skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Základem pro stavbu 130 LR/H je ŠKODA 125l vyrobená v lednu 1990, takže asi jedna z úplně posledních...
Karoserie je v původním stavu bez oprav, najeto cca 70 000 km.
V plánu je tato specifikace:
ŠKODA 130 LR/H na okruhy a vrchy
Karoserie:
- kompletně zbavena izolačních hmot, laminátové blatníky a kapoty
- ochranný rám VND autosport
- skla nahrazena makrolonem
Podvozek:
- tlumiče a pružiny PROTLUM
- přední náprava zapuštěná do kastle o 40 mm
- zadní náprava LR ( replika )
- kola MTX 8 a 9 palců
- 4x brzdové kotouče, vahadlo brzd, brzdové komponenty Wilwood, hydraulická ruční brzda
Převodovka:
- 5° s upravenými převody od Sixty
Motor:
- základ MPI, objem 1289 ccm
- vačka 307°/307°
- 2x WEBER 40 DCOE
- výfuk Hlušička
Karoserie je v původním stavu bez oprav, najeto cca 70 000 km.
V plánu je tato specifikace:
ŠKODA 130 LR/H na okruhy a vrchy
Karoserie:
- kompletně zbavena izolačních hmot, laminátové blatníky a kapoty
- ochranný rám VND autosport
- skla nahrazena makrolonem
Podvozek:
- tlumiče a pružiny PROTLUM
- přední náprava zapuštěná do kastle o 40 mm
- zadní náprava LR ( replika )
- kola MTX 8 a 9 palců
- 4x brzdové kotouče, vahadlo brzd, brzdové komponenty Wilwood, hydraulická ruční brzda
Převodovka:
- 5° s upravenými převody od Sixty
Motor:
- základ MPI, objem 1289 ccm
- vačka 307°/307°
- 2x WEBER 40 DCOE
- výfuk Hlušička
Škoda 130 LR/H MK2 - komentáře:
-> Eidy: Z tohoto důvodu..., taky jsem na to čuměl. Je to cely ovařený a bude to víc držet
-> Petros_168: Moc pěkný. A že jsem tak zvědavý, proč jsou tak podkopnutý trubky u A sloupku?
-> Petros_168: Hezky pěkně se to rýsuje 

Hezkej ušák.
Dvoudílnou masku sháním.... Kdyby někdo měl, nabídněte :-)
-> Robert 106: Tak tak, snad jen dvoudílnou masku.
-> Petros_168: pěkna práce
-> Petros_168: pěkna práce

Uz to chyta formu
Ten předek je nej. M-ku to vyloženě sluší
-> Petros_168: Pěkná práce ten zadek 

Nápravnici jsem celou neovařoval, jen v místě uchycení spodních ramen + přidal několik bodových svárů po obvodu. Horní rameno nechám bez úprav, spodní bude upravený pro uchycení tlumiče Protlum

-> havlik 01.03.18 16:06:28: Tak jako jo máš z určitého úhlu pohledu pravdu, ale třeba to řízení je sakra znát (na hrobech to přestane zvonit) a ramena tady díky stavitelné výšce ponesou celou váhu auta, takže vyztužení/předělání pro tlumič je na místě. Stejně tak úprava tvaru napravnice pokud bude chtít nahnat rozumný odklon.
-> Tuner#2: doufám že to ted zakřiknu:) Sice mám na rapidu ramena vyztužené, ale ne uchycení pro tlumič(došlo k nějakému komunikačnímu šumu) a klep klep zatím to pořád drží a myslím že se k tomu úplně hezky nechovám. Ale uznávám že tyhle věci asi má smysl spíš sem myslel nějaké zběsilé vyváření ramen atp. Otázkou je jak moc trpí ta nápravnice, i když po tom co jsem včera přivezl z pískování nápravnici na LRu tak je jí lepší ovařit už jen z principu.:) Doporučuji někdy oškrábat celý auto:D čim víc se v tom hrabu tim víc se divim že to vůbec drží pohromadě. Spousta bodů zfušovaných, spousta věcí neprovařené, spousta věcí snad ani nikdy nesvařených dohromady. Vlastně si myslím že nápravnice u odlehčeného auta na vrchy musí přežít celé auto aniž bys na ni kdy šáhnul:)
-> havlik 01.03.18 12:46:02: No zrovna jako ovařit nápravnici, vyztužit držáky řízení, upilovat rohy nápravnice kvůli ramenu a spodní ramena vystužit pro tlumič jsou dost zásadní úpravy, které bych na autě určitě udělal...
-> havlik: proto se ptám 

-> Markold: to nemá cenu vyztužovat
-> Petros_168: taky chci bezcenné poloosy
budeš přední nápravu i vyztužovat? 


-> Petros_168 25.02.18 18:01:49: U nás také vrakovisko nemáááme!!!

-> MajoLR 25.02.18 16:50:41: Náhodou na vrakovišti, prý bezcenné :-)