
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Škoda Rapid 130 "Matylda"
Koupena na podzim roku 2008, a jelikož mi v té době nebylo 18, jsem jejím vlastníkem a provozovatel je moje máti, která nikdy v životě neměla řidičský průkaz :))) Zajímavé, jak to v této republice funguje :o))
Bylo to moje první auto, a tvrzení, že první auta končí z pravidla špatně se nevyplnilo :) Teda tak to vnímám já :D
A plány do budoucna? Žádný tuning se nekoná, auto si udělám k obrazu svému ať se vám to líbí nebo ne :) Přiznávám, že trochu preferuji funkčnost nad vzhledem, takže ani barvičkování motru a jiných částí auta nebude.
Něco k historii:
-Bývalé SPZ ADE 40-89 a HBC 77-71
Rok výroby: 1987
Karoserie:
-Kompletní vyvaření (prahy, lemy, vršky podběhů, kus podlahy, mosník levý zadní, kufr)
-Nový celolak
-Pocínované rohy oken
-Přední blatníky a čelo pozinkované
Převodovka:
-Suchý 5q po GO (nové ložiska, synchrony, komplet přetěsněná)
-Převod klasika 3,9 Rapid
Interiér:
-Komplet černý, vytepované sedačky
-Neoriginální strop a plato :)
Nápravy:
-Zadní:
-Opískované šikmé ramena + komaxit, podelné vyztužené + komaxit
-Nová ložiska, tuk, gufera.....
-Přední:
-Komplet po opravě, pružiny od Sakyho, jak vepředu tak vzadu, jízdní vlastnosti jsou dobré :)
Motor:
-742.136
-Hlava Felicia 50KW MPI Upravená od Motor-Excel
-Vačka 265/265 Motor-Excel
-Písty, vložky kolbenschmidt
-Kompletně přetěsněn
Krmítko je SEDR 3223, takže natryskován na 136 motor od pana Kratochvíla.
Kola:
-Ronal 13", pneu 185/60
-MTX 13", pneu 185/60
Audio:
-Autorádo Clarion, 4x repro a subwoofer
Poděkování patří všem, kdo mi s autem jakkoli pomohli, nebudu je vyjmenovávat, protože bych na někoho určitě zapomněl :)
Koupena na podzim roku 2008, a jelikož mi v té době nebylo 18, jsem jejím vlastníkem a provozovatel je moje máti, která nikdy v životě neměla řidičský průkaz :))) Zajímavé, jak to v této republice funguje :o))
Bylo to moje první auto, a tvrzení, že první auta končí z pravidla špatně se nevyplnilo :) Teda tak to vnímám já :D
A plány do budoucna? Žádný tuning se nekoná, auto si udělám k obrazu svému ať se vám to líbí nebo ne :) Přiznávám, že trochu preferuji funkčnost nad vzhledem, takže ani barvičkování motru a jiných částí auta nebude.
Něco k historii:
-Bývalé SPZ ADE 40-89 a HBC 77-71
Rok výroby: 1987
Karoserie:
-Kompletní vyvaření (prahy, lemy, vršky podběhů, kus podlahy, mosník levý zadní, kufr)
-Nový celolak
-Pocínované rohy oken
-Přední blatníky a čelo pozinkované
Převodovka:
-Suchý 5q po GO (nové ložiska, synchrony, komplet přetěsněná)
-Převod klasika 3,9 Rapid
Interiér:
-Komplet černý, vytepované sedačky
-Neoriginální strop a plato :)
Nápravy:
-Zadní:
-Opískované šikmé ramena + komaxit, podelné vyztužené + komaxit
-Nová ložiska, tuk, gufera.....
-Přední:
-Komplet po opravě, pružiny od Sakyho, jak vepředu tak vzadu, jízdní vlastnosti jsou dobré :)
Motor:
-742.136
-Hlava Felicia 50KW MPI Upravená od Motor-Excel
-Vačka 265/265 Motor-Excel
-Písty, vložky kolbenschmidt
-Kompletně přetěsněn
Krmítko je SEDR 3223, takže natryskován na 136 motor od pana Kratochvíla.
Kola:
-Ronal 13", pneu 185/60
-MTX 13", pneu 185/60
Audio:
-Autorádo Clarion, 4x repro a subwoofer
Poděkování patří všem, kdo mi s autem jakkoli pomohli, nebudu je vyjmenovávat, protože bych na někoho určitě zapomněl :)
*Rapid 130* - komentáře:
22:31:10
26.08.2012
26.08.2012

