
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
NANUČEK
14.3.2023 PRODÁNO.
Auto jsem měl 20 let. Nádherných 20 let.
Po docela dlouhé pauze jsem začal konečne zase něco dělat a pár novinek je.
Stále to ale neni všechno =)
Auto jsem dostal v roce 2003 k 15tým narozeninám od mamky v dezolátnim stavu za učelem se naučit řídít.
Takže polní speciál byl na světě a já vesele prášil na Mladoboleslavsku. Před mamkou ho měl nejaky pan zedník, který neměl absolutně cit k autu.
Na autě za ty léta proběhlo mnoho změn které jsou vidět na fotkách
Budu se snažit popsat aktualni stav a podobu Nanuka =)
Skoda 120 L (emko)
15.12. 1983
Karoserie
Vyvařená, vyvoskovaná, podvozek nastříkán nepřelakem, z lakovny vyjela v únoru 2009 =)
Přední partie jsou předělány z původního emka na užovku, nové dvouoko s držákama, nové kraje masky, nový střed masky se zánovním znakem.
Zánovní chromované narazníky.
Chom kliky
Zadní čelo dostalo opět SPZ, kapota bez dir
nové osvětlení SPZ
Interier
Sedačky jsou světle béžové z Rapida. Ipury na dveřích z GL.
Malý volant značky Wolking. Palubovka z Rapida a lukasy z Felicie.
Strop je z černé koženky vlastní vyroby.
Na zadních bočních oknech a na zadním okně jsou folie
Nějaka ta muzika tam je, ale na to to nejezdí :D
Napravy
Předni z Rapida. Čtyřpístové brzdiče, náboje upravil Vrba, mají středový kroužek o průměru 57mm, rozteč šteftů je 4x100, jsou odlechčené. Nové ložiska SKF
Řízení je zrepasováno a uloženo na nápravnici v tvrdých gumach od Pemita.
Nápravnice je kolem dokola ovařená dle L/A specifikace a vystužené držaky řizení, upravené dorazy.
Vrchní ramena jsou vyrobená trubková s nastavitelným odklonem plus ještě vypodložená 6mm podložkou a uložená v tvrdých gumach od pemita.
Spodní ramena jsou vystužena dle L/A specifikace, vystužené uložení tlumiče a miska dorazu nahrazena 5mm plechem.
Zvětšený záklon rejdového čepu.
Stabilizátor o průměru 19mm je uložen v tvrdých silentblokách od Pemita.
Pružiny (80kn) jsou od Tunera#2. Délka 220mm seřízlé o 1,5 závitu.
Tlumiče přední Nissan Navara.
V kufru je rozpěra mezi tlumiče od Speedpro.
Zadní je vlečka z Rapida, Podélná ramena jsou vystužena dle L/A specifikace, Šikmá ramena jsou rovněž vyztužena podle L/A.
Mezi ramenama a příložkou je lino a staženo novejma šroubama na 100Nm.
Pružiny jsou kyvkové, domky vlečkové,
tlumiče jsou prední z vozu Nissan Patrol.
Poloosy jsou zrepasovány.
Náboje jsou od Vrby převrtány na rozteč 4x100 a svrtány s novejma bubnama, štefty maj délku 60mm
Průchozí podložky o sile 20mm
Převodovka 5q je opravená a upravená od Vrby
SP 4.22, kolečko tachometru 13 zubů
lamela nová, přítlačák fel 1.6. Olej jsem nakonec zvolil 75W-90
upravená táhlo řazení
tvrdý silentblok ze Speedpro
Motor
Motor je původem z Felicie 1.3 MPI.
Má sníženou hlavu o 1mm, Odlechčený setrvačník a odlechčenou řemenici na klice.
Je upravená řemenice na vodní pumpě na drážkový řemen (pumpa originál Rapid 136).
tvrdé silentbloky
Celý motor je osazen vstřikováním BMM
A taková perla jsou svody výfuku vlastní výroby a tlumič výfuku z Nissana GTR
Kolesa
Ats classic 13x7 ET 20 mají na sobě nový bílý komaxit a nové pneu nexen 185/60 13
Rok 2018 přináší pro mě velké změny, proběhlo stěhování a garáž u baráku takže se s tím opět začalo jezdit skoro každý den a kvůli tomu se to muzelo zvedat. Takže auto šlo celé cca o 3cm nahoru plus větší pneu 185/60 13. Dozadu jsem ještě dál přední tlumiče z Patrola. Teď se s tím jezdí jedna báseň. Pár změn ještě proběhlo zvenku jako origo oranžový kryty blinkru a maska zpět se znakem. Stěrače origo a takový nesmysle :-)
