skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Kamioňáci :-)
20:15:37
09.10.2010
09.10.2010

Bobesh
A s tímhle jsem jel tam
20:12:23
09.10.2010
09.10.2010

Bobesh
Ještě jedna zevnitř
20:11:23
09.10.2010
09.10.2010

Kaprof-Pisařík
-> Bobesh: Tak to jo tak ati to to vyjde a práce dělá radost. 

20:10:14
09.10.2010
09.10.2010

Bobesh
-> Pavel P..: Dík Pavlíku,no doteď to šlo,tak to snad nepo.eru



20:07:29
09.10.2010
09.10.2010

Pavel P..
-> Bobesh: tak ať se daří a nepotkaj tě žádný průsery

20:05:40
09.10.2010
09.10.2010

Bobesh
-> Kaprof: Sám nevím,uvidím ale asi Irise z Mejta.
-> Jožynek : Dakujem pekně :-)
-> Jožynek : Dakujem pekně :-)
19:56:02
09.10.2010
09.10.2010

Jožynek
-> Bobesh: pekne, tak prajem veľa šťastných km...

19:54:31
09.10.2010
09.10.2010

Kaprof-Pisařík
-> Bobesh: Ani se ti nedivim
v Buse bych jezdit nemohl ale kamion krásnej..no neváhal bych ani minutu a propo jakou značku budeš primárně vozit?:-)

19:52:52
09.10.2010
09.10.2010

Bobesh
-> petr s: Po Evropě,převoz velkých aut po ose z fabriky k odběratelům. Teď jsem začal,zatím to jde,sice je to kočování,doma sporadicky ale zase kde bych si čuchnul k nový panensky neposkvrněný káře? A hlavně jednou takový škvarky,než za jebání autobusem okolo komína za hodinovku,za kterou kosmetička podlahových krytin nemáchne hadrem,žádný kyselý xichty,sbírání lístku a všemožnýho bordelu po čuňatech,které přepravní řád kvalifikuje jako cestující veřejnost.
-> Hurdis: Jo,vozím vítr a mám čistou hlavu,nebudu muset řešit,zda přežijem do další výplaty a kde vzít na dostavbu baráku.
-> Hurdis: Jo,vozím vítr a mám čistou hlavu,nebudu muset řešit,zda přežijem do další výplaty a kde vzít na dostavbu baráku.
19:50:42
09.10.2010
09.10.2010

Ladasss
Ten druhý DAF měl být 95 ati.Sorry.

19:47:58
09.10.2010
09.10.2010

Ladasss
Já jsem jezdil převážné s DAFama a na misto v kabině dobrý.Třeba konkrétně můj první DAF85 ati s nízkou kabinou,to byl taková trochu lepší LIAZka,vysoký tunel motoru a na misto taky nic moc,ale dalo se to přežít
.Pak DAF85 ati a to už bylo jiný kafe.Hlavně už měl otevírací dvířka úložných schránek na bocích kabiny
.Taková blbost,ale potéší
.No a potom DAF95XF SUPER SPACE CAB,to je prostě fakt obývák na kolech.Jedna z největších kabin na evropských kamionech spolu s MANem TGA.



19:47:49
09.10.2010
09.10.2010

Kaprof-Pisařík
-> favoman: když mně se vnitřky obyč Dafů moc nepačej respektive ty stredové konzole... Ale jinak Volva a Dafy mám ze silničních nejraději:o)
19:41:31
09.10.2010
09.10.2010

Hurdis
-> Bobesh: Copak, začínáš vozit náklad co nemluví?
19:33:53
09.10.2010
09.10.2010

petr s
-> Bobesh: Tuzemsko nebo do světa?
19:32:50
09.10.2010
09.10.2010

Soptikmartin
Tak jezdil jsem jak s FH12kou tak Dafem XF 45 a jako lepší se mi jevilo to Volvo.U Dafa je trošku nezvyk to řazení ale jinak na něj taky nemůžu říct špatný slovo.
19:26:18
09.10.2010
09.10.2010

Bobesh
dna69 - "zde je místo pro Vaši reklamu" :) 09.10.10 15:04:56 napsal:
→ Bobesh 09.10.10 12:50:24: Nový job? Moc pěkné! Taky
bych se svezl…
Nojo,vyšlo to,už jsem tam

→ Bobesh 09.10.10 12:50:24: Nový job? Moc pěkné! Taky
bych se svezl…



18:17:39
09.10.2010
09.10.2010

afro100
-> favoman: tak s tym DAFom suhlas
18:15:46
09.10.2010
09.10.2010

favoman
volvo I shift je nejlepší automat na světě. na něj nemaj ani osobáci
jinak volva na místo nic moc..takovej DAF super space cab v plný palbě je luxusnější než většiny z Vás v obýváku






