skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Škoda 105S r.v. ´80
Nápravy garde, 4pístky vpředu, posilovač, motor 781.135M krmený karbecem
Sníženo v předu o cca 11cm, vzadu o cca 8 cm.
Kola Mangels Modular 14" x 6" ET6, gumy 175/60 R14
carlos-tw.rajce.idnes.cz/ Skromna_-_Novy_zacatek
carlos-tw.rajce.idnes.cz/ Uzovka_-_Skromna
Nápravy garde, 4pístky vpředu, posilovač, motor 781.135M krmený karbecem
Sníženo v předu o cca 11cm, vzadu o cca 8 cm.
Kola Mangels Modular 14" x 6" ET6, gumy 175/60 R14
carlos-tw.rajce.idnes.cz/ Skromna_-_Novy_zacatek
carlos-tw.rajce.idnes.cz/ Uzovka_-_Skromna
Karlos / Škoda 105 S - komentáře:
-> Karlos (WIO46): co brání stavu mít škodovku a nějakou pixlu z východu? Já mám taky 2 auta a není to problém.
-> Star LC20: pokud to má brát podle sebe, tak já škodovku nekoupil za účelem, že ji někdy v budoucnu prodám. Tose prostě nestane - minimálně proto že peníze které si investoval do vozu se ti nikdy nevrátí, protože za 50.000 to prostě nikdo nekoupí. Zvlášť když někteří lidé na to dodnes koukaj jako na odpad.
Jo a tu poznámku o magorech ti ještě připomenu
Jo a tu poznámku o magorech ti ještě připomenu

-> Enggik: Brání mi má momentální finanční situace a to, že vůz škoda není hotov. Tedy pokud bakeliťáka, tak až tehdy, když bude škoda za něco stát. Ale ty myšlenky mě budou následovat pořád.

Star LC20 Kdo taky v dnešní době koupí škodovku ? Nikdo, leda magor.
Dík, mám si to brát osobně??
Jinak naprostej souhlas s tím co jsi psal. Nic proti -> Karlos (WIO46): , tvůj styl se mi osobně moc líbí, ale pokud už má mít škodovka nějakou relativně pěknou cenu, tak jedině poctivej originál. Všechno ostatní se dnes spíš počítá podle ceny FE za Kg v nejbližší sběrně
A co ti brání si vedle Škodný vydržovat i ,,Papundekla"
Jdi do něj 





Jinak naprostej souhlas s tím co jsi psal. Nic proti -> Karlos (WIO46): , tvůj styl se mi osobně moc líbí, ale pokud už má mít škodovka nějakou relativně pěknou cenu, tak jedině poctivej originál. Všechno ostatní se dnes spíš počítá podle ceny FE za Kg v nejbližší sběrně

A co ti brání si vedle Škodný vydržovat i ,,Papundekla"


-> Star LC20: Tohle jsem potřeboval slyšet. Dost lidí mi řiká, že jinak to nezjistim, než že tohle prodám a to Trablo si koupim. Ale spíš potřebuju motivaci k tomu vydržet u vozů škoda.

-> Karlos (WIO46): tak já si myslím, že tvůj styl úprav je nevšední a zajímací, a měl bys ho nadále rozvíjet. Auto máš zachovalý, máš na čem stavět. Ale jestli trpíš sebemrskačstvím, tiskneš si na HPčku peníze, a chceš do baráku další křáp ve stádiu rozkladu, pod kterým budeš ležet a něco z něj sochat, kdy rozdíl bude pouze ve značce auta, tak dělej jak myslíš, vo tom žádná 

-> Star LC20: Vubec ne, aspoň někdo mě utvrdil v tom, že to nemá cenu prodávat a jenom za utržené peníze kupovat jiný stroj... Takže asi budu pokračovat se sraním peněz do tohohle keplu.

-> Karlos (WIO46): snad jsem Ti neukřivdil, jenom jsem tak hodil odhad, kolik bys za svůj neoriginální upravenej stroj mohl požadovat.
-> Star LC20: Takže prozatím jsem vyléčen, až mi hrábne definitivně, tak to poznám.
Je fakt, že takovejhle všemožně upravenej kepl, neoriginální asi nikdo moc chtít nebude.

-> Karlos (WIO46): nu, dle mého názoru.....co tak zhruba sleduju obecně inzerci (aukro,bazoš,veteráni,yau
to,virt atd), soustředím se hlavně na užovky (nečekaně
), a obvykle se dívám po Těch originálních, různě zachovalých. Leckdy člověk narazí na fakt pěkný kusy s dost velkým potenciálem pro další rozvoj, cenovky jsou řekněme od 8 do 50ti za luxusní kusy, a světe div se, nikdo to nekupuje
Kdo taky v dnešní době koupí škodovku ? Nikdo, leda magor. Podle mě všechny sedany od 1000MB nahoru nemají zásadnější tržní valnou hodnotu. Většina lidí k těm autům přišla nějak "haluzově", a po letech piplání a soplení by to chtěli rentabilně zpeněžit. To neber nijak osobně.
Řekl bych tak = cena kol + 5000,- za auto. Za takovou cenu by si toho mohl někdo i všimnout
Myslím, že prodej nemá smysl. Ten mrzkej peníz, co bys za to teoreticky utržil, pokud by to vůbec někdo chtěl, bys záhy prokouřil a prochlastal
. Lepší by bylo ji odložit na lepší časy, a koupit jinou sračku k tomu


Řekl bych tak = cena kol + 5000,- za auto. Za takovou cenu by si toho mohl někdo i všimnout
Myslím, že prodej nemá smysl. Ten mrzkej peníz, co bys za to teoreticky utržil, pokud by to vůbec někdo chtěl, bys záhy prokouřil a prochlastal

-> Star LC20: Tak trochu. Spíš uvažuji, že bych to prodal a koupil jinou sračku ze zemí východního bloku.

-> Karlos (WIO46): uvažuješ o prodeji či?
Kolik tak myslíte, že má tahle sranda cenu? K tomu 13" plechy origo rozměr, origo plechy a k tomu 175/60 R14 a 185/55 R14 na mangelsech. Plus nový přední ramena, a dost věcí na repas přední nápravy.
-> Enggik: OK, rád dorazím.
-> Arnold: Doufám v to.

-> Arnold: Doufám v to.

-> Karlos (WIO46) 12.01.13 03:16:35: Prkýnek tu máme dost
No na bývalý 105ce jsem si tam příčku i hnul
Určitě někdy doraž, budeš vítanej. Třeba až zas budem , jak říká jeden můj známej, pořádat zadomotorářský rituály






-> Karlos (WIO46): tak to už dokopeš k obrazu svému a bude to bombastic 

-> Arnold: Jo jo, jenom jak jsi viděl, zadek je nepoměrně vysoko. 

-> Karlos (WIO46): takhle snížená je supr
kam se hrabou sérijofky 


-> Enggik: Třeba někdy přijedu na návštěvu. Ale tohohle se bojím. Protože nemám rád šaškování s prkýnkama. 
EDIT: Spíš než o předek, bych se bál o příčku převodovky, po tom co zadek půjde trošku níž to bude suverénně nejnižší bod vozu.

EDIT: Spíš než o předek, bych se bál o příčku převodovky, po tom co zadek půjde trošku níž to bude suverénně nejnižší bod vozu.
-> Karlos (WIO46): Já bych o jednom místě věděl
Někdy ke mne přijedeš na návštěvu a vrata projedeš hezky středem
Garantuju ti, že dál jak před přední stabík se nedostaneš
Nejeden sériovej favorit už si tam převodovkou škrtnul 





