
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Volvo, Saab a jiná sobí spřežení...
10:40:30
08.07.2015
08.07.2015

Jirik_Tuňák1983
-> dragon_cb_cz 08.07.15 00:52:39: Akorát že já jsem tomu plnej ještě v životě nedal. 

08:33:15
08.07.2015
08.07.2015

darklord
-> dragon_cb_cz: vypinanie kompresoru klimy pri WOT mali v Mnichove uz snad od zaciatku elektronickeho riadenia motoru... Predpokladal by som ze v dnesnej dobe uz to ma kazde auto
00:52:39
08.07.2015
08.07.2015

dragon_cb_cz
-> Jirik_Tuňák1983: A z tohoto důvodu zavedli soudruzi z Trollhättanu u Saab 9000 Aero takovou pěknou fíčuru - že když tomu naložíš plnej, tak se prostě klimakompresor dočasně vypne 
Jestli to má i 9-5 jsem zatím nestih zjistit, klimu mám zapnutou prakticky pořád (dvouzónová automatika) a nedostatek výkonu jsem zatím nepoznal

Jestli to má i 9-5 jsem zatím nestih zjistit, klimu mám zapnutou prakticky pořád (dvouzónová automatika) a nedostatek výkonu jsem zatím nepoznal

12:50:09
07.07.2015
07.07.2015

Jirik_Tuňák1983
-> palinator 07.07.15 12:18:32: Ono auta jedou v těch 35 a víc hůře samy o sobě a ještě když se jim přiloží klimoidem, tak to žádná hitparáda není. U mě musí bejt to zařízení velký jako kráva, páč to chladí v podstatě bez prodlevy ON / OFF, ale bere si to jako kdybych to za sebou vezl na valníku.
Nečekal jsem ale, že jak je člověk namlsanej, tak že to bude znát po spuštění i u toho hřebčína. 


12:18:32
07.07.2015
07.07.2015

palinator
-> Jirik_Tuňák1983:
Mně u Octy od pokuty nepomohlo ani brzdění z kopce klimakompresorem
Mně u Octy od pokuty nepomohlo ani brzdění z kopce klimakompresorem

11:54:42
07.07.2015
07.07.2015

Jirik_Tuňák1983
Teda nečekal jsem, že zapnutí klimy při těch panujících vedrech bude znát i u Volfíka. 
Nedovedu si to představit u slabších aut kolem 1.2 nebo 1.0. Ale je možné, že dnešní moderní kompresory místo toho co tam mám já (na chlazení tělocvičny nebo koncertního sálu), mají menší odběr weekonu.

Nedovedu si to představit u slabších aut kolem 1.2 nebo 1.0. Ale je možné, že dnešní moderní kompresory místo toho co tam mám já (na chlazení tělocvičny nebo koncertního sálu), mají menší odběr weekonu.
00:54:19
15.06.2015
15.06.2015

dragon_cb_cz
-> palinator: No... stejně bych atmosféru nechtěl
Nedávno jsem jel s BMW 545i a že by mě to uchvátilo... jako jo, jede to hezky. Ale po přesednutí ze Soba to teda nic mind-blowing nebylo....

00:45:33
15.06.2015
15.06.2015

palinator
-> dragon_cb_cz:
Kdo říká že bych tim jezdil spotřebně. Na spotřebu mám turbokladivo nebo tříválec na cestu pro pivo.
Kdo říká že bych tim jezdil spotřebně. Na spotřebu mám turbokladivo nebo tříválec na cestu pro pivo.

00:30:07
15.06.2015
15.06.2015

dragon_cb_cz
-> palinator: Ehm, ehm... prej absence výkonový špičky
Jak píše Jiřík, u slušnýho motoru je prostě turbo příjemnej bonus, kterej z toho dělá věc použitelnou i na daily provoz... jezdit spotřebně s atmosférou už je dneska skoro masochismus.

00:28:37
15.06.2015
15.06.2015

palinator
-> Jirik_Tuňák1983:
Ale furt lepší velkej objem bez bonusu než malej objem s bonusem.
Ale furt lepší velkej objem bez bonusu než malej objem s bonusem.

