
             skoda.virt.cz
                skoda.virt.cz
          
	stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
   
   NANUČEK
14.3.2023 PRODÁNO.
Auto jsem měl 20 let. Nádherných 20 let.
Po docela dlouhé pauze jsem začal konečne zase něco dělat a pár novinek je.
Stále to ale neni všechno =)
Auto jsem dostal v roce 2003 k 15tým narozeninám od mamky v dezolátnim stavu za učelem se naučit řídít.
Takže polní speciál byl na světě a já vesele prášil na Mladoboleslavsku. Před mamkou ho měl nejaky pan zedník, který neměl absolutně cit k autu.
Na autě za ty léta proběhlo mnoho změn které jsou vidět na fotkách
Budu se snažit popsat aktualni stav a podobu Nanuka =)
Skoda 120 L (emko)
15.12. 1983
Karoserie
Vyvařená, vyvoskovaná, podvozek nastříkán nepřelakem, z lakovny vyjela v únoru 2009 =)
Přední partie jsou předělány z původního emka na užovku, nové dvouoko s držákama, nové kraje masky, nový střed masky se zánovním znakem.
Zánovní chromované narazníky.
Chom kliky
Zadní čelo dostalo opět SPZ, kapota bez dir
nové osvětlení SPZ
Interier
Sedačky jsou světle béžové z Rapida. Ipury na dveřích z GL.
Malý volant značky Wolking. Palubovka z Rapida a lukasy z Felicie.
Strop je z černé koženky vlastní vyroby.
Na zadních bočních oknech a na zadním okně jsou folie
Nějaka ta muzika tam je, ale na to to nejezdí :D
Napravy
Předni z Rapida. Čtyřpístové brzdiče, náboje upravil Vrba, mají středový kroužek o průměru 57mm, rozteč šteftů je 4x100, jsou odlechčené. Nové ložiska SKF
Řízení je zrepasováno a uloženo na nápravnici v tvrdých gumach od Pemita.
Nápravnice je kolem dokola ovařená dle L/A specifikace a vystužené držaky řizení, upravené dorazy.
Vrchní ramena jsou vyrobená trubková s nastavitelným odklonem plus ještě vypodložená 6mm podložkou a uložená v tvrdých gumach od pemita.
Spodní ramena jsou vystužena dle L/A specifikace, vystužené uložení tlumiče a miska dorazu nahrazena 5mm plechem.
Zvětšený záklon rejdového čepu.
Stabilizátor o průměru 19mm je uložen v tvrdých silentblokách od Pemita.
Pružiny (80kn) jsou od Tunera#2. Délka 220mm seřízlé o 1,5 závitu.
Tlumiče přední Nissan Navara.
V kufru je rozpěra mezi tlumiče od Speedpro.
Zadní je vlečka z Rapida, Podélná ramena jsou vystužena dle L/A specifikace, Šikmá ramena jsou rovněž vyztužena podle L/A.
Mezi ramenama a příložkou je lino a staženo novejma šroubama na 100Nm.
Pružiny jsou kyvkové, domky vlečkové,
tlumiče jsou prední z vozu Nissan Patrol.
Poloosy jsou zrepasovány.
Náboje jsou od Vrby převrtány na rozteč 4x100 a svrtány s novejma bubnama, štefty maj délku 60mm
Průchozí podložky o sile 20mm
Převodovka 5q je opravená a upravená od Vrby
SP 4.22, kolečko tachometru 13 zubů
lamela nová, přítlačák fel 1.6. Olej jsem nakonec zvolil 75W-90
upravená táhlo řazení
tvrdý silentblok ze Speedpro
Motor
Motor je původem z Felicie 1.3 MPI.
Má sníženou hlavu o 1mm, Odlechčený setrvačník a odlechčenou řemenici na klice.
Je upravená řemenice na vodní pumpě na drážkový řemen (pumpa originál Rapid 136).
tvrdé silentbloky
Celý motor je osazen vstřikováním BMM
A taková perla jsou svody výfuku vlastní výroby a tlumič výfuku z Nissana GTR
Kolesa
Ats classic 13x7 ET 20 mají na sobě nový bílý komaxit a nové pneu nexen 185/60 13
Rok 2018 přináší pro mě velké změny, proběhlo stěhování a garáž u baráku takže se s tím opět začalo jezdit skoro každý den a kvůli tomu se to muzelo zvedat. Takže auto šlo celé cca o 3cm nahoru plus větší pneu 185/60 13. Dozadu jsem ještě dál přední tlumiče z Patrola. Teď se s tím jezdí jedna báseň. Pár změn ještě proběhlo zvenku jako origo oranžový kryty blinkru a maska zpět se znakem. Stěrače origo a takový nesmysle :-)
