Tuner#2:jinak samozrejme taky gratulace,ovladli to zase skodovky
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Lutec/rapid - komentáře:
Tuner#2:jo je to o tech kamosech,ikdyz vime oba,nebo lidi co te znaj,ze mas na tom lepe odvedenou praci,tobe taky gratulace,ale mi nic nevyhravame ne? to vyhrajou az pvni tri tunera roku ne.
...Asi má...
-> rolls: Převodovka jde předělat z mokrých poloos na suché.
-> Lutec: JJ koukal jsem a gratulace! Asi máš víc kamarádů co hlasovali, ale já jsem stejně chtěl ten volant
-> Lutec: JJ koukal jsem a gratulace! Asi máš víc kamarádů co hlasovali, ale já jsem stejně chtěl ten volant


Tuner#2:tak nam i-tunera mesice vyfoukla nejaka fabka

ahoj vsem,jo ta prevodovka je jen na sprinty,uvazuje se a strada na jinou,jinak jak tady uz padlo,na dalnici mi prozene i favorit,maximalka je hodne mala a hlavne,mala rychlost a hodne toci,takze mne potkate je opravdu krokem a za dvojnasobnej cas.

-> Tuner#2: no som kompletne mimo...ako je tam potom mozne dat prevodovku zo 100-fky...vsak ta nemala uhlovku
to su len prehodene creva alebo ako?

-> rolls: Jak kyvka? Rapid má úhlovku.

-> Tuner#2: no takze klasika kivka?
-> rolls: Je to jak psal TUNER, stovka má ještě kratší převodovku než 120cka a je to nejlacinější řešení na sprinty (4,5 do 5q je už náročnjěší úprava).
-> TUNER: To bylo v Blatné, když jsme byli v cíli, tak Přemek už se obracel a jel zpět
-> TUNER: To bylo v Blatné, když jsme byli v cíli, tak Přemek už se obracel a jel zpět

-> TUNER: no mas pravdu..pri takej prevodovke je to potom vhodne len na sprinty
ale ked to robi za tym ucelom tak preco nie


-> TUNER: jo tak...tak to dik za objasnenie

-> Tuner#2: Jo tak na sprintu vám to nandal,škoda že jsem tam nebyl.Třeba mi to letos taky natře....Ale na dálnici by to bylo asi obráceně.....

-> rolls: 120 má 4,2 stofka 4,4.....až na nějaký vyjímky....

-> Tuner#2: no ako to je prevodovkou zo stofky...som myslel ze je taka ista ako ma 120-ka

-> rolls: Rozdíl je jak ve stálém převodu, tak i ve 4 a chybějící 5tce :o) Prostě ten stálý převod je víc dopomala a tím auto při stejném výkonu zrychlí daleko rychleji, ale zas třeba na 4 to v 100km/h točí odhadem 4500ot/min a nedá se s tím ject rychle.

-> Tuner#2: zasvetis ma aky je tam rozdiel pri tych prevodovkach?

-> TUNER: To byl i jeden z důvodů proč nám na sprintu se zdynym tak ujel - to se 3,9 nedá srovnat, ono už 4,22 je znát a co teprv tohle
My jsme tam dávali dvojku a on už 4 a byl v cíli



-> Lutec: Ty jo to musí bejt hukot a spotřeba ne? Když jedeš třeba někam dál na nějakej srazík...
Co udělat aspoň pětikůl se 4,44 ?
Co udělat aspoň pětikůl se 4,44 ?
balu:ja tam mam ctyrkvalt ze stovky