00:14:43
15.06.2015
15.06.2015

Jirik_Tuňák1983
-> palinator 15.06.15 00:09:50: Tam ti ale chybí jedna základní věc - objem. Turbo neturbo.
U "normálních" motorů máš turbo jako bonus.
U "normálních" motorů máš turbo jako bonus.
00:09:50
15.06.2015
15.06.2015

palinator
-> Jirik_Tuňák1983:
1,4 TSI
E: klidně tu větu můžu změnit že radši 100 kW atmo než 100 kW turbo.
1,4 TSI

E: klidně tu větu můžu změnit že radši 100 kW atmo než 100 kW turbo.

00:08:39
15.06.2015
15.06.2015

Jirik_Tuňák1983
-> palinator 15.06.15 00:06:43: A s čím porovnáváš? 

00:06:43
15.06.2015
15.06.2015

palinator
-> Jirik_Tuňák1983:
Pro požitkářský svezení turbo není dobrý s těma turbolagama a žádnou výkonovou špičkou.
Pro požitkářský svezení turbo není dobrý s těma turbolagama a žádnou výkonovou špičkou.
12:40:53
14.06.2015
14.06.2015

Jirik_Tuňák1983
-> palinator 13.06.15 14:13:47: Já bych si zase naopak na motor bez truba už obtížně zvykal. Ta rezerva na panu plynovi je k nezaplacení.
14:13:47
13.06.2015
13.06.2015

palinator
-> dragon_cb_cz 12.06.15 23:03:17:
Za mě pokud bych měl vybírat mezi 200k atmo a 200k turbo, tak beru atmo. Kor kdyby to mělo RWD.
E: kor kdyby to měl bejt řadovej šestivál... Takže to stejně časem vidim na nějakou 330i nebo něco takovýho.
auto.bazos.cz/inzerat/... /BMW-E46-330i-touring.php
Za mě pokud bych měl vybírat mezi 200k atmo a 200k turbo, tak beru atmo. Kor kdyby to mělo RWD.
E: kor kdyby to měl bejt řadovej šestivál... Takže to stejně časem vidim na nějakou 330i nebo něco takovýho.

auto.bazos.cz/inzerat/... /BMW-E46-330i-touring.php
12:53:50
13.06.2015
13.06.2015

castrol
-> dragon_cb_cz: -> Jirik_Tuňák1983: názor si cenim ale mne sa páči 

00:24:51
13.06.2015
13.06.2015

dragon_cb_cz
-> U-Geen: Ale platí o ní to samý... dobrej exot na cesty do práce. V nějakým R-design paketu s T5 asi celkem použitelný 

23:44:39
12.06.2015
12.06.2015

Jirik_Tuňák1983
-> Syny 12.06.15 22:32:55: Taky se ti to líbuje, což? Videa níže jsi viděl? Je to divný, ale ta auta budou hezká i při 25tiletém stáří, stejně jako starý Baworáky.
-> castrol 12.06.15 22:37:31: Hrůza, vypadá to jak nějaká zakakaná amerika.
-> castrol 12.06.15 22:37:31: Hrůza, vypadá to jak nějaká zakakaná amerika.
23:14:28
12.06.2015
12.06.2015

U-Geen
-> Pavel P..: jj 480 je bozi. Vcelku se mi libi i "nasledovnik" C30
23:03:17
12.06.2015
12.06.2015

dragon_cb_cz
-> palinator 12.06.15 22:45:22: No těch je tam pořád nějak málo na můj vkus - poměr koně/kila to má skoro stejnej jako 9-3 Aero (1380kg a 205 koní, TTčko je trochu silnější ale pokud dobře hledám, tak i těžší). S VR6 už by to bylo o něčem jiným - asi jako 9-3 Viggen
Jenže je to jen atmosféra no 
-> castrol 12.06.15 22:37:31: Nová XC90 je neuvěřitelně hnusná... jestli je tohle novej směr Volva, tak potěš koště
-> Syny 12.06.15 22:32:55: Jo jo, nejen škodovácký eRko je prostě nej
Ale stejně bych radši tu S60R...
-> Pavel P.. 12.06.15 22:11:43: Nedávno byla v Praze docela slušná na prodej... zajímavý to je, ale tak leda na ježdění do práce, jinak je to moc mrňavý a moc dejchavičný.


