Základní info
Škoda 105S, rok výroby 1983, prodána 1.6.1983 v Bílé labuti. Barva originál oranžová základní dle techničáku, v reálu zlatý okr 6512.
Auto je po druhém majiteli, ale bylo v jedné rodině, paní auto zdědila po manželovi.
Karoserie
- Stav celkově ok, vyvařeny pouze přední podběhy. Dávám to postupně do kupy. Srovnány nárazníky, a dovařeny úchyty do blatníků, bez dalších následku. Tj chrom je ok. Nově vyvařeny prahy od kachníka.
- Při lakování se nám to trošku zvrhlo a nakonec jsme olakovali téměř celé auto krom střechy a přední kapoty. Vše původní odstín 6512 zlatý okr, původní díly doleštěny a rozdíl je minimální, je to znát akorát na přechodu na C sloupku jinak pohoda
Pohon
- motor originál, po GO je znovu KO, takže další GO a pořádně :-)
- přestavba do původního bloku
- hlava Š 120 upravená (ventily Fabie, tvrzená sedla, snížená, slícované potrubí, klaviatura LS), vložky a písty Š 120 (stočené), klika vyvážená se setrvákem, spojka 190mm Sachs, vačka Favo 136, nové rozvody, altík 55Ah, karburátor Lekr.
- převodovka původní vzala za své, už je tam jiná ok. V přípravě 4q 3,9 převod.
Podvozek
- nápravy - přední po GO, úzké, nové tlumiče PAL.
- brzdy- přední po GO, zadek poskládán z nových dílů
- kola - zimní plecháče opískovány a nalakovány grafitovou metlou ze vzorníku Audi, pneu 165/80 R13 Debica Frigo
- letní zlaté kříže R13 7J s pneu Nexen
Plány oprav a úprav
- celkově dát auto do kupy, aby bylo v pořádku a zaskladnit někde pod střechou na lepší časy, teď už se ho nevyplatí prodávat
- Kayaby a možná nižší péra a na zadek široké poloosy
- v interiéru- dokopat se a zapojit cyklovač, teď tam je akorat na ozdobu :-(
- do interieru vylepit akustickou izolací a dodělat koberce, teď tam jsou jen plastové vložky
- z venku mám nachystané lízátko jen ho nalakovat.
Co dodat? Je to moje první vlastní auto, takže z něj mám velkou radost a chybky přehlížím. Snad jí moc nezhuntuju :-)
Úpravy
- exteriér
trošku upravený chrom zrcátka, v grafito-chromové podobě
- interier
fialové sedačky z Rapida
ipury na dveřích
volant 4 ramenný
návlek na řadící páku s vrtanou trubkou a kastlíkem
GIM / 105S - komentáře:
-> gim: teda nevim ta antena,jestli je dobrej napad davat ji dozadu k motoru?Kamarad ji tam mel taky a zrusil ji,nebot mel signal ruseny od motoru.
-> Vojťas: to dela ta barva, taky me prekvaplo ze to nevypada az tak blbe :-)
-> gim: me se nejak nikdy nelibily, ale na tvem sou hezke, tak uvidime :-)
-> Vojťas: kopry jsou kopry, pokud bych sehnal apolla tak asi nevaham, ale meteory jsou na uzovku moc moderni :-)
-> gim: Ted mozna taky budu mit :) tak uvidime, ale Jupiky sou asi lepsi

-> Vojťas: neboj davat je tam nebudu :-)
S kopretinama to je teda lepsi :)
-> Pavel P..: ono to asi tak nejak bude, pze zbytek je bez gum, ty se upotrebily :-)
-> gim: asi zmetek vhodný akorát na rezervu

-> gim: ja mel takovou prerostlou OR 34 taky :D byla proste o dost vetsi jak klasicka....
-> Pavel P..: docela macek :-) ale proste to nechapu.Stejnej rozmer, prakticky by mel byt nizsi kdyz je meteor sirsi nez kopr...
-> Pavel P..: balon je nejlepsi

-> gim: slušnej balón

opraven bouraný blatník, jinak foto v pred a po :-)
kapota i strecha v puvodnim laku maj tedka taky lesk jak blesk, odstin trosku nesedi, ale neni to nijak zvlast videt.
rozlestovali jsme v hnusnem pocasi :-/ par hodin pod plachtou, nakonec se ale vycasilo
napachal jsem nove sedacky do skudky, puvodne jsem je chtel jen kvuli dobrejm pojezdum, ale byly v mnohem lepsim stavu nez ty puvodni. A pod plastove vlozky jsem napachal miralon, pze po slejvaku minuly tyden byly filci total durch a nebavi me je porad susit.