VW Passat

prohledat
2197 příspěvků (zobrazeno 851 až 900) od 08.04.2014 do 09.10.2025, založil/a Syny
řadit dle data
22:25:15
28.07.2020
Syny
-> Nwkt 28.07.20 22:02:45: Sezen dily a pivo a za vikend to mame 3
22:20:09
28.07.2020
saskyn2
-> Nwkt: To máš hezký, byla by ho škoda. Ale fakt že bys pak konečně místo poloauta mohl koupit plnohodnotný model(čti kombi)3 3
22:02:45
28.07.2020
Nwkt
-> Milan 136 28.07.20 18:46:05: Opravit nebo rozprodat do hutí, ale spíš to první 3
21:13:34
28.07.2020
Matthes, záškodník z TechWebu
-> Syny: Filtry u průmyslovejch motorů jsem vždycky odvzdušňoval, ať už mechanickou podávací pumpičkou (John Deere u slabších motorů používá podobné čerpadlo jako je u škodovky :-D) nebo elektrickým čerpadlem. Hlavně když objem obou filtrů byl třeba 2 litry :-D Některý kolegové na to srali a nikdy se jim čerpadlo nekouslo, ani neodešlo. Když už byl s CR čerpadlem problém, tak to bylo vždy vodou v palivu, nečistotama (nekvalitní náhrady palivových filtrů), nekvalitní palivo (chemicky vázaná voda atd.).
Jednou jsme měnili čerpadlo, který mělo najeto asi jen 70 motohodin (za rok a půl). Zadřel se pístek v hlavě a vačka CR čerpadla tu hlavu normálně rozlomila. Tak jsme to poslali celý na expertýzu a problém byl taky v palivu... (stroj v půjčovně nářadí - velkej kompresor.

Prostě buď v klidu. Už se stalo a nezměníš to... Hlavní je, používat kvalitní filtry, čepovat kvalitní naftu a bude to snad OK (dle toho, jak se k tomu choval předchozí majitel).
upraveno 1x, naposled 28.07.2020 21:15:57
21:05:06
28.07.2020
Syny
-> saskyn2: To se mi povedlo, kdyz jsem palivak menil poprve. Sice jsem se na to nevyprd a cerpadlo u motoru spustil pres diag., ale asi ne na dost dlouho - po otoceni klickem to tocilo jak divy, ale nechytlo. Tak jsem to cerpadlo spustil znovu, zkusil znovu nastartovat a furt nic. To uz jsem zacal mit bobky. Tak jsem to odvzdusnil jeste asi 3x a pak uz to chytlo normalne. Kdyz jsem to menil podruhy, tak jsem to cerpadlo spustil rovnou asi 5x a chytlo to hned bez vahani. Tak doufam, ze neskoncim jako Tomas...
20:18:43
28.07.2020
StepaNoFUN
-> saskyn2 28.07.20 20:14:57: Právě že vím, že u PD to jde... S CR jsem zatím (naštěstí) neměl tu čest. Každopádně díky za info. ;-)
20:14:57
28.07.2020
saskyn2
Hlavně PD má jen jedno čerpadlo v nádrži který jede 3s po zapnutí klíčku, takže tam si s tím není vůbec potřeba lámat hlavu.
20:13:29
28.07.2020
saskyn2
VCDS to má normálně přes akční členy. U PD to myslím ani diagnostikou většinou nejde, tam to dělám přes klíček. CR přes klíček nejde.
20:05:36
28.07.2020
Milan 136
-> StepaNoFUN 28.07.20 19:57:10: Ne. A i na PD je položka odvzdušnění4
19:57:10
28.07.2020
StepaNoFUN
-> Milan 136: CR jsme nikdy nedělal... Ale jako u PD třeba 10x zapnout zapalování nefunguje?
19:52:21
28.07.2020
Milan 136
-> dragon_cb_cz 28.07.20 19:31:06: V origo diagnostice ODIS je přímo funkce odvětrání palivové soustavy /aktivace palivového čerpadla. A třeba na 240 s ho to aktivuje.
19:31:06
28.07.2020
dragon_cb_cz
-> saskyn2 28.07.20 19:00:58: A na to je nějaký speciální diagnostický postup? Nebo jak vy koncernisti říkáte přes "test akčních členů" nebo jak to je?
