skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Škoda 105 L
TECHNICKÉ ÚDAJE
MOTOR
- řadový čtyřválec kdesi vzadu
OBJEM
- individuální podle nálady dělníků na lince
VRTÁNÍ x ZDVIH
- viz objem
VÝKON
- neuvěřitelný, těžko hledá soupeře
TOČIVÝ MOMENT
- démonický, postrach poloos
PLNĚNÍ MOTORU
- karburátory se samozanášením hlavní trysky
STARTÉR
- v lepším případě elektrický
- v horším je start na dobré vůli kolemjdoucích
PŘEVODOVKA
- velká těžká
BRZDY
- ve předu - kotoučová s účiností bubnových
- v zadu - bubnová s účiností žádnou
SUCHÁ HMOTNOST
- nezměřitelná, do auta pořád někudy teče
OBJEM NÁDRŽE
- různý, liší se podle venkovní teploty a snahy pumpařů o poctivost
Slkádáme a daří se
Tak jsem se byl projet, malá ochutnávka...
Ještě jedna..
Testování repra do auta.
Konečně celkové video Mé škůdky...
TECHNICKÉ ÚDAJE
MOTOR
- řadový čtyřválec kdesi vzadu
OBJEM
- individuální podle nálady dělníků na lince
VRTÁNÍ x ZDVIH
- viz objem
VÝKON
- neuvěřitelný, těžko hledá soupeře
TOČIVÝ MOMENT
- démonický, postrach poloos
PLNĚNÍ MOTORU
- karburátory se samozanášením hlavní trysky
STARTÉR
- v lepším případě elektrický
- v horším je start na dobré vůli kolemjdoucích
PŘEVODOVKA
- velká těžká
BRZDY
- ve předu - kotoučová s účiností bubnových
- v zadu - bubnová s účiností žádnou
SUCHÁ HMOTNOST
- nezměřitelná, do auta pořád někudy teče
OBJEM NÁDRŽE
- různý, liší se podle venkovní teploty a snahy pumpařů o poctivost
Slkádáme a daří se
Tak jsem se byl projet, malá ochutnávka...
Ještě jedna..
Testování repra do auta.
Konečně celkové video Mé škůdky...
Alda / Škoda 105 - komentáře:
Všechny díly mám, až na tu levou půlku nárazníku, jako naschvál mám tu pravou a ta je dobrá... Jinak borec se rozhodl že odbočí bez blinkru do leva na polní cestu a já při předjíždění do něj najel… Zase další starost...
-> Tazi: do to co to ?
-> Tazi: jaj co se stalo

Hlavně když to nešlo až na kolo. Těch pár dílů lehce seženeš. 

Nemáte někdo levou půlku chrom nárazníku....? Samo že ve slušném stavu...?
-> Tazi:



-> Kurier Grobar: Jo na nerez si zvykneš rychle.... 

-> Tazi: no tak to je ale práve preto to zaujme človeka :), podľa mňa to je o zvyku. Ja som dal teraz nerez výfuk a nerez zvod a si neviem nto zvyknúť. Viac sa mi to páčilo také prehnité ako predtým



-> Kurier Grobar: ooooo díky ti, ale ta hladká kapota mě tam moc nesedí.... Nevím je to nějaký divný....
-> Tazi: extrem to je z tou hladkou kapotou, veľmi rad sledujem tvoju kartu 

-> Tazi: 

-> venca-fako: bral bych čtyři roční období... Jaro, léto, jaro, léto......

-> Tazi: jasný,zrušit zimu
-> venca-fako: Určitě to chce 100 oktanů ať to dobře jede. Já jezdím na Vervu od Benziny také 100ok. Nemám rád ZIMU...
-> Tazi: zatim sem tam dával obyč 95tku.ale az to budu mít v kupe tak chci skusit omv carera 100 oktanovej,ono by to tomu víc prospělo celkově.ale ted nic nedelám taky bych zamrz 

-> venca-fako: 15 litrů souhlasí..... Facetu tam budu montovat až bude teplo, páč se mi nechce zmrzat na garáži. Hele co tankuješ za benzín.?
-> Tazi: no mam ty samí karbece jako máš ty podle fotek
2x dellorta DLHA 40 .a můžu se zeptat kolik ti to papá? já se pres origo AC pumpu na favoritu nedostanu pod 15L
takze s facetkou to bude asi jeste lepší.díky za odpověd 



-> venca-fako: Hele dík. No bohatě stačí tohle. Facet Silver Top KIT - 0,32bar, 114Litrů/hod. Jinak by stačilo i 0,21bar, 76Litrů/hod. Podle karbecu....
zdar,jaký si volil to palivový čerpadlo? budu to taky časem řešit nevim co bude ideál,170L/hod?jinak super kára
-> Vojťas: přesně jak píšeš, tak aby to vypadalo dobře.....