
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Dlouho tady nebyla žádná Octavia.. Prý nejsou zajímavý :-)
Tak já teda jednu alespoň na chvíli přidám, protože jsem sám vůbec netušil, že něco takového existovalo :-) Snad to Ugen přežije a nechá jí tu v rámci edukace alespoň do pondělí :-D
Jedná o originální tovární trénikové auto z dob Octavie WRC. Co jsem zatím zjistil, tak byly vyrobené pouze 3 kusy. Je to ve Škoda motorsport upravená sériová Octavia 1,8T 4x4. Karoserie je vyrámovaná, má sportovní sedačky Recaro a vícebodové bezpečnostní pasy TRS. Interiér je komplet vykuchaný. Místo Airbagu je v palubce před navigátorem umístěn velký tripmaster Coralba a druhý menší je před řidičem. Motor je upraven na vyšší výkon (zatím jsme nezjistili kolik a jak), podvozek je komplet Rieger racing. Haldex má údajně upravený sportovní SW. Na auto patří 15'' šotolinová kola Speedline z Octavie WRC (viz. foto). Okna jsou polepená zrcadlovou folií. Auto bylo kromě tripmasterů vybaveno intercomem a radiostanicí pro spojení se servisem. Pro tato auta byla vyvinuta protypová šestistupňová převodovka se samosvorem, která se používala alternativně k seriovému pětikvaltu. Přední a zadní kapota jsou zajištěné bezpečnostními uzávěry. V prazích jsou otvory pro závodní rychlohever. Spodek auta je zakrytý kevlarem a hliníkem.
S touto konkrétní Octavií trénoval Armin Schwarz. Další majitel byl Roman Kresta, který auto také používal jako tréninkové. Od té doby auto ještě párkrát změnilo majitele.
Cílem je auto kompletně zrepasovat po mechanické stránce a doplnit do něj detaily jako chybějící tripmastery, intercom a radiostanici. Do té doby, než auto rozebereme, nevím žádné bližší detaily a na rozebrání aktuálně bohužel není moc času.
Tak já teda jednu alespoň na chvíli přidám, protože jsem sám vůbec netušil, že něco takového existovalo :-) Snad to Ugen přežije a nechá jí tu v rámci edukace alespoň do pondělí :-D
Jedná o originální tovární trénikové auto z dob Octavie WRC. Co jsem zatím zjistil, tak byly vyrobené pouze 3 kusy. Je to ve Škoda motorsport upravená sériová Octavia 1,8T 4x4. Karoserie je vyrámovaná, má sportovní sedačky Recaro a vícebodové bezpečnostní pasy TRS. Interiér je komplet vykuchaný. Místo Airbagu je v palubce před navigátorem umístěn velký tripmaster Coralba a druhý menší je před řidičem. Motor je upraven na vyšší výkon (zatím jsme nezjistili kolik a jak), podvozek je komplet Rieger racing. Haldex má údajně upravený sportovní SW. Na auto patří 15'' šotolinová kola Speedline z Octavie WRC (viz. foto). Okna jsou polepená zrcadlovou folií. Auto bylo kromě tripmasterů vybaveno intercomem a radiostanicí pro spojení se servisem. Pro tato auta byla vyvinuta protypová šestistupňová převodovka se samosvorem, která se používala alternativně k seriovému pětikvaltu. Přední a zadní kapota jsou zajištěné bezpečnostními uzávěry. V prazích jsou otvory pro závodní rychlohever. Spodek auta je zakrytý kevlarem a hliníkem.
S touto konkrétní Octavií trénoval Armin Schwarz. Další majitel byl Roman Kresta, který auto také používal jako tréninkové. Od té doby auto ještě párkrát změnilo majitele.
Cílem je auto kompletně zrepasovat po mechanické stránce a doplnit do něj detaily jako chybějící tripmastery, intercom a radiostanici. Do té doby, než auto rozebereme, nevím žádné bližší detaily a na rozebrání aktuálně bohužel není moc času.
Octavia 1,8T 4x4 - komentáře:
16:58:12
22.07.2015
22.07.2015

Burák
-> Nwkt: Prostě to prachsporostě otunili 

22:37:55
21.07.2015
21.07.2015

jourin
-> Nwkt: No jo no. on to neni jen ten chladic.. trochu to postelujeme cely, takze ten chladic je nezbytnost :)
22:17:59
21.07.2015
21.07.2015

Milan 136
-> jourin: nějak se mě to nezdá

21:56:52
21.07.2015
21.07.2015

Nwkt
-> jourin: Takovej tuningovej FMIC tam cpe každej lojza z vesnice 

21:14:56
21.07.2015
21.07.2015

jourin
-> Milan 136: Uprava kvuli novemu chladici :) puvodni naraznik si k tomu schovame :)
21:12:33
21.07.2015
21.07.2015

Milan 136
co ten rs nárazník?
21:09:11
21.07.2015
21.07.2015

jourin
Nový intercooler na miste, tlumice zrepasovany, odvoz do lakovny ready... kdyz to dobre dopadne tak bysme mohli stihnout Běšiny :)
00:37:31
23.02.2015
23.02.2015

jourin
-> Nwkt: Byl jsme s nim prepisovat jedno mrchu co mi dohodil :D
23:11:32
22.02.2015
22.02.2015

Burák
-> Nwkt: To byla nahoda 

21:31:53
22.02.2015
22.02.2015

Nwkt
-> jourin: -> Burák: Netrávíte spolu vy dva nějak moc času? 

21:30:42
22.02.2015
22.02.2015

Burák
-> jourin: Nezapomenu tvuj vyraz, kdyz ti ty fotky prisly




22:50:42
21.02.2015
21.02.2015

jourin
Musim vsechny durazne varovat pred tim dat cokoliv do rukou nasim klukum.. chtel jsem vyndat tlumice na repasi a zjistit kudy do toho tece... No nic alespon ze prisli na to ze je neutesneny kabelovy svazek a dira kolem ramu :)
09:50:43
16.12.2014
16.12.2014

jourin
-> Luky: Jo taky sem se to myslel, ale zrejme to fakt jako fabrika napotrebovali... ono je to asi taky tim, ze s tim jezdili hlavne v zahranici a tam to nikdo neresil
10:01:10
15.12.2014
15.12.2014

Luky
-> jourin: to je škoda no Jeden by si myslel že to bude mít fabrika pořešený, ale asi neměli potřebu
01:27:33
13.12.2014
13.12.2014

jourin
-> Luky: Bohuzel ne.. s tim bude jeste zabava...
-> Burák: Neser... mel bys zase odjet nekam na slovensko.. takovy tady byl vcera klid :)
-> Burák: Neser... mel bys zase odjet nekam na slovensko.. takovy tady byl vcera klid :)
16:04:44
12.12.2014
12.12.2014

Burák
-> Luky: Neotáčej nožem v ráně 

15:16:54
12.12.2014
12.12.2014

Luky
-> jourin: tak mi napadá - ty úpravy jsou zapsané v TP?
08:55:16
10.12.2014
10.12.2014

Max
-> jourin: pěknej kouskek :o)
21:34:25
09.12.2014
09.12.2014

Athlonek
Čekl jsem že vpředu budou kovaná ramena z Audi a oni jsou tam plechová.
18:35:13
09.12.2014
09.12.2014

jourin
-> castrol: Jsem si zrovna dneska rikal jestli neni na dovolene nebo na neschopence :-)