skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Totálny špeciál :D : 1 hodina prevádzky 12 hodín opráv :D
Takže jedna sa o škodu 120L 1979. Do roku 2007 v uplne povodnom stave.
MOTOR:
-781.136
-odlahčený zotrvačník
-Hlava Draxo by Molso :D + (zväčšené sacie aj vyfukove kanale)
-karburTátor dif.22/28, trisky/vzdušnik 120/190, 145/140
-vačka 278/280 Chovanec
-komplet pretesnený, nové rozvody, mrazovky, spojka, nove ložiska...
- štartér rýchlobežka diky TT_daniel
- zvody 4-1, celonerezovy priečny vyfuk
- dnes 30.9.2010 konecne funkcny bez vädších zavad...tymto velke diik Molsovi ktory sa podielal priamo na stavbe tohto motora ci uz radami alebo aj pomocou s niektorymi vecami.
PODVOZOK:
-Predná náprava : - široký hrebeň
- tlmiče KAYABA Gas-A-Just, pružiny -SPEEDPRO
- nové kotúče , zrepasované prasiatka, nove hadičky a vysokotlaké trubky
- Zadná náprava : - široká vlečka,
- pružiny úžofka
- nove bubny, nové prasiatka 21mm, nové brzdové obloženia +lana ručnej brzdy,vysokotlaké turbky, hadičky
- nové guferá , ložiská, manžety
INTERIER:
-palubovka rapid
-predne sedačky rapid
-samonavíjacie pásy - Fávo
-lucasy felda
-predné madlá rapid
ELEKTRICKÁ VÝBAVA:
-central + alarm na DO
-predný ventilárot na vypínač
-komplet osvetlenie auta na modro-zeleno (interier)
-tlakomer oleja
-voltmeter
-hodiny z BMW
-elektrické okná octavia
-čidlo teploty oleja
EXTERIER:
-posilovač brzd
-karoseria komplet po GO (2007)
-novy lak (11/2007)
-bočné smerovky z feldy (obrovská chyba v živote nikdy už :( )
-strešne okno (tečie cez tesnenie musim pretesnit)
-nápravy Mko (2007 pri GO karosérie)
-nove vysokotlake trubky + hadicky + brzdove oblženia
-folie (2008)
-lízatko :) (2009)
KOLESÁ:
185/65 R14 letné
195/45 R15 letné
165/70 R13 letné
Plány na rok 2013:
- zrepasovat prednú napravu +4piesty .....2017 nesplnené
- výmena predných blatnikov + nastriekat do farby auta... 2013ok
Plány na rok 2017:
- prejst cez STK :D :D :D
- voziť sa, voziť sa, voziť sa
- dlhšie štifty + 15"...splnené 2018
Takže jedna sa o škodu 120L 1979. Do roku 2007 v uplne povodnom stave.
MOTOR:
-781.136
-odlahčený zotrvačník
-Hlava Draxo by Molso :D + (zväčšené sacie aj vyfukove kanale)
-karburTátor dif.22/28, trisky/vzdušnik 120/190, 145/140
-vačka 278/280 Chovanec
-komplet pretesnený, nové rozvody, mrazovky, spojka, nove ložiska...
- štartér rýchlobežka diky TT_daniel
- zvody 4-1, celonerezovy priečny vyfuk
- dnes 30.9.2010 konecne funkcny bez vädších zavad...tymto velke diik Molsovi ktory sa podielal priamo na stavbe tohto motora ci uz radami alebo aj pomocou s niektorymi vecami.
PODVOZOK:
-Predná náprava : - široký hrebeň
- tlmiče KAYABA Gas-A-Just, pružiny -SPEEDPRO
- nové kotúče , zrepasované prasiatka, nove hadičky a vysokotlaké trubky
- Zadná náprava : - široká vlečka,
- pružiny úžofka
- nove bubny, nové prasiatka 21mm, nové brzdové obloženia +lana ručnej brzdy,vysokotlaké turbky, hadičky
- nové guferá , ložiská, manžety
INTERIER:
-palubovka rapid
-predne sedačky rapid
-samonavíjacie pásy - Fávo
-lucasy felda
-predné madlá rapid
ELEKTRICKÁ VÝBAVA:
-central + alarm na DO
-predný ventilárot na vypínač
-komplet osvetlenie auta na modro-zeleno (interier)
-tlakomer oleja
-voltmeter
-hodiny z BMW
-elektrické okná octavia
-čidlo teploty oleja
EXTERIER:
-posilovač brzd
-karoseria komplet po GO (2007)
-novy lak (11/2007)
-bočné smerovky z feldy (obrovská chyba v živote nikdy už :( )
-strešne okno (tečie cez tesnenie musim pretesnit)
-nápravy Mko (2007 pri GO karosérie)
-nove vysokotlake trubky + hadicky + brzdove oblženia
-folie (2008)
-lízatko :) (2009)
KOLESÁ:
185/65 R14 letné
195/45 R15 letné
165/70 R13 letné
Plány na rok 2013:
- zrepasovat prednú napravu +4piesty .....2017 nesplnené
- výmena predných blatnikov + nastriekat do farby auta... 2013ok
Plány na rok 2017:
- prejst cez STK :D :D :D
- voziť sa, voziť sa, voziť sa
- dlhšie štifty + 15"...splnené 2018
lukas1989/Krásavica - komentáře:
18:16:40
03.10.2010
03.10.2010

Lukas1989
-> krtik: nooo sak favorit motor 5q mam to su take mesacne novinky :)
18:15:53
03.10.2010
03.10.2010

Lukas1989
-> Danco8: favo je uz OK sme to dali dokopy nejako s kolegom Molsom :)
13:46:47
03.10.2010
03.10.2010

krtik
-> MOLSO: já vím, ale jestli zrovna teď něco nového? 

