stranu tady tvrdíš, jak je Volvo moderní vůz se všemi nedostatky moderních vozů, ale obávám se, že sedadlo s pamětí, stejně jako jakákoliv personalizace, u něj není možná, stejně jako u drtivé většiny dnes prodávaných nových i ojetých vozidel. Dokonce i ten Enyaq za milion elektrickou sedačku ve standardu nemá...
Navíc moje poznámka k zrcátkům se týkala především toho, že víc než polovina lidí ani netuší, jak mají správně nastavená zrcátka vypadat. Totéž platí i o sedačce a volantu. A můžu ti říct, že jelikož se v autě s ženou pravidelně střídáme, tak na krátké vzdálenosti seru v podstatě na jakékoliv nastavování... takže sedim s hlavou nalepenou u stropu. Na vnější zrcátka nesahám vůbec. Sedačku taky moc nepotřebuju řešit, protože precizní nastavení kvůli citu na spojce není potřeba.
Šířku dveří jsem myslel ve smyslu, jak jsou ty dveře masivní, ne jak doširoka se otevřou. Tzn že od hrany čalounění k oknu nemáš 1 cm plechu a z venkovní strany 4, ale v součtu třeba dvojnásobek.
Pokud myslíš, že se dřív vozilo víc - vozily se autosedačky? Pokud vezmeme devadesátky, kdy už nějaké autosedačky byly - jak rozměrné tyto autosedačky byly a jaké jsou dnes? Nemůžeš to brát z pohledu, že dřív se jezdilo málo a když už, tak se něco vezlo...
A o tom vnitřním prostoru - nevim jestli si ze mě už neděláš vyloženou legraci nebo trollíš. Do stodvacítky se nevejdu pohodlně ani dopředu, natož dozadu, a to ve všech směrech. Ale chápu, že tě omezuje středovej tunel, protože zcela logicky řidič zpravidla vystupuje dveřma spolujezdce.
Nevim kolikrát ročně jezděj lidi na dovolenou, já v podstatě nikdy. Ale Citigo by nám v žádným představitelným případě nestačilo i bez dovolenejch. Stejně jako nestačí Octavie (do který jde dát sedačka s dítětem jen za předpokladu, že bude žena sedět na místě spolujezdce a vypadat při tom jak po těžkým čelním nárazu


Tím samozřejmě nezpochybňuji, že spousta aut má problém s využitím obestavěného prostoru.
15:20:21
19.09.2025
19.09.2025

Bukaj
-> palinator 19.09.25 12:29:20: Jo, třeba můj táta má už pár let dost velké problémy s nohama, z jeho O1 se mu dost blbě vystupuje, F2, kterou má v užívání, je na tom jen o chlup lépe. Líbil by se mu Yetti, ale na "nové" auto nejsou v důchodu peníze...
15:16:47
19.09.2025
19.09.2025

Bukaj
-> Tomaso435 19.09.25 12:18:45: To je zajímavý počin. Ještě by to chtělo omezit i šířku... S těmi 5m bych měl asi problém i s Volvem...

