-> Milan 136: Co se uklepání letovaných spojů týče, tak dovedu si představit, že některé těžší součástky se uklepou vibracemi, ale spoj na vodiči těžko. Spíš pájené spoje kolabují na vyhřátí, případně kombinaci vyhřátí a vibrací.
Ono jde o to, jak je který celek navržen a zkonstruován, pochopitelně u aut je větší namáhání, než u domácí elektroniky (vibrace, chemikálie, změny teplot) a přesto velká část poruch u domácího elektra má původ právě ve studeňácích v pájených spojích, přes které tečou velké proudy...
U aut moc poruch v důsledku závad v letovaných spojích nebývá (Favorit je vyjímkou)
-> Matthes, záškodník z TechWebu: No, jediný silový spoj, který si umím představit, že roztaví pájku, je ten startér. Jinak v autě sna nic podobného není, ne? Možná ještě tak u "traktorů" žhavičky...