Nafty v těch CC jsou top motory. Jsou to všechno už CR, prakticky nesmrtelný, občas nějaký egr, nebo regulace turba, nebo čidlo na dpf, vše opravený v řádu tisícovek. Nejhorší závada jsou piliny v railu, ale to se stane fakt vyjmečně u jednoho z tisíce-zdravíme nwkt

Ta 3.6fsi je celkem spolehlivá, možná trochu častěji odchází dsg, protože je konstrukčně stejná se slabšími motory, ale jednoznačně nejhorší jsou na tom rozvody, ty jsou půlka ceny auta a bohužel spousta lidí to raději prodá nějakýmu jantarovi když to zjistí. Jinak to bývají fajn vybavený auta. Určitě to nejede špatně, ale žádná pecka to taky není- je to prostě atmosféra, navíc jak to má víc najeto tak ty koně dost vymírají, navíc ještě něco požere dsg a haldex. Ale proti B5 je to samozřejmě jinej svět, asi jako sednout z feldy do B5
