
skoda.virt.cz
odkaz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Škoda Rapid 130
rok výroby: 1985
původní barva: Bílá nyní Orientální oranžová
počet majitelů předemnou: 3
Karoserie:
- odstraněny okanpničky střechy, žlábky zavařeny a zacínovány (bohužel úprava předchozího majitele ne moje)
- vyvařena místa s mírnou korozí, vše dokonale ošetřeno Body 666 a Tlumexem, dutiny vystříkány Rezistinem
- všechny úchyty náprav vystuženy
- odstraněny trubky na zvedák a zavařen spodní lem prahu do jedné roviny
- plastové nárazníky svařeny do jednoho kusu a lakovány do černé matné
- na zadních a bočních sklech černé folie WrapStyle Zlín ( s atestem 8SD)
- zadní lampy (paraboly) nastříkány Chromem a nové kryty HirschCar
- boční polepy základ převzat z Fiatu Abarth, výroba Stickerz, montáž vlastní práce
- zpětná zrcátka Beskyd Sport v barvě auta
- kliky na dveřích z Felicie v barvě auta
- barva Orientální oranžová ze vzorníku AZNP (používaná na Škoda 110R v roce 1977 - 1980) autolakovna Ratiboř - Ševčík
Interiér:
- volant Rally (nástrojárna Kolín)
- sedačky Rapid (upravené - čalounictví Poličná)
- 3 bodové pásy Sparco
- zadní plata z DTD 16 mm očalouněná 4mm molitanem a černou autopotahovou látkou
- koberce lepené - šedý zátěžový koberec
- nové střešní okno
- autoradio Clarion
- ukazatel tlaku oleje, napětí a ampérmetr - Equus
- kontrolka řazení od ŘJ
- otáčkoměr Stacc
Přední náprava:
- kompletně vystužená ramena i nápravnice dle L/A
- tvrdé silentbloky od Pemita
- upravená geomtrie (závodní nastavení na vrchy - autoservis pan Plachý Loukov)
- pružiny 80kN (Tuner2)
- tlumiče GAZ schock (England)
- ložiska ZKL a ZVL + mazivo SKF
- náboje upraveny na rozteč 4x100 mm (Saky)
- řízení s ,,ostrým" pastorkem kretší o 1,5 ot. z rejdu do rejdu výroba Saky
- stabilizátor v tvrdých gumách od Pemita, stabilizator tl. 22 mm p. Svozil
- podložka pod stabilizátorem ocel 10 mm
- dokončení povrchu ramen a nápravnice Alkyton - žlutá
Zadní náprava:
- vystužená dle L/A
- pružiny od Fána o 40 mm kratší než kyvka
- tlumiče GAZ schock (England)
- ložiska ZKL a ZVL + mazivo SKF
- náboje vyrobeny na zakázku od Sakyho na rozteč 4x100 mm + kotoučová brzda
- na ramenech udělány ,,podvěsy"
Brzdy:
- přední kotouče Brembo tl. 22 mm vnitřkem chlazené (Saky)
- zadní kotouče Brembo tl. 12 mm vrtané (Speedpro)
- 4 pístové brzdiče s propojkou v předu
- destičky Ferodo DS 2500 v předu
- destičky Ferodo Premier - půlené v zadu
- brzdiče 4 pístové s přepážkou 2 pístky ruční brzda , 2 pístky provozní brzda
- omezovač brzdného účinku k zadní nápravě (Speedpro - Tilton)
- ruční brzda domácí výroby (základ origo ručka) váleček Girling 15,8 mm s nádržkou
- podtlakový brzdový posilovač Felicia včetně HBV (upravená karoserie v kufru + spojkový pedál)
Převodovka:
Aktuálně: 5Q Stálý převod 4,22 + dlouhá jednička
V zásobě 5Q SP 3,9 (2 ks) a 5Q SP 4,44 vše s dlouhou jedničkou a ocelovými víky dif.
Kompletní repas a úpravu převodovek provedl VRBA MOTORSPORT
www.vrbamotorsport.cz
- stálý převod 4,22
- nové origo synchrony
- dlouhá jednička 3,09 (Sixta)
- seřízení vůlí a přetěsnění
- zaslepený náhon tachometru
- rozpěrka 3. převodového stupně
- ocelové boční víka diferenciálu (Jan Kubíček)
- tmel Victor Reinz
- olej Mogul PP80
Motor:
- základ Škoda Fabia 1,4 8V
- blok převrtán pro vložky 78,6 na objem 1509 ccm (Chovanec)
- klika Fabia zdvih 78 mm - odsoustružené vyvažováky a udělaný zápich na ložisko, (Chovanec)
- upravené ojnice na pístní čep 18mm
- upravená Fábiová řemenice pro snímač polohy kliky a upravená na klínový řemen (Vrba)
- setrvavčník svrtaný ke klice a odlehčený
- hlava Felicie 50kW, srovnaná, zvětšené kanály, zabroušená sedla ventilů (Chovanec)
- těsnění pod hlavou (pan Kalina Zlín)
- olejová vana Š120, prsa Š130, olejové čerpadlo Š130 upravené na větší mazací tlak
- spojková lamela originální Škoda 190 mm a přítlačný talíř Sachs (Felicie 1,6)
- vačka 304 / 304
- výměník voda / olej ze Škody Felicie 1,9 D
- olejový filtr Fram PH3614
- olej Total Quartz Racing 10W60
- olejový cath tank
- nízkotlaké palivové čerpadlo Facet
- vysokotlaké čerpadlo MAGNETI MARELLI
- rovné Alu sání ala Weber
- vstřikovací čtyřklapka
- vzduchový filtr Piepr Cross 2x
- zapalovací svíčky Denso IridiumPower
- ŘJ IgniJet
- ocelové výfukové svody 4-2-1 a nerezový přičný tlumič nad příčku (Bouhuš Krejčí)
- svody omotány a výfuk omotány termo páskou
- startér Magneton 1kw s reduktorem
- alternátor Magneton 70A
Kola a pneu:
- O.Z. Racing Superlegra ET33, rozteč 4x100, barva černá
- Pneumtiky Extrém Tyres 185/55 semislick
Čokin Rapid - komentáře:
15:59:12
26.06.2020
26.06.2020

