Tak jsem minulej tejden objednal mladýmu k vánocům modýlek Bleska McQueena. Někde to na mě na tetu vyskočilo a líbilo se mi to. 250,- Kč za angličáka a doprava zdarma. OK. Objednáno, přišlo potvrzení objednávky s platebníma údajema, zaplaceno...
No a to potvrzení objednávky byla asi poslední věc, co jsem od nich dostal. :-/
Dneska po tejdnu, kdy se nic nedělo, jsem tam zkoušel volat. Hlasová schránka plná.
Tak jsem začal hledat recenze a zjistil jsem, že jsem ty prachy asi vyhodil.
www.zbozi.cz/obchod/13139
7
Další eshopy od stejnýho provozovatele:
www.zbozi.cz/obchod/13494
4
www.zbozi.cz/obchod/13088
2
www.vasestiznosti.cz/stiz
nost/.../nedodane-zaplacen
e-zbozi?filter%5Bs...
A po vyhledání firmy podle IČO mi vyskočí sro založený s vkladem 1kč (to vůbec jde?) s majitelem(asi majitelkou - já se v těch jejich jménech nevyznám) Tetiana Ilinykh...
Nestěžuju si. 250,- korun se mi nevyplatí nějak řešit. Strávil bych na tom víc času a nechal na tom víc nervů, než bych si ty peníze vydělal znovu. Píšu jenom aby se někdo další případně nespletl.