-> castrol 12.06.15 22:37:31: Nová XC90 je neuvěřitelně hnusná... jestli je tohle novej směr Volva, tak potěš koště

-> Syny 12.06.15 22:32:55: Jo jo, nejen škodovácký eRko je prostě nej

-> Pavel P.. 12.06.15 22:11:43: Nedávno byla v Praze docela slušná na prodej... zajímavý to je, ale tak leda na ježdění do práce, jinak je to moc mrňavý a moc dejchavičný.
22:45:22
12.06.2015
12.06.2015

palinator
22:37:31
12.06.2015
12.06.2015

castrol
22:32:55
12.06.2015
12.06.2015

Syny
22:26:05
12.06.2015
12.06.2015

Mr._Nosferatu
-> Chali: Na multiplu to ještě nemá
Mě se taky docela líbí
Mě se taky docela líbí
22:25:01
12.06.2015
12.06.2015

Chali
-> Pavel P.. 12.06.15 22:11:43: To je ale ošklivý auto.
22:23:59
12.06.2015
12.06.2015

Pavel P..
-> Jirik_Tuňák1983: ale jedinej kterej se mi líbí narozdíl od těch nudnejch krabic

22:20:27
12.06.2015
12.06.2015

Jirik_Tuňák1983
-> Pavel P.. 12.06.15 22:11:43: Nejkontroverznější a nejporuchovější model značky. 

22:11:43
12.06.2015
12.06.2015

Pavel P..
Mě se líbí jediný volvo... a to je 480..
21:51:57
12.06.2015
12.06.2015

Mr._Nosferatu
Když volvo tak toto... 

21:49:59
12.06.2015
12.06.2015

Jirik_Tuňák1983
-> King 12.06.15 20:30:23: Já tam zevloval na stojan a čekal, kdy se ta vopičárna konečně zastaví. 

20:30:23
12.06.2015
12.06.2015

King
-> Jirik_Tuňák1983: To je klasika - ty plastovy nadrze se vedru stavaj bezednejma. Ted ve vedrech naperu do suchy nadrze i pres 70litru jako prd.
19:18:56
12.06.2015
12.06.2015

Jirik_Tuňák1983
Kua! 65 litrůch to při tankování požralo a to tama ještě troche bylo. Asi mám nádrž z tankeru. 

14:17:39
12.06.2015
12.06.2015

Jirik_Tuňák1983
-> dragon_cb_cz 12.06.15 13:51:03: Nezapomeň si pak změnit nick na Dragon Bieber. 

13:51:03
12.06.2015
12.06.2015

dragon_cb_cz
-> Jirik_Tuňák1983: "To jsme my, hasici..." 
-> palinator: To kvuli tomu vykonu, nebo kvuli tomu quattru ktery implikuje? Jinak dik za tip, TTcko je auto na ktery porad zapominam, pritom porad hledam nejakyho prcka na cesty do prace... je sice trochu gay, ale co

-> palinator: To kvuli tomu vykonu, nebo kvuli tomu quattru ktery implikuje? Jinak dik za tip, TTcko je auto na ktery porad zapominam, pritom porad hledam nejakyho prcka na cesty do prace... je sice trochu gay, ale co

00:38:38
12.06.2015
12.06.2015

palinator
-> dragon_cb_cz:
Teď mě nasral "švagr", že přijel k nám s TTčkem který dostal s malým přispěním k maturitě.
Až když jsem viděl v techničáku 165 kW, ohryzal jsem hadici, se kterou jsem zrovna zalejval.
A přitom je to taková motoristická lama kterou ta technika stejně nezajímá. Předtím jezdil v matky Twingu v havarijním stavu.
Furt přemejšlim jak udělat tý vaší high-power bandě kontra. Cesta 200k TDI asi není ta správná.
Teď mě nasral "švagr", že přijel k nám s TTčkem který dostal s malým přispěním k maturitě.



Furt přemejšlim jak udělat tý vaší high-power bandě kontra. Cesta 200k TDI asi není ta správná.

