
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Hmotnost disků
10:25:40
17.08.2011
17.08.2011

dna69 - "zde je místo pro Vaši reklamu" :)
Tý jo, to mi připomíná, že jsem ještě pořád nezvážil ty Metalexy. 

09:13:02
17.08.2011
17.08.2011

U-Geen
tak jenom pro zajimavost, origo kolo Subaru Legacy 7x17 ET55 + pneu Bridgestone Potenza RE050 215/45 R17 napul ojete 19kg
21:10:47
12.08.2011
12.08.2011

Eidy
-> 4dams: Vidíš, to mě nenapadlo.
19:18:26
12.08.2011
12.08.2011

4dams
-> Eidy: to im asi vyslo prepoctom z libier na kg
17:49:13
12.08.2011
12.08.2011

Eidy
-> 4dams: To je velmi zajímavé. Jen mě zaráží ta hmotnost na X desetinných míst. Trochu zvláštní.
16:21:18
12.08.2011
12.08.2011

4dams
www.wheelweights.net/
toto tu bolo? je tam "wheel weights list" s office suborom kde je toho dost...
toto tu bolo? je tam "wheel weights list" s office suborom kde je toho dost...
22:07:49
11.08.2011
11.08.2011

TTomas
Popojedem.Jen doufam, ze uz to tu neni.
PLech 4.5"R14 - 6240g
Kriz MTX 7.5"R13 - 4350g
ARC - vypoukly stred - 2000g
- 15" limec 3" - 1140g
Delitko - stred - 4970g
Delitko - stred kriz - 3680g
- limec 3.5" - 2100g
- limec 2" - 1660g
- limec 0,5" - 860g
Avon 8/22R13 - 6340g
Barum OR43 175/65R13 - 7250g
Barum OR22 215/50R13 - 6240g
PLech 4.5"R14 - 6240g
Kriz MTX 7.5"R13 - 4350g
ARC - vypoukly stred - 2000g
- 15" limec 3" - 1140g
Delitko - stred - 4970g
Delitko - stred kriz - 3680g
- limec 3.5" - 2100g
- limec 2" - 1660g
- limec 0,5" - 860g
Avon 8/22R13 - 6340g
Barum OR43 175/65R13 - 7250g
Barum OR22 215/50R13 - 6240g
08:54:44
17.05.2011
17.05.2011

m8rinek
Neznáte někdo hmotnost OR6tky?
22:39:52
22.03.2011
22.03.2011

afro100
-> palinator 22.03.11 22:35:10: 

22:35:10
22.03.2011
22.03.2011

palinator
-> Pavel P..:
Kdybys neměl odřený límce, tak bys měl 6,5 kg.
Kdybys neměl odřený límce, tak bys měl 6,5 kg.

21:31:10
22.03.2011
22.03.2011

m8rinek
-> Pavel P..: mam je v autě a zítra obouvám...
18:40:08
22.03.2011
22.03.2011

Pavel P..
-> m8rinek: tak dost keců a mazej vážit

18:32:16
22.03.2011
22.03.2011

m8rinek
-> Dale_Estelle: tak tak, kdybych nebyl línej tak zvážím 3 různý kopretiny...
17:53:50
22.03.2011
22.03.2011

Dale_Estelle
-> Pavel P..: ono hoši ale kopry je nekolik verzi, mylsim tim ted 4,5J a zrovna ve vaze je rozdil, jen vam je ted zvazit nemuzu
15:57:25
22.03.2011
22.03.2011

Jindas
-> Pavel P..: Tak to je pohoda 

15:56:48
22.03.2011
22.03.2011

Pavel P..
-> Jindas: hrany jsou trochu odřený ale nic hroznýho, na fotce to vypadá strašně ale jinak je to jen oloupaná silná vrstva bezbarvýho laku.
15:55:11
22.03.2011
22.03.2011

Pavel P..
-> Tuner#2:



15:54:46
22.03.2011
22.03.2011

Jindas
-> Pavel P..: ano jsou takoví "libovější" ,když jsem na ně koukal v Dnešním nákupu...
Ale škoda těch hran.... to už asi nějak opravit nepůjde ne?
Ale jinak asi docela vzácnost
Ale škoda těch hran.... to už asi nějak opravit nepůjde ne?

Ale jinak asi docela vzácnost

15:53:55
22.03.2011
22.03.2011

Tuner#2 - zrušená registrace
-> Pavel P.. 22.03.11 15:46:41: Však já to nemířil proti nikomu, ale obecně. Kdysi sem dával někdo fotku ještě s klasicky ručičkoval a odhadoval zda je to 5, nebo už 6kg
Prostě na úplně dokonalé porovnání to chce na stejné váze ve stejný čas. Moje taky váží přesně, kola mají přesně to co udává výrobce a mimo to jsem taky dělal test s 5 a 10kg závažím co máme v dílně.