14.3.2023 PRODÁNO.
Auto jsem měl 20 let. Nádherných 20 let.
Po docela dlouhé pauze jsem začal konečne zase něco dělat a pár novinek je.
Stále to ale neni všechno =)
Auto jsem dostal v roce 2003 k 15tým narozeninám od mamky v dezolátnim stavu za učelem se naučit řídít.
Takže polní speciál byl na světě a já vesele prášil na Mladoboleslavsku. Před mamkou ho měl nejaky pan zedník, který neměl absolutně cit k autu.
Na autě za ty léta proběhlo mnoho změn které jsou vidět na fotkách
Budu se snažit popsat aktualni stav a podobu Nanuka =)
Skoda 120 L (emko)
15.12. 1983
Karoserie
Vyvařená, vyvoskovaná, podvozek nastříkán nepřelakem, z lakovny vyjela v únoru 2009 =)
Přední partie jsou předělány z původního emka na užovku, nové dvouoko s držákama, nové kraje masky, nový střed masky se zánovním znakem.
Zánovní chromované narazníky.
Chom kliky
Zadní čelo dostalo opět SPZ, kapota bez dir
nové osvětlení SPZ
Interier
Sedačky jsou světle béžové z Rapida. Ipury na dveřích z GL.
Malý volant značky Wolking. Palubovka z Rapida a lukasy z Felicie.
Strop je z černé koženky vlastní vyroby.
Na zadních bočních oknech a na zadním okně jsou folie
Nějaka ta muzika tam je, ale na to to nejezdí :D
Napravy
Předni z Rapida. Čtyřpístové brzdiče, náboje upravil Vrba, mají středový kroužek o průměru 57mm, rozteč šteftů je 4x100, jsou odlechčené. Nové ložiska SKF
Řízení je zrepasováno a uloženo na nápravnici v tvrdých gumach od Pemita.
Nápravnice je kolem dokola ovařená dle L/A specifikace a vystužené držaky řizení, upravené dorazy.
Vrchní ramena jsou vyrobená trubková s nastavitelným odklonem plus ještě vypodložená 6mm podložkou a uložená v tvrdých gumach od pemita.
Spodní ramena jsou vystužena dle L/A specifikace, vystužené uložení tlumiče a miska dorazu nahrazena 5mm plechem.
Zvětšený záklon rejdového čepu.
Stabilizátor o průměru 19mm je uložen v tvrdých silentblokách od Pemita.
Pružiny (80kn) jsou od Tunera#2. Délka 220mm seřízlé o 1,5 závitu.
Tlumiče přední Nissan Navara.
V kufru je rozpěra mezi tlumiče od Speedpro.
Zadní je vlečka z Rapida, Podélná ramena jsou vystužena dle L/A specifikace, Šikmá ramena jsou rovněž vyztužena podle L/A.
Mezi ramenama a příložkou je lino a staženo novejma šroubama na 100Nm.
Pružiny jsou kyvkové, domky vlečkové,
tlumiče jsou prední z vozu Nissan Patrol.
Poloosy jsou zrepasovány.
Náboje jsou od Vrby převrtány na rozteč 4x100 a svrtány s novejma bubnama, štefty maj délku 60mm
Průchozí podložky o sile 20mm
Převodovka 5q je opravená a upravená od Vrby
SP 4.22, kolečko tachometru 13 zubů
lamela nová, přítlačák fel 1.6. Olej jsem nakonec zvolil 75W-90
upravená táhlo řazení
tvrdý silentblok ze Speedpro
Motor
Motor je původem z Felicie 1.3 MPI.
Má sníženou hlavu o 1mm, Odlechčený setrvačník a odlechčenou řemenici na klice.
Je upravená řemenice na vodní pumpě na drážkový řemen (pumpa originál Rapid 136).
tvrdé silentbloky
Celý motor je osazen vstřikováním BMM
A taková perla jsou svody výfuku vlastní výroby a tlumič výfuku z Nissana GTR
Kolesa
Ats classic 13x7 ET 20 mají na sobě nový bílý komaxit a nové pneu nexen 185/60 13
Rok 2018 přináší pro mě velké změny, proběhlo stěhování a garáž u baráku takže se s tím opět začalo jezdit skoro každý den a kvůli tomu se to muzelo zvedat. Takže auto šlo celé cca o 3cm nahoru plus větší pneu 185/60 13. Dozadu jsem ještě dál přední tlumiče z Patrola. Teď se s tím jezdí jedna báseň. Pár změn ještě proběhlo zvenku jako origo oranžový kryty blinkru a maska zpět se znakem. Stěrače origo a takový nesmysle :-)
NanuK - komentáře:
16:59:54
06.01.2009
06.01.2009