19:00:58
28.07.2020
saskyn2
-> Jarda/felda: Ne jen v nádrži, tady je ještě druhý elektrický u motoru, já vždy protáčím obě dvakrát, pak to chytne hned na drc.
18:46:05
28.07.2020
Milan 136
-> Nwkt: Co s tím budeš tedy tvořit?
14:51:09
28.07.2020
Jarda/felda
-> dragon_cb_cz 28.07.20 12:14:26: vyměnit a pustit si čerpadlo v nádrži na ovzdušnění 1
12:14:26
28.07.2020
dragon_cb_cz
-> saskyn2 27.07.20 23:21:47: Jj přesně tak jsem to myslel. Mezi Saabistama tahle teorie jako příčina koluje.

BTW jaký je teda správný postup co se týká té výměny filtru?
upraveno 1x, naposled 29.07.2020 19:54:25
23:36:46
27.07.2020
StepaNoFUN
-> saskyn2: do ted jsem predpokladal, ze to udelas...:-D
23:21:47
27.07.2020
saskyn2
-> Nwkt: Ne ty špony jsou 100% z railu. Ale Vítek myslím myslel teorii že pár šponek z podavačky projde filtrem a ty načnou rail. Někde jsem to už taky slyšel. Pak jsem slyšel že se to načne při výměně filtru kdy to blb co chce ušetřit a mění si filtr doma neodvzdušní diag, ale nechá to točit naprázdno. Jinak až se do toho pustíš tak ti můžu zapůjčit origo stahovák, doufám že ho hooodně dlouho nebudu používat
upraveno 1x, naposled 27.07.2020 23:34:12
23:16:04
27.07.2020
Nwkt
-> saskyn2: To jo, ale kdyby se ty špony dělali v podávacím, tak jich bude daleko víc ve filtru. Tak jsem to myslel. Já to snad otvírat ani nechci, to radši zapálím 3 3 3
23:15:36
27.07.2020
saskyn2
-> dragon_cb_cz 27.07.20 23:04:42: Však JTD má úplně to samý railový čerpadlo.
23:14:41
27.07.2020
saskyn2
-> Nwkt: Protože ty velký špony neprojdou tím sítem. Počkej až otevřeš nádrž, budeš koukat, normálně podávačka jak je magnetická tak je těma šponama oblepená. Ale taky myslím že problém je v málo mazací naftě a nekvalitní vačce v CP4
23:06:44
27.07.2020
Nwkt
-> dragon_cb_cz: To by bylo v naftovým filtru daleko víc bordelu. Tam bylo pár smítek, v railovým čerpadle byly 3mm kusy špon
23:05:51
27.07.2020
darklord
-> dragon_cb_cz: ale toto forum je o autach, kde vyndat nadrz je najvacsi oprc na svete 3
23:04:42
27.07.2020
dragon_cb_cz
Na tohle pokud vím trpí i to JTD co vozím v Sobovi, ale tam jsem zaslechl, že problémy většinou začínají právě od podávacího čerpadla v nádrži. Taky mě napadlo, jestli neudělat nějakou prevenci. Ale vzhledem k ceně toho auta se na to asi taky spíš vykašlu. Speciálně když servisák kterému bych v tomhle smyslu věřil je nejblíž ve Zlíně a vyndat nádrž je u toho auta neskutečnej voprc co jsem slyšel.
