skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Škoda 110 L de Luxe
"Apča" - podle SPZ (od bývalých majitelů)
j_j doporučuje : Staré světy motorů z let výroby Vašeho vozidla. Budete se divit, ale spoustu otázek co my měli 1.majitelé již před 50 lety a odpovědi v tomto časopise jsou konzultovány s odborníky i AZNP Škoda Mladá Boleslav...ve spoustě věcí ohledně embéčka a stovky mi to pomohlo. Konec hlášení.
r.v. 1976, po 1. majiteli, najeto 40 500 tkm., barva žlutá, původ - Praha = zůstane SPZ.
Technické údaje vozu Škoda 110 L: Vzadu umístěný řadový čtyřválec s vrtáním 72 mm a zdvihem 68 mm, objem 1107 cm³, stupeň komprese 8,8, výkon 39 kW (53 koní) SAE při 5000 ot/min, točivý moment 84 Nm při 3200 ot/min, maximální rychlost 133 km/h, zrychlení z 0 na 100 za 20,5 sekundy. Čtyřstupňová převodovka v bloku s motorem, pohon zadních kol. Hmotnost 825 kg, nosnost 375 kg, rozvor 2400 mm, rozchod vpředu 1280 mm, vzadu 1250 mm, délka vozu 4155 mm, šířka 1620 mm a výška 1380 mm.
VIDEA :
1.)
2.)
3.)
4.)
5.)
*-*-*-*- 2022 *-*-*-*-*-*
DUBEN - auto je na výměně těsnění pod hlavou, prý byly zaklepané ventily /to se prosím stane jak?/, takže se hlava srovná a předělá na natural /bez aditiv/, dále jsou v "pekárně" Kopretiny, firma měla problém se zklepáním pokliček z kol, snad to zvládnou :)
"Apča" - podle SPZ (od bývalých majitelů)
j_j doporučuje : Staré světy motorů z let výroby Vašeho vozidla. Budete se divit, ale spoustu otázek co my měli 1.majitelé již před 50 lety a odpovědi v tomto časopise jsou konzultovány s odborníky i AZNP Škoda Mladá Boleslav...ve spoustě věcí ohledně embéčka a stovky mi to pomohlo. Konec hlášení.
r.v. 1976, po 1. majiteli, najeto 40 500 tkm., barva žlutá, původ - Praha = zůstane SPZ.
Technické údaje vozu Škoda 110 L: Vzadu umístěný řadový čtyřválec s vrtáním 72 mm a zdvihem 68 mm, objem 1107 cm³, stupeň komprese 8,8, výkon 39 kW (53 koní) SAE při 5000 ot/min, točivý moment 84 Nm při 3200 ot/min, maximální rychlost 133 km/h, zrychlení z 0 na 100 za 20,5 sekundy. Čtyřstupňová převodovka v bloku s motorem, pohon zadních kol. Hmotnost 825 kg, nosnost 375 kg, rozvor 2400 mm, rozchod vpředu 1280 mm, vzadu 1250 mm, délka vozu 4155 mm, šířka 1620 mm a výška 1380 mm.
VIDEA :
1.)
2.)
3.)
4.)
5.)
*-*-*-*- 2022 *-*-*-*-*-*
DUBEN - auto je na výměně těsnění pod hlavou, prý byly zaklepané ventily /to se prosím stane jak?/, takže se hlava srovná a předělá na natural /bez aditiv/, dále jsou v "pekárně" Kopretiny, firma měla problém se zklepáním pokliček z kol, snad to zvládnou :)
110L ´76 - komentáře:
20:34:34
27.11.2013
27.11.2013

j_j
z fotrovy DP :)
18:44:07
27.10.2013
27.10.2013

j_j
-> DEAtH ROLL: seženu, víc přes SZ
18:12:16
15.10.2013
15.10.2013

DEAtH ROLL
-> j_j: Ahoj vedúci tá nálepka "schéma radenia 4q" by bolo k mání prosím pekne?
22:03:52
05.09.2013
05.09.2013

Enggik
20:54:08
03.09.2013
03.09.2013

j_j
Bier-wagen...
20:45:18
03.09.2013
03.09.2013

j_j
...a dále...
20:41:04
03.09.2013
03.09.2013

j_j
kiloid a jeho působiště na chatě (nákupy, krchov, projížďky, atp.)
18:45:43
25.07.2013
25.07.2013

kyfkař
tedle hever nejhorší co soudruzi vymmyslely do prahu daj trubku výstuha k smích a zvedáš polovinu váhy super
a kyvka i vlečka každá má svoje

18:35:31
25.07.2013
25.07.2013

dragon_cb_cz
-> j_j: Na zvedání při výměně kola je origo hever v pohodě, ale kilí mi moc nevyhovuje - nemá doraz, takže to musíš trefit ručně abys ho do trubky zastrčil akorát aby se to moc nenamáhalo a zase ne moc abys si neodřel dveře 

13:24:08
25.07.2013
25.07.2013

j_j
-> DEAtH ROLL: ne, zítra tu čekej foto :)
-> Power of Bass: jasně
ono to jsou takový škodovácký virťácký bajky, který se tady neustále objevujou a) origo hever je podle nich na hovno b) kývka je podle nich na hovno c) emko je nejlepší na světě
a podobně....

-> Power of Bass: jasně


13:19:44
25.07.2013
25.07.2013

Power of Bass
fotka 16/17 ,koukám zvedáš natvrdo origo trhačem :D (já taky :) ), a konečně vím k čemu je zespod uprostřed kapoty ta guma.. :D ...
12:54:04
25.07.2013
25.07.2013

DEAtH ROLL
-> j_j: To je v pohode, to má čas
Som ti vravel, že nič mi za to nemusíš dávať


12:47:17
25.07.2013
25.07.2013

j_j
12:45:08
25.07.2013
25.07.2013

DEAtH ROLL
-> j_j:
z čoho je to video? Inak mám nové piestiky do brzdičov, tak ak by si ich chcel tak sa koncom leta pripomeň až pôjdem späť do cz



20:41:34
30.06.2013
30.06.2013

j_j
fotka
20:40:26
30.06.2013
30.06.2013

j_j
Kilínko vs. velorex, když jsem ho předjížděl v kopci, tak mával a smál se...holt 110tka naládovaná 98 oktanama :) posléze mě ale nasraly 2 věci na chatě : a) můj kámoš (cca 80 let) prodal východoněmecké embéčko (vývozka, německý štítek) a koupil si bledě modrýho pošahanýho favorita b) viděl jsem stovku s dědkem, tak jsem zastavil a chtěl pokecat a nějak se to minulo účinkem, tak jsem odjel...(PS : většinou i dědci, co mají škodovky (MB a kilka) 40 let tak pokecají a v pohodě, ale tenhle moc ne e 

23:03:33
28.06.2013
28.06.2013

j_j
Nokia za 1400,-, zbytek nasypu do dílů, jako obvykle... 

20:11:04
28.06.2013
28.06.2013

j_j
jinak takhle se ve středověku fáralo v Kutný hoře 

18:20:00
28.06.2013
28.06.2013

j_j
tady vcelku nazajímavý a nudný pohled na zadní sedačky - potahy + na zadní podlahy jsem dal textilní koberce na kovraly, vepředu mám úplně gumové koberce a kovraly jsou shované, aby se neničily