Turda
-> Řízek: Kolik za apolla bejkáčik?? 

01:02:57
30.12.2008
30.12.2008

jarin
-> Barth: Tak aspon to nema na semeno jako já

22:21:47
29.12.2008
29.12.2008

Barth
Delam co muzu, protoze chci s tim na jare vyrazit na silnice
00:17:52
29.12.2008
29.12.2008

Řízek
-> Zdeněk.:
Delam co muzu, protoze chci s tim na jare vyrazit na silnice
No kdybych na tom delal denne a nezdrzoval me nekdo pořad
tak to kompletne mam i z vyvarenim tak za cca 3 tejdny hotovy. Ovsem z dostatkem penez a ty me ted budou hodne brzdit nez nasetrim na lak. Ale proste veskery volny chvilky se snazim vyuzit na tu praci na tom.
Delam co muzu, protoze chci s tim na jare vyrazit na silnice
No kdybych na tom delal denne a nezdrzoval me nekdo pořad
tak to kompletne mam i z vyvarenim tak za cca 3 tejdny hotovy. Ovsem z dostatkem penez a ty me ted budou hodne brzdit nez nasetrim na lak. Ale proste veskery volny chvilky se snazim vyuzit na tu praci na tom.00:05:30
29.12.2008
29.12.2008

Zdeněk.
-> Řízek: no to si děláš prdel...ty jedeš teda
já nejsem schopnej za měsíc ani napatlat podvozek, natož připravit auto pod lak
já nejsem schopnej za měsíc ani napatlat podvozek, natož připravit auto pod lak
23:39:37
28.12.2008
28.12.2008

Mishak
-> Řízek: cooo jakooooo?

20:03:17
28.12.2008
28.12.2008

Řízek
-> jarin: No hajzli, to by jim slo


01:09:54
23.12.2008
23.12.2008

jarin
-> Řízek: Hmmm pěkna klubovna
chlapci ti z toho delaju kurník
chlapci ti z toho delaju kurník
11:23:59
22.12.2008
22.12.2008

Turda
-> Řízek: ale dyť jo vemeno!!

22:01:10
21.12.2008
21.12.2008

Řízek
-> Turda: Tak ja tam ty potahy mel tak nevim co ti nejde, neumiš nic nebo co ?
tak me to je fuk, proste prase je na palubovce u Nanuka
tak me to je fuk, proste prase je na palubovce u Nanuka
11:17:32
20.12.2008
20.12.2008

Turda
-> Řízek: no už ti dlužim dvoje krátký za ty dementní tygří potahy, který vzadu nejdou ani nasadit....
nee tak máš u mě dvoje dlouhý!! ale aby to bylo spravedlivý, tebe to stálo maximálně minutu strachu a mě startky jo??
nevim teda no..to se mi nějak nezdá ale budiž....
nee tak máš u mě dvoje dlouhý!! ale aby to bylo spravedlivý, tebe to stálo maximálně minutu strachu a mě startky jo??
nevim teda no..to se mi nějak nezdá ale budiž....
10:45:13
20.12.2008
20.12.2008

jarin
-> Barth: Tho zas ne, nesu svině, ale slibyl že to zmakne aby mohla o svatcích na sal felda
....už se na ni taky těším
....už se na ni taky těším
08:35:03
20.12.2008
20.12.2008

Barth
thoviš jarouši pošli hostim do řitě
at táhne na mráz

at táhne na mráz

23:46:20
19.12.2008
19.12.2008

jarin
-> Řízek:
Polní crosovy monopost
Tak žadny kecání, kouření a kafovaní at to jde dobře.... bylo by uplne skvelí kdyby mohl nanuk o svatcich z garaže??
Polní crosovy monopost
Tak žadny kecání, kouření a kafovaní at to jde dobře.... bylo by uplne skvelí kdyby mohl nanuk o svatcich z garaže??
17:41:01
19.12.2008
19.12.2008

Řízek
ÓÓÓ bóóže.....

17:34:22
19.12.2008
19.12.2008

Řízek
-> Turda: No cim dal hezci, bude stejnej uplne akorat bude po láku
a za prase nemas vubec zac, mi koupis dlouhy startky 
a za prase nemas vubec zac, mi koupis dlouhy startky 
17:33:22
19.12.2008
19.12.2008

Řízek
-> jarin: No jarousi kdyz to dobre pujde o vikendu tak pocitam za tejden

08:54:05
19.12.2008
19.12.2008

Turda
-> Řízek: jo a díky za to prase ještě jednou 

08:52:11
19.12.2008
19.12.2008

Turda
-> Barth:
-> Řízek: Ale nee....je to čimdáltim víc hezčí, sice nevim jak sem na to přišel ale věřim že to je bomba
ne faakt!!!
-> Řízek: Ale nee....je to čimdáltim víc hezčí, sice nevim jak sem na to přišel ale věřim že to je bomba
ne faakt!!!
00:18:31
19.12.2008
19.12.2008

jarin
-> Řízek: Tak kdy ho provezem do jesenice??
NanuK
