
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Škoda Favorit
Tak že rád bych vám představil moje ho Favorita byl vyroben v roce (19..) ta mi není bohužel známá.
Vozidlo bylo zakoupeno v roce 2oo2 bylo v dezolátním stavu - motor, převod, brzdy a karoserie a další drobnosti. Postupem času přišlo i pár úspěchů
popis:
Motor: -sériový základ, upravený karburátor 1 i 2 klapka se otvírají spolu najednou, sportovní filtr,
zapalování a malý rozdělovač z 1ooo MB, jednoduchá elektronka pouze funkce motoru
Karoserie: - tovární rám dle příloh a předloh, odlehčení kde se dalo říznout, od brousit, od vrtat a přivařit popřípadě demontovat, vyměnit za laminát a plexi a kompletně oškrábaná a očištěná
Interier: - maximálně odlehčen a zbaven nadbytečné váhy, závodní sedadlo a 5 bod. pásy, 3 ramenný volant
Nápravy: - tvrdé uložení ramen, zadní kotoučová náprava a omezovač brzdného tlaku, tlumiče dieslová felina a pružiny JOM
chystané úpravy
-77 písty
-vačka 285/280
-přetryskování podle Ačkového favoritu
-převodovka skládaná 4q
a následné doladění vozu :D
něco málo vic fotek www.zkouknito.cz/video_64 836_skoda-favorit-history
Tak že rád bych vám představil moje ho Favorita byl vyroben v roce (19..) ta mi není bohužel známá.
Vozidlo bylo zakoupeno v roce 2oo2 bylo v dezolátním stavu - motor, převod, brzdy a karoserie a další drobnosti. Postupem času přišlo i pár úspěchů
popis:
Motor: -sériový základ, upravený karburátor 1 i 2 klapka se otvírají spolu najednou, sportovní filtr,
zapalování a malý rozdělovač z 1ooo MB, jednoduchá elektronka pouze funkce motoru
Karoserie: - tovární rám dle příloh a předloh, odlehčení kde se dalo říznout, od brousit, od vrtat a přivařit popřípadě demontovat, vyměnit za laminát a plexi a kompletně oškrábaná a očištěná
Interier: - maximálně odlehčen a zbaven nadbytečné váhy, závodní sedadlo a 5 bod. pásy, 3 ramenný volant
Nápravy: - tvrdé uložení ramen, zadní kotoučová náprava a omezovač brzdného tlaku, tlumiče dieslová felina a pružiny JOM
chystané úpravy
-77 písty
-vačka 285/280
-přetryskování podle Ačkového favoritu
-převodovka skládaná 4q
a následné doladění vozu :D
něco málo vic fotek www.zkouknito.cz/video_64 836_skoda-favorit-history
eresman / fazy - komentáře:
10:35:13
17.06.2011
17.06.2011

MajoLR
Super video a tak isto aj Faváč!!! Ten polep sa mu hodí.

06:58:43
17.06.2011
17.06.2011

OndraKrupi
-> eresman: koukam barvy k výročí
19:34:48
25.02.2011
25.02.2011

eresman
Tak a v sobotu frčím pro díly na motor
a převod zase bude tlouci novým srdcem

21:24:31
22.02.2011
22.02.2011

pepanGLS
dost dobry fandim vam borci chceme taky začit zavodit se 120 S :)
18:38:24
22.02.2011
22.02.2011

eresman
-> Luky.: jo svezení bylo luxusní stromů se nesmíš bát
beru je jako poslední možnost záchrany :) raději trefit strom než se kutálet z kopce dolů 


12:54:02
22.02.2011
22.02.2011

Luky
To video je divoký, mohlo to být suprový svezení. Sice ty stromy mě připadají moc blízko na to, že tam jezdí neřiditelný auta bez rámu, ale vyžití to muselo být parádní! 

10:05:49
22.02.2011
22.02.2011

david 136 - zrušená registrace
ja sem si hned rikal ze to facko sem uz nekde videl, tak te tady zdravim 

08:39:06
22.02.2011
22.02.2011

mc real