23:07:41
11.06.2015
11.06.2015

dragon_cb_cz
-> palinator: Tak tak... a proto turbo aaaano 

15:49:16
11.06.2015
11.06.2015

palinator
-> dragon_cb_cz:
I prakticky, mám to změřený na 1,6 ECOTECu. Větší výparný teplo znamená, že se vzduchu dostane o něco víc i tak. I ten předstih kterej jednotka může zvýšit něco udělá. Jinak souhlas že u turba je přínos trochu jinde.
I prakticky, mám to změřený na 1,6 ECOTECu. Větší výparný teplo znamená, že se vzduchu dostane o něco víc i tak. I ten předstih kterej jednotka může zvýšit něco udělá. Jinak souhlas že u turba je přínos trochu jinde.
23:03:41
10.06.2015
10.06.2015

dragon_cb_cz
-> palinator: Teoreticky jo, ale ten efekt není tak výraznej, protože prostě vzduchu nasaješ pořád stejný množství... turbo s může přifouknout dle potřeby a výsledná vyšší komprese nevadí, protože oktany...
21:33:06
10.06.2015
10.06.2015

palinator
-> dragon_cb_cz:
Což se koneckonců dostaneš i s atmosférou.
Což se koneckonců dostaneš i s atmosférou.

23:28:39
08.06.2015
08.06.2015

dragon_cb_cz
-> Jirik_Tuňák1983: Já vím že nejspíš kecáš - každopádně protože můžeš víc foukat turbem, máš jak dohnat potřebu víc cákat skrz vstřiky, protože malá výhřevnost ethanolu... v kombinaci s vysokým oktanovým číslem se pak dá dostat dokonce na lepší hodnoty výkonu než na benzín.
20:23:36
08.06.2015
08.06.2015

Jirik_Tuňák1983
-> Nwkt 08.06.15 20:02:55: To víš no, tady je to samej Oktáfkář apod.
Mimochodem nechápu, proč cpou anténu na Superba III, ta ho vyloženě hyzdí, ale hlavně že na Vižn C ji nedají.

20:20:51
08.06.2015
08.06.2015

Luky
-> Jirik_Tuňák1983: já taky ne, a za 3 roky se mně ještě nikdo neptal...



20:02:55
08.06.2015
08.06.2015

Nwkt
-> Jirik_Tuňák1983: Taky nemám anténu 

19:50:54
08.06.2015
08.06.2015

Jirik_Tuňák1983
-> Power of Bass 08.06.15 18:35:37: Ale musíš se zeptat MajaLR, jestli ti to dovolí. 
Jinak super je, že ta auta nemají anténu. Je v předním skle u zrcátka. Každej se mě ptá, kde mám anténu.

Jinak super je, že ta auta nemají anténu. Je v předním skle u zrcátka. Každej se mě ptá, kde mám anténu.

18:35:37
08.06.2015
08.06.2015

Power of Bass
16:39:56
08.06.2015
08.06.2015

Jirik_Tuňák1983
-> dragon_cb_cz 08.06.15 16:11:14: Nevím. :-D
16:11:14
08.06.2015
08.06.2015

dragon_cb_cz
-> Jirik_Tuňák1983: Právě, že ano - Saab tomu říkal BioPower... takže ta přestavba v základu obnáší právě jen flashnutí biopower software do jednotky... zbytek už tam je. Že jsou přeplňovaný motory pro tuhle úpravy obvzlášť vhodný asi víš sám - řekl bych, že to bude jeden z důvodů, proč to je u Švédů tak populární (ten druhej budou daně 

12:33:51
08.06.2015
08.06.2015

Jirik_Tuňák1983
-> dragon_cb_cz 08.06.15 12:25:59: LPG bych nechtěl určitě. Tuner ho tedy jezdí a zatím OK, ale moc kladných reakcí jsem na to v kombinaci 2.5T nečetl. E85 jsem zatím nestudoval, takže nevím ani co to obnáší.
Neprodávali náhodou u obou značek Bi-Fuel už od novoty?
Neprodávali náhodou u obou značek Bi-Fuel už od novoty?