skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
'' Naspäť cesta nemožná, napred sa ísť musí !!! '' - Ľudovít Štúr
KAROSERIA
- zaklad S130L karoseria sedan, prerobena na TUDOR (two door)
- dvere rozrezane predlzene o 20 cm, kostra potiahnuta hlinnikovym plechom, okna Makrolon - takisto posunuty stlpik dveri
- karoseria zbavena plastisolu,asfaltu,bodick a, vybrusena na plech, osetrena zakladom a polyuretankou
- zbytocne casti karoserie su vyrezane, niektore diery su nahradene 0.6mm hlinnikovym plechom (palubovka, stena motoru)
- centralne riadenie, cize volant v strede - vsetko sa presunulo do stredu , plynovy pedal a paka radenia dostali nove konzoly
-tunel isiel prec, podlaha je vystuzena L-profilmi 3x3cm
-predna kapota - lamino 3kg, uchytena zavodnymi packami :)
-predny bodykit - zvarene blatniky s celom, orezane, navareny nerez plech 0.55-0.8 nasledne gitovane a rozrezane (kvoli nakladaniu nizkeho auta)
- prahy - hlinnik 0.8 profil , bez vystuh
-zadny bodykit - hlinnik 0.8 vrch, boky 0.6 hlinnik vystuzene
- "zadne dvere" - 0,6ka plech poohybany podla dvery - 1kg
- zadna kapota - vyrezana kostra potiahnuta hlinnikom 0.6, tahokov
- zadne celo - totalne vyrezane , vazi asi 1,5 kg
- predne sklo original menene, ostatne MAKROLON 2mm , nitovany , srobovany
- "svetla" - lesteny nerez + matny cierny sprej
PODVOZOK
- predna naprava - Mkova siroka hreben, komplet generalka, aj nove loziska a tak :) , vystuzene ramena, zvarena napravnica
- upravene hrebenove riadenie, hreben posunuty 4cm doprava, 2cm dole , jedna spojovacka skratena, druha predlzena
- vrtane kotuce, 4 piestikove brzdice s prepojkou, naboj s dlhymi stiftami
- nizke pruziny, tvrde tlmice
- 30 mm duralove podlozky
- 20mm stabilizator, ulozeny v durale
- predna naprava vovarena do karoserie o 4 cm - kvoli tomu aj uplne novy most napravy, vyrobeny s 2mm plechu a poriadne vystuzeny
-zadna naprava - vlecka od Petra Molcana, nove loziska gufera............napravy su namontovane rozsirene o 30mm na kazdej strane !!!
- klasicke poloosy + duralovy medzikus na rozsirenie
- tlmic na usiach - S120 rozoberatelny, prerobeny na pruzinu z passata, 3 polohy
- dlhe stifty na unasaci, podlozka dural 30 mm
- prevodovka sucha 4.22 5 rychlostna po GO , zavesena , 5. rýchlosť - 0,96 namiesto 0,84
- kola - rozsirene disky 13" o 7,5 cm , vpredu obute sliky MICHELIN 200/540 R13, vzadu sliky MICHELIN 220/540
MOTOR
-zaklad Fabia 8v 1396ccm (75,5x78)
-kluka vyvazena, zotrvacnik Favorit, odlahceny a vyvazeny + veniec s120
-spojka - 190tka lamela obycajna + pritlacny tanier Felicia1.6
-ojnice odlahcene, vyvazene (mínus 15 gramov / kus)
-piesty a piestne capy odlahcene a zrovnane hmotnosti ( mínus 25 gramov / kus)
-vacka 300/300 velke ulozenie, zdvih 7,2mm
-hlava Felicia 1,3MPi upravena, KP 11,5:1 , sacie kanale 30mm, ventily seriove, upravene spalovaky
-vahadla favorit upravene, tycky ocelove+Al,, upravene zdvihatka
-vodna pumpa S130 velke lopatky
-4x motorkové karburátory KEIHIN 38mm na dlhom priamom sacom potrubi
-palivova pumpa FACET
-vyfuk 4-2-1
MOTOR TURBO 2
-zaklad Fabia 8v 1396ccm (75,5x78)
-kluka vyvazena, zotrvacnik Favorit, odlahceny a vyvazeny + veniec s120
-spojka - 190tka lamela obycajna + pritlacny tanier Felicia1.3
-ojnice odlahcene, vyvazene (mínus 5 gramov / kus)
-piesty a piestne capy odlahcene a zrovnane hmotnosti ( mínus 30 gramov / kus)
-úprava kompresného pomeru na 8:1