16:46:42
09.10.2010
09.10.2010

afro100
-> Kaprof 09.10.10 16:44:39: mazec kára
16:44:39
09.10.2010
09.10.2010

Kaprof-Pisařík
-> Bobesh: Krásnej -tchán má taky Volvo je super 
Jinak toto jsem našel na německém serveru :o)

Jinak toto jsem našel na německém serveru :o)
16:13:43
09.10.2010
09.10.2010

afro100
-> Bobesh 09.10.10 12:50:24: hmm, moc pekné ...
síce by mi automat asi trosku vadil, pretoze "rozmysla" trosku inak ako ja a sem tam sa nezhodneme ale to bude o zvyku ...
Inak teda 460 koni je dost, na manuali sa da aj s poloprazdym navesom tahat kopce 80 ... (kdo pod kopcom zaspi a nenazenie otacky, ma smolu a uz musi radit postupne dole a samo spomaluje ... )
síce by mi automat asi trosku vadil, pretoze "rozmysla" trosku inak ako ja a sem tam sa nezhodneme ale to bude o zvyku ...
Inak teda 460 koni je dost, na manuali sa da aj s poloprazdym navesom tahat kopce 80 ... (kdo pod kopcom zaspi a nenazenie otacky, ma smolu a uz musi radit postupne dole a samo spomaluje ... )
15:10:19
09.10.2010
09.10.2010

dna69 - "zde je místo pro Vaši reklamu" :)
Já jsem se teď v rámci zvyšování profesní kvalifikace vozil se soupravou Iveco Eurocargo s courákem. Nic luxusního, ale dalo by se s tím jezdit.
15:04:56
09.10.2010
09.10.2010

dna69 - "zde je místo pro Vaši reklamu" :)
-> Bobesh 09.10.10 12:50:24: Nový job? Moc pěkné! Taky bych se svezl... 

14:16:17
09.10.2010
09.10.2010

Pivodak
-> Bobesh: -> Bobesh: Já v práci jezdím stabilně na Renaultu Midlum,nedávno jsem vezl solo tahač Renault Magnum do servisu 480koníků jede to jako střela ale prvních pár zatáček hrozný nezvyk na tu houpající se kabinu a ta výška od země

14:14:16
09.10.2010
09.10.2010

Bobesh
Klasika bez spojky,je to takový nezvyklý ale sčuchneš se s tím za pár kilometrů,hlavně jedový brzdy.
14:08:21
09.10.2010
09.10.2010

Matthes, záškodník z TechWebu
-> Bobesh: Tyjo a jaky davaj do tohohle automaty? Hydrodynamicky menice nebo klasicka prevodovka s automatickou spojkou? Popripade razeni pres lamelove spojky
Ja myslel ze tady je furt fofrklacek.

13:59:25
09.10.2010
09.10.2010

Bobesh
-> Matthes, záškodník z TechWebu: V pohodě,prostě osobák,jen jsi 2m nad zemí,automat bez spojky,jen šlapeš pedály,na dálnici ani to ne,stačí tempomatem dorovnávat,nohy na trnož a jen tahat opratě.
-> David29: to jo,pokrok nezastavíš,vše pro pilota,těch úložnejch míst po boudě,vnitřní osvětlení na reostat ve třech režimech,stavitelnej multifunkční koženej volant,loketní opěry,xenony,šíbr,bufík,r ádio CD s Bluetooth s 6ti repro dělá z odhlučňěné boudy koncertní síň,na palubce vstup USB a AUX jack atd. A při sólo jízdě cvičíš i osobáky na zrychlení.
-> David29: to jo,pokrok nezastavíš,vše pro pilota,těch úložnejch míst po boudě,vnitřní osvětlení na reostat ve třech režimech,stavitelnej multifunkční koženej volant,loketní opěry,xenony,šíbr,bufík,r ádio CD s Bluetooth s 6ti repro dělá z odhlučňěné boudy koncertní síň,na palubce vstup USB a AUX jack atd. A při sólo jízdě cvičíš i osobáky na zrychlení.
13:25:34
09.10.2010
09.10.2010

David29
-> Bobesh: Úááááá... Já jsem se svez tím starším, ale i tak super...
-> Matthes, záškodník z TechWebu: Určitě by ses rozjel
-> Matthes, záškodník z TechWebu: Určitě by ses rozjel

13:20:01
09.10.2010
09.10.2010

Matthes, záškodník z TechWebu
-> Bobesh: To bych se taky svez, jestli bych se rozjel

12:50:24
09.10.2010
09.10.2010

Bobesh
Tak jsem si zkusil novýho švéda,460ka,2pelechy,šíbr
,moc pěkný svezení od dob Liaze...
19:59:19
04.09.2010
04.09.2010

Pivodak
Mates to je fajn stroj ono všeobecně liazky jsou pracanti jako hrom:-) ale já v práci jezdím s Renaultem Midlum R.V.2001 najeto 668000tkm :-)
19:56:55
04.09.2010
04.09.2010

Kaprof-Pisařík
-> myschaak AZNP K.Hora: Zrovna jeden mě přes zimu čeká u táty v práci
Po ročnim staní zas potřebujou všechny nákladáky i 148ky jezdí v plném nasazení 
-> Hurdis: No pravda je že matesa potkáš častěji než stovku no...



