skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
karburátor Sedr
21:38:03
05.10.2013
05.10.2013

George88
-> dragon_cb_cz: to budu řešit zítra. mě jen zaráží, že to chce zdechat jak při prudkym plnym, tak při pomalym plynulym..
21:29:13
05.10.2013
05.10.2013

dragon_cb_cz
-> George88: A dává kolik má?
21:20:24
05.10.2013
05.10.2013

George88
přidám dotaz: sedr 3223, volnoběh OK, ale jakmile se dotknu plynu, chcípne. vše XYkrát vyčištěno,zkontrolováno,s
rovnáno.. předtím fungoval suprově.pak se začli zasekávat klapky. teď vše chodí jak má. pupička dává.. nějaké tipy? Děkuju
20:01:22
05.10.2013
05.10.2013

dragon_cb_cz
-> Pavell: Tak je repasovaný nebo prakticky nový? A u SEDR čím víc je jetý, tím víc je potřeba přivřít klapku víc než je předpis výrobce, protože přisává okolo os klapek...
14:21:25
05.10.2013
05.10.2013

Pavell
-> vhml: taky mě napadá jen toto, ale zas proč by měla být, když je ten karbec prakticky nový? Seřízený tak jak má být. A jak tedy správně seřídit doraz klapky?
13:21:37
05.10.2013
05.10.2013

vhml
-> Pavell 05.10.13 12:50:13: nedovřená klapka
12:50:13
05.10.2013
05.10.2013

Pavell
Ahojte. Mám takový zvláštní problém se sedrem 22/24. je komplet zrepasovanej natriskovanej na 136ku. Pokud mám správně nastavený předstih, nemůžu zaboha snižit volnoběžné otáčky pod nějakých cca 1400ot. Mám téměř uplně utažený šroub na volnoběh, nevíe čím by to mohlo být? děkuji za rady
06:08:59
26.07.2013
26.07.2013

MOLSO
-> Urbi: diky ja som sa len informacne pytal lebo by sa to takl dalopochopit z: " Kulička se šroubkem omezuje množství vstříknutého paliva injektorem při jednom zdvihu pumpičky" (citacia by sa tu hodila
) Inak vacsi nastrek nepotrebujem, uz tak to zere dost 


15:32:09
25.07.2013
25.07.2013

Petr Urban
-> MOLSO: Pokud chceš, mohu ti na srazu převrtat injektory na různé průměry jak si řekneš, mám na to maličký výstružník. Ze zkušenosti to na tvůj povoz ani není potřeba zvětšovat, spíše kontrola zda to opravdu nastřikuje v celém chodu hodně. Já jsem pod membránou maličko natáhl tu pružinku a nástřik již při malém sešlápnutí od zavřené klapky se značně zlepšil.
18:15:53
24.07.2013
24.07.2013

MOLSO
no co skoda chlapci .. ale bola by to pekna funkcia ne ? 

17:01:09
24.07.2013
24.07.2013

J3STER
-> MOLSO: Taky jsem si to myslel, ale pokusy s odměrným válcem potvrdily co píše Bukaj.

08:07:36
24.07.2013
24.07.2013

Bukaj
-> MOLSO: Ne, t\ kuličky jsou tam jen jako zpětný ventil, aby nestékal benzín z injektoru. Šroubek je dotažen nadoraz.

07:30:04
24.07.2013
24.07.2013

MOLSO
-> srdcar 120L: takze povolenim toho srobika sa da zvacsit nastrek akceleracnej pumpy ?
23:00:22
23.07.2013
23.07.2013

Pavell
-> srdcar 120L: no super popis.dekuji ti
19:31:25
23.07.2013
23.07.2013

srdcar 120L
Ta druhá patří pod mosazný šroubek, který je ve stěně plovákové komory na straně u injektorové pumpičky seshora.Pumpička je čtvercová, uchycená přímo na karburátoru 4 šroubky. Kulička se šroubkem omezuje množství vstříknutého paliva injektorem při jednom zdvihu pumpičky. Snad jsi tomu porozuměl.
18:42:02
23.07.2013
23.07.2013

Pavell
Ahoj všem. Prosim vás, nevíte někdo kam patří jedna ze dvou plastových kuliček? Jedna jedna pod injektorem, ale ta druhá? moc děkuji