Ono vychází špatně i 7 Kč/kWh, co je dneska ještě relativně slušnej VT.
Já zjistil, že nejlepší je nabíjet na fotovoltaice sousedů a kolegů

















Ale samozřejmě pokud tě to baví, tak proč ne, každý má nějakou libůstku.














mám už třetí elektrosrot 1. Citigo IV, pak i3 42kWh a ted mám nejslabší TM3, ale za me je asi podstatnejší dojezd (takže baterie/spotřeba) a rychlost nabíjení km/h.




Ale určitě je to šikovnej nástroj.





























Teda spíš holé nesmysly...



.. max mobil a kafe a pár zjevenejch petrolheadů. Prostě se s tím dalo tak, že vydržet to v podobně svižném tempu o něco déle, vůbec by mi to jako daily nevadilo
.. asi bych ale chtěl aby byla baterka podobně servisovatelná jako třeba v i3.
Líbí se mi, že při troše předvídání se s tím dá jezdit hodně dynamicky, ale zároveň celkem efektivně, když se účelně využívá rekuperace. Virtual kokpit na to jak jsem byl vždycky pro klasiku, tak mě to taky neuráželo... No nic. 