upraveno 1x, naposled 27.07.2020 23:04:54
22:55:13
27.07.2020
Nwkt
-> Jarda/felda: To je Tiguan ne B6 103kW
22:38:17
27.07.2020
saskyn2
-> Jarda/felda 27.07.20 22:34:20: On potřebuje 03L, tohle co posíláš je až od 2015
22:30:17
27.07.2020
saskyn2
-> Syny: Já si myslím že nový railový čerpadlo by bylo dostačující řešení, ale vzhledem k tomu jaká je pravděpodobnost že se ti to stane je to jako prevence podle mě zbytečně vynaložený prachy. Si vem kolik těch CP4 zázraků z Jihlavského Bosche na světě jezdí, mají to všechny koncernový CR první generace, všechny fiaty, PSA a kdoví kdo ještě a kolik jich takhle zdechne, každý 1000 auto? Smůla teda že zrovna Tomáš si to vylosoval no8
Jinak takhle to pak vydadá uvnitř
zvětšit VW Passat - obrázek od saskyn2 vložen 27.07.2020 22:30:17
22:23:22
27.07.2020
Nwkt
-> saskyn2: Kupodivu trubky od nádrže dopředu stojí 1300 oboje a vepředu u filtru taky 1300 ale kus 3
22:19:41
27.07.2020
saskyn2
-> Nwkt: |Ještě si zapomněl na lištu, ta je taky výživná3 3 Jinak railový umím nový origo asi 10, do nádrže bych dal klidně pierburg jestli se dělá, třeba na tu 4 kolu co jsem dělal sehnat nešel, hadice a trubky bud jetý nebo to jde vymejt, zase to tak nehrot, je to auto, ne raketa. To co je pře filtrem není zase taková tragedie, spoustu bordelu natankuješ s naftou, já v nádrži běžně nacházím různý víčka od vifu a podobně3
22:14:04
27.07.2020
Syny
-> Nwkt 27.07.20 22:11:09: Aha, tak to je dobry vedet...
22:11:09
27.07.2020
Nwkt
-> Syny: Repas přímo Bosch s vrácením starých
22:05:53
27.07.2020
Syny
-> Nwkt: Ceny z VW, kde te poslou ten vstrik od BOSCHE za 6000 3

BTW: Oni se daj sehnat ty vstriky repasovany? 9 Dyt jsem vsude cetl, ze na to BOSCH nedela dily, je to brany jako nerozebiratelny a repas tim padem neexsituje. To mi tenkrat tvrdil i Cernik.
22:03:16
27.07.2020
Nwkt
-> Syny: Dneska mi to cenil Radek, tohle jsou ceny z VW. Bosch cca 6000 kus novej za vstřik nebo 5000 kus za repas vstřik. Čerpadlo 11 000 nový druhoška
22:02:16
27.07.2020
Syny
-> Nwkt 27.07.20 21:57:06: Vstrik kus 17? 9 Dyt BOSCHe co tam mame stojej cca 8500Kc/ks.
22:00:21
27.07.2020
Syny
-> Jarda/felda: Jenze kdyz das novy cerpadlo do auta co ma nalitano 250tkm, tak uz ma nejakym zpusobem mikrobordel v palivovej soustave, ktery casem to novy cerpadlo nacne uplne stejne jako to stary + se te do toho prida jeste obrus z toho novyho... Jo, asi by to vydrzelo o neco dyl, ale konec te ceka uplne stejnej. Kdyz novy cerpadlo, tak rovnou cisteni palivovy soustavy, to te doporuci vusde v kazdem diesel servisu - at to nedavas do "bordelu". A to nikdo delat nebude, protoze to je proste zasah za hodne penez a vlastne tim "jen" resis neco co "funguje"...

E: Obecne se doporucuje menit palivovej filtr velmi casto (urcite ne po dobe jaka je stanovena oficialne vyrobcem). Po max 2 letech nebo 30tkm, spis i driv treba. Osobne jsem nechal delat testy nafty pred a za zanovnim filtrem a jeto docela mazec rozdil... Coz mi pripomina, ze bych ho mohl vymenit.
upraveno 2x, naposled 27.07.2020 22:16:50
21:57:06
27.07.2020
Nwkt
-> Jarda/felda: Hele v originále nový čerpadlo railový 25 740,- vstřik kus 16 900,- čerpadlo do nádrže 10 500,- trubky a hadice po cca 1000,- kus. Vše bez DPH
21:55:21
27.07.2020
Jarda/felda
-> Syny 27.07.20 21:44:04: no nevim jestli by se nevyplatilo dát za 10 nový čerpadlo a mít klid 8
21:50:26
27.07.2020
saskyn2
-> Syny 27.07.20 21:44:04: Já ted za to počítal 42, ale je to pro mě práce kterou prostě dělat nechci, zabere to moc času za málo peněz a pračka a sušička mi od nafty smrdí ještě ted3
Jinak máš pravdu, nový čerpadlo a zbytek použitý je ideální. Ještě bych hodně uvažoval nad fungl novým čerpadlem do nádrže.