15:14:12
19.09.2025
19.09.2025

Bukaj
-> palinator 19.09.25 12:04:37: Tak to je snad první věc, co udělám, když sednu do auta, kterým předtím jel někdo jiný - sešteluju sedačku, zrcátka (dneska i volant). Spousta aut už má "paměť" na několik nastavení pro různé řidiče, takže stačí zmáčknout čudl. A i u levných aut už dneska nemusíš stahovat okýnko u spolujezdce a vyklánět se přes středový tunel štelovat zrcátko, ale prostě otočíš čudlíkem na dveřích a zrcátko si nastavíš absolutně bez námahy... Takže tento argument se zamítá.
Šířka plně otevřených dveří stodvacítky je srovnatelná s šířkou dveří dnešních běžných vozů nižší střední třídy, třeba škodovácká Coupé naopak potřebovala mnohem víc prostoru. Takže taky argument mimo. Množství přepravovaných věcí bylo dříve naopak větší, než dnes - když už se někam jelo, tak se zpravidla něco vezlo, ne jen KMB a šup za volant. Bezpečnost - to říkám odjakživa, že auto mám na jezdění a ne na bariérové testy...
...a prostoru v interiéru bylo v tehdejších vozech naopak více, než v moderních (tedy v MB/kile toho prostoru zase tak moc nebylo, ale nic tam nepřekáželo volnému pohybu, na rozdíl od moderních keplů, ve vozech řady 742 nebo Fa/Fel bylo mnohem víc místa uvnitř, než u současných běžných vozů, kde pasažéry z nějakého pro mne nejasného důvodu obklopují ze všech stran hroudy plastu, že se ani otočit nejde a vystoupit z místa řidiče spolujezdcovými dveřmi je úkol hodný akrobata...
Ad Citigo na dovolenou - kolikrát ročně jezdí průměrný člověk na dovolenou? Nestačilo by to Citigo a jednou, dvakrát do roka si na tu dovču auto půjčit? Rozhodně by to vyšlo levněji...
Šířka plně otevřených dveří stodvacítky je srovnatelná s šířkou dveří dnešních běžných vozů nižší střední třídy, třeba škodovácká Coupé naopak potřebovala mnohem víc prostoru. Takže taky argument mimo. Množství přepravovaných věcí bylo dříve naopak větší, než dnes - když už se někam jelo, tak se zpravidla něco vezlo, ne jen KMB a šup za volant. Bezpečnost - to říkám odjakživa, že auto mám na jezdění a ne na bariérové testy...
...a prostoru v interiéru bylo v tehdejších vozech naopak více, než v moderních (tedy v MB/kile toho prostoru zase tak moc nebylo, ale nic tam nepřekáželo volnému pohybu, na rozdíl od moderních keplů, ve vozech řady 742 nebo Fa/Fel bylo mnohem víc místa uvnitř, než u současných běžných vozů, kde pasažéry z nějakého pro mne nejasného důvodu obklopují ze všech stran hroudy plastu, že se ani otočit nejde a vystoupit z místa řidiče spolujezdcovými dveřmi je úkol hodný akrobata...
Ad Citigo na dovolenou - kolikrát ročně jezdí průměrný člověk na dovolenou? Nestačilo by to Citigo a jednou, dvakrát do roka si na tu dovču auto půjčit? Rozhodně by to vyšlo levněji...

14:59:58
19.09.2025
19.09.2025

Bukaj
-> Jumbo 19.09.25 11:27:57: Přesně to jsem chtěl napsat 
Stačí pár jízd, aby si člověk na ten rozměr vozu zvykl. Blbý je, když někdo střídá třeba několik aut a není moc technický typ...

Stačí pár jízd, aby si člověk na ten rozměr vozu zvykl. Blbý je, když někdo střídá třeba několik aut a není moc technický typ...
14:58:13
19.09.2025
19.09.2025

Bukaj
-> Jozka 19.09.25 10:59:35: Já to spíš mám opačně - kdykoli přesednu do něčeho širšího, než škodovka, tak krajnice místy vymetám i bez auta v protisměru
Když jsem si před 3 lety pořídil Volvo, tak během prvního měsíce jsem tak zlikvidoval 3 pneu (což se mi u škodovky podařilo jen jednou v životě a to s ní prasím daleko víc. Ty moderní nízké pneumatiky na těžkých vozech prdlačky vydrží - zatímco škodovka jakoby se vznášela nad všemi výmoly, Volvo vždycky hrozná rána a pak pár kilometrů trnu, jestli auto nezačne někam táhnout...