15:52:16
22.03.2011
22.03.2011

Pavel P..
-> Jindas: divný to je.... nebo spíš logický když origo kopr byla taková podkova tak širší kopr už by byl moc težkej tak někde ubrali, i ty žebra na čelní straně jsou nižší a celkově je takovej sympatičtější než běžnej otvírák.
byli ve veřejný inzerci, stačilo si dohodnout předání... docela se divim že si jich nikdo nevšimnul, sice byli za vyšší cenu ale vzhledem k vzácnosti ještě rozumnou.

byli ve veřejný inzerci, stačilo si dohodnout předání... docela se divim že si jich nikdo nevšimnul, sice byli za vyšší cenu ale vzhledem k vzácnosti ještě rozumnou.
15:50:22
22.03.2011
22.03.2011

Jindas
-> Pavel P..: Nemáš zač,ale stejně je to nějaký divný?... A vůbec,kde jsi je sehnal?



15:46:42
22.03.2011
22.03.2011

Jindas
-> Tuner#2: Třeba tu váhu -> Kubina AVTOBA3 CCCP: strhnul schválně



15:46:41
22.03.2011
22.03.2011

Pavel P..
-> Tuner#2: Honziku, moje nekecá, vážil jsem ho třikrát a pokaždý stejný výsledek, na pomoc jsem si vzal i cejchovaný 5kg závaží a váha váží přesně

15:45:20
22.03.2011
22.03.2011

Pavel P..
-> Jindas: jsem asi nějak přehlídnul.. dík, takže širší kopr je lehčí než ouzkej kopr, slušný

15:44:47
22.03.2011
22.03.2011

Tuner#2 - zrušená registrace
-> Jindas 22.03.11 15:43:40: JJ otázka teď je která váha kecá 

15:43:40
22.03.2011
22.03.2011

Jindas
-> Pavel P..: Jestli je to ono, tak je to uplně na začátku, tak kopr váží 6.1 kg.
15:39:20
22.03.2011
22.03.2011

Pavel P..
takže oživíme... obyčejná běžná kopretina 5,5×13"
váha 5,4Kg
kolik váží 4,5" kopr?

kolik váží 4,5" kopr?
17:47:43
25.02.2011
25.02.2011

Tuner#2 - zrušená registrace
-> vhml 25.02.11 17:33:05: No právě je podobná... Nepatrný změny mezi gumama jsem taky už zažil, ale po obutí je to vždy +/- stejně široký při stejném rozměru, je to má třeba jinej tvar náběhu Toyo versus teď Nokian a nebo Předchozí Pirellky. Chtělo by to prostě stejnou gumu aby bylo přímé srovnání v R15.
17:33:05
25.02.2011
25.02.2011

vhml
-> Tuner#2: Jakto že ne. Rozměrově to je hodně podobný. Průměr máš nějakých 570-580, závodní 160tka má na šířku kolem 185. Takže třeba ta michelina je podobná. A i mezi gumama stejnýho prodejního rozměru jsou veliksotně takový rozdíly, že přesně to neporovnáš nikdy. Mám tu třeba sériovou 175 širší než jinou 185
16:55:40
25.02.2011
25.02.2011

Tuner#2 - zrušená registrace
-> vhml 25.02.11 15:36:43: Nedočkal jsem se, všechno rozměry co jsou každý jiný, takže prd porovnání
Chtělo by to něco v mém rozměru, ale to tady asi nikdo nejezdí...

15:36:43
25.02.2011
25.02.2011

vhml
A nějaký shrnutí? Slick od Barumu je těžkej, ale neuvěřitelně pevnej. Narozdíl od formulovýho slicku, který je jako papír, ale váhu dělá jeho rozměr. Rally gumy jsou tuhostí i vahou někde mezi tou barumkou a formulovou gumou.
15:35:08
25.02.2011
25.02.2011

vhml
Debica Frigo, sériová zimní, 175/70 R13, 8mm-nová, 6,7kg
15:34:13
25.02.2011
25.02.2011

vhml
Barum L3, slick, 170/550 R14, 3mm, 7,1kg
15:33:19
25.02.2011
25.02.2011

vhml
Michelin TA00, rally mokrá, 160/570 R14, 3mm, 6,3kg
15:32:23
25.02.2011
25.02.2011

vhml
Matador D11, slick národní formule, 210/560 R13, 4mm, 6,3kg
15:25:50
25.02.2011
25.02.2011

vhml
-> Tuner#2: vydrž, leze mi pomalu bluetooth, dočkáš se :-D
15:24:16
25.02.2011
25.02.2011

Tuner#2 - zrušená registrace
-> vhml 25.02.11 15:17:38: Zajímavé, zajímalo by mě kolik by měla v 15" každopádně to váží skoro stejně co moje sériová 195/50 R15 tak kde jsou ty lehké slicky?
Ale věřím, je to o konstrukci a formulové gumy s malou nostností musí být asi jako pírko.

