Zvuk je decentně tlumenej, ale jedním slovem FAMÓZNÍ, je to lahoda poslouchat. Musím jí poprosit častěji. Mám z toho fakt radost jako prase.
















A v čom je to nízkotlaký jakože "lepší"? Že tolik netlačí a tím pádem tak nějak "šetří" mechaniku?







To malý turbo už prostě nahoře nestíhá...









Což teda ale sedí trochu i na tu mojí 900NG - minimálně ve srovnání s 9-5 Aero. Ale tam je myšák no... Někdy si musím zase sjet se segry O1 1.8T, ta mi přišla, že se celkem točit nechá.
Protože mezi tím jsem si zvyknul na 9-5 - a už i ta mi přijde, že to není úplně ono.
Ale zrovna u 900NG je možnejch spousta relativně dostupnejch a přitom docela zásadních vylepšení (nejen na motoru)...











Navíc je furt na starší auta. A já byl tak moc zvědavej na opět posíleného Transportéra.

člověk si na to zvykne a je to málo.
Odpich nic moc, bylo to tam hrbaté, tak jsem tomu moc nedával.
Jsem začal zrychlovat až když jsi za mne přihučel, to už jsem něco čuchal.
Ale přiznám se, že jsem na tebe čekal co bude.
Proti Žlutce to tak nesedí.


, ale saab-isti to maj myslím dost zafixovaný jako "svoje"... Ale nikdy jsem to moc nezkoumal 



Jinak zahřejvám opatrně. (1630 kg).

Zvuk jsem neslyšel, přece jen Žlutka bez tlumení je vevnitř v 6500rpm takový spíš závoďák 

Dan tedy v pátek hovořil oproti tátovo Golfu VII GTI jinak. 





Pak už mě to jen brzdilo v zatáčkách 





Ale jinak jo, tenhle motor je exemplárně nepovedenej a hlavně díly nehorázně drahý... Ale ortodoxní saabisti ho maj rádi - protože ty auta s ním většinou byly dobře vybavený, takže je na trhu dostatek mrtvolek na kanibalizování na díly 