Když jsem si před 3 lety pořídil Volvo, tak během prvního měsíce jsem tak zlikvidoval 3 pneu (což se mi u škodovky podařilo jen jednou v životě a to s ní prasím daleko víc. Ty moderní nízké pneumatiky na těžkých vozech prdlačky vydrží - zatímco škodovka jakoby se vznášela nad všemi výmoly, Volvo vždycky hrozná rána a pak pár kilometrů trnu, jestli auto nezačne někam táhnout...

12:36:01
19.09.2025
19.09.2025

vhml
Nasedání do běžnýho kombíku mi sere odjakživa a přesednout ze Sharana do Passata bylo hodně smutný v tomhle ohledu.
12:29:20
19.09.2025
19.09.2025

palinator
-> Sita:
Já bych to číslo taky posadil vejš, ale naopak mě s tím konfrontovali lidi mnohem mladší, který žádný pohybový problémy nemaj, jen jsou prostě líný.
Já bych to číslo taky posadil vejš, ale naopak mě s tím konfrontovali lidi mnohem mladší, který žádný pohybový problémy nemaj, jen jsou prostě líný.

12:18:45
19.09.2025
19.09.2025

Tomaso435
-> Bukaj 19.09.25 10:11:21: dneska sem v UO narazil na krásnou zónu. Zákaz stání vozidel nad 5m délky. Konečně to donutí lidi si kupovat auta a je nějaký pošahaný raptory, kterýma ježděj stejně jen 3km do lidlu.
12:13:41
19.09.2025
19.09.2025

King
-> Bukaj 19.09.25 10:40:30: To je proste jenom o tom, ze dneska bezne sedaj za volant jedinci, bez odhadu vzdalenosti a rychlosti. Specialne v lete tenhle efekt jeste mohutni a tecu hlavne z kastanku, co se bojej predjet traktor snad i na silnici 1. tridy.
12:10:04
19.09.2025
19.09.2025

Sita
-> palinator 19.09.25 12:04:37: souhlas, akorat mi ten limit "55" dej vejs, do zadnyho vyssiho posazu se zatim nechystam 

12:04:37
19.09.2025
19.09.2025

palinator
-> Jumbo:
To bys ho ale musel mít nastavený správně.
S tou velikostí to bude obtížnější... jaká byla šířka dveří u 120 a jaká je u téměř každýho dnešního auta? Jaká je jejich bezpečnost? Co v průměru vlastnili (a vozili) lidi v 80. letech a co mají dnes? O kolik je každá generace lidí zpravidla vyšší/širší, než ta předchozí?
Tim se samozřejmě nezastávám módy jezdit co největším SUVčkem do centra města, ale Citigo zas na dovolenou není úplně ořechový.
Kompromisem mohou bejt běžný kombíky, ale z nějakejch důvodů (který mi kromě vyššího posezu pro lidi 55+ nejsou jasný) to není in.
To bys ho ale musel mít nastavený správně.

S tou velikostí to bude obtížnější... jaká byla šířka dveří u 120 a jaká je u téměř každýho dnešního auta? Jaká je jejich bezpečnost? Co v průměru vlastnili (a vozili) lidi v 80. letech a co mají dnes? O kolik je každá generace lidí zpravidla vyšší/širší, než ta předchozí?
Tim se samozřejmě nezastávám módy jezdit co největším SUVčkem do centra města, ale Citigo zas na dovolenou není úplně ořechový.
Kompromisem mohou bejt běžný kombíky, ale z nějakejch důvodů (který mi kromě vyššího posezu pro lidi 55+ nejsou jasný) to není in.
11:27:57
19.09.2025
19.09.2025

Jumbo
-> vhml: Tak od toho je snad pravé zrcátko, aby se člověk podíval, jak daleko je od krajnice...
11:15:08
19.09.2025
19.09.2025

vhml
-> Jozka 19.09.25 10:59:35: tak ono treba z Kodiaqa najit kde je krajnice je znacne problematicky. Pro me co ma skoro 2 metry a sedi rovne. Utopena paninka z toho nemuze vubec nic videt. On ten vysokej poses proti vejsce kapoty vubec vysokej totiz neni a obecne bejva z SUV videt velky hovno.
10:59:35
19.09.2025
19.09.2025

