
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Škoda 130 H
tomicraw.rajce.idnes.cz/
stavba která vychází z vozu škoda 130LR/H, tedy bez homologace
Karoserie
- škoda 130,
- kompletně odlehčená,
- převařené a zesílené držáky + výztuhy,
- vařený rám, podle homologace FIA-přílohy J - p.Němec - NC POWER racing,
- laminátová sada blatníků a nárazníku 130LR/H - p.Havránek,
- přední kapota seriová plechová bez rámu,
- zadní kapota seriová plechová bez rámu + laminátový spojler 130LR - MK Koša,
- všechny dveře seriový rám potažený hliníkovým plechem 0,63mm,
- všechno zasklení, kromě čelního nahrazeno makrolonem 3mm,
- sedačka SPARCO,
- pás šestibod SABELT,
- volant TAZIO,
- chladící, brzdové i spojkové potrubí vedeno vnitřkem,
- hasicí přístroj,
Přední náprava
- škoda 130,
- provařená a zesílená podle dokumentu 130 L/A,
- odlehčený náboj,
- tlumiče pérování stavitelné - p.Křistek - ProTlum,
- stabilizátor 20mm,
- chlazené kotouče - BREMBO,
- rozměr 247mm/22mm,
- kola dělená ARC 7,5" - p.Dusík,
- pneu Barum racing 195/45 - 13
Zadní náprava
- p.Molčan - PM autosport,
- jiné držáky,
- jiné ramena,
- úhel kývání zmeněn na 10 stupňu,,
- tlumiče pérování stavitelné - p.Křistek - ProTlum
- seriové kotouče 130,
- rozměr 247mm/10mm,
- kola dělená ARC 9" - p.Dusík,
- pneu AVON 9.0/21.0 - 13,
Motor
- Suzuki Swift GTI . 16V
- obsah 1300
- dva karburátory Weber 45 DCOE
- sání přímé - www.chadil.be
- výfukové svody NC Power
- bez řídící jednotky
- bez alternátoru
Převodovka
- p.Sixta,
-Synchronní 5Q
-SP - 4.22
-1st - dlouhý
-2st - krátký
-3st - krátký
-4st - krátký
-5st - krátký
tomicraw.rajce.idnes.cz/
stavba která vychází z vozu škoda 130LR/H, tedy bez homologace
Karoserie
- škoda 130,
- kompletně odlehčená,
- převařené a zesílené držáky + výztuhy,
- vařený rám, podle homologace FIA-přílohy J - p.Němec - NC POWER racing,
- laminátová sada blatníků a nárazníku 130LR/H - p.Havránek,
- přední kapota seriová plechová bez rámu,
- zadní kapota seriová plechová bez rámu + laminátový spojler 130LR - MK Koša,
- všechny dveře seriový rám potažený hliníkovým plechem 0,63mm,
- všechno zasklení, kromě čelního nahrazeno makrolonem 3mm,
- sedačka SPARCO,
- pás šestibod SABELT,
- volant TAZIO,
- chladící, brzdové i spojkové potrubí vedeno vnitřkem,
- hasicí přístroj,
Přední náprava
- škoda 130,
- provařená a zesílená podle dokumentu 130 L/A,
- odlehčený náboj,
- tlumiče pérování stavitelné - p.Křistek - ProTlum,
- stabilizátor 20mm,
- chlazené kotouče - BREMBO,
- rozměr 247mm/22mm,
- kola dělená ARC 7,5" - p.Dusík,
- pneu Barum racing 195/45 - 13
Zadní náprava
- p.Molčan - PM autosport,
- jiné držáky,
- jiné ramena,
- úhel kývání zmeněn na 10 stupňu,,
- tlumiče pérování stavitelné - p.Křistek - ProTlum
- seriové kotouče 130,
- rozměr 247mm/10mm,
- kola dělená ARC 9" - p.Dusík,
- pneu AVON 9.0/21.0 - 13,
Motor
- Suzuki Swift GTI . 16V
- obsah 1300
- dva karburátory Weber 45 DCOE
- sání přímé - www.chadil.be
- výfukové svody NC Power
- bez řídící jednotky
- bez alternátoru
Převodovka
- p.Sixta,
-Synchronní 5Q
-SP - 4.22
-1st - dlouhý
-2st - krátký
-3st - krátký
-4st - krátký
-5st - krátký
Škoda 130 H - komentáře:
14:08:01
16.06.2008
16.06.2008

Kirkir
Už to jezdí?

17:33:58
27.03.2008
27.03.2008

Tomicraw - zrušená registrace
-> pistaa: Jo dík, pak napiš, nějak Tě nemůžu zastihnout na ICQ
13:56:54
27.03.2008
27.03.2008

pistaa
-> Tomicraw: brzdy mas v zinku...
10:50:57
09.03.2008
09.03.2008

Tomicraw - zrušená registrace
-> pistaa: No, myslím, že nevím? 

00:30:18
08.03.2008
08.03.2008

pistaa
-> Tomicraw: Kedy budeme jazdit???

15:07:00
04.03.2008
04.03.2008

Tomicraw - zrušená registrace
-> Jára: Jak to myslíš? Jako opískování a pozinkování? Pískování 200,- a zinek 100,-
07:30:52
02.03.2008
02.03.2008

Jára
ahoj hm ten zinek vypadá pěkně na kolik tě vyšly tyhle díly ?? pokud to nejní tajný dík

23:06:09
29.02.2008
29.02.2008

Vena
-> Tomicraw: no hezky to máš nazinkováno
těším se až bude v laku!

06:58:48
26.02.2008
26.02.2008

Tomicraw - zrušená registrace
-> gabo00000: Díky.
18:41:10
25.02.2008
25.02.2008

gabo000000 - zrušená registrace
-> Tomicraw: drzim palce;)
07:24:23
25.02.2008
25.02.2008

Tomicraw - zrušená registrace
-> gabo00000: No snažím se aby aspoň rám byl podle homologace 

18:20:15
24.02.2008
24.02.2008

gabo000000 - zrušená registrace
-> Tomicraw: aha..takze ty robis podla homologizacie... a uz je to hotove?
15:24:02
24.02.2008
24.02.2008

Tomicraw - zrušená registrace
-> gabo00000: Nachystané to je, ale do laku to pujde až na jaro, musel jsem upravit vzpěry mezi tlumiče, protože podle homologace nemůžou být vařene, pokud nejsou součástí rámu. Takže jsem to musel celé předělat

22:16:43
23.02.2008
23.02.2008

gabo000000 - zrušená registrace
-> Tomicraw: ale vsak uz sa chystalo na lak ...nie?
01:21:34
23.02.2008
23.02.2008

Tomicraw - zrušená registrace
-> gabo00000: Bohužel ne, je to v garáži pod plachtou.
23:24:13
22.02.2008
22.02.2008

gabo000000 - zrušená registrace
-> Tomicraw: smiem sa opytat je uz auto v laku?
23:22:27
22.02.2008
22.02.2008

Tuner#2 - zrušená registrace
23:03:23
22.02.2008
22.02.2008

Tomicraw - zrušená registrace
-> Tuner#2: Jakou diskuzi? Jsem nečetl.
22:49:21
22.02.2008
22.02.2008

Tuner#2 - zrušená registrace
-> Tomicraw: Souhlas, přesně to samé jsem psal v diskuzi včera. Jinak hezké "zlato"

22:41:17
22.02.2008
22.02.2008

Tomicraw - zrušená registrace
-> Pavel P@nkáč: Lr to stejně nikdy nebude, tak na co LR náprava? Tu nápravu co mám bude fungovat stejně a je podstatně levnější.