-vacka 296/296 velke ulozenie, zdvih 7,3mm (polotovar)
-závodné kónicke ventilové pružiny Toyota
-hlava Felicia 1,3MPi upravena, sacie kanale 30mm, ventily seriove, upravene spalovaky (vybranie kôli KP)
-vahadla favorit upravene, tycky ocelove+Al, upravene zdvihatka ventilov
-vodna pumpa S130 (velke lopatky)
-vymenik voda-olej VW group
-karburátor SOLEX 32 DIS + sacie potrubie R5GTT prisposobene na Skoda prirubu
-vyfuk 4-1 + turbo Borg Warner K04 (1.8 T 20v Cupra 225HP)
-zalozne turbo Borg Warner K03S (1.8T 20v RS 180HP)
-big intercooler
v príprave : plneprogramovatelná ECU (vstrekovanie, zapalovanie, boost control, launch control)
predpokladane parametre (ciel) - 200-220HP 250-260Nm
namerané parametre pri 0.8 bar 187HP 256Nm
1 bar 203HP 278Nm
INTERIER
- trubkovy zvarany ram, robeny doma , ocel 40x2
- vystuhy podlahy, uchytenia sedacky, uchytenia 6-bod pasov
- sedacka OMP Eco po homolog + "orig." drziaky sedacky
- 6 bodove bezp. pasy SABELT s central. matkou
- semisovy rally volant +70mm
- stlpik volantu prevareny do stred auta, prevarene usi drziaka volantu
- mierne upraveny kardan volantu
- pristrojovka "Carbon look" - otackomer, 2x teplomer , tlakomer oleja
- konzola pedalov posunuta na stred
- vyrobena konzola plyn. pedalu + upraveny plyn pedal
- konzola radiacej paky + panel vypinacov
- radiaca tyc zvarena s kardan. krizmi s Fiata
- hasiaci pristroj 2kg
- drziak na fotak, kameru
HOTOVO !!!
NEW !!! videjko z pretekov TDC Baba 2010
NEW !!! videjko z pretekov TDC Šturec 2010
NEW !!! videjko z pretekov Havária Swifta a prejazdy závodnych škodoviek
NEW !!! videjko z pretekov TDC Bojnice 2010
KAROSERIA
- zaklad S130L karoseria sedan, prerobena na TUDOR (two door)
- dvere rozrezane predlzene o 20 cm, kostra potiahnuta hlinnikovym plechom, okna Makrolon - takisto posunuty stlpik dveri
- karoseria zbavena plastisolu,asfaltu,bodick a, vybrusena na plech, osetrena zakladom a polyuretankou
- zbytocne casti karoserie su vyrezane, niektore diery su nahradene 0.6mm hlinnikovym plechom (palubovka, stena motoru)
- centralne riadenie, cize volant v strede - vsetko sa presunulo do stredu , plynovy pedal a paka radenia dostali nove konzoly
-tunel isiel prec, podlaha je vystuzena L-profilmi 3x3cm
-predna kapota - lamino 3kg, uchytena zavodnymi packami :)
-predny bodykit - zvarene blatniky s celom, orezane, navareny nerez plech 0.55-0.8 nasledne gitovane a rozrezane (kvoli nakladaniu nizkeho auta)
- prahy - hlinnik 0.8 profil , bez vystuh
-zadny bodykit - hlinnik 0.8 vrch, boky 0.6 hlinnik vystuzene
- "zadne dvere" - 0,6ka plech poohybany podla dvery - 1kg
- zadna kapota - vyrezana kostra potiahnuta hlinnikom 0.6, tahokov
- zadne celo - totalne vyrezane , vazi asi 1,5 kg
- predne sklo original menene, ostatne MAKROLON 2mm , nitovany , srobovany
- "svetla" - lesteny nerez + matny cierny sprej
PODVOZOK
- predna naprava - Mkova siroka hreben, komplet generalka, aj nove loziska a tak :) , vystuzene ramena, zvarena napravnica
- upravene hrebenove riadenie, hreben posunuty 4cm doprava, 2cm dole , jedna spojovacka skratena, druha predlzena
- vrtane kotuce, 4 piestikove brzdice s prepojkou, naboj s dlhymi stiftami
- nizke pruziny, tvrde tlmice
- 30 mm duralove podlozky
- 20mm stabilizator, ulozeny v durale
- predna naprava vovarena do karoserie o 4 cm - kvoli tomu aj uplne novy most napravy, vyrobeny s 2mm plechu a poriadne vystuzeny