Jozka
-> Bukaj 19.09.25 10:40:30: Stupid Useless Vágen a jízda prostředkem silnice.. jsem nabyl dojmu, že většina populace ten vysokej posaz ještě vůbec neumí - na sobě jsem to kdysi pozoroval taky, když jsem jezdil s velkou dodávkou (ze který se vyskakovalo). Taky se mi zdála pravá krajnice mnohem blíž, než ve skutečnosti byla.
10:46:01
19.09.2025
19.09.2025

Jakub05
Zrovna včera u nás na sídlišti parkoval mamut (MB W140). Já to auto vždycky považoval za ohromný koráb, ale teď vedle toho stál nový Superb a ten Mamut mi přišel menší.
10:43:12
19.09.2025
19.09.2025

Bukaj
-> Jirik_Tuňák1983 19.09.25 10:38:59: Nojo, poslední krok správným směrem v tomto ohledu byl koncem 80. let.
Favorit (a Felda) byly kratší a šířkou srovnatelné s řadou 742 (Forman a Fel combi má stejnou délku, jako Mková škodovka).
Favorit (a Felda) byly kratší a šířkou srovnatelné s řadou 742 (Forman a Fel combi má stejnou délku, jako Mková škodovka).

10:40:30
19.09.2025
19.09.2025

Bukaj
-> Jozka: To jsem zatím stále nepochopil, proč většina řidičů brzdí, když proti jede auto a zastavuje, když jede bus nebo traktor.
Se škodovkou zatím nemám problém, jen vždycky nadávám, když kvůli nějaký SÚVě, jedoucí 3/4 metru od kraje vozovky, vymetám krajnice...

Se škodovkou zatím nemám problém, jen vždycky nadávám, když kvůli nějaký SÚVě, jedoucí 3/4 metru od kraje vozovky, vymetám krajnice...
10:38:59
19.09.2025
19.09.2025

Jirik_Tuňák1983
Stačí porovnat minivozy a to se bavíme už o pěkných pár let zpět.
10:31:17
19.09.2025
19.09.2025

Jozka
-> Bukaj:
Vidím to úplně stejně, jen ta naděje, že downsizing oteklejch oblud nastane, není velká. Když už to zákazníkům nacpali, tak už to holt chtěj. A ti co nechtěj, tak taky koupěj, buď proto, že není alternativa, nebo proto, aby přes ty okolní křápy něco viděli..
Ale je to peklo, najezdil jsem letos pár stovek km po obskurních okreskách a vzpomněl si na doby, kdy tam míjení bylo menší drama s traktorem či náklaďákem - dnes už je problém prakticky každý protijedoucí vozidlo..

Ale je to peklo, najezdil jsem letos pár stovek km po obskurních okreskách a vzpomněl si na doby, kdy tam míjení bylo menší drama s traktorem či náklaďákem - dnes už je problém prakticky každý protijedoucí vozidlo..
10:11:21
19.09.2025
19.09.2025

Bukaj
-> Sita 17.09.25 12:25:49: Spíš bych řekl, že systémový problém není ve velikosti parkovacích míst, ale ve velikosti vozidel. Takto se zanedlouho budou muset změnit stavební normy nejen pro rozměry parkovacích míst, ale i pro šířky jízdních pruhů (přestavět komplet silnice včetně mostů, tunelů,...) a pokud to takto půjde dál, tak by možná bylo fajn rovnou celou republiku vyasfaltovat plošně...
Opravdu nerozumím tomu, proč dnešní osobáky mají rozměry 30 let starých dodávek a 60 let starých náklaďáků...

Opravdu nerozumím tomu, proč dnešní osobáky mají rozměry 30 let starých dodávek a 60 let starých náklaďáků...