k.jarek
-> Eidy: Přesně jak píše peter13789. Já tam mám uchycenou ETZku, zde je to vidět img.skoda-virt.cz/vase_au
ta_upload/.../11974_2019-0
1-13_13-53-24_55.jpg 

15:49:07
26.06.2020
26.06.2020

peter13789
-> Eidy: tam.je v motorovom priestore este taka priecka a o nu je to chytene
15:38:48
26.06.2020
26.06.2020

Eidy
-> Čokin: Jak je přidělanej ten regulátor. Ty dva šrouby asi zkrz blatník nejdou. Nebo jo? 

15:18:06
26.06.2020
26.06.2020

MISCHO
-> Čokin: ojooj to sa mi paaači

23:12:44
04.04.2020
04.04.2020

Dušan
-> Čokin: no kurva, ja myslel, ze je v oprave 

23:08:45
04.04.2020
04.04.2020

Karel.
-> Čokin: ten můžeš vyhodit
ideálně mně do auta
ideálně mně do auta
22:56:48
04.04.2020
04.04.2020

Čokin
-> Dušan: Jeden tlačí a druhý táhne
Akorát furt na dílně zakopáváme o ten tvůj blok 
Akorát furt na dílně zakopáváme o ten tvůj blok 
21:09:54
04.04.2020
04.04.2020

Dušan
-> Čokin: s Vrbem oba chodíte pěšky ? 

16:38:16
04.04.2020
04.04.2020

Čokin
Dnes, zabroušené ventily, zapérováno, upravené mrazové zátky, nalito KP.
22:07:16
18.01.2020
18.01.2020

Čokin
-> Vojťas: Jenom to neee


19:43:49
18.01.2020
18.01.2020

Vojťas
-> T 14.01.20 16:39:03: Tenhle dil bude mit nadprumernou sledovanost
Si to mel dat do Tuningu domu, at tam muze Čokin přehledně odpovídat na dotazy 
Si to mel dat do Tuningu domu, at tam muze Čokin přehledně odpovídat na dotazy 
18:49:44
18.01.2020
18.01.2020

Čokin
-> T: Jo to tak jednou volal kámoš, že potřebuje k sobě někoho schopného na dveře pro Polský koně, ale že se bude něco točit. Do poslední chvíle jsem netušil o co jde, až když jsem dorazil před ten barák
09:34:35
15.01.2020
15.01.2020

minno
-> T: a kde je Rapid?

16:39:03
14.01.2020
14.01.2020

T
12:14:02
12.07.2019
12.07.2019

Čokin
-> OndraKrupi: Letos jedeme Chorvatsko na první 2 týdny v srpnu, takže se to kryje. Navic jedu kabrousem, takže Rapid zůstává doma.
10:49:48
10.07.2019
10.07.2019

OndraKrupi
-> Čokin 08.07.19 14:38:55: takže CS zraz nejedeš?
14:38:55
08.07.2019
08.07.2019

Čokin
-> Tuner#2: Nejedu, teď je tam pořád Chovanec 280ka, pořád ještě nemám novou hlavu. Nakonec jsme se s Martinem domluvili, že dáme jinou vačku, včetně nové hlavy a uděláme zkušební vývoj nového krmení. Letos už mám stejně odježďen, stavba a rally dostali přednost.
14:12:03
08.07.2019
08.07.2019

Tuner#2 - zrušená registrace
-> Čokin 08.07.19 13:24:38: Proč? Myslel jsem, že jí aktuálně jedeš nebo ne?
Čokin Rapid