-zadna naprava - vlecka od Petra Molcana, nove loziska gufera............napravy su namontovane rozsirene o 30mm na kazdej strane !!!
- klasicke poloosy + duralovy medzikus na rozsirenie
- tlmic na usiach - S120 rozoberatelny, prerobeny na pruzinu z passata, 3 polohy
- dlhe stifty na unasaci, podlozka dural 30 mm
- prevodovka sucha 4.22 5 rychlostna po GO , zavesena , 5. rýchlosť - 0,96 namiesto 0,84
- kola - rozsirene disky 13" o 7,5 cm , vpredu obute sliky MICHELIN 200/540 R13, vzadu sliky MICHELIN 220/540
MOTOR
-zaklad Fabia 8v 1396ccm (75,5x78)
-kluka vyvazena, zotrvacnik Favorit, odlahceny a vyvazeny + veniec s120
-spojka - 190tka lamela obycajna + pritlacny tanier Felicia1.6
-ojnice odlahcene, vyvazene (mínus 15 gramov / kus)
-piesty a piestne capy odlahcene a zrovnane hmotnosti ( mínus 25 gramov / kus)
-vacka 300/300 velke ulozenie, zdvih 7,2mm
-hlava Felicia 1,3MPi upravena, KP 11,5:1 , sacie kanale 30mm, ventily seriove, upravene spalovaky
-vahadla favorit upravene, tycky ocelove+Al,, upravene zdvihatka
-vodna pumpa S130 velke lopatky
-4x motorkové karburátory KEIHIN 38mm na dlhom priamom sacom potrubi
-palivova pumpa FACET
-vyfuk 4-2-1
MOTOR TURBO 2
-zaklad Fabia 8v 1396ccm (75,5x78)
-kluka vyvazena, zotrvacnik Favorit, odlahceny a vyvazeny + veniec s120
-spojka - 190tka lamela obycajna + pritlacny tanier Felicia1.3
-ojnice odlahcene, vyvazene (mínus 5 gramov / kus)
-piesty a piestne capy odlahcene a zrovnane hmotnosti ( mínus 30 gramov / kus)
-úprava kompresného pomeru na 8:1
-vacka 296/296 velke ulozenie, zdvih 7,3mm (polotovar)
-závodné kónicke ventilové pružiny Toyota
-hlava Felicia 1,3MPi upravena, sacie kanale 30mm, ventily seriove, upravene spalovaky (vybranie kôli KP)
-vahadla favorit upravene, tycky ocelove+Al, upravene zdvihatka ventilov
-vodna pumpa S130 (velke lopatky)
-vymenik voda-olej VW group
-karburátor SOLEX 32 DIS + sacie potrubie R5GTT prisposobene na Skoda prirubu
-vyfuk 4-1 + turbo Borg Warner K04 (1.8 T 20v Cupra 225HP)
-zalozne turbo Borg Warner K03S (1.8T 20v RS 180HP)
-big intercooler
v príprave : plneprogramovatelná ECU (vstrekovanie, zapalovanie, boost control, launch control)
predpokladane parametre (ciel) - 200-220HP 250-260Nm
namerané parametre pri 0.8 bar 187HP 256Nm
1 bar 203HP 278Nm
INTERIER
- trubkovy zvarany ram, robeny doma , ocel 40x2
- vystuhy podlahy, uchytenia sedacky, uchytenia 6-bod pasov
- sedacka OMP Eco po homolog + "orig." drziaky sedacky
- 6 bodove bezp. pasy SABELT s central. matkou
- semisovy rally volant +70mm
- stlpik volantu prevareny do stred auta, prevarene usi drziaka volantu
- mierne upraveny kardan volantu
- pristrojovka "Carbon look" - otackomer, 2x teplomer , tlakomer oleja
- konzola pedalov posunuta na stred
- vyrobena konzola plyn. pedalu + upraveny plyn pedal
- konzola radiacej paky + panel vypinacov
- radiaca tyc zvarena s kardan. krizmi s Fiata
- hasiaci pristroj 2kg
- drziak na fotak, kameru
HOTOVO !!!
NEW !!! videjko z pretekov TDC Baba 2010
NEW !!! videjko z pretekov TDC Šturec 2010
NEW !!! videjko z pretekov Havária Swifta a prejazdy závodnych škodoviek
NEW !!! videjko z pretekov TDC Bojnice 2010
Gemini / Skoda 130 Maxi - komentáře:
já se teda musim Pistyy zastat,pokecáme,proberem co se děje,co a jak se dá udělat - no problem.Jeho vztah k Surimu je vyhrocenej asi z nějakýho důvodu,který tady lidi tím,že budou psát vzkazy typu:"se Surim to už přeháníš" nevyřeší.To je na nich a myslim že Pistuu to jen tak nepustí...
-> Adam6666: ale ale