18:40:10
17.09.2025
17.09.2025

Tomaso435
-> minno 17.09.25 15:33:56: moje babička vždycky říká, že z dotací se to buduje velmi snadno. Ovšem když nebyl na vybudování ze svého tak není potom ani neudržu a tím pádem celá zadotovaná věc jenom chřadne...
15:33:56
17.09.2025
17.09.2025

minno
-> Sita 17.09.25 15:09:33: čas 3:05
To máš tak so všetkým. Žiaľ. Mnoho vecí stagnuje.
co moralne zastaralo, predelam a posunu dal...Mňa koľkokrát udivuje, ako sa niečo vybuduje, postaví a viac o to už nejaví nik záujem. Akoby to nemalo majiteľa, či správcu... Netrápi to nikoho, len nás, ktorí o tom uvažujeme.
Pred 3 rokmi nová asfaltka cez našu ulicu, krásne vymaľované vodorovné dopravné značenie... Dnes už je to značenie "fuč" a samozrejme najbližších 20 rokov do ďalšej "renovácie" to už ostane tak. To len jeden z X príkladov.
To máš tak so všetkým. Žiaľ. Mnoho vecí stagnuje.
co moralne zastaralo, predelam a posunu dal...Mňa koľkokrát udivuje, ako sa niečo vybuduje, postaví a viac o to už nejaví nik záujem. Akoby to nemalo majiteľa, či správcu... Netrápi to nikoho, len nás, ktorí o tom uvažujeme.
Pred 3 rokmi nová asfaltka cez našu ulicu, krásne vymaľované vodorovné dopravné značenie... Dnes už je to značenie "fuč" a samozrejme najbližších 20 rokov do ďalšej "renovácie" to už ostane tak. To len jeden z X príkladov.
15:09:33
17.09.2025
17.09.2025

Sita
-> StepaNoFUN 17.09.25 13:44:40: a prave o ty pohodlnosti to je. I to parkoviste tam jednou bylo udelany kvuli pohodlnosti, jinak bys mohl parkovat za mestem nekde u pole nebo auto nechat doma a dojit si tam, kde potrebujes, pesky nebo busem... Proste kdyz neco delam, tak to delam poradne a premejslim u toho a to, co moralne zastaralo, predelam a posunu dal...
Ale jinak bych tebe a Tomasa bral za svyho sefa. Proc neco predelavat, modernizovat? Na mym starym linuxu to funguje, tak at si kazdej laskave zahodi ty svoje ajfouny, a prizpusobi se... Diky sefe, du dom ...
Ale jinak bych tebe a Tomasa bral za svyho sefa. Proc neco predelavat, modernizovat? Na mym starym linuxu to funguje, tak at si kazdej laskave zahodi ty svoje ajfouny, a prizpusobi se... Diky sefe, du dom ...

13:44:40
17.09.2025
17.09.2025

StepaNoFUN
Jezdim s dodavkou a az na vyjimky se do parkovacich mist vejdu a (nerikam ze pohodlne) vystoupim, aniz bych nekomu musel otlouct auto...
13:43:05
17.09.2025
17.09.2025

vhml
-> msar 17.09.25 13:12:23: hlavně je tam i místo na průjezd košíku, takže nemusíš object půl okresu když parkuješ z druhý strany.
13:12:23
17.09.2025
17.09.2025

msar
Třeba Lidl umí udělat parkoviště s dostatečně širokými místy, ale ostatní se pořád drží rozměrů aut z 80. let
12:44:52
17.09.2025
17.09.2025

Sita
-> Tomaso435: ok, budeme je dal delat podle favoritu a budeme dal nadavat ze lidi parkujou jako blbci :D
12:28:28
17.09.2025
17.09.2025

Tomaso435
-> Sita 17.09.25 12:25:49: jako kvůli tomu ze kazdej chce jezdit na náměstí svojím kombajnem, tak kvůli tomu zmenšit počet parkovacích míst?
.... Hmmm ne.
.... Hmmm ne.
12:25:49
17.09.2025
17.09.2025

