-> palinator 19.10.18 19:26:27: u auta se kterym jezdim mi nejak vyhnivani kotoucu nehrozi, spis mam strach z mechanizmu rucky, mel jsem kotouce na felde a nikdy ta rucka nebyla 100%
-> Syny:
Přesně jak píše suri. Na Octě mám bubny a paradoxně je to jedna z věcí, který na tom autě nejvíc chválim. Konečně mám spotřebák, kde v případě potřeby není problém na asfaltu udělat otočku o 180°. Auto drží zabrzděný na pár zubech. Nemusim řešit shnilý kotouče.
Ještě líp mi teda po GO zadních brzd brzdí 120L. Tam cukneš za ručku a od zadních gum se začne hulit.
07:34:52 19.10.2018
suri
-> Syny: Na bubnoch je jediný problém ten že iné ako origo pakne nefungujú a nebrzdí ručná , samozrejme každý tam nadrbe prvú lacnostu , páka ručnej opretá o náboj a ručná nejde , na lankách podložené M8 matice a podobne ... dobre urobené bubny fungujú super a sú spoľahlivé , narozdiel od Rapidov , Fabii a podobne kde sú tie zadné brzdy pre zlosť a pri niekom kto brzdí málo nevydržia nič ...
07:27:54 19.10.2018
Syny
-> suri: Bubny uz na zadnem svem aute nechci videt a jsem rad, ze jsem se jich zbavil. Kotouce vymenis za chvili a jezdis zase dal nekolik let. S bubnama furt neco a navic vytekle prase znici cele oblozeni a jeho vymena me tedy prudi daleko vic nez vymena celych kotoucu. Nicmene tady jsem mel na mysli spis vizualni stranku - kdy bubnova brzda za mega hlinama vypada fakt divne :)
07:23:47 19.10.2018
suri
-> Syny: bubny sú na tieto autá super , vyčistíš ich a jazdíš , kotúče ti zhnijú
07:22:47 19.10.2018
Syny
-> Jirik_Tuňák1983: Taky te prijde vtipny, kdyz za obrovskejma kolama jsou malinky kotouce a nebo jeste lepe vzadu bubny?
07:08:39 19.10.2018
suri
-> Tomáššš: taký nemáme , a MPI to nepotiahne ...
ja som túto modu kolies nepochopil vôbec , každý Rapid má dnes R16-17 , Fabie Detto , Octavie pomaly bez 18 ani nevidieť , Kodiaqy , Superby R19
vyzerá to super , dynamika katastrofa , jazda po našich cestách katastrofa , ak pominiem stránku komfortu tak to s tým autom strašne cvičí , hlavne vo vyjazdených koľajach a rozbitej ceste . Ceny pneu sú vysoké a životnosť v 99% šport pneu nízka , dostupnosť tiež dnes ešte nie je bohviečo ... A každú chvíľu sa rieši prerazená pneu , pílka na gumách , vysekané gumy a iné veci na ktoré podľa mňa podvozok minimálne Fabie a Rapidu prispôsobený nie je ... no holt ľudia to chcú , ja by som ocenil možnosť R16 , bohužiaľ sa nedá ... Na Octe mám R15 a spokojnosť , na Feldu som dal R14 a po roku môžem zhodnotiť o liter vyššiu spotrebu , ale zase tam to vyzerá naozaj pekne ...
-> Nwkt 18.09.18 21:03:21: Oka vyřídím mu to, ať si to vyřeší.. Díky za rady, máš u mě čokoládu, nebo pivo..
Jinak DPF je původní a dneska tam byly hodnoty, objem olejového popílku 0.14 l, vypočtená hmotnost sazí 12.43 g a měřená 21.46 g.
08:40:20 19.09.2018
Nwkt
-> venni 19.09.18 00:13:23: Osobně ne, ale je to kluk šikovná. Hodně se vyskytuje na vw-clubu. Čipuje jak motory, tak ladí i SW pro DSGčka a další věci
00:44:11 19.09.2018
Alenka
-> venni: zas tak šílený to není, je to SW verze jako jakákoli jiná, jen je v ní víc změn než obvykle.
Přehrání Dieselgate je práce cca na hodinu i se serepetičkami okolo a pokud má člověk správné vybavení, tak na tom není co pokazit.
00:13:23 19.09.2018
venni
-> Nwkt: máš s nima nějaké zkušenosti? Terš elektrikář tady od nás dělá převážně koncern,ale jednotku kde je dieselgate přehrát neumí.Tvrdil mi že je přepsaná šíleným způsobem.Kolik to cca koštuje?
21:03:21 18.09.2018
Nwkt
-> Kocvin: Jj, hotová dieselgate. Za mě špatně. Častý regenerace, namáhání vstřiků a dalších komponent. Nechal bych to vrátit u motorpower.cz/ to DPF je originál nebo ne?
-> palinator: No jedno to neni, ne? I kdyz to olej zere minimalne, tak je urcite lepsi, aby to zralo ten nizkopopelovej co tam ma bejt.
08:03:10 14.09.2018
palinator
Jen tak bokem. Když je v motoru "popelnatej" olej, ale takřka žádnej olej nesežere, tak se ani žádnej popel v DPF usadit nemůže ne? Tzn. když je dobrej motor na kroužkách, simerincích ventilů, když je dobrý turbo a od výměny do výměny nic moc neubyde, tak by mělo bejt jedno co v tom za olej je. Nebo ne?
Na druhou stranu pokud to olej žere jak starej fekál tak tam může bejt olej lowSAPS jakej chce, ale stejně to tam popel bude hrnout po kvantech.
07:53:27 14.09.2018
Syny
-> Kocvin: V tom pripade by chtelo zjistit jaky, protoze pokud to jsou nejaky ty pseudonahrazky, kde je obal sice stejnej, ale vlozka ctvrtinova, tak pak se neni cemu divit, ze ma regenerace po 100km.