len gabo pořád řeši t-pisty a vačkovku......
tomu se říká zapálení pro věc...-> gabo000000: lenže národ český je národ závistiví... tady ti nikdo s ničím nepomůže páč by se mohlo stát že by jsi to měl ve výsledku lepší než on.... :)



-> Karel.: neboj sa on tiež určite všetko nevymyslel -> Tuner#2: to nerieš to už nebude chyba v jeho myslení ale díky
-> Tuner#2: Jenže tady s tímhle " nepomáháním" přišel pistaa. Jinak si myslím, že kdo tady může tak radí nebo aspoň se snaží.
-> pistaa: Trošku mi to příjde blbý tady dělat ze sebe něco co ty jsi dokázal vymyslet a s nikým se nepodělit. Prostě to tak je, někdo umí tam to někdo tohle, ale myslím si, že jsme tu od toho abychom si pomáhali. A chlubit se tím, že tobě taky nikdo neporadil, tak kde bychom byli? To by po tom virt přestával mít svůj smysl
Myslím to v dobrým tak bych prosil mě nekamenovat
-> pistaa: Trošku mi to příjde blbý tady dělat ze sebe něco co ty jsi dokázal vymyslet a s nikým se nepodělit. Prostě to tak je, někdo umí tam to někdo tohle, ale myslím si, že jsme tu od toho abychom si pomáhali. A chlubit se tím, že tobě taky nikdo neporadil, tak kde bychom byli? To by po tom virt přestával mít svůj smysl