15:22:26
25.02.2011
25.02.2011

vhml
Continental ContiTrailAttack, na motorku, 150/70 R17, 5mm, 6,2kg
15:17:38
25.02.2011
25.02.2011

vhml
Matador SM-20 R5, rally, 180/530 R13, 6mm-nová, 6,8kg
21:15:05
22.02.2011
22.02.2011

Zazaa
presne tak .. mel sem ty treba avonky ktere byly jak kus hadru :) jedine pevne byla vyztuz kolem patky aby to sedelo na rafku a zbytek se dal zmackat skoro v ruce, ale vaha asi jako plast na fichtla :)
15:56:54
22.02.2011
22.02.2011

Tuner#2 - zrušená registrace
-> TTomas 22.02.11 15:52:28: Aha, jasný je pravda že rallye a silniční guma je úplně něco jiného.

15:52:28
22.02.2011
22.02.2011

TTomas
-> Tuner#2: Predevsim v kordu...treba Kumho ma snad kevlarove vyztuhy misto ocelovych prutu, ale treba ta moje michelinka je taky steelradial a tezsi nez serie nebude. Taky hodne zalezi na urceni tech pneumatik. Rallyove bejvaji tezsi a odolnejsi, naopak silnicni/okruhove co nejlehci. Vem si treba i seriovou Michelin cup(seriova je snad jenom na porsche apod auta)..ta ma bok skoro jak papir a i v obrovskejch rozmerej je uplne lehoucka, ale zase hodne zranitelna...takze asi se to neda z obecnit...je to kus od kusu s cim to porovnavas.
15:39:45
22.02.2011
22.02.2011

Tuner#2 - zrušená registrace
-> Bery 22.02.11 15:24:23: Tak to by mě zajímalo, proč mě všichni tvrdili, že gumy se silným bokem prostě váží víc? Jak je možno, že to má méněnež Toyo? Kde je ušetřeno? V síle běhounu?
15:24:23
22.02.2011
22.02.2011

Bery
co mám doma matadory,barumy i kumho jsou lehčí,než sériové gumy - jak říká -> TTomas:
15:19:04
22.02.2011
22.02.2011

Tuner#2 - zrušená registrace
-> TTomas 22.02.11 15:09:37: Ještě lehčí než sériovka? Tomu se mě nechce nějak věřit, zkusím sehnat někoho kdo jezdí 15" aby mě to zvážil. Favo toho jezdí hodně, netuším, které myslel: skoda-virt.cz/cz/.../3391
-favorit-rs-1400
15:09:37
22.02.2011
22.02.2011

TTomas
-> Tuner#2: Nevim co jezdi favo, ale kumho nebo avon jsou podstatne lehci nez seriovka. Subjektivne i muj michelin je lehci nebo max stejne tezky jako serie ve stejnem rozmeru.
14:58:09
22.02.2011
22.02.2011

Tuner#2 - zrušená registrace
-> TTomas 22.02.11 14:42:30: No co tady odpovídal favo, tak jeho guma má 9kg, moje Toyo 8,7kg, takže si nemyslím, že to je zásadní rozdíl jako proti sériovce 

14:42:30
22.02.2011
22.02.2011

TTomas
-> Tuner#2: Jenze skutecna zavodni guma by byla lehci...tady to je opacne kvuli skoro seriovemu kordu a zesilenym bokum...taky konkretne tyhle R888 jsou celkem vesele prorezavat.
14:32:18
22.02.2011
22.02.2011

Tuner#2 - zrušená registrace
A tady ATS DTC Superlight 7J x 15 + pneu Nokian V 195/50 R15 nová guma.
Hmotnost 13,4kg.
Hmotnost 13,4kg.
14:31:02
22.02.2011
22.02.2011

Tuner#2 - zrušená registrace
Někdo tady nedávno řešil rozdíl hmotnosti závodní gumy a série.
Taky tady je ATS DTC Superlight 7J x 15 + pneu semislick TOYO Proxess R888 195/50 R15 nový.
Hmotnost 14,9kg.
Taky tady je ATS DTC Superlight 7J x 15 + pneu semislick TOYO Proxess R888 195/50 R15 nový.
Hmotnost 14,9kg.