      14.3.2023 PRODÁNO.
Auto jsem měl 20 let. Nádherných 20 let.
Po docela dlouhé pauze jsem začal konečne zase něco dělat a pár novinek je.
Stále to ale neni všechno =)
Auto jsem dostal v roce 2003 k 15tým narozeninám od mamky v dezolátnim stavu za učelem se naučit řídít.
Takže polní speciál byl na světě a já vesele prášil na Mladoboleslavsku. Před mamkou ho měl nejaky pan zedník, který neměl absolutně cit k autu.
Na autě za ty léta proběhlo mnoho změn které jsou vidět na fotkách
Budu se snažit popsat aktualni stav a podobu Nanuka =)
Skoda 120 L (emko)
15.12. 1983
Karoserie
Vyvařená, vyvoskovaná, podvozek nastříkán nepřelakem, z lakovny vyjela v únoru 2009 =)
Přední partie jsou předělány z původního emka na užovku, nové dvouoko s držákama, nové kraje masky, nový střed masky se zánovním znakem.
Zánovní chromované narazníky.
Chom kliky
Zadní čelo dostalo opět SPZ, kapota bez dir
nové osvětlení SPZ
Interier
Sedačky jsou světle béžové z Rapida. Ipury na dveřích z GL.
Malý volant značky Wolking. Palubovka z Rapida a lukasy z Felicie.
Strop je z černé koženky vlastní vyroby.
Na zadních bočních oknech a na zadním okně jsou folie
Nějaka ta muzika tam je, ale na to to nejezdí :D
Napravy
Předni z Rapida. Čtyřpístové brzdiče, náboje upravil Vrba, mají středový kroužek o průměru 57mm, rozteč šteftů je 4x100, jsou odlechčené. Nové ložiska SKF
Řízení je zrepasováno a uloženo na nápravnici v tvrdých gumach od Pemita.
Nápravnice je kolem dokola ovařená dle L/A specifikace a vystužené držaky řizení, upravené dorazy.
Vrchní ramena jsou vyrobená trubková s nastavitelným odklonem plus ještě vypodložená 6mm podložkou a uložená v tvrdých gumach od pemita.
Spodní ramena jsou vystužena dle L/A specifikace, vystužené uložení tlumiče a miska dorazu nahrazena 5mm plechem.
Zvětšený záklon rejdového čepu.
Stabilizátor o průměru 19mm je uložen v tvrdých silentblokách od Pemita.
Pružiny (80kn) jsou od Tunera#2. Délka 220mm seřízlé o 1,5 závitu.
Tlumiče přední Nissan Navara.
V kufru je rozpěra mezi tlumiče od Speedpro.
Zadní je vlečka z Rapida, Podélná ramena jsou vystužena dle L/A specifikace, Šikmá ramena jsou rovněž vyztužena podle L/A.
Mezi ramenama a příložkou je lino a staženo novejma šroubama na 100Nm.
Pružiny jsou kyvkové, domky vlečkové,
tlumiče jsou prední z vozu Nissan Patrol.
Poloosy jsou zrepasovány.
Náboje jsou od Vrby převrtány na rozteč 4x100 a svrtány s novejma bubnama, štefty maj délku 60mm
Průchozí podložky o sile 20mm
Převodovka 5q je opravená a upravená od Vrby
SP 4.22, kolečko tachometru 13 zubů
lamela nová, přítlačák fel 1.6. Olej jsem nakonec zvolil 75W-90
upravená táhlo řazení
tvrdý silentblok ze Speedpro
Motor
Motor je původem z Felicie 1.3 MPI.
Má sníženou hlavu o 1mm, Odlechčený setrvačník a odlechčenou řemenici na klice.
Je upravená řemenice na vodní pumpě na drážkový řemen (pumpa originál Rapid 136).
tvrdé silentbloky
Celý motor je osazen vstřikováním BMM
A taková perla jsou svody výfuku vlastní výroby a tlumič výfuku z Nissana GTR
Kolesa
Ats classic 13x7 ET 20 mají na sobě nový bílý komaxit a nové pneu nexen 185/60 13
Rok 2018 přináší pro mě velké změny, proběhlo stěhování a garáž u baráku takže se s tím opět začalo jezdit skoro každý den a kvůli tomu se to muzelo zvedat. Takže auto šlo celé cca o 3cm nahoru plus větší pneu 185/60 13. Dozadu jsem ještě dál přední tlumiče z Patrola. Teď se s tím jezdí jedna báseň. Pár změn ještě proběhlo zvenku jako origo oranžový kryty blinkru a maska zpět se znakem. Stěrače origo a takový nesmysle :-)
NanuK - komentáře:
14:26:00
11.02.2009
11.02.2009