13:45:40
03.10.2010
03.10.2010

Danco8
-> Lukas1989: no čo jako to jasdí s tý mfavom je to už ok?
19:12:41
30.09.2010
30.09.2010

MOLSO
-> krtik: to je uz davno neaktualne


16:59:37
30.09.2010
30.09.2010

krtik
-> Lukas1989: copak se tu děje?
, teda jestli něco aktuálního :-)
, teda jestli něco aktuálního :-)22:56:30
14.09.2010
14.09.2010

Lukas1989
oddelovala sa farba od blatniku a akurat sa tam drzala voda tak bolo treba riesit. dufam uz coskoro si ju zobere lakirnik do parady nech to strhne dole a nastrieka na novo

10:15:40
05.09.2010
05.09.2010

Lukas1989
-> MOLSO: ano anoo dobry 5ka nesla preto lebo tam tomu križu zavadzali hadice nejak blbo cil to ide dobre akurat huci diferak ale na ten sa mozem s prepacenim VYJEBAT :D

09:01:59
05.09.2010
05.09.2010

MOLSO
-> Lukas1989: a tak nakonec ten 5q je dobry ?
00:58:27
05.09.2010
05.09.2010

Lukas1989
-> krtik: ono to uz jazdi
akurat motor pojde este raz von vlastne uz 3ti krat za posledny tyzden kôly spojkovemu lozisku
daval som 5q vsetko chvalabohu ide ale diferak huci a spojkove lozisko je stale jak keby stojim na spojke a nadstavit to nejde mam tam volaco zle ....
akurat motor pojde este raz von vlastne uz 3ti krat za posledny tyzden kôly spojkovemu lozisku
daval som 5q vsetko chvalabohu ide ale diferak huci a spojkove lozisko je stale jak keby stojim na spojke a nadstavit to nejde mam tam volaco zle ....00:56:06
05.09.2010
05.09.2010

Lukas1989
-> MOLSO: sak aby bolo videt ze pracujem


22:47:50
04.09.2010
04.09.2010

krtik
-> Lukas1989: jů, tady se čenžuje
, kdypak budete jezdit?
, kdypak budete jezdit?22:23:18
04.09.2010
04.09.2010

MOLSO
-> Lukas1989: boa jaky bordel !!
jak u mna

jak u mna

17:51:59
04.09.2010
04.09.2010

Lukas1989
skladanie
09:20:52
30.08.2010
30.08.2010

Mr.Unknown
-> Lukas1989: Lukas1989 28.08.10 20:22:04 napsal: ved predsa ma tahat zmes cez dve
trubky o urcitom priemere pre 4 valce alebo ma tahat zmes cez 4 trubky
o tom istom priemere pre 4 valce no co je lepsie ?
ja som len reagoval na toto, nevravim ze som zarity 5 kanalista...... 8 kanal ma znacne vyhody
trubky o urcitom priemere pre 4 valce alebo ma tahat zmes cez 4 trubky
o tom istom priemere pre 4 valce no co je lepsie ?
ja som len reagoval na toto, nevravim ze som zarity 5 kanalista...... 8 kanal ma znacne vyhody
04:26:35
30.08.2010
30.08.2010

Lukas1989
-> Mr.Unknown: jezis coby som mal rovnake sacie kanale to nikto nepise. a ked sa chces bavit o sacich kanaloch tak si zober aku dlzku maju 135/136 a jake kratke su na 5kanal kde sa premiesa zmes lepsie ? ja myslim ze v tych dlhsich a o tom sacom hovorim ze o urcitom priemere aj ked 5kanal ma vedsie sacie kanale jak 8 kanal ale aj tak keby si das dokopy dva sacie kanale z 8kanalovej hlavy tak by mali urcite väčší priemer ja na 5kanaly 1kanal cez ktory ide mes do 2 valcov. ale tak kazdy si bude tvrdit svoje lebo ty si zarity zastanca 5kanalov tak ... :)
10:57:31
29.08.2010
29.08.2010

Mr.Unknown
-> Lukas1989: pocuj ty mas na 135/6 sacom potruby take iste kanale ako mas na 120kovom??..... to mas nejake specialne=)
20:38:39
28.08.2010
28.08.2010

peti
-> MOLSO: treba dat vstrekovanie, tam si valec potiahne kolko potrebuje, ale zase pozor 5 kanal ma uz pripravu na 5. valec a liatina nepraska


20:22:04
28.08.2010
28.08.2010

Lukas1989
-> MOLSO: podla mna to je somarina ze nezalezi na kanaloch . tak preco vymysleli potom pre kazdy valec samostatne potrubie keby stacilo len 1 pre vsetky ? SOMARINA jak MRAKY!!!:P :D:D ved predsa ma tahat zmes cez dve trubky o urcitom priemere pre 4 valce alebo ma tahat zmes cez 4 trubky o tom istom priemere pre 4 valce no co je lepsie ?
20:19:18
28.08.2010
28.08.2010

Lukas1989
-> Mr.Unknown: mam sice nizsie gumy ale tachometer ukazuje o 10km/h menej bolo to cez 160 .....molso toho navyprava niiekedy aj viac ako je potrebne....:D:D
lukas1989/Krásavica
