Škoda 110 L de Luxe
"Apča" - podle SPZ (od bývalých majitelů)
j_j doporučuje : Staré světy motorů z let výroby Vašeho vozidla. Budete se divit, ale spoustu otázek co my měli 1.majitelé již před 50 lety a odpovědi v tomto časopise jsou konzultovány s odborníky i AZNP Škoda Mladá Boleslav...ve spoustě věcí ohledně embéčka a stovky mi to pomohlo. Konec hlášení.
r.v. 1976, po 1. majiteli, najeto 40 500 tkm., barva žlutá, původ - Praha = zůstane SPZ.
Technické údaje vozu Škoda 110 L: Vzadu umístěný řadový čtyřválec s vrtáním 72 mm a zdvihem 68 mm, objem 1107 cm³, stupeň komprese 8,8, výkon 39 kW (53 koní) SAE při 5000 ot/min, točivý moment 84 Nm při 3200 ot/min, maximální rychlost 133 km/h, zrychlení z 0 na 100 za 20,5 sekundy. Čtyřstupňová převodovka v bloku s motorem, pohon zadních kol. Hmotnost 825 kg, nosnost 375 kg, rozvor 2400 mm, rozchod vpředu 1280 mm, vzadu 1250 mm, délka vozu 4155 mm, šířka 1620 mm a výška 1380 mm.
VIDEA :
1.)
2.)
3.)
4.)
Škoda 110 L - cesta STK s původním majitelem
5.)
*-*-*-*- 2022 *-*-*-*-*-*
DUBEN - auto je na výměně těsnění pod hlavou, prý byly zaklepané ventily /to se prosím stane jak?/, takže se hlava srovná a předělá na natural /bez aditiv/, dále jsou v "pekárně" Kopretiny, firma měla problém se zklepáním pokliček z kol, snad to zvládnou :)
110L ´76 - komentáře:
-> j_j: Hezký Sprinty neexistujou

jinak kdyby někdo měl hezké jeté Sprinty tak koupím....

kilo dvou tváří :D bylo mi líto stříkat prasácky černou ve sprayi hezky nalakovaný stříbrný disky :D
-> dragon_cb_cz: to je v pohodě

jako bylo, ale tohle vydrží nějakej pátek, neměl jsem na to čas

-> j_j: Nebylo by teda lepší rovnou dát novou???
grrrrrrrr - odvzdušňovací hadice nádrže....
tak zítra jdeme na to :) kola už jsou připravený :) ty 2x černý jsem obrousil, natřel balakrylem a stříkl na černo, ty stříbrný jsem koupil někdy už před léty a nevím jestli je to komax nebo ne, tak je mi líto to stříkat, radši do těch 165tek (fabia) dám zítra duše...
Skoda 130RS John Haugland - rekonstrukce
-> DEAtH ROLL: jak říkám, jsou to sociál kola a chci je stihnout do pátku a o víkendu už ládovat na kilo, takže obrousit a barvy co dům dal - hnědá je balakryl a černá je obyč spray...jde mi jen o to aby byly trošku obroušený a na nich prostě nějaká barva...taky při montáži kol nesmím zapomenout na držáky sprintů, který se dávaj pod 2 matice ze 4 :)
-> j_j: A čím ich striekaš? nejaký pur alebo obyč sprej?
-> DEAtH ROLL: jasně, to není v módě ? :) ba ne, tyhle 2 kusy byly orezlý, tak jsem je obrousil a natřel tím hnědým svinstvem (nějaký balakryl) a jen vnějšky stříknu černě :) + sprinty atp, jak jsem říkal, tak to budou sociálkola, origo (stříbro disky, OR 6 protektor Gottwaldov mám, ty jsem spáchal předloni)
-> j_j: Počkaj to budeš mať každé kolo inej farby?
další stav "prasokol" , do pátku tam chci mít gumy a v sobotu montovat...
-> j_j: 
Ale to stříbrný se "sprintama" od Fuchse taky ujde..
-> Tomáššš: co chceš? :) vždyť je to skoro stejný....