Myslím to v dobrým tak bych prosil mě nekamenovat

-> Tuner#2: mne je to jedno..cloveka neprerobis..to sa skratka neda
text nejakej slovenskej pesnicky...ja rad zverejnim vsetko co urobim aj ked ma casto vysmeju


-> gabo000000: To tak fungovalo i tady na virtu. Troufám si tvrdit, že z mé strany to funguje takhle pořád, když mě někdo pošle SZ, tak mu poradím jak nejlépe umím, řeknu jak jsem to dělal já a jak to mám na autě já. Ale teď je tady "móda" všechno tajit a to se mně osobně vůbec nelíbí... I to je jeden z důvodů proč se mě fórum čím dál víc vzdaluje a raději sem už ani chodit nebudu, neb se mě to hnusí.
-> Tuner#2: pisem si s jednym madarskym chalanom a on mi vnukol dobru myslienku..u nich si skodovkary velmi pomahaju a kazdy vie co ten druhy ma vo svojom aute...vo svojom motore...akurat nie kazdy t dokaze urobit rovnako a preto to niekomu ide lepsie a inemu horsie a stale ked sa najde novy napad ktory otestuju a vyzera priaznivo kazdy o tom vie a kto si mysli ze mu to stoji zato urobit to tak si to aj sam urobi lenze stale tu je ze nie kazdy to vie urobit tak dobre a kvalitne...podla mna v tom je super logika a fakt je ze nie je umenie porovnavat na srpinte motor s vackou a sundanou hlavou s motorom s Tckami a hlavou s velkymi ventylmi..je ovela viac ferove porovnat si 2 motory s rovnakymi upravami len stale na tom bude jeden lepsie a druhy horsie

-> pistaa: Už poněkolikáté opakuji, že to se surim silně přeháníš... ale je to Tvůj boj. Asi taky začnu na své rozumy vydávat patenty.

-> Tuner#2: . ak som bol pod pojmom "kolega" mysleny ja tak je tu okruh ktoremu neporadim aj keby to malo co stat, mne nik neporadil, preco by som mal ja?? zadarmo? a jemu? nech si nasere.. ved su tu radcovia, nech sa ukazu co vedia..
-> MATTESS: hej Nedostanem do kakacu od Gema.. a ja som sa tak tesil.. :D
-> Gemini: Nehehehehe, skap :D
-> Gemini: Nehehehehe, skap :D
Gemini 12.02.09 23:55:30 napsal: → Tuner#2: za blbe reci referencie veru nebudu…nehnevaj sa
Kdo měl blbé řeči? Jen jsem napsal holá fakta a ještě si dal tu práci, že jsem doma projel archiv 130LR a našel fotku tak jak to měla továrna... Ale tak pokud chceš dělat se vším tajnosti, jako kolega, tak já se Tě prosit nebudu. Svody si na koleně nikdy dělat nebudu, bylo by to jen pro zajímavost. Děleje jak myslíte, ale už mě ty tajnosti pestávají bavit. Vždycky jsme tady byli od toho aby jsme si poradili jak co udělat nejlépe, ale holt přišla nová "móda" i mezi kamarádama za všechno platit. Až budete chtít pomoct s výběrem autorádia, nabízím konzultaci za 500,- s výhodným přepočtem na Euro.

-> pistaa: vodfakuuj

-> pistaa: jsem zvědav, jestli taky budeš osočen za blbý kecy
-> Gemini: a preco to mas hentak? ja by som t spravil inak, a nedal by som foto na virt.. :D
-> Tuner#2: za blbe reci referencie veru nebudu...nehnevaj sa 

-> elbacil: jaj ty rypak, z 300 kombinaci vysli 3 dobre a kazda sa sprava trosku inak, ale vsetky maju rovnake celkove dlzky.....
pokoj dusi
pokoj dusi
-> elbacil: vies ale vyrobit a vypocitat su dve diametralne odlisne veci
inak nic v zlom
inak nic v zlom

Pokusné! ? čo pokusné? Však tu Gemo písal že vie vypočitať na milimetre podla parametrov stávajuceho motora tak čo tu chce odbrzdovať dokonca tri druhy ?Však ked hodim parametre motora do najjednoduchšieho vzorca mi vyjde niečo iné.

-> Gemini: OK, pokud jich děláš víc a budeš brzdit, tak jedině dobře. Pak hoď nějaké reference jaké tam byli rozdíly