Zeke-ten šestý
-> afro100: ja chtel puvodne davat chromovy kliky a tak, tak jsem si tehda postavil i budiky. Dam tam ty co tam patri

22:18:47
26.08.2012
26.08.2012

Šulda
-> Zeke-ten šestý: černí chrom odkoupím


22:18:25
26.08.2012
26.08.2012

Zeke-ten šestý
a tu kontrolka sahary
22:17:34
26.08.2012
26.08.2012

Zeke-ten šestý
Brzdy brzdí max na 90%

22:17:21
26.08.2012
26.08.2012

afro100
-> Zeke-ten šestý: chrom tam nepatri
22:16:57
26.08.2012
26.08.2012

Zeke-ten šestý
tyhle se mi ale libi vice
22:16:30
26.08.2012
26.08.2012

Zeke-ten šestý
tak, jaké budíky tam dát, chrom nebo černé? dilema

19:15:27
26.08.2012
26.08.2012

Zeke-ten šestý
Tak jsem si cvicne skoru sundal a nandal palubku, bo jsem zjistil, že ta kovova cast pod oknem ma byt pod tesnenim a ne nad nim...
pak mi nesla vyndat sedacka ridice, byla pouzita vetsi sila a slo to a pak jsem natahl bowden nahonu tachometru a tim jsem zkoncil, jeste jsem rozbil novej popelnik, kdyz se dari
pak mi nesla vyndat sedacka ridice, byla pouzita vetsi sila a slo to a pak jsem natahl bowden nahonu tachometru a tim jsem zkoncil, jeste jsem rozbil novej popelnik, kdyz se dari
09:10:30
14.08.2012
14.08.2012

minno
-> Zeke-ten šestý: to by som chcel vidieť toho, čo vraví daj to tam
Na kyvku dobré, na vlečku určite radšej lino, budeš mať menšie Áčka.
Na kyvku dobré, na vlečku určite radšej lino, budeš mať menšie Áčka.08:44:25
14.08.2012
14.08.2012

Zeke-ten šestý
-> minno: koukám že na virtu jsou 2 tábory, jedni říkají zahod to, druzí dej to tam :D
22:49:26
13.08.2012
13.08.2012

minno
-> Zeke-ten šestý: tieto gumy medzi ramená radšej rýchlo zahoď čo najďalej ako sa len dá :)
21:10:08
13.08.2012
13.08.2012

Zeke-ten šestý
jeste loziska a bude to komplet


09:53:54
13.08.2012
13.08.2012

Zeke-ten šestý
Sháním: bowden od převodovky k tachometru, nejlépe nový nebo i jetý, dále odhlucneni na boky u motoru

20:18:27
10.08.2012
10.08.2012

Lubes - zrušená registrace
-> Zeke-ten šestý: len pod zadné a pod tie plechy na C stlpikoch
21:49:01
09.08.2012
09.08.2012

Zeke-ten šestý
zadní koženkový plato se dává pod zadní okno a pod boční ne? nějak ted nevím diky :)
22:01:09
08.08.2012
08.08.2012

Zeke-ten šestý
-> Bukaj: ahoj, diky za odpoved, už jsem koupil nové :)
21:42:24
08.08.2012
08.08.2012

Bukaj
-> Zeke-ten šestý: držáky nárazníku bych měl, jen nevim, jestli sháníš ty starší (guma a šroub s plíškem), nebo ty novější (jen plech a skrz něj šroub). Měl bych ty novější...
16:25:24
30.07.2012
30.07.2012

Voplik
-> havlik: ja nemam prazdniny,chodim do prace

16:23:33
30.07.2012
30.07.2012

Voplik
-> havlik: 

16:22:13
30.07.2012
30.07.2012

havlik
-> Voplik: ale aspon neco dělá

*Rapid 130*