Turda
			
				
			
		
		
-> Řízek: kdo co?? jak?? co mám dělat?? 
	
22:02:01
10.02.2009
10.02.2009

Řízek
			
				
			
		
		
-> Turda: smazat upravyt zrusit  neco stim udelej
 neco stim udelej
	 neco stim udelej
 neco stim udelej21:49:32
10.02.2009
10.02.2009

Turda
			
				
			
		
		
-> Řízek:  kolik ten motor váží??? neblbni výkon se bude hádat s hmotností ... to NEPOJEDE hlavo !!  
 
	 
 
21:44:06
10.02.2009
10.02.2009

Řízek
			
				
			
		
		
-> Tampajs: no jen si nemysli ono to i bez turbiny jede docela obstojne, ale tenhle motor tu turbinu ma
	
21:07:41
10.02.2009
10.02.2009

Tampajs
			
				
			
		
		
-> Řízek: Jestli nemá turbínu tak bych nad tim ani nepřemejšlel
	
20:29:36
10.02.2009
10.02.2009

Řízek
			
				
			
		
		
-> Barth:  
  no lezi mi v praci 20ti ventyl z kokiny, tek sem premejslel,ale seru na to az po laku
 no lezi mi v praci 20ti ventyl z kokiny, tek sem premejslel,ale seru na to az po laku
	 
  no lezi mi v praci 20ti ventyl z kokiny, tek sem premejslel,ale seru na to az po laku
 no lezi mi v praci 20ti ventyl z kokiny, tek sem premejslel,ale seru na to az po laku
20:28:37
10.02.2009
10.02.2009

Řízek
			
				
			
		
		
-> Turda: -> Tampajs: Jo blbci se smejete, skoda ze ste ho predtim nevideli ja bych uz taky rad aby to bylo volakly
  ja bych uz taky rad aby to bylo volakly
	 ja bych uz taky rad aby to bylo volakly
  ja bych uz taky rad aby to bylo volakly
19:37:50
10.02.2009
10.02.2009

Barth
			
				
			
		
		
jak jako motor 1.8??? seš mahooor??
	
20:30:17
09.02.2009
09.02.2009

Turda
			
				
			
		
		
-> Tampajs:  
  
 
-> Řízek: kuva paráda, ať už to je, a stav se co nejdřív!! 
 
	 
  
 
-> Řízek: kuva paráda, ať už to je, a stav se co nejdřív!!
 
 
20:15:59
09.02.2009
09.02.2009

Tampajs
			
				
			
		
		
-> Řízek: Kurva už aby si to měl..
Pozdravuj Buda Málka
	Pozdravuj Buda Málka

19:59:18
02.02.2009
02.02.2009

Řízek
			
				
			
		
		
-> Maxx: Hele ja nevim z ceho je, neni to na nem napsany  ale rek bych ze to je podprahovy cerpadlo z baworaka .
 ale rek bych ze to je podprahovy cerpadlo z baworaka .
	 ale rek bych ze to je podprahovy cerpadlo z baworaka .
 ale rek bych ze to je podprahovy cerpadlo z baworaka .15:08:51
02.02.2009
02.02.2009

Maxx
			
				
			
		
		
no ja prave nevim jakou tam mam dat...zkus to zjistit..
	20:08:41
01.02.2009
01.02.2009

Řízek
			
				
			
		
		
-> MyMajkl:  Hotovo ? to ja sam nevim hele. protoze na to nemam ted vubec cas
 Hotovo ? to ja sam nevim hele. protoze na to nemam ted vubec cas
	 Hotovo ? to ja sam nevim hele. protoze na to nemam ted vubec cas
 Hotovo ? to ja sam nevim hele. protoze na to nemam ted vubec cas
20:07:41
01.02.2009
01.02.2009

Řízek
			
				
			
		
		
-> Maxx: Cau, hele mam tam nejaky vysokotlaky cerpadlo nevim z ceho, ale tlaci jako dost, mam udelanou kvuli tomu vracecku do nadrze
	01:35:19
01.02.2009
01.02.2009

MyMajkl
			
				
			
		
		
-> Řízek:  Tak jak to jde a kdy bude hotovo
	
16:26:55
31.01.2009
31.01.2009

Maxx
			
				
			
		
		
-> Řízek: zdar chlape hele prosimte z ceko tam mas palivové čerpadlo? díky ja už potřebuji vyvažit setrvak a čerpadlo a taky mužu jezdit... 
	
20:47:28
26.01.2009
26.01.2009

jarin
			
				
			
		
		
-> Řízek: No jestli chceš recept tak mu dej mu čichnout soli a pokvete i on 
	
19:23:15
26.01.2009
26.01.2009

Řízek
			
				
			
		
		
-> jarin: hm pokvete maximalne nanuk
	23:31:39
25.01.2009
25.01.2009

jarin
			
				
			
		
		
-> Řízek: Ale dej tomu cas a budes videt jak pokvetou fialky
	
 NanuK
            NanuK
          
       
       
       
       
       
       
       
       
       
       
       
       
       
       
       
       
       
       
       
       
       
       
       
       
       
       
       
       
       
      




 
 