-> Hurdis: No pravda je že matesa potkáš častěji než stovku no...
19:53:51
04.09.2010
04.09.2010

Hurdis
-> myschaak AZNP K.Hora: Tak "mates" už se mimo zemědělské akční scény moc nevidí. Stejně jako stodesítky, které už vychcípaly téměř docela a stopadesátku abys taky pohledal.
19:36:40
04.09.2010
04.09.2010

myschaak AZNP K.Hora
-> dna69 - "zde je místo pro Vaši reklamu" :) : njn...ale ta má deset válců,on to zbytek utáhne)
19:24:24
04.09.2010
04.09.2010

dna69 - "zde je místo pro Vaši reklamu" :)
-> myschaak AZNP K.Hora: Tak hlavně ať nedopadne jak ta Tatra... 

18:54:33
04.09.2010
04.09.2010

myschaak AZNP K.Hora
máme ve firmě novou káru,čerstvej leasing,hovno najeto,bejvalej silničář
občas mu taky proženu pavouky ze sání

21:59:02
03.09.2010
03.09.2010

Kaprof-Pisařík
-> Matthes, záškodník z TechWebu: kombinace...
20:29:33
03.09.2010
03.09.2010

Pivodak
-> Matt-110Rten druhej: Iveco=Italská Liazka

21:34:46
25.08.2010
25.08.2010

Matt-110Rten druhej
-> Matthes, záškodník z TechWebu: asi hydropneumaticky
19:28:34
25.08.2010
25.08.2010

myschaak AZNP K.Hora
-> Matthes, záškodník z TechWebu: to víš že to bude kombinovaný se vzduchem
16:56:34
25.08.2010
25.08.2010

Matthes, záškodník z TechWebu
-> Matt-110Rten druhej: To ma hydraulicke brzdy? Nebo hydropneumaticke?
16:49:33
25.08.2010
25.08.2010

Matt-110Rten druhej
Proklinam tu italskou mrdku
dneska jedem s eurocargem kolega přibrzdí a nic tak našestí byl przdnej a s ručkou se to dobrdilo, praskla hadice kapalina začala chcat na vejfuk takže hulan jako prase, vyměnila se a při odvzdušnovaní prdla i ta druha
to bych ještě přežil ale když sme vzali dailynu a začalo "něco" klepat v přední napravě a na servisu prej no má to nalitanejch sice jen 90tis ale ale přední naprava je v piči, zadní dame do kupy, kardan v prdeli, ložiska, kotouče, pakny prostě všechno nehledě na to že před měsicem se tam vysralo komplet turbo
krasnej den



15:23:37
25.08.2010
25.08.2010

afro100
-> Tomaso435:




14:27:44
25.08.2010
25.08.2010

dna69 - "zde je místo pro Vaši reklamu" :)
-> David29: Pokud by jsi vedle něho byl vyfocený i ty, tak zcela určitě... 

14:06:34
25.08.2010
25.08.2010

Tomaso435
-> David29: kuurna tech světýlek na tom 

13:37:22
25.08.2010
25.08.2010

David29
-> dna69 - "zde je místo pro Vaši reklamu" :) : Já tam nebyl... to sou fotky od kamaráda
Iveco by bylo v sekci Obludárium
Iveco by bylo v sekci Obludárium

13:35:06
25.08.2010
25.08.2010

dna69 - "zde je místo pro Vaši reklamu" :)
-> David29: A kde máš vyfocený Iveco? 

10:03:47
25.08.2010
25.08.2010

David29
Kdyby to někoho zajímalo... Tak pár fotek se srazu ve Zlíně
mates71.rajce.idnes.cz/Tr uck_Sraz_Zlin_2010
mates71.rajce.idnes.cz/Tr uck_Sraz_Zlin_2010
18:19:54
17.08.2010
17.08.2010

Ladasss
Vždy,když vidím havarovaný kamion,tak se mi vybaví vzpominka z dětství na zcela zdemolovanou kabinu tahače LIAZ,ktery stál na dvoře ČSAD Svitavy a ve kterém zahynul tátův kolega.Je to už skoro 20 let,kdy se vracel z Ruska a v bouřce na jeho kabinu spadl strom...Pry fajn chlap,eso,mel najeto 2 mil.km,s kamionem sjel celou Evropu,Rusko,Kazachsán,Tu
recko..a jeden pitomej strom.Někdy stačí opravdu málo.
11:47:32
17.08.2010
17.08.2010

favoman
-> Matthes, záškodník z TechWebu: v sedačce a vim že sem se poutal..ale ve spánku sem si to sundal..spát na lehátku tak sem dopadl daleko hůř