Sita
zase se resi dusledky misto pricin, nazev tematu ma bejt "jak se musi parkovat tam, kde parkoviste postavil blbec", protoze kdyby byly postaveny dobre (sirka na soucasny auta, minimalni obrubniky), tak by takhle nikdo parkovat nemusel (i kdyz teda zrovna v tomhle pripade v tom krajnim chlivku je mista dost
)

12:20:32
17.09.2025
17.09.2025

Jirik_Tuňák1983
U nás ve firmě, kdyby lidi neparkovali jako je název tématu, zvedla by se kacapita parkovacích míst o 30% minimálně.
11:31:53
17.09.2025
17.09.2025

palinator
-> Jarda/felda:
Výkon se během nabíjení měnil, ale určitě to nebylo ze sousední nabíječky, protože to zareagovalo i na auto, který bylo na konci řady...
Výkon se během nabíjení měnil, ale určitě to nebylo ze sousední nabíječky, protože to zareagovalo i na auto, který bylo na konci řady...
11:00:33
17.09.2025
17.09.2025

Jarda/felda
-> palinator 17.09.25 08:17:00: jenže u tesláckých nabíječek je to jedno, tam se parkuje ob jedno místo standartně
když chceš nabíjet plným výkonem
protože když se zapojí dvě auta na jednu nabíječku tak se její výkon rozdělí
a nabíjíš polovinou takže dvakrát tak dlouho



09:52:29
17.09.2025
17.09.2025

Milan 136
-> King 16.09.25 21:17:45: Však říkám že ho na jednu stranu chápu, ale neschvaluju to.
08:17:00
17.09.2025
17.09.2025

palinator
-> King 16.09.25 21:17:45:
A pak jsou situace a okolnosti jako je tato...
skoda-virt.cz/cz/.../1940 35-elektromobilita?gotopos t=4...
Bez blokování 2 míst nelze nabíjet.
A pak jsou situace a okolnosti jako je tato...
skoda-virt.cz/cz/.../1940 35-elektromobilita?gotopos t=4...
Bez blokování 2 míst nelze nabíjet.
05:31:50
17.09.2025
17.09.2025

ajok
-> minno 16.09.25 22:33:18: ja zaparkoval octu jak pises, jenze ke me, jeste jak jsem odchazel prijel nejakej vyhul s cervenym vysislym puntem, bylo jich v tom min 5, dunelo, hulili, nebyli uplne blizko, jenze 3 dverak a videl jsem, ze to na plne otevreni dveri nevyjde, kdyz jsem se pak vratil k autu, tak ve dverich dolik a cervena barva
auto uz samo pryc
Naposled focus cernej combi, taky dolik od neho a cerna barva... ten tam jeste stal, tak jsem si do toho alespon poradne kopnul a od te doby uz tu neparkoval :) jednou mi nejakej duchodce s fabii udelal dolik do nivy, tak jsem si do toho pred nim kopnul, kdyz zacal neco breptat, tak jsem mu ukazal na nive poskozene misto od neho :), no pres hubu dostat uz nechtel, tak ujel...
Vcera me otevrel na rapida teslu, stal jsem uprostred chlivku a on zastavil na care - byl to nejakej vetsi kram, dolik mi tam neudelal, ale neco tam videt bylo, tak kdyz jsem nastupoval, tak jsem si o nej taky oprel dvere, kvuli blbovi pres spolujezdce nepolezu...
Jinak tu byl nejaky duchodce s berlingem, nicil nam SPZtky, narazniky, couval tak, ze z narazniku vypadla mrizka na fabii, pritelkyni octe, no kdyz takto nacouval do octy me, tak jsem vzal nivu a nacouval do neho, jenze si rikam, to je bezny parkovani pro neho, to mu nedojde :), tak jsem mu jeste rozkopal poklice :) a od te doby babka vyskakovala a ukazovala mu, jen pritelkyne rikala, ze se na ni blbe koukal :) proste na takovy se musi jen silou, jinak to nepochopi smeji se a maji to na haku... :/