21:46:50
27.07.2020
peter13789
-> darklord: Osobne som si tak zvykol na naftu, že benzina by som rozhodne nechcel, a kvôli spotrebe to nebude (priemerku mám okolo 7,8l)
21:46:06
27.07.2020
saskyn2
-> Matthes, záškodník z TechWebu: na to fakt nepotřebuješ dieselservis, stejně tam musíš dát všechno nový/jiný
Za jetý díly je to cca 25 v dílech(včetně nových rozvodů) a cca tři dny práce.
21:44:04
27.07.2020
Syny
-> Matthes, záškodník z TechWebu: Jakmile tohle budes resit pres nejaky servis, tak v tom budes za tezky desetitisice a jeste nemas jistotu co s tim kdo bude delat a jak dobre treba vyplachne nadrz. Todle ma dle meho nazoru pouze dve reseni - bud to udelat z jetych dilu sam doma a cerpadlo dat nove (aby se to nestalo za 2 mesice zas) a nebo to auto strelit jak je za zbytkovou hodnotu a vysrat se na to...
21:39:11
27.07.2020
Matthes, záškodník z TechWebu
-> Nwkt: Zkusil bych nejakej neautomobilovej dieselservis (napr. Rasosky - opravarenstvi.cz pan Radek Rejchrt), treba to budou umet a vyslo by to levneji... Pripadne jsme za dob Honzy Jelena spolupracovali s Cernikem od vas ze z Plzne...
21:31:55
27.07.2020
Syny
-> darklord: Tak to je oprava v autorizaku, kde vsecko zminovane vymeni za nove. Samozrejme to je hovadina, kdyz hodnota toho auta v pojizdnem stavu je cca 100 000 Kc. Todle se jedine vyplati (a to jeste mozna) opravit doma z jetych dilu, jinak to smysl nema...

E: A casteji to kolem sebe vidis asi proto, ze ty auta s temahle prvnima CRkama uz maj 10let, takze nalet bude uz znacnej a to cerpadlo se proste nejak opotrebovava at tam lejes naftu sebelepsi. Neznam moc lidi (spis nikoho), kteri by ho preventivne vymenili napriklad ve 200tkm. Ani ja ho nemenil a mam tam origo. No a kdyz odejde, tak uz je bohuzel pozde a vysledek je jako dal Tomas na fotkach.
upraveno 4x, naposled 27.07.2020 21:38:49
21:27:24
27.07.2020
darklord
-> Syny: ale tak vie sa aj benzin posrat, o tom pokoj. Lenze tych naftovych "rail cerpadlo" zavad v poslednej dobe vidim odvsadial tolko... Neviem si predstavit co by sa muselo stat s mojim autom, aby to stalo 170k. Lebo to je cena toho auta +50k na benzin...
21:26:25
27.07.2020
suri
-> Syny: zase tak v OIII je benzín fajn a poslednú dobu častá závada strácania sa chladiacej kvapaliny , pritom to boli tiež dobré motory
21:25:25
27.07.2020
suri
-> SO545: Sype sa to rovnako ako všetko , rotačkové čerpadlá sú bežná poruchová vec , vstreky vybrať koľkokrát nejdú , zodraté vačky , deravé zdvihátka ,ventily vo valcoch , sem tam zlomená kľuka ... sú to staré šroty všetko
21:23:51
27.07.2020
Syny
-> darklord 27.07.20 20:35:36: A mas pocit, ze benziny v poslednim desetileti se neumi vysrat tak, ze tam zahucis za par desitek tisic? Zavzpominame na prvni TSI a HTP napriklad... Todle je jedna z nejhorsich zavad co te na nafte muze potkat (tusim, ze jsou na to nachylny ty prvni CRka - ktere mam mimochodem i ja), jelikoz to cerpadlo s sebou vezme komplet palivovou soustavu vcetne vstriku, railu, nadrze a trubek/hadic. Nekomu se na tom aute nevysere vubec nic nekomu bohuzel zase jo - tady prisel pesek zrovna na Tomase. Ale nemyslim si, ze by nafty byly vylozene pruser a benziny super. To platilo mozna pred hodne davnou dobou, kdy u benzinu nebylo krom vstriku, sani, svicek a pistu nic, coz uz je fakt davna historie.
upraveno 2x, naposled 27.07.2020 21:26:51
Extreme Tyres