Naposled focus cernej combi, taky dolik od neho a cerna barva... ten tam jeste stal, tak jsem si do toho alespon poradne kopnul a od te doby uz tu neparkoval :) jednou mi nejakej duchodce s fabii udelal dolik do nivy, tak jsem si do toho pred nim kopnul, kdyz zacal neco breptat, tak jsem mu ukazal na nive poskozene misto od neho :), no pres hubu dostat uz nechtel, tak ujel...
Vcera me otevrel na rapida teslu, stal jsem uprostred chlivku a on zastavil na care - byl to nejakej vetsi kram, dolik mi tam neudelal, ale neco tam videt bylo, tak kdyz jsem nastupoval, tak jsem si o nej taky oprel dvere, kvuli blbovi pres spolujezdce nepolezu...
Jinak tu byl nejaky duchodce s berlingem, nicil nam SPZtky, narazniky, couval tak, ze z narazniku vypadla mrizka na fabii, pritelkyni octe, no kdyz takto nacouval do octy me, tak jsem vzal nivu a nacouval do neho, jenze si rikam, to je bezny parkovani pro neho, to mu nedojde :), tak jsem mu jeste rozkopal poklice :) a od te doby babka vyskakovala a ukazovala mu, jen pritelkyne rikala, ze se na ni blbe koukal :) proste na takovy se musi jen silou, jinak to nepochopi smeji se a maji to na haku... :/
22:33:18
16.09.2025
16.09.2025

minno
-> King 16.09.25 21:17:45: Asi tak. Ono je to síce blbé (sám to poznám), ale na druhú stranu nik mu nekáže parkovať na verejných parkoviskách, alebo tam, kde sa mu to nepáči.
Osobne by som si nikdy v živote nedovolil zaparkovať tak, ako na foto. Aj tak to ľudí len zbytočne poburuje a tak to môže s tým autom potom aj dopadnúť.
Radšej zaparkovať niekam nenápadne do úzadia, ako toto.
Osobne by som si nikdy v živote nedovolil zaparkovať tak, ako na foto. Aj tak to ľudí len zbytočne poburuje a tak to môže s tým autom potom aj dopadnúť.
Radšej zaparkovať niekam nenápadne do úzadia, ako toto.
21:17:45
16.09.2025
16.09.2025

King
-> Milan 136 16.09.25 19:45:00: Tohle je ale klasika - ano, nekdo ma proste vyvonenyho mazlika vydetailovanyho do mrte, kteryho parkuje ve vytapeny garazi s prosklenym vstupem rovnou do obejvaku...ok, kazdej mame nejakou vouchylku, ale kdo jim kurva dava mandat blokovat v zajmu ochrany laku a plechu 2 a vic parovacich mist?! "...Ale lidi jsou hovada!... " ....ano, jsou, ale to na veci vubec nic nemeni...
20:16:09
16.09.2025
16.09.2025

Syny
-> Milan 136: Tak takhle mu ji brzo zase jinej kreten, kterej neustoji, ze nezaparkoval, veme klicem.
19:45:00
16.09.2025
16.09.2025

Milan 136
-> StepaNoFUN 16.09.25 12:07:25: Asi mu tu RS3 už nějakej kretén omlátil. Já bych to dal centimetr od toho obrubníku a místa by bylo vedle dost. To místo je dost široký.
12:44:58
16.09.2025
16.09.2025

Tomaso435
-> StepaNoFUN 16.09.25 12:07:25: když situace dovolí, parkuji na 1cm vedle něj. Bohužel nikdy sem se nedočkal ze by tam takový kokot prisel pro auto dřív než já